53 jobannoncer matcher din søgning 53 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Bilabonnement A/S

Klargøringsmedarbejder søges til Bilabonnement A/S

Brøndby

Brænder du for at få biler til at skinne? Så er du muligvis vores nye klargøringsmedarbejder! Erfaring med klargøring af biler ser vi som positivt, men det er ikke en nødvendighed.

Dit primære ansvar bliver at håndtere vores brugte biler, som udlejes til kunder eller sælges i vores bilsalgsforretning. Du har derfor hele ansvaret for klargøringen af vores biler, lige fra de kommer ind, til de bliver solgt eller genudlejet, og du har dermed stor indflydelse på, hvor tilfredse vores kunder er.

– Katja Laursen, din kommende leder
Anticimex A/S

Skadedyrstekniker/hundefører M/K

Gribskov

Anticimex søger en stabil og serviceminded Skadedyrstekniker/hundefører M/K, til vores Kommunal team i Gribskov kommune, gerne med brancheerfaring og R1 autorisation, men det er ikke et krav.

Hvis du ikke har brancheerfaring, vil Anticimex uddanne dig internt og sørge for at du kommer på autorisationskursus.

Trives du med frihed under ansvar, på en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og en uformel tone, men som lægger stor vægt på at leverer en professionel og kvalitetsbevidst tilgang til service og opgaveløsning ved vores kunder.

Anticimex A/S
Gem
Lederne

Serviceminded assistent til Lederne KompetenceCenter

København S

Se video om Lederne som arbejdsplads

Ønsker du et timelønnet job med fleksible arbejdstider?

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at:

  • hjælpe vores kursister med opgaver lige fra kopiering af gruppeopgaver til at følge dem i rette hænder hos vores konsulenter i vores KompetenceCenter
  • holde mødelokaler og Mødecenteret ryddeligt og præsentabelt dagen igennem
  • anrette og servere morgenmad, kaffe og frokostbuffet til møder og kurser i løbet af dagen
Lederne
CBS, Copenhagen Business School

Serviceorienteret og alsidig skolebetjent søges til CBS

Frederiksberg

På en institution med så mange ansatte og besøgende som CBS har, betyder dette, at vi har en travl og spændende hverdag, hvor to dage sjældent ligner hinanden, men hvor du altid gør dit ypperste for at levere den bedst mulige service.

En del af vores mere faste opgaver er:

  • Sortering, omdeling og forsendelse af post, inkl. kørsel mellem bygningerne
  • Åbning og aflåsning af bygninger samt alarmtilslutning
  • Klargøring til eksamener

Du får en arbejdsdag med mange forskelligartede opgaver og et team-orienteret sammenhold, hvor vi arbejder sammen og går til arbejdsdagen med et smil.

Top Rens, Nærum ApS

Renseriassistent

Nærum

Få et spændende job hvor du ekspederer kunder og renser, presser og stryger vores gode, faste kunders tøj. Det indebærer masser af kundekontakt, spændende udfordringer og muligheden for at blive en del af et lille, men stærkt team mange år frem.

Hos Top Rens sælger vi ikke kun rensning af smukke kjoler og flotte jakkesæt på Nærumvænge Torv. Vi sælger visheden om, at når kunden henter sit tøj, har vi gjort alt for at få tøjet helt rent – hver gang.

Super Total Service ApS

Servicekoordinator inden for rengøring, søges af Super Total Service ApS til vores virksomhed beliggende i Rødovre

Rødovre

Har du lyst til en afvekslende hverdag og til at bidrage aktivt til at levere høj service til vores kunder?

Så er det måske dig, vi søger til denne stilling, hvor du bliver en del af et stærkt team af dygtige kolleger, i en virksomhed, hvor der er højt til loftet og stor frihed under ansvar.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Du er bindeleddet mellem kunderne og de udførende medarbejdere i marken
  • Du vil være ansvarlig for modtagelse og planlægning af vores rengørings & serviceopgaver

Du kan forvente udviklingsmuligheder i virksomheden i form af kurser og uddannelse.

Rigshospitalet

Funktionsleder til Servicecenteret, Rigshospitalet (eftermiddag-/aftenvagt)

København Ø

Har du ledererfaring og en ambitiøs tilgang til drift og service, og vil du være med til at sikre udvikling og uddannelse af alle medarbejdere samt bistå i udvikling af afdelingen i forhold til kvalitet og retning?

