Sjælland
7.577 job matcher din søgning

Københavns Lufthavne A/S, Kastrup
Hvis du vælger en uddannelse som lufthavnsoperatør hos os, bliver du sikret en rigtig god allround-lufthavnsuddannelse, som du med stor sikkerhed kan bruge inden for rigtig mange områder i lufthavnen.
Uddannelsen vil dygtiggøre dig inden for Markservices primære opgaver, som er at vedligeholde og rengøre arealer, grønne områder, hegn, afstribninger og skilte. Om vinteren sørger vi også for at holde lufthavnens baner og øvrige veje fri for sne og is. Derfor bliver du en vigtig brik i lufthavnens vinterberedskab, så man som passagerer kan regne med, at flyet lander og letter, også når sneen falder tæt.
Ingen dage er ens i Markservice, og da der hele tiden er nye udfordringer, planlægger vi arbejdsdagen om morgenen. Vi har selvfølgelig stort fokus på, at du får praktisk erfaring i de ting, du lærer på skolen i forhold til din uddannelsesplan.

Vil du være med til at drifte en af Danmarks mest avancerede personaleadministrationsløsninger i en virksomhed med ca. 40.000 medarbejdere?
HR Servicecenteret består p.t. af 23 medarbejdere, der håndterer henvendelser fra Coops ledere og medarbejdere på hovedkontoret samt fra vores 1200 butikker. Henvendelserne sker per telefon og via en portal, og omhandler spørgsmål vedrørende vores systemer, registrering af data, løn, personalejura og meget andet.
Din væsentligste opgave bliver at tage godt imod brugerne, når de henvender sig via vores portalløsning, og at sikre at de – efter maildialogen med dig – sidder tilbage med et smil på læben og en følelse af at have været i hænderne på en person, der forstår deres udfordring og evner at løse opgaven.

Præstemoseskolen i Hvidovre er en tosporet skole med 520 elever fordelt i udskoling, mellemtrin, indskoling samt specialklasserække. I vores indskolingshus går ca. 200 børn fra 0.-3. klasse i SFO. I Klubben er tilmeldt ca. 180 medlemmer fra 4.-8. klasse.
Vores fokus i både SFO og klub er at indgå i et tæt samarbejde omkring undervisningen, samt at videreudvikle vores pædagogiske tilbud i fritiden. Vi vægter derfor at skabe nogle rammer, der befordrer sjove og spændende aktiviteter. Opgaven som pædagog består i dels at være en drivkraft i disse aktiviteter, dels at tage pædagogisk lederskab i samspillet med børnene. I klubben bliver opgaven desuden at være med til at rammesætte nye og udviklende tilbud for vores børn og unge.

DR, København
Vil du være med til at udvikle et af Danmarks største, mest underholdende og dagsordenssættende websites? Hvert år udvikler vi en lang række større og mindre webprojekter. Vi arbejder med alt fra app til DR TV, nyheder på dr.dk til event- og programsites til Tour de France, Melodi Grand Prix og Karrierekanonen.
For at styrke vores evne til at innovere og produktudvikle søger Webområdet i DR Teknologi nu en dygtig Web Intelligence Analyst/udvikler. Du vil i tæt samarbejde med vores udviklerteams, UX’er, DR Medieforskning og andre interne afdelinger arbejde målrettet mod at skabe datagrundlag for vores beslutninger i udviklingen af dr.dk og apps.
Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere udvikler sig personligt og fagligt. Derfor er kompetenceudvikling et centralt element i den periodiske udviklingssamtale. DR er en familievenlig arbejdsplads og generelt arbejder vi inden for normal arbejdstid.

ALK, Hørsholm
Vi søger to laborantelever til to forskellige elevstillinger i vores analyseområde. Den ene stilling er delt mellem vores mikrobiologiske laboratorium QC Microbiology (QCM) og det driftsanalytiske laboratorium QC Analytics (QCA). Den anden stilling er knyttet til afdelingen Reagents & References (R&R). I begge stillinger vil du få en fast vejleder, der sørger for, at du bliver oplært i en række forskellige analyser, som er relevante for netop din afdeling, samt at du får vejledning og støtte til dit projekt.
I QC vil du komme til at arbejde med:
- Mikrobiologiske metoder som kimtal v. membranfiltrering, inkubering og aflæsning af kontaktplader samt fremstilling af skyllevæsker og aflæsning af substratsimulering.
- Kemiske og immunkemiske metoder så som ELISA og vores egen metode TACA til bestemmelse af total allergen.


