1.299 jobannoncer matcher din søgning 1.299 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Deloitte

Bliv en del af vores ESG Advisory Team

København S

Er bæredygtighedsagendaen noget, du brænder for og ønsker du at være en del af løsningen samt forme fremtidens bæredygtige virksomheder?

Du vil som en del af vores team komme med på spændende rådgivningsprojekter, hvor du hjælper mellemstore danske virksomheder med deres ESG-rejse og med at blive klar til at rapportere under CSRD.

Du vil få mulighed for at påvirke og sætte præg på din egen karrierevej, og vi vil strække os langt for at matche dig med de rigtige opgaver med udgangspunkt i dine stærke sider, præferencer og udviklingsmuligheder.

Finanstilsynet

IT-revisor til tilsyn med den finansielle sektor

København K

Vil du være ekspert i IT-lovgivning og IT-sikkerhed i den finansielle sektor? Vil du samtidig være med til at sikre, at de danske finansielle virksomheder kan modstå cyber- og informationssikkerhedstrusler – og dermed i sidste ende beskytte den finansielle stabilitet?

Din vigtigste opgave bliver at udføre IT-inspektioner i Danmarks største banker, datacentraler mv. sammen med dine kolleger. Inspektionerne rapporteres til den øverste ledelse i virksomhederne, og konklusionerne offentliggøres.

FOA Nordsjælland

Arbejdsmiljø-medarbejder med arbejdsmiljø-kompetencer

Hillerød

FOA Nordsjælland ønsker at opprioritere fagforeningens arbejdsmiljøområde. Derfor søger vi en erfaren faglig medarbejder med solid viden om arbejdsmiljø herunder forebyggelse.

Du bliver medarbejder i et fællesskab med detailviden på arbejdsmiljøområdet. Så ideelt set får/har du stor erfaring med fysisk og psykisk arbejdsmiljø og et godt kendskab til FOA’s faggrupper, samtidig med at du kan læse, forstå og formidle teksten i diverse aftaler.

Retten i Glostrup

Kontormedarbejdere til familieafdelingen

Glostrup

Vi behandler alle typer af sager på det familieretlige område, herunder sager om skilsmisse, forældre­myndig­hed, bopæl, samvær, bidrag, faderskab, værge­mål og børne­fjernelse.

Du vil som kontormedarbejder få et selvstændigt ansvar for egne sager inden for et eller flere af ovennævnte områder med mulighed for god faglig sparring med dine kollegaer.

Familieafdelingen består af et energisk og dygtigt team på tre kontormed­arbejdere, tre dommerfuld­mægtige, en afdelingschef og en funktionschef. Vores hverdag er travl, men præget af en uformel tone.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S

Debitorbogholder

København K

Vi søger en alsidig og engageret regnskabsassistent til håndtering af By & Havns debitorer.

Du vil indgå i regnskabsafdelingen, der består af 8 personer, hvoraf bogholderiet består af 4 personer.

I By & Havn er samarbejde, faglighed og sammenhold er i højsæde. I dagligdagen vil du få berøring med en stor del af By & Havns ca. 170 medarbejdere og på alle niveauer.

Medarbejder- og Kompetencestyrelsen

Vil du være statens pensionsspecialist?

København K

Vil du gerne være en del af et stærkt juridisk fagligt miljø, hvor vi altid er klar til at hjælpe hinanden?

Du vil bl.a. komme til at arbejde med reglerne om vederlag og pension til ministre og seniorområdet samt deltage i projekter på tværs af styrelsen.

Vi har et godt, udviklende og uformelt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed sammenhold og engagement er i top.

Medarbejder- og Kompetencestyrelsen
Idrættens Kompetence Center P/S

Administrationsmedarbejder

Brøndby

Viften af opgaver er bred og spænder lige fra pasning af telefon, mail, posthåndtering og afregninger, til store områder som licenshåndtering, stævne- og turneringsplanlægning, rejser og hjemmeside-håndtering, møder og arrangementer.

