Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
379 jobannoncer matcher din søgning 379 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Financial Assistant – payroll
Som Financial Assistant – payroll er din fornemste opgave at sikre korrekt og rettidig lønudbetaling til både timelønnede og funktionærer i ind- og udland for koncernens selskaber.
Du tilbydes en spændende stilling i et uformelt miljø med højt til loftet, en god omgangstone og en flad organisation. Der arbejdes målrettet på at optimere virksomheden og klargøre den til fremtidig vækst.
Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, men der kan være mulighed for deltid.
Controller/bogholder søges til vores økonomiafdeling
Er du systematisk, og har du det overblik, der gør, at detaljerne også kommer på plads? Så er du måske vores nye kollega til finans- og bogholderiet.
Vi søger en allround controller/bogholder, der også kan klare lidt løn og andre HR-opgaver. Du får et dynamisk team af kollegaer, hvor fleksibilitet og gensidig tillid er nøgleord.
Vi søger en kollega til bogholderiet
Vi søger en engageret kollega til vores bogholderi med god talforståelse, en analytisk tilgang.
Arbejdsopgaverne vil omfatte alle bogholderifunktioner bl.a.
- Daglig finansbogføring
- Kreditor- og debitorbogholderi, herunder kreditorbetalinger og kundeindbetalinger
Vi tilbyder en konkurrencemæssig gage, som aftales efter kvalifikationer. I stillingen dækkes man af Delikas pensionsordning.
Undervisning inden for de matematisk-forankrede fagområder på softwareingeniøruddannelsen på VIA University College, Horsens
Vi søger 1-2 nye kollegaer (adjunkt/lektor) til at undervise softwareingeniørstuderende inden for de matematisk-forankrede fagområder og gerne inden for det datavidenskabelige.
Opgaverne vil være at varetage undervisning inden for et eller flere af følgende områder: Machine Learning, lineær algebra, diskret matematik samt eventuelt statistik og sandsynlighedsteori.
Vi kan tilbyde en udfordrende hverdag, hvor du har stor indflydelse på den faglige udvikling og planlægning af softwareingeniøruddannelsen.
Senior Consultant, BI, Pricing & Reporting
Would you like to play a central role in Business Intelligence, paving the way for even better business decisions across the group? And do you enjoy working closely with colleagues across European borders? Then, this is for you!
You will make a real difference in one of the most successful companies in the European commercial coolingindustry
Genopslag: Projektøkonomer til VIA Økonomi
Vi er på udkig efter en kollega, der har lyst til at være en del af et stærkt fagligt og kollegialt team, der er under organisatorisk udvikling.
Som projektøkonom får du ansvaret for økonomistyring af et antal eksternt finansierede projekter. Der er primært tale om forskningsprojekter, der er finansieret af private- og offentlige fonde, EU-midler m.m., men også en række projekter indenfor uddannelsesområderne. Desuden kan der komme opgaver vedr. kommerciel virksomhed indenfor reglerne for indtægtsdækket virksomhed.
Regnskabsassistent
Hos X-Yachts, en førende producent inden for high-end sejlbåde, søger vi en energisk og kompetent regnskabsassistent. Brænder du for tal og detaljer, og vil du være med til at sikre, at vores finansielle operationer sejler glat?
Som regnskabsassistent får du en central rolle i vores regnskabsafdeling med direkte reference til økonomichefen. Du vil:
- Varetage en bred vifte af bogholderiopgaver og være ansvarlig for hele bogholderiets funktion.
- Samarbejde tæt med andre afdelinger og spille en nøglerolle i implementeringen af vores nye ERP-system – herunder deltagelse i test og optimering af processer.
- Bidrage til et miljø, hvor humor og samarbejde er nøglen til at håndtere den daglige drifts udfordringer.
Contract & Claim Manager / Commercial Project Manager - infrastrukturprojekter
Brænder du for at være en del af den grønne omstilling? –og kan du se dig selv være med til at skabe fremtidens energisystem?
Hos Evida søger vi en Contract & Claim Manager/ Commercial Project Manager der skal have det væsentlige ansvar for at støtte projektorganisationen i alle kommercielle, kontraktlige og juridiske opgaver i projekter med fokus på kommerciel planlægning og økonomi.
Der er mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
Trives du i et job inden for økonomi? Og er du en ørn til at holde struktur og eksekvere?
Er du god til at arbejde fokuseret, er vedholdende og sætter en ære i at levere til rette tid i rette kvalitet? Vi søger en udadvendt kollega til en fleksibel stilling på 30-37 timer ugentligt.
Du vil få et stort ansvar og en vigtig og central rolle i vores koncern, hvor du vil opleve, at du udvikler dig, både fagligt og personligt.
Om du er nyuddannet eller har nogle års erfaring er ikke afgørende – uanset hvad, sørger vi for den nødvendige oplæring samt løbende faglig sparring, så du kan lykkes og udvikle dig i rollen.
Økonomiassistent
Har du solid erfaring med bogføring og lønadministration? Og trives du med at løse afvekslende opgaver og yde den bedste service for forskellige erhvervskunder?
Du kommer til at servicere og være vores kunders bogholderifunktion, da vi håndterer vores kunders ønsker og behov.
Du får en spændende og afvekslende hverdag. Du bliver en del af et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet, korte beslutningsprocesser og stor selvstændighed.