Miljø- og Fødevareministeriet, København
Brænder du for employer branding og rekruttering? Er LinkedIn din hjemmebane, og kan du spidse stillingsopslag til, så de rammer plet hos målgruppen? Så har du mulighed for at blive rekrutteringsekspert i en af landets største styrelser i en nyoprettet stilling.
Du bruger halvdelen af din tid på at hjælpe styrelsens ledere og HR-partnere med hele rekrutteringsprocessen. Det indebærer forventningsafstemning med lederne om jobprofil, udarbejdelse af stillingsopslag og markedsføringsplan, så vi får de rette ansøgere i hus.
Du bistår også med de praktiske dele fx bookning af mødelokaler, indkaldelse af kandidater mv. Den anden halvdel af tiden får du ansvaret for revision af vores rekrutteringsprocesser og udarbejdelse og implementering af et nyt onboardningkoncept. Og så skal du sammen med vores kommunikationsafdeling arbejde ambitiøst med sociale medier, LinkedIn og employer branding.

Vil du være med til at tegne og eksekvere morgendagens økonomistyring i Rudersdal Kommune?
Kan du holde styr på budgetterne, er du skarp i et regneark, og har du lyst til at arbejde med økonomistyring i bred forstand på det kommunale område? Så har vi en ledig stilling som controller i Rudersdal Kommunes centrale Økonomiområde. Du skal sammen med de øvrige controllere understøtte fagområderne i varetagelsen af økonomistyringsopgaverne.
Vi er ambitiøse og prioriterer faglig og personlig videreudvikling højt. Du får fagligt interessante opgaver i et tværfagligt miljø og attraktive udviklingsmuligheder.

Få et solidt fundament for fremtiden. Som piccolo på vores hovedkontor på Islands Brygge i København får du en spændende hverdag i en international virksomhed. Har du ambitioner og gåpåmod til selvstændigt at løse en række faste og forefaldende kontoropgaver? Så er du måske den friske og engagerede piccolo, vi søger til at starte hurtigst muligt.
Som piccolo spiller du en vigtig rolle i at få tingene til at fungere på vores hovedkontor, så alle får de bedste muligheder for at levere en solid indsats. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:
- Reservation af mødelokaler, opdækning til møder og afrydning, håndtering af telefon- og videokonferenceudstyr
- Scanning og kopiering af virksomhedsdokumenter
- Håndtering af ind- og udgående post, herunder post med kurérservice
- Ansvaret for beholdning af kontorartikler og kaffe, te, vand mv., herunder kontakt med leverandører
- Arrangere diverse receptioner og møder.


Vi er en afdeling i rivende udvikling og søger derfor 3 faste stillinger på det psykosociale område.
Her i Familierådgivningen er vi optaget af en faglig strategi (lige muligheder), der er baseret dels på den praksiserfaring, som allerede findes i afdelingen, og dels med udgangspunkt i den forskning og viden, som findes på området.
Vi prioriterer det forebyggende og anerkendende arbejde med familierne højt, og Familierådgivningen har en bred vifte af interne tilbud til at understøtte dette arbejde.
Vi tilbyder dig:
- et fagligt højt miljø med stor mulighed for at udføre et godt socialt arbejde med andre faggrupper og med betydelig egenkompetence
- god faglig støtte og sparring i sagerne, ugentlige rådgivningsmøder, mulighed for inddragelse af faglig teamleder og løbende kollegial sparring
- rummelige og omsorgsfulde kollegaer i en god og tryg atmosfære

Er du på udkig efter en farverig arbejdsplads til din elevuddannelse med speciale i administration? Hos Flügger er vi er mere end farvekoder og malerspande. Opstart: 1. september 2018.
Hos Flügger bliver du en del af en danskejet og børsnoteret virksomhed med globalt afsæt. Din faste base vil blive på vores hovedkontor i Rødovre, tæt på både bus og motorvej. Som Administrationselev få du indblik i en virksomhed, som har hele værdikæden fra udvikling og innovation til produktion, distribution og salg.
Vi tilbyder dig et bredt 2-årigt forløb, hvor du vil indgå i Executive Office - en nyere afdeling i Flügger. Her er der fokus på support til koncernledelsen samt på at få hovedkontoret til at fungere professionelt til glæde og gavn for gæster og øvrige kolleger. Mange af vores opgaver og processer er nye, hvorfor du får du mulighed for at byde ind ift. dine særlige interesseområder samt måden, vi gør tingene på.


