Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
161 jobannoncer matcher din søgning 161 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Bliv en del af vores ESG Advisory Team
Er bæredygtighedsagendaen noget, du brænder for og ønsker du at være en del af løsningen samt forme fremtidens bæredygtige virksomheder?
Du vil som en del af vores team komme med på spændende rådgivningsprojekter, hvor du hjælper mellemstore danske virksomheder med deres ESG-rejse og med at blive klar til at rapportere under CSRD.
Du vil få mulighed for at påvirke og sætte præg på din egen karrierevej, og vi vil strække os langt for at matche dig med de rigtige opgaver med udgangspunkt i dine stærke sider, præferencer og udviklingsmuligheder.
Business Operations Experts
In the Nordic Business Operations team we are currently looking for two new colleagues for the positions as Business Operations Experts.
Your key tasks will be:
- Being in charge of and maintaining the customer portfolio in SAP while collaborating with sales, customers, logistics, finance and the front office
- Optimize processes such as campaigns, supply chains, return of products, communication with customers, while making sure we stay compliant with internal regulations and directives
Boligmedarbejder til Support Bolig
Ønsker du at dyrke og udvikle din viden om boligområdet i en bank ejet af fagforeninger?
Og vil du arbejde i en backoffice-funktion med fokus på drift af bankens boligprodukter og som giver plads til at byde ind på procesmæssig udvikling?
Så er denne stilling det rette valg for dig.
Operations & Innovation Officers til Kundekendskab/KYC Erhverv med fokus på drift
Vil du være en del af Jyske Banks indsats mod hvidvask og være med til at sikre høj kvalitet på dette område, så har vi jobbet til dig!
Som en vigtig del af vores daglige drift vil du være med til at udføre opgaver indenfor Kundekendskabsprocesser for vores erhvervskunder.
Du opnår dine mål i jobbet ved at:
- Udføre driftsopgaver med høj kvalitet, struktur og effektivitet
- Formidle budskaber om hvidvask og KYC på en forståelig og ligeværdig måde, der tilpasses modtageren
Stærke sagsbehandlere til værdiansættelse af alle landets ejendomme
Vil du være med til at understøtte, at boligejere får mere retvisende og gennemskuelige ejendomsvurderinger i de kommende år? Har du interesse for værdiansættelse af ejendomme, og vil du være en del af et engageret og ambitiøst hold, der alle bidrager til det fælles mål; at genopbygge tilliden til de nye ejendomsvurderinger?
I samarbejde med dine kolleger kan dine opgaver fx blive:
- forberede og udføre vurderinger af ejerboliger, erhvervsejendomme og land- og skovbrugsejendomme
- gennemføre klagesagsbehandling og genoptagelsessager
- formidle vurderinger og besvare henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere.
Assisterende rådgiver med et godt overblik
Vores kunder vil rigtig gerne lave forretninger med os, derfor har vi brug for dig til, i tæt samarbejde med Bankrådgiverne, at sikre de gode kundeoplevelser.
Dine opgaver kan være alt fra hvidvask-relaterede opgaver, simple kreditsager, oprettelse af nye kunder, lettere rådgivning af kunder som fysisk henvender sig i afdelingen, oplæring af studiejobbere, dialog og korrespondance med kunder samt meget mere.
Asset Manager
Are you ready to be part of Scandinavia's leading shopping center company, Steen&Strøm?
Your primary responsibility will be to uncover opportunities for value creation within our portfolio of shopping centers, aligning with our long-term strategy. This dynamic role involves coordinating with internal and external stakeholders, ensuring seamless communication and collaboration.
Senioranalytiker med flair for data til afdelingen Modelinfrastruktur & Data i Kreditmodeller
Som analytiker i Modelinfrastruktur & Data bliver du en del af et team, der sikrer Nykredits strategiske ønske om at drive en lønsom forretning ved at bruge kundedata og modeller.
Dine opgaver vil typisk være at:
- opbygge og vedligeholde tabeller og datamarter til brug for modeludvikling og dataudveksling
- sikre stabil drift af dagligt schedulerede datakørsler
Salesforce Business Analyst
Vil du spille en central rolle i at forstå og afdække vores forretningsbehov, som i sidste ende vil skabe stor værdi for vores kunder?
Som BA vil du spille en central rolle i at forstå vores forretningsbehov og omdanne dem til tekniske krav og løsninger. Vi arbejder i Safe setup med scrum teams, så du vil have et tæt samarbejde både med dit team og mod forretningen. I samarbejdet vil man drive opgaver af afklaring frem til go-live, hvor det modtages af forretningen.
Selvstændig forsikringsagent
Vi tilbyder lige nu muligheden for at blive selvstændig forsikringsagent hos Agency Group, hvor du kommer til at formidle forsikringer for Alm. Brand Group.
Du kommer selv til at kunne planlægge, hvor du arbejder, og hvornår du arbejder. Vi stiller alt til rådighed i form af leads, computer og headset, så du kan fokusere på salget.
Vi tilbyder endvidere:
- Markedets bedste aflønningsvilkår og en transparent aflønningsmodel
- Frihed til at arbejde hvorhenne i verden, du vil
CRM/CE Forretningsudvikler med erfaring i PowerPlatform/Dynamics365
Vi søger talenter, der har lyst til at arbejde med at udvikle løsninger, der giver vores kunder enestående kundeoplevelser, når de er i kontakt med banken.
