Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
166 jobannoncer matcher din søgning 166 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Forretningsudviklingsassistent til støttefunktion
Vil du have en alsidig arbejdsdag med en stor kontaktflade og mulighed for at sætte dit eget præg på udviklingen af forretningsinitiativer? Så er du måske vores nye forretningsudviklingsassistent.
Til at understøtte Anlægsdivisionens topledelse og de mange baneprojekter spiller sektionen Divisionssekretariat & PMO en afgørende rolle. Her søger vi lige nu en forretningsudviklingsassistent, der har lyst til at assistere ledelsen med udvikling af de forretningsinitiativer, som vi har i Divisionssekretariatet & PMO.
Kontorassistenter
Da vi fra den 1. juli skal varetage et stort nyt sagsområde (tandskadesager), søger vi tre nye medarbejdere på fuld tid (37 timer) til vores gruppe af dygtige kontorassistenter.
Du skal bl.a. oprette nye sager og visitering af anmeldelser, indhente materiale til sagerne fra hospitaler, læger, tandlæger m.v. samt telefonbetjening af patienter, hospitaler, advokater m.fl.
Proaktiv og ambitiøs Financial Controller søges til one.com, en international virksomhed med domicil tæt på Hovedbanegården
Er du klar til nye og spændende faglige udfordringer i et af de førende koncernselskaber i Europa inden for administration og salg af domæner, webhoteller og e-mail?
Du vil bl.a. stå for controlling af rapporteringspakker fra udenlandske datterselskaber i forbindelse med månedsrapportering.
Du får stor grad af selvstændighed, medindflydelse samt en bred kontakflade en bred kontaktflade på tværs af afdelinger og landegrænser.
Regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorer søges til one.com, en international virksomhed med domicil tæt på Hovedbanegården
Vil du arbejde med kreditorbogholderi i en international kontekst? Kan du holde styr på flere selskaber?
Som Financial Accountant får du ansvar for bogholderiet i Danmark, Sverige samt flere holdingsselskaber. Du får stor grad af selvstændighed, medindflydelse samt rigtig gode udviklingsmuligheder. Du får en bred kontaktflade på tværs af afdelinger og landegrænser.
Du bliver en del af et dynamisk Finance Team med et stærkt fællesskab, hvor sparring og samarbejde vægtes højt. Med reference til VP of Accounting and Tax vil du indgå i et team bestående af fire controllere.
Projektchef til 3-årigt EU socialfondsprojekt med SOSU-skoler og VUC-institutioner i Region H
”Nye broer til flere faglærte” er et projekt med forventet start d. 1/8 2024, som er skabt i et tæt og forpligtende samarbejde mellem seks VUC-institutioner og to social- og sundhedsskoler i Region Hovedstaden.
Du har erfaring med ledelse, herunder personaleledelse, samt solid og dokumenteret erfaring og kompetence inden for projektstyring af store projekter f.eks. finansieret af fonde, regioner eller EU, herunder økonomistyring, dokumentation, afrapportering og administration.
Økonomielev
Vil du have en praktisk uddannelse inden for økonomiområdet og kickstarte dit arbejdsliv?
Vi søger to økonomielever pr. 1. september 2024 – en uddannelsesstilling for dig, som gerne vil arbejde i en økonomiafdeling. Uddannelsen varer to år inklusiv cirka 10 ugers skoleophold. Opgaverne er forskellige, men regnskab og økonomi er de to vigtigste nøgleord.
Med en uddannelse i Banedanmark er du godt på vej til et job både i det offentlige og i det private. Du kommer til at løse opgaver, som rent faktisk betyder noget.
Erfaren projektcontroller
Vil du være med til at sætte en højere standard for økonomiopfølgning i vores byggeprojekter?
En stor del af dit arbejde består af samarbejde og formidling af økonomi til både byggefagligt uddannede projektledere og afdelingsbestyrelser, som består af frivillige beboere. Du er derfor med til at formidle økonomi på alle niveauer, når du fremlægger regnskaber for større og mindre forsamlinger.