Rengøringsafdelingen på Rigshospitalet er en ambitiøs og udviklingsorienteret afdeling i et stort Servicecenter. Afdelingen er inddelt i 10 områder, hver under ledelse af en funktionsleder.

Du vil som funktionsleder bl.a. få ansvaret for at:

  • sikre at den aftalte rengøringsydelse leveres til afdelingerne i henhold til gældende standarder.
  • overholde løn- og driftsbudget.
Rigshospitalet
Prokura A/S

Office Assistant

Copenhagen

Are you a master of organization with attention to detail and a strong customer service orientation? Join our dynamic and friendly organization, reporting to our Executive Assistant & Office Manager, and contribute to the smooth day-to-day operations.

Your main areas of responsibility:

  • Maintain office cleanliness, set up/clear catered meals, prepare meeting rooms, manage post/packages, and support colleagues.
  • Act as the receptionist, handle visitors, couriers, and calls.
  • Assist with purchasing office supplies and groceries and coordinate with landlords, IT support, and suppliers.
Gem
APCOA

Parkeringsvagter søges til København på 37 timer – gå/cykelruter

Er du på udkig efter et arbejde, hvor du har højt til loftet og får en masse frisk luft? Har du lyst til at udføre parkeringskontrol på vores parkeringsarealer og hjælpe bilister, som har spørgsmål til deres parkering?

Du vil som ny medarbejder gennemgå vores interne uddannelsesforløb, og du vil blive tilknyttet en kontaktperson, der vil hjælpe dig godt i gang med at finde tryghed i opgaveløsningen og servicere bilister, der benytter parkeringsarealerne.

APCOA
Danske Shoppingcentre P/S

Piccoline/piccolo

Taastrup

Ønsker du en alsidig hverdag i et dynamisk miljø, hvor kvalitet og service er i fokus?

Du vil få varierede opgaver og blive opfordret til at tage ansvar samt optimere processer bl.a.

  • Bestilling af kontorartikler, kaffe, vand m.m.
  • Håndtering af frokostordning, herunder forberedelse og oprydning

Denne stilling er ideel for dig, der ønsker at få erfaring med kontorarbejde og samtidig udvikle dine færdigheder til fremtidige uddannelses- eller jobmuligheder. Stillingen er som udgangspunkt 1-årig ansættelse, med mulighed for forlængelse.

Husen Advokater

Er du vores nye piccolo/piccoline?

København V

Brænder du for en alsidig arbejdsdag, hvor praktiske gøremål og den gode oplevelse er i fokus?

I tæt samarbejde med vores nuværende advokatsekretær i receptionen vil dine opgaver blandt andet omfatte modtagelse af gæster, telefonbetjening, sikring af et professionelt kontormiljø, opdækning og oprydning efter møder og frokost samt diverse ad hoc-opgaver.

Moment søger for CBRE A/S
Gem

Erfaren Facility Manager

Vi søger en erfaren Facility Manager der vil være med til at fastholde det høje serviceniveau CBRE står for. Lyder det som noget for dig, så læs videre her.

Du kommer til at bruge dine færdigheder som en erfaren Facility Manager til at styre den daglige drift af stedet, støttet af en Workplace Assistant, der dækker vedligeholdelsesopgaver.

Du vil få en bred og forskelligartet vifte af opgaver, hvor du er ansvarlig for koordinering af arbejdsopgaver for teamet og det vigtigste kontaktpunkt for kunden på stedet. Dette omfatter styring af lokationens driftsbudget og tilknyttede finansielle aktiviteter.

DIGNITY – Danish Institute Against Torture

Piccolo/piccoline

København Ø

Har du lyst til at arbejde i en organisation, som gør en konkret og positiv forskel for udsatte mennesker i Danmark og verden over?

Så kan DIGNITY tilbyde dig en spændende mulighed, idet vi har en ledig stilling som piccolo/piccoline i vores afdeling for HR & Stab.

Der er tale om en midlertidig stilling på 15 timer med udløb den 23. december 2024.

DIGNITY – Danish Institute Against Torture
Copenhagen Admiral Hotel

Bellstaff Sommersæson

København K

Få et rigtig godt indblik i hotelbranchen i et job, hvor du får lov at prøve kræfter med lidt af hvert.

