Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
18 jobannoncer matcher din søgning 18 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Teamleder til økonomianalyseenhed
Er du på udkig efter en lederstilling, hvor du kan udfolde dine kompetencer inden for ledelse, fagligt udviklingsarbejde, økonomiske analyser og procesoptimering? Så er det måske dig, vi søger som ny teamleder for Økonomianalyseenheden!
Som teamleder for Økonomianalyseenheden bliver det din opgave at være med til at sikre den fortsat høje kvalitet af økonomiske analyser og samtidig sikre et fortsat stærkt og velfungerende team. Du vil blive faglig leder og personaleleder for fire medarbejdere. Medarbejderne er placeret i både Skanderborg og København.
Regnskabschef
Trives du med en stor grad af frihed under ansvar, i et uhøjtideligt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, og ønsker du at spille en central rolle i vores fremtidige strategi?
Som regnskabschef vil du være ansvarlig for at sikre nøjagtigheden af vores finansielle rapportering og økonomiske data samt lede vores team af regnskabsmedarbejdere.
En stilling i en virksomhed i stor vækst og med gode udviklingsmuligheder. Vi tilbyder derudover en fleksibel arbejdsplads, hvor hjemmearbejde og fleksible arbejdstider er en mulighed.
Har du lyst til at prøve kræfter med personaleledelse og har du forståelse for tal?
Minksekretariatet, 2. instans, søger en teamleder til vores kontor i Skanderborg. Vi tilbyder en fast stilling med et godt arbejdsmiljø, dygtige kolleger og en enestående mulighed for at efterlade dit præg på Danmarks historie.
Som teamleder har du personaleansvar for dit team med aktuelt fem økonomiske medarbejdere. Teamet forventes gradvis at blive større. Du får derfor mulighed for at være med til at sammensætte det rigtige hold. Du har samtidig ansvaret for at sikre den daglige drift af sagsbehandlingen af klagesager.
STARK Huset søger leder for Debitorafdelingens medarbejdere
Vil du gøre en markant forskel med din høje faglighed og brede IT-kendskab? Er du stærk i ledelse og har du flair for at motivere medarbejdere? Så er det nu du som leder for Debitorafdelingens medarbejdere får mulighed for at præge både din egen, og STARKs fremtid!
Med din ansættelse som manager i STARK Debitorafdeling vil du sammen med dine kommende 24 kollegaer være med til at levere resultater med et smil.
Finance Manager/Økonomichef
Er du klar til markant ansvar og faglig udvikling i en international koncern?
For at styrke økonomifunktionen i den danske enhed søges nu en fagligt stærk profil, som kommer til at indgå i et stærkt økonomiteam. Stillingen refererer direkte til den administrerende direktør.
Du trives med at være en del af en international struktur med et ambitiøst ejerskab. Koncernens størrelse og kompleksitet giver en alsidighed i opgaverne, men du vil også opleve autonomi i dagligdagen, da moderselskabet giver stor lokal handlefrihed.
Financial Controller
Har du solid erfaring og vil udfordres på dine faglige kompetencer og i en ledende retning?
Du bliver en del af en international koncern med fokus på højteknologiske løsninger og udstyr.
GEA-koncernen omfatter flere divisioner, hvoraf du kommer til at beskæftige dig med et af selskaberne, GEA Westfalia Seperator DK, der har 35 ansatte. Du vil få ansvar for alle opgaver i selskabet og én medarbejder.
Finance Director, Aspirerende CFO
Hvis du har et operationel mindset, et stærkt kendskab inden for regnskab, controlling og IT og er klar til at påtage dig ansvar på tværs af flere funktioner, så er denne stilling måske noget for dig!
Denne stilling er en unik mulighed for dig, der er på udkig efter det næste naturlige skridt i din karriere og drømmer om at blive CFO. Vi er private equity-støttede og tilbyder gode vækstmuligheder.
Finance Manager / Regnskabschef
Er du god til at jonglere med tal og regnskaber? Har du ja-hatten på og drømmer om at være en central del af en spændende vækstrejse?
Du bliver vores Finance Manager / Regnskabschef, og din mission er klar: at sikre overblik over vores finanser. Du jonglerer med tal, budgetter, finansielle rapporter og sørger for, at der er styr på regnskaberne. Men bare rolig, du er ikke alene; du får én medarbejder i Danmark og yderligere to medarbejdere i udlandet fra koncernens Shared Service Center.
Økonomi- og administrationschef
Vil du gøre en forskel hos en velfungerende organisation, hvor kvalitet, arbejdsglæde og passion er en del af DNA’et?
Hos Værket får du en bred nøglefunktion indenfor økonomistyring, forecast, planlægning og administration. Stillingen er for dig, der særligt motiveres af ansvar og indflydelse, ligesom du bliver en meget vigtig go-to person i huset.
Hverdagen i et dynamisk kulturhus er spændende og med et højt tempo, og du vil opleve, at der er et stort fokus på at drive Værket som forretning. Som økonomi- og administrationschef bliver du en del af en kompetent ledergruppe, ligesom du indgår i et tæt samarbejde med musik- og teaterchefen.