Vi hører meget gerne dine inputs og gode idéer. Du får derfor rig mulighed for at være med til at optimere vores arbejdsgange.
Projekt- og afdelingscontroller søges til Boligforeningen AAB
Som projektcontroller hos AAB sætter du meningsfuld handling bag din økonomiske faglighed. Du vil være med til at gå forrest for at forhindre økonomiske overskridelser af vores byggeprojekter, så vi undgår huslejeforhøjelser for vores beboere.
Som projektcontroller består en stor del af dit arbejde af samarbejde og formidling af økonomi til både byggefagligt uddannede projektledere og afdelingsbestyrelser, som består af frivillige beboere. Du er derfor med til at formidle økonomi på alle niveauer, når du fremlægger regnskaber for større og mindre forsamlinger.
Jurist til intern juridisk bistand i klagesagsbehandlingen
Har du erfaring med forvaltningsret? Er du interesseret i at dykke ned i en bred vifte af opgaver, hvor du understøtter dine sagsbehandlende kolleger i klagesagsbehandlingen?
Bliv en del af kontoret Jura og Sagsprocesser. Her får du en alsidig arbejdsdag, hvor du både fordyber dig i større, komplekse opgaver og løser mindre opgaver fra dag til dag. Du kan præge dine opgaver efter dine juridiske interesser.
Generalist med politisk flair for internationalt arbejde inden for luftfart
Er du interesseret i internationalt arbejde, og trives du i en afvekslende hverdag med komplekse problemstillinger?
I Team Tværs vil du være en del af Kontor for Luftfart 3 i Afdeling for Luftfart, som regulerer og fører tilsyn med luftfart i hele Rigsfællesskabet. Vi er ca. 180 engagerede piloter, teknikere, ingeniører, flyveledere og jurister, som sammen udarbejder regler for luftfarten og fører tilsyn med sikkerheden på luftfartsområdet.
Er du klar til at (kick)starte din karriere? Bliv kunderådgiver hos 3!
Har det også været en fed arbejdsdag for dig, når du:
- helt sikkert har grint en masse med dine kolleger?
- sammen med dine kolleger har vundet en konkurrence – eller har klappet ad de kolleger, der vandt denne gang?
Lige fra du træder ind ad døren hos 3, vil du føle dig velkommen og som en del af (arbejdsfamilien i) Kundeservice. Vi er et hav af forskellige mennesker, og du vil hurtigt opleve, at her kan du bare være dig selv.
Dygtig og engageret sagsbehandler med folkeregistererfaring til Københavns Folkeregister
Brænder du for sagsbehandling? At yde god service over for vores borgere? Vil du være med til at drive landets største folkeregister på en positiv, udviklende og effektiv måde?
Du indgår i sagsbehandlingen på folkeregisterområdet, hvor du med lyst og interesse arbejder med folkeregistrering herunder flytninger, sygesikring, lægeskift, valg og andre myndighedsopgaver, der følger CPR-loven.
Vores arbejdsklima er uformelt med en åben og ærlig omgangstone.
Europæiske ERV søger kriseleder og fagansvarlig TPA til Skadeafdelingen DK/SE
Har du erfaring med assistance og krisehåndtering i forbindelse med rejseskader og rejseforsikring? Og brænder du for at gøre en forskel i rollen som kriseleder?
Stillingen vil være en kombinationsstilling af rollen som både kriseleder og rollen som TPA (Third Party Administrator), der er med til at sikre en smidig og effektiv behandling af skader og andre administrative funktioner hos vores samarbejdspartnere i udlandet, samtidig med, at vi holder kundetilfredsheden i top.
Der er mulighed for at arbejde hjemmefra to dage om ugen, når du er kommet godt ind i tingene.
