Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
108 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Intern salg- og logistikmedarbejder
Til nyoprettet stilling søger vi en medarbejder til vores salgsafdeling. Vi tilbyder en central plads i et lille team med god og humoristisk tone, i en virksomhed under udvikling og i vækst.
Dine opgaver vil være centreret omkring ordrebehandling og omfatte følgende områder:
- Daglig kundekontakt
- Ordreregistrering
- Intern planlægning
Udlejningskonsulent
I JM Trykluft er vi meget mere end udlejning – og går hver dag på arbejde med det mindset, at relationen er vigtigere end ordren. Vi gør det som et team, hvor vi hjælper hinanden og har det sjovt mens vi arbejder – og har nu plads til en ny kollega på holdet.
Arbejdsopgaverne er en god blanding af kundeservice og -rådgivning, administration og praktiske opgaver inde såvel som ude.
Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er en positiv og humoristisk omgangstone.
Assistent til kørsel og pakkeri til XL-BYG Ryomgård
Trives du i en omskiftelig hverdag, hvor du sammen med Kørselslederen er med til at koordinere og optimere kørslen samt få et travlt lager til at fungere optimalt, samtidigt med at du deltager i lagerarbejdet?
Vi tlbyder at være en del af en velfungerende, fremtidsorienteret og nytænkende organisation med korte beslutningsveje og et uhøjtideligt arbejdsmiljø.
Supply Chain Director
Brænder du for forretningsudvikling, ledelse og coaching af medarbejdere?
Kan du begå dig på både strategisk og taktisk niveau, og motiveres du af at være en del af et markedsledende brand, hvor innovation og kompetencer er i højsædet?
Vi søger en dygtig og innovativ Supply Chain Director, som evner at kombinere analyse med eksekvering. Stillingen er en revurdering af det tidligere behov, og vil være en nøglerolle i fremtidens strategi.
Logistikkoordinator
Kan du lide at tage ansvar og have medindflydelse? Og vægter du team spirit højt?
Som logistikkoordinator hos os er der brug for, at du arbejder struktureret med fokus på detaljen og kan holde hovedet koldt. Du evner at arbejde selvstændigt med dit ansvarsområde og tager gerne initiativer til, at et allerede velfungerende team udvikles via løbende forbedringer.
Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag, hvor der er gode udviklingsmuligheder. Du bliver en del af et dynamisk team, som lykkes ved samarbejde. Du vil få stor intern og ekstern berøringsflade med såvel nationale som internationale transportører og leverandører.
Udlejningskonsulent
Vi er meget mere end udlejning – og går hver dag på arbejde, med det mindset at relationen er vigtigere end ordren. Vi gør det som et team, hvor vi hjælper hinanden og har det sjovt mens vi arbejder – og har nu plads til en ny kollega på holdet.
Arbejdsopgaverne er en god blanding af kundeservice og -rådgivning, administration og praktiske opgaver inde såvel som ude.
Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er en positiv og humoristisk omgangstone.
Transportadministrator
Vi søger en struktureret og ansvarsbevidst kollega til administration for vores transporter. Som vores nye kollega bliver du en del af et lille team, som har store kontaktflader internt såvel som eksternt, herunder særligt med vores interne planlæggere, stamdata- og debitorafdeling, eksterne vognmænd og andre leverandører.
Dine primære arbejdsopgaver bliver følgende:
- beregning og vedligeholdelse af prislister og takstblade
- oprettelse af vognnumre samt andre stamdata
Freight Coordinator
Som Freight Coordinator skal du både videreføre eksisterende, velfungerende processer og samtidig sætte dit eget præg og automatisere, hvor det giver mening.
Dagligdagen er præget af gode arbejdsvilkår i attraktive fysiske rammer, og du tilbydes desuden en række personalegoder i form af pensionsordning, sundhedssikring, frugt- og kantineordning, tilskud til sportsaktiviteter, teater og koncertbilletter m.m.
AFIS-operatør til Esbjerg Airport
Esbjerg Airport søger AFIS-operatør til lufthavnens AFIS-tjeneste til ansættelse pr. 1. september 2024. Arbejdstiden er 37 timer, fordelt på skiftende arbejdstider alle ugens dage, også helligdage og du vil skulle indgå i en vagtturnus.
Arbejdsområdet omfatter bl.a.:
- AFIS-tjeneste
- vejrobservationer
- administrative opgaver
Supplier Manager in TDC NET Supply Chain
TDC NET is amid an exciting transformation where network infrastructure is expanding, and IT landscape is being updated at a rapid pace. This exciting transformation offers a unique opportunity to apply and develop your supplier management experience and competencies.
As a Supplier Manager you can expect to be involved in activities such as:
- Facilitate relationship management with TDC NET main suppliers, driving governance, knowledge sharing, mutual growth opportunities and innovation
- Mitigate and minimize business disruptions through ongoing supplier performance management
Indkøbskoordinator – barselsvikariat
Du bliver involveret i flere faser af indkøbsprocesserne og kommer til at varetage alt fra disponering, varebeskrivelser, vareoprettelser, kædehandel backup, showroom, prislister, m.m.
