Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
71 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

CFO
The Chief Financial Officer is heading our Finance & Accounting team at FOM. The Finance & Accounting team consist of the CFO, an account payables and a Finance manager.
The CFO is responsible for book-keeping, accounting, financial controlling and all financial reporting (IFRS) for the group. The candidate will work closely in supporting the CEO with strategic tasks, confidential projects and further digitalization of the Finance & Accounting department.


Afdelingsleder ERP, Data og Udvikling til Økonomi og Finans
Bliver du motiveret af at træde ind i et ledelsesrum, hvor du får et stort spillerum til at sætte retning?
Opgavefeltet omfatter drift og udvikling af kommunens ERP-løsninger og bankområdet, herunder er der aktuelt meget fokus på effektivisering og automatisering af bogføringsprocessen og betalingsløsninger på tværs af hele organisationen.
Du skal, i en tid med store forandringer, evne at balancere udviklingen inden for rammerne af sikker og stabil drift.


Fagligt stærk kontorchef med overblik og udsyn
Vil du medvirke til en mere effektiv statslig forvaltning?
I Rigsrevisionen fører vi kontrol med, om Folketingets beslutninger bliver ført ud i livet.
Kontoret har 21 engagerede medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.
Kontoret er præget af høj faglighed, en uformel omgangstone og et stærkt sammenhold.

Leder til regnskab og administration i Skagen – hvor natur og nøgletal mødes
Vil du stå i spidsen for økonomien i en organisation med højt tempo og korte beslutningsveje? Er du klar til at tage ansvar for regnskaber, løn og budgetter i en hverdag fyldt med energi og udvikling?
Som vores nye regnskabs- og administrationsleder bliver du en del af vores ledelsesteam og får ansvaret for vores daglige økonomistyring.
Vi har god energi og masser af humor, og vi sætter en ære i at dele viden og hjælpe hinanden i en travl hverdag.


Afdelingsleder, Regnskab
Lige nu mangler et af vores regnskabsteams i Holstebro en ny leder, er det dig?
Din største og vigtigste opgave bliver ledelse af dine medarbejde. Derfor er det vigtigste, at du har lysten og engagementet til at arbejde med mennesker og roen til at skabe tætte relationer.
Det er ikke så vigtigt, om du har erfaring med ledelse – vi vil træne dig i de lederredskaber, der gør dig i stand til at engagere dygtige medarbejdere og bidrage til vores værdier og kultur.


Manager til Payroll & Masterdata - Sæt din ledelseserfaring i spil hos Norlys (Barselsvikariat)
Er du motiveret af en rolle, der kræver gode ledelses-, samarbejds- og analytiske evner? Har du lyst til at få en dyb indsigt i processerne i People & Culture og måske som et springbræt i din videre karriere?
Du får ansvaret for at sikre stærk ledelse samt effektive systemer og processer inden for løn og HR system, samt at fremme samarbejde med både interne og eksterne interessenter.


Regnskabsansvarlig
Sortimo A/S søger en dygtig og engageret hands-on Regnskabsansvarlig, der kan varetage bogholderi og regnskabsfunktionen i Danmark og samtidig sikre et tæt og effektivt samarbejde med vores moderselskab i Tyskland.
Dine primære arbejdsopgaver inkluderer bl.a. kredit/debitor-bogholderi, årsafslutning (sammen med hovedkontoret i Tyskland) samt ledelse af én bogholder, der arbejder på nedsat tid.


Teamleder for bogholderiet
Spændende nyoprettet stilling som teamleder for bogholderiet i Røde Kors.
Brænder du for at skabe udvikling, optimere processer og lede et engageret team? Så er det måske noget for dig. Nøgleordene er ansvarlighed og kvalitetssikring, og du skal kunne noget både med tal og med mennesker.
Vi tilbyder et spændende arbejdsmiljø og et bredt spænd af faglige og udviklingsorienterede opgaver.

Finance Manager
Er du klar på at blive en del af en banebrydende og innovativ kosttilskudsvirksomhed, der sætter international standard for renere produkter? Og kunne du tænke dig at forme både din rolle og virksomhedens fremtid med fokus på finansiel strategi, optimering af processer og datadrevne beslutninger?
Puori lægger stor vægt på personlig udvikling og trivsel, og du vil blive en del af et socialt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor du kan få stor indflydelse på virksomhedens vækstrejse.

Økonomi- og administrationsansvarlig – med plads i ledergruppen
Er du stærk i økonomi og administration – og trives du med både ansvar og hands-on opgaver?
Du bliver vores økonomiske omdrejningspunkt og den, der holder styr på tallene, systemerne og strukturen i hverdagen. Du tager ansvar for alt fra løn og regnskab til lagerstatus og momsindberetning – og du gør det med overblik, præcision og godt humør.