Som forretningsudvikler hos Jyske Bank vil du blive en del af et team på 15 erfarne kolleger, der udvikler fremtidens CRM/CE løsninger. Disse løsninger vil transformere hverdagen for vores 3.000 kundefokuserede medarbejdere.
Kundespecialist med lyst til udvikling
Kan du formidle komplicerede budskaber til vores kunder og vil du indgå i et sjovt og ambitiøst team?
I Serviceteamet er vi fælles om at dække alle opgaver. Det betyder, at du kommer til at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor livsforsikring som fx:
- Håndtering af alle ændringer og begivenheder i forsikringstiden
- Projekter og udviklingsopgaver indenfor egne spidskompetencer
Rådgiver med flair og interesse for bolig til Sydbank
Er du god til at tale med kunder, særligt interesseret i boligområdet og brænder du for at skabe unikke kundeoplevelser – så er jobbet som finansiel byggerådgiver måske noget for dig?
Som finansiel byggerådgiver i Sydbank, er du dygtig til at yde den dybe faglige byggerådgivning til bankens kunder, når de ønsker at bygge nyt, bygge om eller bygge til.
Administrativ kollega
Vi søger en ny kollega med interesse for sagsbehandling og administration, og som ønsker at være en del af en bank, hvor beslutningsgangene er korte, og mulighederne for indflydelse er store.
Dine primære arbejdsopgaver bliver:
- Udførsel af opgaver i forlængelse af kunderådgivernes dialog med kunderne; f.eks. bankskifte, boligfinansiering, bilfinansiering og pensions- og forsikringsoprettelser
- Administration af interne konti, afstemninger, afregning af pensionsafgifter, indsigelser fra kunder.
Herudover kan du forvente en høj grad af medindflydelse på dagligdagen.
Er du vores nye kollega til Group Tax?
Har du kendskab til interne skatteforhold for store selskaber om fx selskabsbeskatning, transfer pricing, moms og lønsumsafgift, og har du vilje til at prioritere og løse opgaver, når de opstår?
Dine opgaver tager udgangspunkt i alt, der har med Nykredits egne skatteforhold at gøre og i væsentlighed består opgaverne af skat i årsrapporten, indgivelse af selvangivelser for sambeskatningen, Transfer Pricing samt momsforhold og lønsumsafgifter.
Salgstrainee/Juniormægler til Nybolig Gilleleje
Vil du arbejde med salg og samtidig sikre din faglige udvikling?
Kickstart din karriere med et 2-årigt uddannelsesforløb, der giver dig praktisk erfaring og et indblik i, hvad det vil sige at arbejde i ejendomsmæglerbranchen. I Gilleleje glæder vi os til at byde velkommen til et forløb, der tager udgangspunkt i dig, dine ønsker og dine styrker.
Som salgstrainee kommer du igennem et uddannelsesforløb, der som udgangspunkt forventes at tage omkring 2 år.
Business Consultant til udvikling af ESG-området i den finansielle sektor
Vi har brug for dig, der vil være med til at finde og danne kvalitetsdata, som kan understøtte den finansielle sektor i en mere bæredygtig retning.
I rollen som Business Consultant i e-nettet vil du netop få en central rolle, hvor du sammen med den samlede finansielle sektor og mange eksterne dataleverandører, skal finde det helt rigtige datagrundlag for sektoren til en mere bæredygtig omstilling.
Finansiel Rådgiver til Rådgivningscenter Roskilde
Vil du udvikle dine kompetencer indenfor Finansiel Rådgivning og er du ambitiøs om den gode kundeoplevelse? Motiveres du af udvikling i sigte og en leder som prioriterer fællesskab, synlige mål og konsekvent sparring?
Du bliver en del af et team på 9 personer. Vi løfter i flok, passer på hinanden, og har fokus på, at vi i fællesskab skal nå vores mål. Hver af os bidrager med noget unikt til både resultaterne og fællesskabet, hvilket skaber stor trivsel for den enkelte og resulterer i stærke resultater takket være en sund arbejdstilrettelæggelse.
Start din karriere som Graduate i Data & Indsigter i Totalkredit
Vil du accelerere din karriere fra første dag?
Som graduate i Data & indsigter skal du være med til at skabe indsigter og forretningsværdi med data, analyse og rapportering.
I Nykredit bliver du del af et struktureret og velafprøvet graduateforløb. Graduateforløbet varer i 10 måneder, og du vil under hele forløbet være fast tilknyttet afdelingen Data og Indsigter i Totalkredit. Vi kan love dig, at vi prioriterer din udvikling og dine muligheder.
Advokatsekretær/sagsbehandler, gerne med erfaring inden for bobehandling
Vi har travlt og søger derfor ekstra hjælp til vores team. Har du erfaring med bobehandling, eller kunne du tænke dig at blive lært op i området?
Har du lyst til at være en del af et velfungerende bobehandlerteam på et stort advokatkontor centralt i København, hvor værdier som ordentlighed og selvstændighed sammen med høj faglighed vægtes højt? Så er det måske dig, vi mangler på holdet.