Vi går op i, sammen, at skabe et inspirerende, kreativt og uhøjtideligt miljø. Du vil blive en del af et hjælpsomt og arbejdsomt team, der sætter stor pris på at have det godt sammen.
Indkøbs- & toldassistent
Danske Done by Deer A/S blev grundlagt i 2014. Virksomheden beskæftiger ca. 45 medarbejdere, heraf ca. en tredjedel i udlandet.
Med reference til virksomhedens ”Head of Logistics”, søger vi efter en struktureret indkøbs-/toldassistent, der motiveres af at arbejde i et dynamisk og ambitiøst miljø.
Dine opgaver og ansvarsområder ligger indenforIndkøbs relateret:
- Disponering af indkøb af varer
- Placering af indkøbsordrer og dertilhørende opfølgning og driftsstyring
- Kontakt med leverandører & interne stakeholders
Trader
Are you a potential trader with aspirations to develop in an international bunker company? Do you thrive with sales and building relations, and would you like to contribute to facilitating the movement of the world’s fleet and advancing global trade? Then, this is just the right career opportunity for you.
When working from the office in Fredericia, you can enjoy our state-of-the-art facilities, great atmosphere and to be around fantastic colleagues from all functions in our organisation.
Imødekommende medarbejder til toldekspedition og varekontrol på Aarhus Havn
Vil du være med til at understøtte smidig handel på tværs af grænser? Og kan du varetage myndighedsrollen professionelt, samtidig med at du optræder imødekommende og serviceminded?
Du vil sammen med kollegaer indgå i en vagtplan og blive en del af vores team på Aarhus Havn.
Dine opgaver vil omfatte:
- ekspedition af import, eksport og forsendelse af varer
- sagsbehandling
- håndtering af certifikater og kontrol af bestemmelser for særlige varer.
Transportkoordinator søges til Transport- og Bevogtningsenheden i Hobro, Center for Sikkerhed
Transportkoordinatoren får i samarbejde med ledelsen og de øvrige koordinatorer på tværs, ansvaret for den daglige koordinering og planlægning af transporter i enheden, herunder at sikre optimal anvendelse af tildelte personaleressourcer.
Herunder lægges der i stillingen stor vægt på det sikkerhedsmæssige aspekt, hvor det er en forudsætning for, at du kan tage sikkerhedsmæssig vurdering ved blandt andet sammensætning og udfærdigelse af en transportordre og i forhold til brug af sikringsmidler.
Transportassistent - deltid
På Hasselager Distributionscenter er vi ca. 450 kolleger, der arbejder 24/7, og vi søger en transportassistent, der med et solidt overblik og gode samarbejdsevner, der kan holde hovedet koldt, når der er travlt.
Det er rigtig vigtigt, at du kan se dig selv i et miljø med korte deadlines, højt tempo og hurtige beslutninger.
Råvareafvikler
Træd ind i et spændende arbejdsmiljø hos Hornsyld Købmandsgaard, en dynamisk, privatejet grovvarevirksomhed, der er dedikeret til at levere totalløsninger til det danske landbrug.
Du vil have ansvar for en række afgørende opgaver:
- Sørge for, at kontrakter afvikles rettidigt og effektivt.
- Flytning af råvarer fra A til B og kontinuerlig optimering af denne proces.
- Oprettelse, håndtering og vedligeholdelse af kontrakter.
Processes & Systems Specialist, Air Freight
In this role you will be driving development and implementation of tools that support our Air Operating Model and work with qualifying and prioritizing IT demands across the Nordics. You will also take an active part in training and business support throughout the Cluster.
This is a job in our Nordic organization, and the job location is flexible within our Nordic Air Freight offices in Denmark, Finland, Norway or Sweden
Selvstændig arbejdende teamleder til lager
PrimusDanmark.dk er en webshop, som sælger et bredt udvalg af maskiner og værktøj til både hus og have, foruden mindre entreprenørmaskiner og en lang række afledte varer. Vi handler både med private, erhverv og offentlige institutioner og har eksisteret siden 2001.
Du vil få ansvaret for den daglige plukning, forsendelse og varemodtagelse, som består af både stykgods og containere. Derudover vil der komme andre arbejdsopgaver som kundeekspedition, ordrebehandling, status og andre mindre projekter som lokationsopbygning. Vores lagerteam består i dag af 3 lagerassistenter og en mekaniker.
Forwarding Assistant til toldafdeling
Har du interesse for told og motiveres du af at sikre, at der er styr på detaljerne?
Forestil dig rollen som en af de centrale personer, der sikrer, at alle toldpapirer og dokumenter er korrekte og indsendt til tiden. Din primære opgave vil være at udstede tolddokumenter til eksport.
Vi tilbyder et dynamisk arbejdsmiljø, hvor seriøsitet og ansvarsbevidsthed går hånd i hånd med en sjov og spændende hverdag.