Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
20 jobannoncer matcher din søgning 20 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Administrativ ledelseskonsulent til Center for Sygepleje
Har du gode administrative evner og interesse for at sætte ting i system? Så er vi lige nu i gang med at omorganisere grunduddannelsen i Center for Sygepleje og søger en administrativ ledelseskonsulent, som kan understøtte Team Syd. Du skal være med til at professionalisere de administrative processer både i nævnte team, men også i forbindelse med administrative tiltag på tværs af centeret.
Dine opgaver spænder vidt og vil være i tråd med Absalons strategier, som hænger sammen med centerets og teamets prioriteringer på både grund-, efter-og videreuddannelse, samt forsknings- og udviklingsaktiviteter.
Finanselev til Slagelse
Vi søger finanselev – med opstart til august 2024
Med en elevplads hos Arbejdernes Landsbank tager du det næste skridt i din karriere. Du vælger en finansuddannelse på 2 år, hvor tiden flyver af sted.
Uddannelsen byder på en spændende tid fuld af udfordringer og succesoplevelser. Vores holdning er, at din uddannelse skal ligne den virkelige verden så meget som muligt.
Spændende karrieremulighed hos Slagelse Liftudlejning ApS i Slagelse eller Glostrup! Vi søger en engageret Udlejningskonsulent til vores Team!
Er du klar til at tage din karriere til nye højder?
Som Udlejningskonsulent vil du være en nøgleperson i vores team og være ansvarlig for at betjene vores kunder med professionel rådgivning og service inden for Liftudlejning.
Dine primære opgaver vil omfatte:
- Håndtering af kundeforespørgsler og -reservationer
- Identificering af kundens behov og rådgivning om de bedste løsninger
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed.
Nilpeter A/S søger en Production Planner til maskinfabrik og delmontage
Hos Nilpeter vil du få de absolut bedste kollegaer. Her går høj faglighed hånd i hånd med en uformel tone og godt humør samt frihed under ansvar.
Som finplanlægger i Nilpeters maskinfabrik vil du være ansvarlig for produktionsplanlægning i maskinfabrikken.
Nilpeter A/S udvikler og producerer avancerede trykmaskiner specieltrettet mod etiket-markedet og har produktion i Danmark, USA og Indien, samt agent- og salgsselskaber fordelt over 70 lande. Hovedkontoret er placeret i Slagelse, og Nilpeter beskæftiger ca. 450 medarbejdere på verdensplan, heraf ca. 200 i Slagelse.
Kings & Queens Headquarter søger backoffice supporter til vores indkøbsteam
Er du den nye talentfulde og talstærke indkøbssupporter, som vi mangler på den administrative side? Så har vi Danmarks mest spændende stilling til dig, på en arbejdsplads med stærke værdier, et super sammenhold og en uformel omgangstone.
Dit arbejde vil bl.a. omfatte
- Vareflytning mellem butikker
- Supplere varer fra leverandører
Vi tilbyder stor mulighed for personlig udvikling med udgangspunkt i evner, indstilling og vilje.
Salgsassistent/administrativ medarbejder
Du bliver ansvarlig for alsidige og varierende arbejderopgaver i nært samarbejde med salg og marketing. Arbejdsopgaverne er f.eks.
- Oprette nye kunder i CRM-system og webshop
- CRM-ansvarlig for kædekunder og registrering af kontrakter og deres indhold
- Behandling af ordre fra webshoppen og direkte fra kunder
Kvalitetsbevidst regnskabskonsulent, som vil være en del af vores team
Har du lyst til at være en del af et kontor, som vægter sparring, vidensdeling, fællesskab, humor og har lyst til en arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet”, og har du erfaring med og lyst til at arbejde med digitalt bogholderi?
Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.
Vi har fokus på balancen mellem arbejdsliv og fritid og tilbyder mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.
Økonomielev
Nomia Slagelse ApS søger fremtidens økonomielev, som vil være en del af vores team.
Har du lyst til at være en del af et kontor, som vægter sparring, vidensdeling, fællesskab, humor og har lyst til en arbejdsplads hvor der er ”højt til loftet”, og har du erfaring med- og lyst til at arbejde med digitalt bogholderi? Så er det dig, vi leder efter.
Som økonomielev i Nomia får du et 2-årigt forløb skræddersyet til dig, hvor sammenhold og udvikling står øverst på dagsordenen.
Vil du mere i din økonomikarriere – og har du en ERP-specialist i maven?
Så har du her chancen for at bruge din økonomiske faglighed som fundament til at lære en masse om ERP-systemers opbygning. Du bliver nemlig vores go-to, både når systemet driller i dagligdagen, og når vi skal vurdere fremtidens ERP-løsninger.
Vi ser gerne, at du:
- har en økonomisk uddannelse og stor interesse for ERP-systemers samspil.
- måske er junior- eller business controller i dag.
Vil du arbejde med international politik i Søfartsstyrelsen?
Vi leder efter en kollega, der har lyst til at arbejde med det internationale område i Søfartsstyrelsens politiske afdeling og som vil være med til at udvikle politikker og tiltag, der fremmer vækst og udvikling i et af Danmarks vigtigste erhverv.
Arbejdsopgaverne vil være alsidige og kan variere. Den nærmere sammensætning af opgaver vil afhænge af dine kvalifikationer og vil blive sammensat i samarbejde med dig ud fra dine interesseområder.
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi har en travl hverdag med fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv.
Kontorelev med speciale i administration og salg hos global eksportvirksomhed
Har du lyst til at blive en del af en hurtigt voksende international virksomhed med en flad organisation og med gode muligheder for at sætte dit præg, samt udvikle dig i dit arbejde?
Hos scansteel foodtech tilbyder vi en toårig elevuddannelse med udfordrende og varierede opgaver – og fuld fart på!
Dine primære opgaver vil være inden for administration og salg, som bl.a. indebærer kunde- og agentkontakt, leverandørkontakt, indkøb, salg af maskiner- og reservedele samt administrative opgaver.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Priskoordinator til EL-Installation
Har du en naturlig analytisk og struktureret tilgang til dine opgaver? Sætter du en ære i at have et øje på detaljen, samtidig med at du sikrer, at dine samarbejdspartnere er tilfredse?
Dine arbejdsopgaver
- Analysere og evaluere prisstrukturer og -trends for at sikre konkurrencedygtige priser og maksimere indtjening.
- Samarbejde med salgsteamet for at fastlægge optimale priser i overensstemmelse med kundebehov og virksomhedens mål.
- Overvåge og justere priser løbende baseret på markedets udvikling og interne mål.
Bogholder/kontoradministration
Vi søger en dedikeret og erfaren bogholder til Ekkenberg i Slagelse.
Administrativ medarbejder til Enhed for Specialundervisning og Beskæftigelse
Enhed for Specialundervisning og Beskæftigelse søger en administrativ medarbejder på 37 timer til besættelse snarest muligt.
Bæredygtighedskonsulent til at styrke det bæredygtige indkøb
Brænder du for at bidrage til en bæredygtig fremtid?
Havnefoged til Skælskør Lystbådehavn – Slagelse Kommune
Skælskør havn er placeret i hjertet af Skælskør by og Skælskør lystbådehavn og havnearealerne udgør en central funktion for dem der bor, bruger og besøger Skælskør.