Norli Liv og Pension
København Ø

Kundespecialist med lyst til udvikling

Kan du formidle komplicerede budskaber til vores kunder og vil du indgå i et sjovt og ambitiøst team? Så er det måske lige dig, vi søger.

Da en af vores dygtige kolleger i Serviceteamet har fået en anden spændende stilling internt i selskabet, søger vi en ny kollega, som vil arbejde med servicering af vores kunder inden for pension i gennemsnitsrentemiljøet.

Du har faglig viden inden for pension og god, til at kommunikere med både kunder og samarbejdspartnere. Du vil blive en del af Serviceteamet, som håndterer hele kunderejsen og kommunikationen i forsikringstiden fra kunden er onboardet til og med pensioneringen. Derfor er det vigtigt for os, at du interesserer dig for både kunder, FAL, PBL og PAL.

Vi er i dag 12 engagerede medarbejdere, som spænder bredt både i alder og anciennitet. Vi har højt humør og gør meget for, at det skal være en god arbejdsdag for alle i teamet, uagtet om du sidder på kontoret eller derhjemme. Teamet er præget af en fri og hyggelig omgangstone, hvor vi er gode til, at bruge hinandens kompetencer.

Vi arbejder med både kundevendte- og udviklingsopgaver og det er meget vigtigt for os, at vi møder kunder og samarbejdspartnere i øjenhøjde, så dialogen hele tiden sigter efter maksimalt udbytte og sund fornuft – hvad enten der er tale om kunder eller fagpersoner /eller lægfolk.

Dit bidrag er afgørende for den samlede kundeoplevelse. Vi er til for vores kunder og er kendte for stor tilgængelighed, hurtig ekspedition og høj kvalitet i vores arbejde, hvilket du kan blive en del af i vores team.

Om jobbet

I Serviceteamet er vi fælles om at dække alle opgaver. Det betyder, at du kommer til at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor livsforsikring som fx:

  • Håndtering af alle ændringer og begivenheder i forsikringstiden
  • Projekter og udviklingsopgaver indenfor egne spidskompetencer
  • Kommunikere telefonisk og skriftligt med kunder, arbejdsgivere og andre samarbejdspartnere
  • Support og sparring for pensionsrådgiverne og vores andre salgskanaler.
  • Ad hoc-analyser og opgaver
  • Og meget mere…

Serviceteamet er en del af Kundeserviceområdet, som også omfatter Onboarding, Skadesservice og Ind- og Udbetaling. Du vil derfor blive en meget vigtig spiller i kundens samlede oplevelser hos os og du sætter en ære i, at være medspiller og sparringspartner for dine kollegaer.

Om dig

Du skal have interessen for- og gerne nogle års erfaring med servicering af kunder inden for Liv og Pension eller andet finansielt område.

Derudover har du:

  • Erfaring med kundebetjening og sagsbehandling
  • Et stærkt/godt kommunikationsgen, både i skrift og tale
  • En empatisk tilgang til vores kunder og er løsningsorienteret
  • Uddannelse inden for Liv og Pension (eller er i gang med det)
  • Evnen og lysten til at indgå i et ambitiøst og dygtigt team
  • Viljen til at bidrage med dine tidligere erfaringer, så vi også kan lære af dig
  • Du tager ansvar for dine opgaver og har et naturligt drive - og driver naturligt beslutninger
  • Du trives med forandringer og evner at have flere bolde i luften
  • Du er proaktiv, nysgerrig og udfordrer gerne med optimering for øje
  • Du trives i et uformelt miljø med plads til empati og humor i hverdagen

Vi tilbyder

En spændende stilling i et dynamisk miljø, hvor samarbejde og godt kollegialt sammenhold er nøgleord.

Både din faglige og personlige udvikling er vigtig for os og du har derfor gode muligheder for videreudvikling.

Hos os er medarbejderne i fokus og vi arbejder løbende på at skabe gode vilkår for samarbejde og trivsel, så vi sammen skaber den gode arbejdsplads.

Der er fleksibilitet og godt humør. Du kommer primært til at arbejde på Midtermolen og har samtidig fleksibiliteten i form af hjemmearbejdsdage.

Din ansøgning

Send os din ansøgning hurtigst muligt og senest den 27. maj 2024 via Ansøg-knappen nedenfor. Vi indkalder til samtaler løbende. Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Chef for Kunde- og Skadesservice, Steen Lærke, på telefonnr. 2479 4091.

Vi glæder os til at høre fra dig og behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.


Om Norli Liv og Pension

Norli Liv og Pension er et dansk pensionsselskab med ca. 80 medarbejdere, der som det eneste selskab tilbyder nye kunder en traditionel pensionsopsparing som en del af deres pensionsordning. Vi blev grundlagt i 1986 som en del af Alm. Brand koncernen og hed tidligere Alm Brand Liv og Pension. I foråret 2022 fik vi nye ejere og skiftede navn til Norli Liv og Pension.

I dag er vi en del af Nordic I&P, som fokuserer på pensionsforsikring i de nordiske lande og har en klar målsætning om at være markedsledende inden for traditionel pensionsopsparing.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.