Økonomichef - med flair for både tal og mennesker
På Egmont Højskolen søger vi et menneske med indgående forudsætninger for at kigge på tal og med lysten til at arbejde med og inkludere menneskelig forskellighed i et spændende, mangfoldigt og alsidigt højskoleliv.
Du vil i rollen som økonomichef komme til at indgå i den øverste ledelse sammen med forstander og viceforstander i tæt samarbejde med primært afdelingsledere og den øvrige administration, men også øvrige medarbejdere, hvor et tillidsfuldt og loyalt samspil og samarbejde er en forudsætning.
AFC manager
We offer an exciting and unique opportunity to take on the challenge within a global corporation, engaging with customers and stakeholders worldwide. Daily responsibilities encompass a variety of inspiring and complex tasks overseeing analysis and reporting of economic and financial performance of our Engineering Business Line.
The package includes a pension plan, appealing cafeteria benefits, membership in the staff association and more.
Finance Manager til Økonomi & Controlling
Vi søger en person som vil have ledelsesansvar for økonomien bag Fremtidens Bæredygtige Fødevarer. Er du en erfaren leder med stort hjerte for medarbejderne, og kan du inspirere, drifte og forbedre en økonomiområdet i en førende innovationsvirksomhed?
Vi stræber efter en passende balance mellem arbejds- og privatliv og tilbyder gode muligheder for at tilrettelægge arbejdet fleksibelt samt mulighed for hjemmearbejde.
Fleksjob: Afdelingsleder til Intern økonomi søges til Huset Venture i Aarhus
Vi søger en kompetent og engageret afdelingsleder til en nyoprettet stilling. Du skal være godkendt til fleksjob via kommunen og kunne arbejde effektivt i minimum 15 timer pr. uge. Intern økonomi er en stabsafdeling, som servicerer vores fire afdelinger i Danmark. Afdelingen består af en økonomichef, 3 regnskabsmedarbejdere og en ansvarlig for lønadministrationen.
Vi tilbyder en spændende stilling med mulighed for at påvirke beslutninger og eget arbejdsområde på en arbejdsplads i en dynamisk og innovativ virksomhed, hvor næsten alle dine nye kollegaer er ansat på fleksjobvilkår
Finance-/økonomiansvarlig til international produktionsvirksomhed
Du kender Google, Facebook, Microsoft, Netflix samt de største telekommunikationsvirksomheder i Europa. Vi producerer motorvejen til deres fibernet.
Kunne du tænke dig at være en del i en international virksomhed, hvor væksten går stærkt, og hvor vi var nomineret til 3x Entrepreneur of the Year og 4x Gazelle?
Du får tre medarbejdere, som bl.a. står for kreditor- og debitorhåndtering, bogføring samt time- og funktionærløn på tværs af alle vores selskaber.
Finance Director, Aspiring to become CFO
If you have an operational mindset, possess strong knowledge in accounting, controlling and IT, and are ready to take on responsibilities across multiple functions, this might be the position for you!
We are seeking an ambitious and driven individual to join our team as Finance Director. This position is a pivotal role for someone looking to take the next natural step in their career, aspiring to become CFO. We are private equity backed and provide ample growth opportunities.
We value humbleness and friendliness as essential. The successful candidate should be approachable, a team player, and dedicated to fostering positive workplace relationships.
Director of Payroll, Nuuday
Vil du være med til at lede et dygtigt team i en af Danmarks førende virksomheder inden for digital service? Nuuday søger en erfaren Director of Payroll til at facilitere og sikre en gnidningsløs drift af hele koncernens lønfunktion.
Som leder vil du samarbejde effektivt med interne og eksterne interessenter, herunder HR, medarbejdere og Azets for at sikre rettidig og korrekt lønudbetaling. Din primære opgave er at facilitere og optimere teamets processer og rutiner, herunder identificere og løse udfordringer samt afsøge muligheder for automatisering og brug af AI i lønprocessen.
Transfer Pricing Senior Manager/Director til BDO
Har du lysten og kompetencerne til at arbejde med Transfer Pricing for BDO´s nationale og internationale kunder? Og vil du være en del af en velfungerende skatteafdeling i kraftig vækst og et erfarent transfer pricing-team?
I BDO mener vi, at Work-Life balance er en afgørende faktor for såvel din som vores succes, og derfor lægger vi stor vægt på, at vores kollegaer har et afbalanceret liv ved siden af arbejdet. Vi tilbyder dig et job med gode muligheder for udvikling, ansvar og udfordringer.
Finance Director
The role of the Finance Director will be to lead and develop the finance function with currently seven skilled employees, and your responsibility will be finance, auditing, treasury, tax, and salaries and you will be responsible for the reporting towards their US stock exchange listed owners (ITW).
Furthermore, as a part of the management, you are co-responsible for developing strategies, with your responsibility specifically focused on the data foundation.