Finance Project Manager – Global Finance Processes
Do you want to play a crucial role in implementing a global Report-to-Report-design, bringing your strong knowledge of Finance and project management into play?
In this role you will be responsible for the design and implementation of a standard Record-To-Report (R2R) process across the entire finance organization.
The role will involve collaboration and interactions with various departments, and you will touch upon almost all financial disciplines.
Deltids-bogholder søges på 20 timer om ugen
Til spændende og alsidig deltidsstilling i økonomifunktionen, søges en selvstændig og fleksibel bogholder.
Har du erfaring med bogholderi, interesse for tal og øje for detaljer, så kunne du være vores nye bogholder.
Vi tilbyder en spændende og bred bogholderstilling i en virksomhed i udvikling og med mulighed for selvstændigt at præge sit arbejde. Der er stor fleksibilitet i arbejdet, så det kan passe sammen med privatlivet.
Regnskabsmedarbejder
Restaurant AKKC by MEST søger en fuldtidsansat regnskabsmedarbejder til at assistere virksomhedens økonomifunktion og salgsafdeling.
Du har en relevant uddannelse for at besidde stillingen. Du har ordenssans og arbejder ansvarligt med opgaverne. Du har erfaring med bogføring og afstemning i e-conomic.
Endvidere ser vi det som et stort plus, at du har kendskab til HR og udarbejdelse af løn (DataLøn). Dette er dog ikke et krav.
Finance Assistant søges til dynamisk og bæredygtig virksomhed
Har du god forståelse af de grundlæggende opgaver i en økonomifunktion? Trives du med veltilrettelagte rutiner, der udføres i et dynamisk miljø? Kan du se dig selv i en historisk familievirksomhed med et bæredygtigt og socialt mindset, hvor hjælpsomhed, sparring og gode sociale relationer er nøgleord?
Med reference til virksomhedens økonomichef skal du som Finance Assistant - i samspil med 4 kolleger i afdelingen - forestå alle regnskabsrelaterede opgaver i koncernens selskaber.
Vi tilbyder en spændende stilling i en virksomhed med gode værdier og et positivt arbejdsmiljø. Du bliver en del af et dedikeret team og vil have mulighed for personlig og faglig udvikling.
BDO i Kolding søger regnskabsmedarbejdere med passion for IT
Som en del af vores BSO-afdeling får du muligheden for at servicere vores kunder med skræddersyede løsninger inden for alle aspekter af økonomistyring. Vores fokus strækker sig fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering, hvor du vil spille en central rolle.
Vi tilbyder et uformelt samarbejdsmiljø, hvor du har stor indflydelse på og ansvar for dine opgaver, både på kort og lang sigt. Hos os kan du forvente fleksibilitet, personligt ansvar samt en række attraktive medarbejdergoder, herunder pensionsordning og diverse rabatter.
Kan du selvstændigt varetage økonomien i en spændende konstellation og sikre orden i penalhuset?
Du vil naturligt indgå i et tæt samarbejde med ejeren, til hvem du også refererer. Du bliver en tæt og betroet nøglemedarbejder som sikrer at maskinrummet kører.
Du bliver en vigtig drivkraft i at få dagligdagen koordineret. Overordnet har du ansvaret for økonomien og forstår at skabe overblikket og tage hånd om de mere praktiske opgaver, som være alt fra betalinger, regnskab, planlægning, booking, deltage i møder, lave referater og meget andet.
Regnskabskonsulent til Outsourcing, Lemvig
Som regnskabskonsulent i Beierholm får du en alsidig hverdag og kommer til at løse en bred vifte af opgaver her på kontoret og ude hos dine kunder.
Du får til ansvar selvstændigt at styre egen dagligdag og opgavetilrettelæggelse i relation til vores kunder.
Vi varetager en bred vifte af kundernes økonomi- og bogholderifunktioner, og du kan derfor forvente at løse opgaver inden for bl.a.:
- Bogholderi - finans, debitor og kreditor
- Betalingsforslag
Senior Finance Specialist in Supply Chain - Aarhus
Are you interested in a position where you can use your financial insights to help develop new areas of Arla Foods?
In this role you will work closely and spar with a strong team across Supply Chain Finance where there are continuous opportunities to learn and develop. You key responsibilities will be:
- Manage and maintain the existing Net Productivity (NP) measurement platform for 60 sites, utilizing a custom SC Finance system.
- Participate in transitioning the NP platform to a new system, utilizing new IT calculation and reporting tools
Kontorassistent til produktteamet - barselsvikariat
Til vores kontor på Djursland søger Pindstrup Mosebrug en erfaren og engageret kontorassistent, der kan håndtere alle elementer i administrationen og koordination i vores produktafdeling og med vores sælgere rundt omkring i verden.
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job som del af et professionelt og engageret team, som arbejder sammen om at levere de bedste produkter til vores kunder. Du får en attraktiv løn- og pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Operations & Innovation Officers til Kundekendskab/KYC Erhverv (Silkeborg) med fokus på drift
Vil du være en del af Jyske Banks indsats mod hvidvask og være med til at sikre høj kvalitet på dette område?
Som en vigtig del af vores daglige drift vil du være med til at udføre opgaver indenfor Kundekendskabsprocesser (EDD/ODD) for vores erhvervskunder.
Jobbet vil udvikle sig over tid i takt med nye regler og øget automatisering/digitalisering på området. Derfor er det essentielt, at du er forandringsparat og har motivation til at prøve kræfter med nye opgaver.