Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
18 jobannoncer matcher din søgning 18 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Medarbejdere til vedligehold af grønne arealer og vejnet
Vej- og Ejendomsservice i Syddjurs Kommune søgere medarbejdere, som vil vedligeholde og pleje vores grønne arealer og vejnettet. Der er både mulighed for sæsonansættelse samt faste stillinger.
Enheden består af specialarbejdere, som udfører drift og vedligeholdelse af vores veje, grønne arealer samt udførelse af mindre anlægsopgaver.
I de faste stillinger vil du få en bred opgaveportefølge. Du skal derfor være indstillet på at være fleksibel og kunne løse mange forskellige typer opgaver.
I sæsonansættelse vil du primært arbejde med grøn udvendig vedligeholdelse ved institutioner og åbne arealer.
Administrativ medarbejder til Ejendomme
Ejendomme har ansvaret for drift og vedligeholdelse af kommunens bygningsportefølje. Som administrativ medarbejder vil du spille en central rolle i afdelingen, hvor opgaverne løses i fællesskab.
Det administrative team består af fire medarbejdere, og du vil være en af dem. Opgaverne kræver en systematisk tilgang, samarbejdsevner, vidensdeling og evnen til at finde løsninger på nye udfordringer.
Ansvarlig for 235 boligfans i Djurslands Bank
Vil du gå forrest i den videre udvikling af Djurslands Bank som østjydernes foretrukne boligbank?
Dine opgaver består bl.a. i at spotte nye tendenser på boligområdet og udarbejde oplæg til, hvordan vi omsætter det til værdi for kunderne og forretninger i banken.
Vi tilbyder mulighed for hjemmearbejde samt arbejde fra andre af bankens afdelinger fx i Aarhus-området eller Randers.
Ejerservice-assistent
Som Owner Service Assistant bidrager du til en ensartet holdning, kvalitet og service over for vores sommerhusejere som en del af vores DanCenter / Danland / Admiral Strand’s lokale kontor på Ebeltoft.
Daglige opgaver vil bl.a. inkludere:
- Ejerdialog, herunder sagsbehandling & pris/hus.
- Bookingovervågning – ind/udflytninger.
- Kasse-opgørelse & rapportering.
- Tjek af lejligheder/huse.
Vil du være vores nye sagsbehandlerkollega?
Beskæftigelsesområdet i Syddjurs søger en sagsbehandler til at varetage opgaven som sagsbehandler og nøgleperson for De Handicapkompenserende Ordninger (HKO).
Målet med indsatsen er, at jobcenteret kan yde en målrettet og understøttende indsats i forhold til beskæftigelse og fastholdelse for borgere med varig og betydelig funktionsnedsættelse.
Stillingen er placeret i Center for Job og Fastholdelse, Jobcenter Syddjurs, som består af ca. 32 medarbejdere. Vores afsæt er: at vi løser kerneopgaven sammen! – og vi har fokus på, at borgeren får en individuel og helhedsorienteret indsats.
Projektleder til 'Fælles om Ungelivet'
I Syddjurs Kommune lancerer vi det ambitiøse og vigtige initiativ 'Fælles om Ungelivet', der har til formål at skabe en kulturændring blandt unge. Visionen for Fælles om ungelivet er, at danske unge skal have et godt ungeliv, hvor rusmidler ikke spiller en markant rolle.
Som projektleder for 'Fælles om Ungelivet' får du en central rolle i at drive og koordinere projektet i samarbejde med de unge samt lokale og kommunale aktører. Du vil være ansvarlig for at udvikle, implementere og monitorere projektets aktiviteter samt sikre en bred og effektiv kommunikation mellem alle interessenter.
Konsulent/AC-medarbejder med flair for økonomi
Sekretariatet Sundhed og Dannelse i Syddjurs Kommune søger en engageret og dygtig konsulent. Du vil spille en central rolle i at understøtte og udvikle økonomistyring af særligt vores borgerteams. Derudover skal du varetage en række analytiske og projektorienterede opgaver.
Du er garanteret et job med stort ansvar og rig mulighed for indflydelse på opgaveløsningen.
Vi tilbyder et fleksibelt og godt arbejdsmiljø med mulighed for hjemmearbejde, og hvor der er højt til loftet og smil på læben.
Kontorassistent til produktteamet - barselsvikariat
Til vores kontor på Djursland søger Pindstrup Mosebrug en erfaren og engageret kontorassistent, der kan håndtere alle elementer i administrationen og koordination i vores produktafdeling og med vores sælgere rundt omkring i verden.
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job som del af et professionelt og engageret team, som arbejder sammen om at levere de bedste produkter til vores kunder. Du får en attraktiv løn- og pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Kørselsdisponent til XL-BYG Ryomgård
Trives du i en omskiftelig hverdag, hvor du sammen med kørselslederen er med til at koordinere og optimere kørslen, samt få et travlt lager til at fungere optimalt, så har vi en ledig stilling som kørselsdisponent i XL-BYG Ryomgård.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Kørselsplanlægning
- Sikre en optimal udnyttelse af vores lastbil ved at sørge for en kontinuerlig afvikling af pakningsopgaver, disponering og ruteplanlægning dagen igennem
Vi tilbyder en udfordrende og afvekslende hverdag i byggebranchen.
Resortmedarbejder til Lübker Golf & Spa Resort
Brænder du for den gode service og for at give vores gæster en fantastisk velkomst med smil og nærvær? Så er du måske lige den medarbejder, vi søger til at indgå i vores team.
Til ansættelse hurtigst muligt søger vi en serviceorienteret resortmedarbejder til at varetage bl.a. receptionsvagter i weekender og ferieperioder samt efter behov til eftermiddage/aftener på hverdage.
Du bliver en del af et team med positive og engagerede kollegaer, og du får gode ansættelsesforhold med mulighed for faglig og personlig udvikling.
Serviceorienteret og hjælpsom salgskoordinator
Motiveres du af at være det koordinerende bindeled mellem indkøb og teknik?
Som salgskoordinator i Friskvand bliver du det ordrebehandlende bindeled mellem indkøb, teknik og kunderne.
Du bidrager med en struktureret tilgang til koordinering af samspillet mellem indkøb og salgsaktiviteter.
Sammen med dedikerede kollegaer, bliver du en vigtig del af den daglige drift i salg- og serviceafdelingen. Hos os får du indflydelse på opbygningen af rollen.
Dine arbejdsopgaver
- Kundeservice via telefon og mail
- Tilbudsgivning og behandling af salgsordrer til eksisterende kunder
- Tæt dialog og samspil med indkøb
Privatkunderådgivere
Vi tilbyder dig at komme med på det hold, som bl.a. har skabt det bedste regnskabsmæssige resultat nogensinde i 2023, og som netop kåret af ”Bankresearch” til Danmarks 4. mest sikre pengeinstitut.
Vi ser naturligvis gerne, at du har en god erfaring fra et pengeinstitut og en relevant uddannelse, MEN – vi går lige så meget op i, hvordan du er som menneske.
Vi tilbyder dig høj grad af fleksibilitet med hensyn til arbejdstider og hjemmearbejdsplads.
Head of Operations / Produktionschef
Vil du med ombord på en vækstrejse, hvor du kan sætte dit personlig aftryk på den daglige drift hos en virksomhed, som er i rivende udvikling?
Du får overordnet ansvar for planlægningen af den daglige drift og vil have ansvar for at alle processer kører effektivt fra ordremodtagelse til forsendelse af varer til rette tid og kvalitet fra produktionen. Du får ansvar for 10 medarbejdere indenfor fagområderne logistik/planlægning, indkøb og produktion
Du vil ligeledes have ansvar for lagerstyring og forventes at bidrage til udviklingen af den samlede supply chain. Der vil både være udviklingsorienterede opgaver men også hands-on opgaver, hvor der hjælpes til med at udføre den daglige drift.
Bogholder
Er du detaljeorienteret, selvkørende og forstår regnskabets mange facetter, så er du den vi leder efter.
Har du dertil lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst og videreudvikle vores økonomiafdeling imens du holder styr på finanserne, så kan følgende opgaver blive dine:
- Håndtering af debitor- og kreditorbogføring
- Afstemning af bankkonti
Vi tilbyder dig et alsidigt job i en vækstvirksomhed hvor omgangstonen er uformel og ikke mindst præget af gensidig hjælpsomhed og pionerånd - hos os skal det være sjovt at gå på arbejde.
Erfaren revisor
Vi søger en revisor med erfaring, der brænder for at være en del af et revisionshus, hvor du er tæt på kunderne og forretningen.
Arbejdsopgaverne er alsidige og vil omfatte at servicere vores mange kunder med sparring, rådgivning, regnskab, revision og skattemæssige forhold. Vi løser opgaver for virksomheder i mange forskellige brancher.
Vi har fokus på medarbejdertrivsel og den gode onboarding-proces, og vi inviterer til løbende feedback fra vores medarbejdere.
Projektleder til fremtidens museum
Brænder du for kultur, historie og de store fascinerende fortællinger? Og kan du samtidig sætte struktur på visionerne for, hvordan vi formidler til fremtidens museumsbrugere?
I de kommende år ønsker vi med skiftende temaer at slår bro imellem historien og de komplekse udfordringer, vi som mennesker og samfund står overfor i dag. Det kræver en moderne ramme for formidlingen, som i mange tilfælde vil være båret af digitale fortællinger og genskabelse af historien ved hjælp af ny teknologi og AI.
Vi søger en projektleder, som kan drive projektet frem sammen med museumsledelsen og sikre et stærkt beslutningsgrundlag for arbejdet med at skabe fremtidens førende, historiske krigsskibsattraktion.
Processtærk konsulent med en skarp pen søges til Job og Velfærd Sekretariatet i Syddjurs Kommune
Har du en naturlig forståelse for processer, og trives du i en hverdag med deadlines?
Controller / Økonomi-medarbejder
Til Vognsen & Co koncernen søger vi en nysgerrig og ambitiøs Controller/Økonomi-medarbejder.