Nomia Slagelse ApS
Slagelse

Kvalitetsbevidst regnskabskonsulent, som vil være en del af vores team

Har du lyst til at være en del af et kontor, som vægter sparring, vidensdeling, fællesskab, humor og har lyst til en arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet”, og har du erfaring med og lyst til at arbejde med digitalt bogholderi? Så er det dig, vi leder efter.

Om Nomia

Hos Nomia er vi et hold af dedikerede regnskabskonsulenter, der hjælper virksomheder med at skabe overskud til sig selv og deres forretning.

Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som har prioriteret at koncentrere sig om, at skabe værdi for deres kunder, og derfor har outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.

Vi er en del af en franchisekæde med mere end 70 medarbejdere fordelt på 9 kontorer rundt i landet – og vi fortsætter hele tiden med at vokse. Du bliver en del af et team på 9 personer, som arbejder tæt sammen om at løse vores opgaver for og i samarbejde med kunderne.

Vi er et søsterselskab til Dansk Revision i Slagelse A/S, så udover de kolleger i Nomia, får du også 30 kolleger i Dansk Revision Slagelse A/S.

Vi prioriterer at yde nærværende og personlig regnskabsmæssig assistance til vores kunder, da vi mener, at det skaber tryghed og overblik.

Om dig

Vi er ambitiøse og ser derfor også gerne, at du er det. Vi arbejder med fokus på fremtidens trends inden for automatisering af traditionelle bogholderiydelser, og vi har taget godt imod den nye digitale bogføringslov. Du har lyst og evner til at bidrage til den videre udvikling og effektivisering af processer til gavn for både Nomia Slagelse og vores kunder.

Din faglige platform skal være solid, og du er formentlig uddannet indenfor økonomi og har minimum 3 års erfaring. Du skal have lysten til at få din egen kundeportefølje, som du selvstændigt skal arbejde med.

Du skal selv tilrettelægge din hverdag i forhold til kundernes behov. Om du arbejder hjemmefra, på kontoret eller hos kunden, er der en høj grad af frihed under ansvar, og vi har tillid til dine kompetencer og din dømmekraft.

Du…

  • Trives i et omskifteligt miljø, hvor du både skal have fokus på at løse dine egne opgaver for dine kunder, men samtidig har interesse for at optimere og effektivisere arbejdsprocesser inden for vores opgavefelt.
  • Arbejder selvstændigt og struktureret samt formår at planlægge din tid, så du kan overholde dine deadlines.
  • Arbejder digitalt og har et stort fokus på automatisering og digitalisering herunder gerne kendskab til nogen af de kendte systemer på markedet, som f.eks. Corpay One, Pleo, Zenegy, E-conomic og/eller andre systemer.
  • Har gerne erfaring med lønadministration i forhold til både funktionærer og timelønnede.
  • Er kvalitetsbevidst og sætter en ære i levering af kvalitet, til tiden.
  • Har lyst til at bidrage til den faglige udvikling i Nomia Slagelse.
  • Er udadvendt og har lyst til at yde en ekstraordinær service for kunderne og være deres foretrukne sparringspartner når du rapporterer og levere nøgletal til virksomheden.

Vi tilbyder

Vi tilbyder en stilling på 37 timer pr. uge (inkl. frokost) på en arbejdsplads i udvikling, med faglige ambitioner og gode personaleforhold.

Vi har fokus på balancen mellem arbejdsliv og fritid og tilbyder mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.

Vi arbejder i mindre teams, hvor vi understøtter og hjælper hinanden, vi mener det gør os mindre sårbare og mere fleksible i forhold til vores kunder.

Vi vægter sparring, vidensdeling og kompetenceudvikling. Derudover har vi fokus på at skabe et socialt sammenhold og et fællesskab, som er med til at gøre det hyggeligt og sjovt at gå på arbejde.

Vi har frokostordning og sundhedssikring. Løn aftales individuelt.

Hvis du vil vide mere om stillingen og dine muligheder hos Nomia Slagelse ApS, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk eller kontakte Direktør Claus Dyrelund Johansen på telefon +45 50601831 eller mail: cdjo@danskrevision.dk.

Ansøgningsfrist: 20. maj 2024.

Ansættelse: Efter nærmere aftale.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.