Gladsaxe Kommune, Gentofte
Brænder du for at udvikle og kvalitetssikre sygeplejen for borgere med nedsat fysisk og psykisk funktionsevne samt arbejde på tværs med andre faggrupper ind i det nære og sammenhængende sundhedsvæsen? Så er du måske vores kommende kollega.
Som kvalitets- og udviklingssygeplejerske bliver nogle af dine arbejdsområder følgende:
- Samarbejde med den sygeplejefaglige leder/koordinerende sygeplejerske omkring kontinuerlig kvalitetssikring, faglig udvikling og innovation på Ambulatoriet.
- Optimere udredning og indsatsen ud fra de 12 sygeplejefaglige problemområder, herunder udvikle en model, der styrker integration i myndighedsfunktionen.

European Energy A/S, Søborg
Are you structured and systematic and do you take pride in delivering high quality work on time? Does it motivate you to assist with various administrative tasks and data collection? Then perhaps you are our new assistant operations?
You will be part of our Asset Management Team, who is taking the leading role in the commercial and technical management of our renewable energy projects right from the commencement of commercial operation. One of the team’s main objectives is the optimization of the assets in operation with a focus on cost minimalizing.
Your areas of responsibility will be:
- Collect, update and register production data for internal and external reporting
- Report to investors and banks
- Assist with administrative tasks such as document handling, filing etc.

Er du på udkig efter en farverig arbejdsplads til din elevuddannelse med speciale i økonomi? Hos Flügger er vi er mere end farvekoder og malerspande.
Som Økonomielev hos Flügger bliver du en del af en danskejet og børsnoteret virksomhed med globalt afsæt. Du får base på vores hovedkontor i Rødovre, tæt på bus og motorvej. En elevplads hos os giver dig indblik i en virksomhed, som har hele værdikæden fra udvikling og innovation til produktion, distribution og salg. Vi kan derfor tilbyde dig et bredt 2-årigt forløb, hvor du kommer rundt om alle vores regnskabsmæssige processer.
Vi står klar til at lære fra os. Vi sætter din faglige og personlige udvikling i fokus for at klæde dig godt på til en karriere indenfor økonomi og regnskab.


Vil du være en del af vores Team Plan og Byg og være med til at løfte spændende opgaver inden for planområdet? Vil du bidrage til at planlægge rammerne for kommunens udvikling?
Vi søger en ny kollega, der vil arbejde med lokalplaner samt andre plan-, myndigheds- og udviklingsopgaver.
Vi oplever i øjeblikket efterspørgsel på at etablere og udvikle projekter inden for erhverv, detailhandel, tekniske anlæg og klimatilpasning. Det vil derfor være en fordel, at du har interesse inden for nogle af disse områder og har lyst til at drive processer.
I Team Plan og Byg arbejder vi tværgående og projektorienteret med opgaven i midten. Du vil i høj grad skulle udføre opgaverne i tæt samarbejde med kolleger på det tekniske område.

Banedanmark, Fredericia, København eller Ringsted
Du bliver en del af Forst i divisionen Teknik, hvor vi arbejder med forstlige forhold, afvanding og geoteknik. Det er vores ansvar at sikre dels den daglige drift af jernbanen, såvel som at fremtidige projekter lever op til de gældende krav for Banedanmark.
Som teknisk projektejer repræsenterer du Banedanmarks afvandingstekniske interesser. Det kan være i interne projekter i divisionen Anlæg, såvel som i eksterne projekter. Det bliver din opgave at granske projektmateriale og sikre, at banenormerne følges og at Banedanmark får den bedste og mest funktionelle løsning i forhold til afvanding.
Arbejdet foregår i høj grad fra et skrivebord, men også i marken i fællesskab med dine kolleger på tværs af organisationen, hvorfor din faglige ballast er vigtig. Besøg på byggepladser indgår også i din dagligdag.

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet, København
Har du en solid regnskabserfaring, og vil du være med til at sætte retning for Undervisningsministeriets samlede regnskabsaflæggelse?
Som regnskabschef i Styrelsen for Undervisning og Kvalitet er dine primære arbejdsopgaver:
- at være generel ankerperson på alle regnskabsopgaver i Undervisningsministeriets departement og Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
- at være teamleder for regnskabsmedarbejderne i Økonomisk-Administrativt Center og støtte disse i håndtering af alle typer af regnskabsspørgsmål.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, København
Er du på udkig efter et udfordrende job, der veksler mellem skrivebordet og ”virkeligheden i marken”, så er Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen og Center for luftfart det helt rigtige sted for dig.
Flyvepladsområdet spænder bredt og håndterer alt fra sager om flyvepladsernes organisation, udstyr og tjenester (f.eks. landingsbaner, indflyvningslys, brændstof, brand- og redning m.m.) til luftfartshindringer (vindmøller og master) og instrumentanflyvningsprocedurer.
Dine væsentligste opgaver bliver at:
- at føre tilsyn med, at flyvepladserne opfylder de relevante sikkerhedskrav til tekniske, organisatoriske og driftsmæssige forhold
- at behandle ansøgninger af tekniske forhold på flyvepladser, helikopterflyvepladser og luftfartshindringer
- at vejlede flyvepladser og hindringsejere i opfyldelse af luftfartsreglerne

Folkekirkens Nødhjælp, Copenhagen
DCA is looking for a leader with a unique combination of skills to successfully achieve DCA’s goals; Save Lives, Build Resilient Communities and Fight Extreme Inequality. You will be leading a team of dedicated humanitarian and mine action professionals to achieve these goals.
As Head of Humanitarian Response and Mine Action, you have a vision for how DCA can use our range of complementary competencies to address the humanitarian needs of today’s world and how DCA can continue to influence the humanitarian agenda in Denmark and globally.
You will lead a team of 20 persons in HQ, 47 expats and more than 350 nationals in the field as an integrated part of DCA’s global footprint in over 20 countries worldwide.

Ønsker du at gøre karriere i Danmark eller udlandet, findes alle muligheder her. Hvis du vil være med ”hvor det sker”, så skal du være i Netto!
Vi er inde i en rivende udvikling, hvor vi har brug for din hjælp til at løse de mange spændende opgaver i Danmarks absolut største dagligvarekæde.
Som butikschef i Netto starter du som vores "ekstra" spiller på holdet. Du vil derfor ikke få din "egen" butik fra dag et, men derimod fungere som en fleksibel "aspirant" i 1-3 butikker, som du skifter imellem de første måneder. Du er naturligvis indstillet på at blive klædt på til jobbet.
Tager du springet til Netto, sørger vi for, at du får en flyvende start. Netto giver dig sikkerhed for godt købmandskab, grundig lederuddannelse og store karrieremuligheder. Vi arbejder i et uformelt miljø, hvor tæt samspil, høj energi, humor og gejst er væsentlige ting i dagligdagen. Det stiller naturligvis særlige krav til dig som leder og rollemodel.

Mindshare, København
Mindshare søger en erfaren marketingkoordinator til vores interne kommunikation- og marketingafdeling. Du skal evne at have den daglige kontakt til en række af kolleger, udarbejde marketing- og kommunikationsopgaver samt styre projekter i Mindshare.
Du vil få en betydelig rolle som integreret projektkoordinator og agerer som bindeled til vores specialistfunktioner og samarbejdspartnere i GroupM samt til eksterne leverandører.
Det gælder alt fra dialog med vores kreative afdeling, til at lave kundeevents, producere nyhedsbreve, vedligeholde databaser, styre vores populære blog, opdatere Mindshares forskellige websites samt have styr på SEM og SEO – samtidig med at du formår at styre og lave content til vores sociale kanaler. Du udarbejder cases og står for award-indstillinger, såvel lokalt som internationalt.