Kontorchef
Vil du være med til at gøre en forskel for danskere i udlandet? Har du en sikker hånd i styringen af økonomi og andre administrative opgaver? Motiveres du af at skabe forandringer i samarbejde med andre?
Som kontorchef bliver du en del af en spændende organisation med udsendte kollegaer over det meste af verden og et sekretariat med dygtige medarbejdere, der er dedikerede i arbejdet med at understøtte aktiviteterne i udlandet. Der en uformel omgangstone og højt til loftet.

Finance Manager
We are looking for a Finance Manager who, in close cooperation with the finance team can lead the finance processes at the two Danish locations.
You will have a management role in a merger process aligning financial systems (SAP integration), procedures and tools. Are you ready to bring your change management competences into action?


Teamleder til økonomifunktion
Har du solid erfaring fra en professionel økonomifunktion? Er du en erfaren og relationsskabende leder, som både skaber resultater og sikrer trivsel og udvikling i dit team? Er du en, der går forrest – både fagligt og menneskeligt – med struktur, nærvær og menneskeforståelse?
Vi er kendt for et uhøjtideligt arbejdsmiljø, høj faglighed og gode udviklingsmuligheder. Vi tror på, at spændende opgaver, fleksibilitet og selvstændighed skaber både engagement og gode resultater.

Head of Finance & Business Analytics
Du vil have fokus på at foretage relevante forretnings- og finansorienterede analyser på tværs af virksomhedens afdelinger og betalingsstrømme. Derigennem vil du præge virksomhedens beslutningstagning med anbefalinger, nøgletalsrapporteringer og indsigter, som kan drive forretningen fremad.
Du får en unik mulighed for at præge både din rolle og virksomhedens videre udvikling. Stillingen er nyoprettet, og der er store muligheder for faglig og ledelsesmæssig udvikling.


Head of Finance / CFO til nordjysk vækstvirksomhed
Er økonomistyring og ledelse to af de elementer, der motiverer dig mest på en arbejdsdag? Har du den indstilling, at du hellere agerer spillende træner end kransekagefigur?
Vi leder efter dig, der allerede har erfaring med økonomistyring og project controlling, og som er godt i gang med at etablere din ledelsesstil. I denne stilling får du nemlig mulighed for at træde ind i en rolle som Head of Finance med plads til at udvikle din titel til CFO.

Kompetent Regnskabschef med et godt drive
Ønsker du at blive en del af et professionelt team hos en førende dansk virksomhed, som arbejder med specialiserede forsvars- og sikkerhedsløsninger i et internationalt miljø?
Du bliver en nøgleperson i en dynamisk organisation, hvor kvalitet, pålidelighed og effektivitet er i højsædet. Dine arbejdsopgaver spænder bredt fra ledelse til kvalitetssikring af regnskabsadministrative processer.

Leder til International Finans
Som Head of International Finance vil du lede sektionen, som har ansvar for at rådgive, assistere og udføre controlling af vores internationale programmer samt finansiel rapportering af projekterne til ledelse såvel som donorer – alt i tæt samarbejde med vores kollegaer i International afdeling.
Du bliver leder for et dedikeret hold af 9 internationale finansmedarbejdere, der har arbejdsplads rundt i Røde Kors' verden, nemlig i Afrika, Mellemøsten, Asien såvel som i Danmark.

Leder til Finans og Systemer
I denne rolle får du mulighed for at lede og udvikle en sektion, der består af syv dygtige finansielle controllere og specialister, hvor faglig sparring og udvikling er en central del af arbejdsdagen.
Udover den finansielle controlling skal du sammen med specialisterne på vores ERP-område sikre den forsatte digitale udvikling af Røde Kors’ økonomisystem. Røde Kors anvender ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations.

Erfaren regnskabschef
Har du solid erfaring med ledelse af en regnskabsafdeling, besidder du solide strategi- og ledelsesmæssige erfaringer, og kunne du tænke dig at have det overordnede ansvar for bogføring og regnskab på tværs af landegrænser?
Som regnskabschef har du ansvaret for den generelle økonomistyring af vores set-up i Danmark, Polen og Kina.


CFO
Er du den nye CFO i en ejerledet virksomhed i Østjylland, hvor samarbejde, åbenhed og ordentlighed er nøgleord?
I økonomiafdelingen har du 6 dygtige medarbejdere, som bl.a. varetager løn og bogholderi samt controlling af byggeprojekter. Sammen med dit team sørger I for, at økonomien står lige så knivskarpt som vores byggerier – som vi i øvrigt er ret stolte af.