Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
14 jobannoncer matcher din søgning 14 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Brænder du for nærværende økonomisk rådgivning med både privat- og erhvervskunder?
Vil du være en del af et pengeinstitut med stærke værdier og fokus på lokal tilstedeværelse?
Vi har en kundeportefølje klar til dig bestående af privatkunder og mindre erhvervsdrivende, og derudover har du mulighed for også at arbejde opsøgende på at få flere kunder.
I teamet er vi fyldt med godt humør og værdsætter fællesskab, sparring og trivsel.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Vil du mere i din økonomikarriere – og har du en ERP-specialist i maven?
Så har du her chancen for at bruge din økonomiske faglighed som fundament til at lære en masse om ERP-systemers opbygning. Du bliver nemlig vores go-to, både når systemet driller i dagligdagen, og når vi skal vurdere fremtidens ERP-løsninger.
Vi ser gerne, at du:
- har en økonomisk uddannelse og stor interesse for ERP-systemers samspil.
- måske er junior- eller business controller i dag.
Personalejuridisk konsulent
Leder du efter en arbejdsplads i udvikling? Har du interesse for personalejura og er du skarp til forhandlinger og relationer?
Du vil komme ind i en afdeling, som er midt i en forandringsproces. Du skal derfor have lyst til at være en del af en afdeling i udvikling, hvor der ikke er noget ”plejer”, men hvor vi i fællesskab finder de gode løsninger og arbejdsgange.
Som personalejuridisk konsulent vil du blive primær kontaktperson for et antal ledere i organisationen, som du skal understøtte og rådgive om personalejuridiske forhold.
Administrativ ledelseskonsulent til Center for Sygepleje
Har du gode administrative evner og interesse for at sætte ting i system? Så er vi lige nu i gang med at omorganisere grunduddannelsen i Center for Sygepleje og søger en administrativ ledelseskonsulent, som kan understøtte Team Syd. Du skal være med til at professionalisere de administrative processer både i nævnte team, men også i forbindelse med administrative tiltag på tværs af centeret.
Dine opgaver spænder vidt og vil være i tråd med Absalons strategier, som hænger sammen med centerets og teamets prioriteringer på både grund-, efter-og videreuddannelse, samt forsknings- og udviklingsaktiviteter.
Finanselev til Slagelse
Vi søger finanselev – med opstart til august 2024
Med en elevplads hos Arbejdernes Landsbank tager du det næste skridt i din karriere. Du vælger en finansuddannelse på 2 år, hvor tiden flyver af sted.
Uddannelsen byder på en spændende tid fuld af udfordringer og succesoplevelser. Vores holdning er, at din uddannelse skal ligne den virkelige verden så meget som muligt.
Spændende karrieremulighed hos Slagelse Liftudlejning ApS i Slagelse eller Glostrup! Vi søger en engageret Udlejningskonsulent til vores Team!
Er du klar til at tage din karriere til nye højder?
Som Udlejningskonsulent vil du være en nøgleperson i vores team og være ansvarlig for at betjene vores kunder med professionel rådgivning og service inden for Liftudlejning.
Dine primære opgaver vil omfatte:
- Håndtering af kundeforespørgsler og -reservationer
- Identificering af kundens behov og rådgivning om de bedste løsninger
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed.
Nilpeter A/S søger en Production Planner til maskinfabrik og delmontage
Hos Nilpeter vil du få de absolut bedste kollegaer. Her går høj faglighed hånd i hånd med en uformel tone og godt humør samt frihed under ansvar.
Som finplanlægger i Nilpeters maskinfabrik vil du være ansvarlig for produktionsplanlægning i maskinfabrikken.
Nilpeter A/S udvikler og producerer avancerede trykmaskiner specieltrettet mod etiket-markedet og har produktion i Danmark, USA og Indien, samt agent- og salgsselskaber fordelt over 70 lande. Hovedkontoret er placeret i Slagelse, og Nilpeter beskæftiger ca. 450 medarbejdere på verdensplan, heraf ca. 200 i Slagelse.
Kings & Queens Headquarter søger backoffice supporter til vores indkøbsteam
Er du den nye talentfulde og talstærke indkøbssupporter, som vi mangler på den administrative side? Så har vi Danmarks mest spændende stilling til dig, på en arbejdsplads med stærke værdier, et super sammenhold og en uformel omgangstone.
Dit arbejde vil bl.a. omfatte
- Vareflytning mellem butikker
- Supplere varer fra leverandører
Vi tilbyder stor mulighed for personlig udvikling med udgangspunkt i evner, indstilling og vilje.
Kvalitetsbevidst regnskabskonsulent, som vil være en del af vores team
Har du lyst til at være en del af et kontor, som vægter sparring, vidensdeling, fællesskab, humor og har lyst til en arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet”, og har du erfaring med og lyst til at arbejde med digitalt bogholderi?
Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.
Vi har fokus på balancen mellem arbejdsliv og fritid og tilbyder mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.
Økonomielev
Nomia Slagelse ApS søger fremtidens økonomielev, som vil være en del af vores team.
Har du lyst til at være en del af et kontor, som vægter sparring, vidensdeling, fællesskab, humor og har lyst til en arbejdsplads hvor der er ”højt til loftet”, og har du erfaring med- og lyst til at arbejde med digitalt bogholderi? Så er det dig, vi leder efter.
Som økonomielev i Nomia får du et 2-årigt forløb skræddersyet til dig, hvor sammenhold og udvikling står øverst på dagsordenen.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Bogholder/kontoradministration
Vi søger en dedikeret og erfaren bogholder til Ekkenberg i Slagelse.