Se video om CAH A/S - Copenhagen Admiral Hotel som arbejdsplads

Vi tilbyder et dynamisk job, hvor opgaverne er mange og meget forskellige. Du kommer til at prøve kræfter med alt fra at give en flok glade amerikanere en restaurantanbefaling til at skifte en pære i et af vores 366 nyrenoverede værelser. Jobbet er primært på gulvet i lobbyen, centerkerne og indgang og dermed ikke meget administrativt arbejde.

Copenhagen Admiral Hotel
Konges Sløjd A/S

Office Assistant til hovedkontoret

København K

Tingene går tit stærkt på vores kontor, og vi har derfor brug for en hjælper med godt humør, som kan bevare overblikket og hjælpe med at få fikset ting.

Jobbet er fuldtid og fyldt med både faste rutine-opgaver og alt muligt andet, som opstår her og nu. Eksempler på opgaver er:

  • Holde orden i entre, showroom og postrum
  • Køre ærinder i firmabilen
  • Tømme postkasse, ordne printerrum og stå for indkøb af kontorartikler og diverse
Konges Sløjd A/S
ISS Facility Services A/S

Vi søger en Service Manager til stort rengøringsteam på Sjælland

Har du erfaring med ledelse af et team, og motiveres du af kvalitetssikring? Vi søger lige nu en effektiv Service Manager med en god kundeforståelse, der sammen med et stort hold rengøringsassistenter, skal være med til at sikre kvaliteten af vores rengøringsleverance på vores kundelokationer fordelt på hele Sjælland.

Se video om ISS Facility Services A/S som arbejdsplads

Vi søger en Service Manager til at lede og motivere et stort team af rengøringsassistenter, samt til at sikre kvaliteten af vores rengøringsleverance på forskellige lokationer hos vores kunde i den finansielle sektor i Storkøbenhavn og på resten af Sjælland.

ISS Facility Services A/S
Dansk Camping Union

Medarbejder til vores campingplads på Bornholm – DCU-Camping Rønne Strand – Galløkken – sæson 2024

Rønne

Til vores skønne campingplads på Bornholm søger vi snarest muligt en medarbejder til at indgå i det daglige team.

De alsidige arbejdsopgaver spænder lige fra receptionsarbejde, vedligeholdelse af udendørsarealer til rengøring af hytter/servicebygninger.

Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende arbejde med en alsidig hverdag samt stor indflydelse på arbejdsgangen, idet der er rig mulighed for sammen med værten at planlægge og tilrettelægge arbejdsdagen.

Hermans Danmark ApS

Serviceleder i innovativt rengøringsfirma

København NV

I Hermans Danmark søger vi en struktureret, stabil og proaktiv serviceleder, som har lyst til at være en del af en ambitiøs ung virksomhed.

Som serviceleder er du ansvarlig for vores kunder og for at sikre vores kunders tilfredshed.

Dine opgaver som serviceleder inkluderer følgende:

  • Kontakt med eksisterende og nye kunder.
  • Lede og guide vores rengøringsassistenter.

Vi kan tilbyde en fastansættelse med attraktiv løn og mulighed for personlig og professionel udvikling.

Hillerød Kommune

Medarbejder til Hillerød Kommunes Hjælpemiddeldepot

Hillerød

Hjælpemiddeldepotet i Hillerød Kommune søger fra den 1. juli 2024 eller snarest muligt en medarbejder. Der er brug for en kollega, der har hænderne godt skruet på og har hjertet på rette sted.

Arbejdsopgaverne spænder lige fra klargøring og transport af hjælpemidler, opsætning af ramper, reparation af elektriske kørestole, opsætning af elektroniske låse til vask af hjælpemidler.

NNE
Gem
NNE

Service Manager in Facility Management at Novo Nordisk Engineering

Virum

Does the idea of operational excellence and strategic facility management excite you? And do you thrive on overseeing essential services and enhancing customer satisfaction? Then you’ll fit right in!

Your role will be key in ensuring that our colleagues benefit from superior facilities and services. Highly committed, you will oversee our outsourced canteen, café, reception, cleaning services and other related services. Your responsibilities extend beyond service quality assurance; You will also serve as an essential bridge between FM and our service partners, maintaining the seamless execution of services that FM is known for.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stillinger.

Opret CV