Vi tilbyder:

  • En karrieremulighed i Danmarks største idrætsorganisation, hvor vi går meget op i vores egen og teamets trivsel. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge inkl. frokost.
  • Gode, engagerede kollegaer, der glæder sig til at få endnu en administrativ stærk kollega med på holdet.
MT Højgaard A/S

Lønkonsulent

Søborg

Sammen med tre andre erfarne lønkonsulenter bliver du en del af et stærkt team, som håndterer alle de lønrelaterede opgaver. Jeres primære opgave er at sikre korrekt behandling af løn til MT Højgaard Danmarks 1600 funktionærer og timelønnede.

Vi tilbyder et spændende og udviklende job med mulighed for indflydelse og for at arbejde bredt og selvstændigt med arbejdsopgaverne.Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor dialog, samarbejde, udvikling og indflydelse er væsentlige nøgleord – med et fokus på, at arbejds- og privatliv passer sammen.

Shimano Europe B.V.

Customer Service

Brøndby

Shimano Nordic Denmark forsyner detailhandlen med cykelkomponenter og tilbehør og er på udkig efter forstærkning til vores kundeservice i Brøndby.

Du kommer i daglig kontakt med vores kunder og hjælper med informationer om produkter, priser, produkttilgængelihed, leveringstider og lignende.

Dine kommende kollegaer i Brøndby danner et dedikeret hold og tager godt imod dig som deres nye kollega.

Robert Bosch A/S

Business Operations Experts

Ballerup

In the Nordic Business Operations team we are currently looking for two new colleagues for the positions as Business Operations Experts.

Your key tasks will be:

  • Being in charge of and maintaining the customer portfolio in SAP while collaborating with sales, customers, logistics, finance and the front office
  • Optimize processes such as campaigns, supply chains, return of products, communication with customers, while making sure we stay compliant with internal regulations and directives
Lån & Spar Bank

Boligmedarbejder til Support Bolig

København V

Ønsker du at dyrke og udvikle din viden om boligområdet i en bank ejet af fagforeninger?

Og vil du arbejde i en backoffice-funktion med fokus på drift af bankens boligprodukter og som giver plads til at byde ind på procesmæssig udvikling?

Så er denne stilling det rette valg for dig.

Lån & Spar Bank
Gem
Jyske Bank

Operations & Innovation Officers til Kundekendskab/KYC Erhverv med fokus på drift

København V

Vil du være en del af Jyske Banks indsats mod hvidvask og være med til at sikre høj kvalitet på dette område, så har vi jobbet til dig!

Som en vigtig del af vores daglige drift vil du være med til at udføre opgaver indenfor Kundekendskabsprocesser for vores erhvervskunder.

Du opnår dine mål i jobbet ved at:

  • Udføre driftsopgaver med høj kvalitet, struktur og effektivitet
  • Formidle budskaber om hvidvask og KYC på en forståelig og ligeværdig måde, der tilpasses modtageren
Jyske Bank
ECIT Services A/S søger for kunde
Gem
ECIT Services A/S

Financial Business Manager med ledelsesansvar søges til IT-virksomhed

Er du en fagligt stærk profil med stor interesse og erfaring fra både controlling, projektøkonomi og ledelse af et mindre team? Trives du samtidig i en hverdag med mange forskellige arbejdsopgaveer?

Du driver projektøkonomi, controlling, budget & forecast processen sammen med dit team, og samtidig deltager du aktivt i den daglige drift samt løbende udvikling af arbejdsprocesser og simuleringsmodeller.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Erfaren forandringskonsulent der er stærk på adfærd, formidling og proces

Frederiksberg

Vil du være med til implementere professionelle forandringer? Brænder du for forandringsledelse, og har du erfaring med at bringe forandringsledelsens forskellige discipliner i spil i praksis? Så er du måske vores nye forandringskonsulent i fagdirektørområdet Gæld, Motor, Sikkerhed og Digital Arbejdsplads i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.

Du kommer til at arbejde inden for forandringsledelsens deldiscipliner: Ledelse af forandringer, træning, adfærdsdesign og forandringskommunikation. Du skal facilitere forandringsprojekter og transformationer på tværs af fagdirektørområdet.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Polygon A/S

Kontorassistent/administrativ medarbejder

Hvidovre

Vi har et uformelt og positivt arbejdsmiljø, som hjælper hinanden i dagligdagen på tværs af vores forskellige arbejdsområder og kompetencer.