Relationship Manager til Corporate Banking
Vil du arbejde med rådgivning af Nykredits største og mest komplekse erhvervskunder? Og ønsker du at være en del af et proaktivt og målrettet team? Så er du måske vores nye kollega.
Din primære opgave bliver at bidrage til at opbygge og vedligeholde solide kunderelationer samt udarbejde understøttende, værdiskabende analyser og oplæg i tæt samarbejde med dine dygtige kolleger.
Rigspolitiets Center for Personaleadministration søger strukturerede og servicemindede medarbejdere
Vil du være med til at løfte en samfundsmæssig vigtig opgave for alle ansatte i politiet gennem konkret sagsbehandling?
Du bliver en del af et alsidigt team i sektionerne Ansættelse eller Løn, bestående af i alt 45 medarbejdere. Her vægter vi både faglig og personlig udvikling højt.
Som din nye arbejdsplads tilbyder vi et spændende og varieret arbejde med i perioder skiftende arbejdsopgaver. I centret varetager vi mange forskelligartede opgaver såsom ansættelser af civile og polititjenestemænd, barsel, løn, afsked og ferieafregning. Dine arbejdsopgaver indebærer primært sagsbehandling af ansættelse, løn eller barsel.
Senioranalytiker til udvikling af økonomisystemer i Group Finance & Investments
Er du interesseret i at være med til at videreudvikle Nykredit? Er du både handledygtig og god til at samarbejde?
Du har nu mulighed for at blive en del af denne spændende rejse, hvor videreudvikling, optimering, procesforbedringer og datakvalitet står øverst på agendaen i vores arbejde med fortsat at udnytte OneStreams mange funktionalitetsmuligheder.
Chef for rapportering, analyse og kontrol
Har du lyst til at være med til at bygge et nyt kontrol- og rapporteringsteam op i 1. forsvarslinje i Koncern Kredit i Arbejdernes Landsbank?
Du får ansvaret for ledelsen af et team med i alt 12 medarbejdere.
Dine primære ansvarsområder:
- Medarbejderledelse, herunder ansættelse af kollegaer til teamet
- Ansvar for ledelsesrapportering til bankens direktion og bestyrelse på kreditområdet, 1. linje kreditkontroller, IFRS9 nedskrivninger, analyser, dataudtræk mv.
Handelselev med speciale i Digital Handel - digitale medier & marketing
Søger du en unik mulighed for at anvende teori i praksis samt udvikle dine kompetencer og dit netværk til fremtiden? Er du interesseret i en elevplads i et internationalt- og dynamisk miljø? Vil du arbejde med nogle af de største beauty brands i branchen?
Som elev inden for digitale medier og marketing vil du få en unik mulighed for at arbejde med blandt andet influencer marketing og sociale medier, samt diverse administrative opgaver på tværs af Norden. Du vil primært arbejde med vores kendte mærke Clinique, men du vil også være involveret i diverse markedsføringsprojekter på tværs af vores brand portefølje.
Senior Compliance Officer til Nykredits Compliancefunktion
Vil du være med til at sikre, at Nykredit overholder lovgivningen?
Dine primære arbejdsopgaver blive:
- at gennemgå forretningens procedurer og kontroller for at vurdere, om de fungerer effektivt og om regler bliver overholdt
- løbende at rådgive forretningen om compliancerelaterede spørgsmål f.eks. spørgsmål om interessekonflikter og funktionsadskillelse
Konsulent til international udveksling
Brænder du for at arbejde i et internationalt og dynamisk miljø? Er du detaljeorienteret, service-minded og har lyst til at arbejde med unge mennesker? Trives du med at have mange bolde i luften og en stor kontaktflade?
Travel to Farm er en non-profit udvekslingsorganisation, som hvert år placerer ca. 90 udenlandske landbrugselever på danske gårde og udsender omkring 150 danske landbrugselever. Vi har sekretariat hos Landbrug & Fødevarer F.m.b.A med beliggenhed centralt i København.