6.642 job matcher din søgning 6.642 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Internship forår 2024
Vi tror på, at et internship skal fokusere på udvikling og læring, og vi gør os umage med at tiltrække, udvikle og fastholde dygtige mennesker, som kan spejle sig selv i vores formål og værdier.
Du får mulighed for at styrke dine metodiske, analytiske og formidlingsmæssige kompetencer.
Vi har tilrettelagt et internshipprogram, hvor du vil gennemgå læringsmoduler indenfor alle vores fag- og forretningsområder. Du vil blive matchet med en mentor, og I udvikler sammen dine personlige udviklingsmål, som udgør den røde tråd gennem dit forløb.

Fredensborg Golf Club søger Manager
Fredensborg Golf Club søger en kommerciel profil med ledelseserfaring, der kan lede golfklubben fuldtid på daglig basis.
Som Manager i Fredensborg Golf Club vil du have det overordnede ansvar for alle ansatte i form af sekretariat, greenkeeperstab m.m.
Jobbet vil være udfordrende med en høj grad af selvstændighed, hvor du har det driftsmæssige ansvar for golfklubben.
De primære ansvarsområder bliver bl.a.:
- Daglig ledelse af personale og frivillige
- Udvikling af klubbens strategier i tæt samarbejde med bestyrelsen, samt eksekvering af disse
- Økonomistyring inden for det af bestyrelsen godkendte budget

Kran-, maskinfører til Amagerværket
Vil du arbejde på Danmarks største flisfyrede kraftvarmeværk?
Som vores nye kollega bliver du en del af Amagerværkets daglige brændselshåndtering. Du varetager et afvekslende job, hvor du i samarbejde med afdelingen sørger for brændsel til de to kraftværksblokke, håndtering af mineralprodukter samt vedligeholdelse af udendørsarealer.


Struktureret og grundig debitorbogholder
Bliver du motiveret af, at strukturen er i orden, og når tingene stemmer? Har du erfaring med debitorbogholderens mange opgaver, og er du opdateret med den nyeste viden på området?
Vi søger en medarbejder, som holder af systemer og regnskaber, og som har gode kommunikative evner. Du forstår vigtigheden i at levere et korrekt resultat hver gang, og du skaber overblik på kort tid.
Du bliver en vigtig medspiller i et erfarent og dedikeret team, hvor humor og alvor vægtes lige højt. Vi har et åbent og dynamisk miljø og er tæt forbundet med husets øvrige afdelinger.

Ambitiøs afdelingsleder med partnerpotentiale
Er du på udkig efter en spændende lederstilling inden for ejendomsbranchen?
EDC Poul Erik Bech er en virksomhed med en stærk indre kultur og værdigrundlag. Du får mulighed for at møde og sparre med de forskellige ledere og partnere i organisationen.

Sagsbehandler til Socialafdelingen - opnormering
På grund af ekstraordinært mange henvendelser fra borgere, der har brug for hjælp, opnormerer Frederiksberg Kommunes Socialafdeling – Enhed for Midlertidige Indsatser. Ansættelsen er på 37 timer ugentligt, og gælder foreløbig frem til den 30. juni 2024, med mulighed for forlængelse.
Du vil i stillingen forvalte servicelovens bestemmelser på det specialiserede voksenområde for en gruppe borgere, der har forskellige psykiatriske udfordringer, og/eller befinder sig i en socialt udsat position. Borgerne har brug for din hjælp til at koordinere deres forskellige indsatser, og sikre at de får den rette støtte.

Teamleder til Arbejdsmiljøafdelingen
Brænder du for arbejdsmiljøet i bygge- og anlæg, og kan du lede et team af 11 arbejdsmiljøkoordinatorer, der varetager P og B koordineringen i projekterings- og udførelsesfasen på HOFORs mange bygge- og anlægsprojekter?
Arbejdsmiljø- og beredskabsafdelingen løser en lang række opgaver, der understøtter forretningens udvikling og drift. Vi løser opgaverne i tæt samarbejde og lægger vægt på høj faglighed, psykologisk tryghed og godt kollegaskab.


Underviser til UCplus’ Vagtskole
Er du en blændende god formidler, og synes du samtidig, at det kunne være interessant at bidrage til videreudvikling og kvalitetssikring af vagt- og sikkerhedsuddannelser?
Har du derudover lyst til at arbejde med engagerede mennesker hver dag, og har du erfaring med undervisningen inden for vagt- og sikkerhedsuddannelser?
Så se med her!


Piccolo/piccoline
Er du vores kommende piccolo/piccoline og et af vores smilende ansigter udadtil?
Du får medansvaret for et højt serviceniveau på kontoret samt den daglige håndtering af diverse opgaver i receptionen. Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Klargøring og afrydning i forbindelse med morgenmad, frokost og møder
- Oprydning og orden på kontoret
- Bestilling af varer
- Arkivering af sager
Vi sætter en ære i at skabe et inspirerende og uformelt arbejdsmiljø, hvor du er inkluderet i en hverdag med gode og positive kolleger.


In-flight Service søger Assistant Catering
Brænder du for at gøre en positiv forskel for vores kunder og samarbejdspartnere? Er du skarp i din kommunikation, og kan du yde service i verdensklasse?
Dine primære ansvarsområder:
- Supportere In-flight Service i det daglige arbejde – f.eks. bestilling og koordinering af catering hos leverandører på vores baser og rejsemål
- Information til Crew og håndtering af kabinerapporter


Service Delivery Manager
Drømmer du om et job hvor du kan bruge din tekniske viden og erfaring i rådgivningen af kunder?
For at understøtte vores spændende vækstrejse har vi brug for dig, som kan sætte dit personlige præg i dialogen med vores kunder. Din fornemste opgave vil blandt andet være at sikre synlighed og opfølgning på kundesager, ligesom rapportering og fakturering vil være en del af jobbet. Med reference til vores Head of Service Delivery Management vil du arbejde tæt sammen med og have mulighed for at sparre med de øvrige 8 kollegaer i teamet.