Din arbejdsdag vil blandt andet indeholde:

  • Kontrol, fakturering og bogføring af fakturaer til vores kunder
  • Microsoft Dynamics Navision 2018 er dit daglige arbejdsværktøj

Vi tilbyder bl.a. en god arbejdsplads i et team med engagerede kollegaer, gode personaleforhold, herunder personaleforening, samt mulighed for hjemmearbejde.

3F
Gem
3F

Callcentermedarbejder til forbundshuset

København

Er det dig, der kan bevare roen, selvom du kan se telefonkøen blinke? Og kan du yde god service hele dagen – også når du besvarer kald nr. 250? Så er jobbet som callcentermedarbejder måske noget for dig?

3F tilbyder faglige udfordringer i et velfungerende samarbejde med kompetente kollegaer, hvor faglig og personlig udvikling, arbejdsglæde og trivsel prioriteres højt. Hos 3F bliver du ansat under overenskomst med bl.a. god løn og arbejdsgiverbetalt pension.

3F
Skatteministeriet

It-revisor – Skatteministeriets Koncernrevision

København K.

Har du lyst til at bruge dine kompetencer inden for it-revision i en anden sammenhæng end blot revision?

Du vil få en bred opgaveportefølje, hvor du sammen med dine kollegaer løser en række vigtige opgaver indenfor områderne informations- og it-sikkerhed, compliance samt generelle it-kontroller og applikationskontroller. Det gør du dels gennem udførelsen af revisioner/undersøgelser og pre-audit, og dels gennem ydelsen af rådgivning og assistance til departementet og koncernens styrelser på udvalgte it-områder.

Skatteministeriet
Franske Vingårde

Chateau de Haux søger medarbejder til salg og kundeservice i Vin- og oplevelsesbranchen

Herlev

Er du passioneret omkring kundeservice og måske vin, udadvendt og ansvarsbevidst? Har du praktisk erfaring med kundeservice og måske endda opbygget eller vedligeholdt communities?

Stillingens ansvarsområder:

  • Kundeservice: Du vil være det primære kontaktpunkt for vores kunder både personligt og via elektroniske platforme.
  • Salgs-og ordrestyring: Du vil være ansvarlig for at lede salg, ordrestyring og leverance til vores medejere.
  • Community-building: Du vil være med til at opbygge og vedligeholde vores kundecommunity, herunder online fora, sociale medier og events.
Energistyrelsen

Vicedirektør

København V

Har du ambitioner om at gøre en forskel for den grønne omstilling, solid ledelseserfaring og lyst til at blive en del af et stærkt ledelseskollektiv på toplederniveau?

Se video om Energistyrelsen som arbejdsplads

Som vores nye vicedirektør vil du få ansvaret for Center for undergrund og Center for grøn forsyning, og du vil have syv enhedschefer i direkte reference.

I Center for undergrund arbejder vi med at sikre udnyttelse af ressourcerne i den danske undergrund samt med godkendelse af aktiviteter i relation til olie og gas.

I Center for grøn forsyning skaber vi rammerne for en grøn, effektiv og sikker forsyning inden for gas-, varme- og vandsektoren samt affaldshåndtering.

Energistyrelsen
Accountor Denmark A/S søger for Compass Group Danmark A/S
Gem
Accountor Denmark A/S

Ambitiøs og forretningsorienteret finance manager til en af verdens førende servicevirksomheder som er i stor vækst

København

Til vores kunde Compass-Group Danmark A/S. er Accountor Danmark på udkig efter en faglig stærk profil, der skal være højre hånd for selskabets Finance Director. Du trives i en hverdag, hvor tal, analyse og rapportering er omdrejningspunktet.

Du får mulighed for at arbejde aktivt med forretningsudvikling, rapportering og bliver et naturligt kontaktpunkt for forretningen. Lyder som noget for dig – så er du måske den Finance Manager vi søger.

Som Finance Manager bidrager du til af skabe performance og øget finansiel indsigt gennem korrekte analyser, rapportering og veldokumenteret anbefalinger.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV