Idrættens Kompetence Center P/S
Brøndby

Administrationsmedarbejder

Er du god til at have rigtig mange bolde i luften på samme tid? Trives du med samarbejde og at være en del af et team? Og sætter du en ære i at levere præcis og god kvalitet i alle opgaver? Så er du måske vores nye administrationsmedarbejder.

Sporten er fuld af både frivillige og udøvere, som der skal holdes styr på. Derfor tilbyder Idrættens Kompetence Center at udføre administrationsassistance for forbundene under Danmarks Idrætsforbund. Idrættens Kompetence Center (IKC) servicerer forbund under Danmarks Idrætsforbund med bl.a. administration. Lige nu har ca. 16 af forbundene valgt at outsource deres administrationsopgaver til os.

Administrationsteamet består i dag af 5 medarbejdere. Vi søger en ny medspiller, som er stærk i administration, er kvalitetsbevidst og et ordensmenneske, som yder værdifuld faglig sparring til forbundene for at finde den bedste løsning.

Om jobbet:

Vores administrationsteam er inde i en spændende udvikling, hvor vi er i gang med at implementere en ny samarbejdsstruktur, hvor du med din faglighed, ordenssans og teamånd kommer til at spille en vigtig rolle.

  • Viften af opgaver er bred og spænder lige fra pasning af telefon, mail, posthåndtering og afregninger, til store områder som licenshåndtering, stævne- og turneringsplanlægning, rejser og hjemmesidehåndtering, møder og arrangementer.
  • Deltagelse i bestyrelses- og udvalgsmøder samt generalforsamlinger, hvortil aften- og weekendarbejde vil forekomme i perioder.
  • Være behjælpelig med sikker databehandling i henhold til gældende lovgivning.
  • Yde faglig sparring til forbundene.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Om dig:

  • Du har en relevant administrativ kontoruddannelse. Du skal have en solid administrativ forståelse, være ordensmenneske og yde god kvalitet i alle opgaver.
  • Du har erfaring med at arbejde med kunder og brænder for at levere et højt serviceniveau.
  • Du kan planlægge og prioritere opgaverne hver dag, så der også er tid til hasteopgaver.
  • En stor del af opgaverne udføres i samarbejde med kolleger eller i kontakt med forbundene. Du besidder derfor gode samarbejdsevner.
  • Du har bred erfaring med IT-systemer og har flair for at sætte dig ind i nye systemer.

Vi tilbyder:

  • En karrieremulighed i Danmarks største idrætsorganisation, hvor vi går meget op i vores egen og teamets trivsel. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge inkl. frokost.
  • Gode, engagerede kollegaer, der glæder sig til at få endnu en administrativ stærk kollega med på holdet.
  • Løn, der modsvarer kravene til indholdet i stillingen, pension, frugtordning og fri træning.

Ansættelse er pr. 1. juli 2024 eller efter aftale.
Arbejdsstedet er Idrættens Hus i Brøndby.

Ansøgning via QuickApply-knappen "Ansøg".

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Keld Andreassen på telefon 62 65 61 05.

Ansøgningsfrist er fredag d. 17.05.2024. Vi holder samtaler løbende. Der kan indgå test i rekrutteringsprocessen.


Idrættens Kompetence Center (IKC), er et selskab under Danmarks Idrætsforbund, der servicerer 49 specialforbund under DIF med administration, regnskab, udvikling og ledelse.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.