Forretningsorienteret Sr. Project Manager – med erfaring i digitale løsninger og forretningsudvikling
Er du en stærk og kompetent Project Manager, og har du erfaring med og forståelse for digitale og brugervenlige løsninger, så er det lige dig, vi står og mangler.
Som Senior Project Manager vil du have ansvaret for at drive vores transformations-projekt med fokus på OMNI-Channel salg og salgskanaler – herunder medvirke til, at implementering sker i tråd med vores strategi på området.

Student til kommunikation af grøn omstilling
Hvis du er vores nye studentermedhjælper til kommunikation, kommer du til at arbejde med en af de vigtigste teknologiske udviklinger i verdenshistorien: Energilagring.
Du skal primært arbejde med bl.a.:
- Nyhedsbrev, der udkommer 1-2 gange om måneden (Mailchimp)
- Hjemmeside (Wordpress)
- Simpel videoproduktion til web, SoMe og YouTube (Rush)
Du vil få en højest samfundsrelevant arbejdsplads midt i København, hvor du kan udvikle og anvende dine kommunikative evner. Vi bor lige ved Christiansborg og kanalen i flotte omgivelser.


Erfarne biogasspecialister, der brænder for grøn omstilling
Kan du planlægge fremtidens energiforsyning og har erfaring med biogas? Har du interesse og erfaring med omstilling af landbrugs-, affalds- og energisektoren i en mere grøn og bæredygtig retning? Trives du godt i et sundt og tværfagligt team, hvor det sociale vægtes højt?
Som biogasspecialist i NIRAS vil du bl.a.:
- Være ansvarlig for feasibility studies, planlægning og skitsering
- Stå for teknisk due diligence og beregning af business cases på biogasanlæg
- Samarbejde med vores stærke planlæggere, teknikere og økonomer.


Pædagogisk ressourcekonsulent til Dagtilbudsafdelingen
Brænder du også for arbejdet med kvalitet i dagtilbud – og har du solid erfaring med at rådgive og vejlede pædagogisk personale om inklusion og stærke børnefælleskaber, så er du måske vores nye pædagogiske ressourcekonsulent?
Som pædagogisk ressourcekonsulent indgår du i et konsulentteam i forvaltningen bestående af yderligere seks konsulenter, som sammen med resten af dagtilbudsafdelingen arbejder sammen om at drifte og understøtte kvalitetsudvikling i Frederiksbergs dagtilbud.
Du får et job, hvor du har kontor på Rådhuset, men i høj grad løser dine opgaver ude i dagtilbuddene, hvor du både skal kunne gå foran, ved siden af og bag ved det pædagogiske personale.

IT-supporter
Vores IT Support on-site i Danmark supporterer 1.800 brugere på tværs af landet og inden for alle vores forretningsområder.
Vi er en dynamisk virksomhed, hvor faglig og personlig udvikling prioriteres højt. Vores primære opgave i supporten er at understøtte forretningens IT-områder og derigennem sikre stabil drift. Fra tid til anden er der mulighed for inddragelse i projektarbejde i rollen som projektdeltager.
Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor hjemmearbejde er en mulighed.


Legal Counsel
The legal team has the overall responsibility for all legal issues worldwide and works as a legal business partner when advising the organisation.
You will become part of a dynamic, commercially oriented, and entrepreneurial work environment and your colleagues are driven by passion. If you have a license to practise law, it will be possible to retain this.

Specialist til optimering og standardisering af processer
Vi leder efter dig, der hurtigt kan sætte sig ind i tekniske og forretningsmæssige problemstillinger – samtidig med, at du kan udfordre, hvordan arbejdet traditionelt er udført.
Hvis du også motiveres af at drive et forbedringsprojekt fra den indledende forretningsanalyse til forbedringen er implementeret, kan du være med til noget stort som Operational Excellence Specialist i Banedanmarks projektfabrik.
Du vil skulle analysere arbejdsgange, designe forbedringsforslag og løsninger, samt træne ledere og medarbejdere i nye processer og standarder. En stor del af dit arbejde vil derfor være at omsætte organisationens arbejdsgange til letforståelige standarder og træningsmateriale.


Servicemedarbejder til Stationsservice Region København Centrum
Vil du være med til at give kunderne de bedste oplevelser på stationerne?
Nogle af vores primære opgaver er blandt andet at holde både de udvendige og indvendige arealer på stationerne rene, herunder rengøring af toiletter, forhaller, venterum osv. Derudover foretager vi rengøring af tog mens de er i kundevendt drift.
Vi værdsætter et godt samarbejdende miljø i teamet, som vi finder afgørende for at fastholde en god trivsel blandt kollegerne og hos den enkelte medarbejder.


Account Manager
Vi tilbyder to Account Manager-fuldtidsstillinger i et af de absolut førende europæiske leasingselskaber, der tilbyder fleksible og skræddersyede leasingløsninger til virksomheder i alle brancher.
Du bliver en del af et succesfuldt firma, hvor trivsel er højt på dagsordenen, i en stilling i salgsafdelingen.
Dit ansvarsområde er bl.a. at vedligeholde relationer med eksisterende portefølje og kunder, og at identificere nye kunder, mødebooking, afholdelse af møder, tilbudsgivning og konvertering til aftale.
