Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
599 jobannoncer matcher din søgning 599 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Vidensmedarbejder med stærke formidlingskompetencer
Sex & Samfund søger pr. 1. august 2024 en ny kollega med viden om seksuel sundhed, som motiveres af og er dygtig til at formidle sin viden til bl.a. undervisere.
Som vores nye vidensmedarbejder skal du formidle viden om seksuel sundhed på kurser for uddannelsesledere og undervisere på FGU, erhvervsuddannelser og øvrige ungdomsuddannelser i hele landet, ligesom du skal formidle undersøgelsesresultater og analyser om seksuel sundhed til f.eks. danske medier.
Vi er en arbejdsplads med fleksibel arbejdstid, med fokus på work-life balance og med gode rammer for tilrettelæggelse af dit arbejdsliv.
Erhvervsrådgiver til Nationalt Erhverv København
Vi søger en dygtig erhvervsrådgiver, der trives med et afvekslende og selvstændigt job, og der motiveres af at gøre en positiv forskel for vores erhvervskunder i et tæt samarbejde med erhvervspartnerne.
Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet kreditindstillinger, kundescreening, sagsbehandling, kundepræsentationer og kundekontakt. Sammen med erhvervspartneren sætter du det rigtige team af specialister og fastsætter strategien for samarbejdet og kundeoplevelsen.
Support Agent
OiSTER stormer frem i Danmark. Derfor søger vi nye medarbejdere til vores kundeservice, som skal være med til at sikre vores høje serviceniveau i en konstant voksende virksomhed.
Som Support Agent er det helt essentielt, at du kan lide at få enhver kunde til at føle sig som noget særligt, da din primære opgave vil være at supportere vores kunder via telefon og e-mail.
Vi tilbyder en attraktiv løn og bonus samt pensionsordning og sundhedsforsikring.
Erfaren advokat/jurist til Dansk Erhverv – ansættelsesret og overenskomstforhandling
Vil du være en del af holdet på et af landets største og førende specialistkontorer inden for arbejds- og ansættelsesret?
Du kommer til at servicere vores medlemsvirksomheder inden for det ansættelsesretlige og overenskomstmæssige område.
Vi tilbyder et job i en nytænkende og moderne erhvervs- og arbejdsgiverorganisation, hvis mission er at skabe konkurrencekraft for vores medlemmer.
Ankechefer til social- og arbejdsskadeområdet
Har du erfaring med ledelse af juridiske medarbejdere og interesse for social- eller arbejdsskadeområdet? Og kan du skabe resultater i driften og gode samarbejder med vores interessenter?
I stillingen som ankechef vil du få mulighed for at videreudvikle dit lederskab og være med til at løfte en afgørende samfundsopgave. Du får en spændende og varieret hverdag med kontaktflader til både stat, kommuner og andre styrelser.
Du får også mulighed for at sætte dit eget præg på opgaveløsningen i en stor organisation, hvor vi hele tiden arbejder på at blive bedre.
Er du en af vores nye udbuds- og entreprisejurister? Bygningsstyrelsen søger fagligt stærke jurister til vores kontorer i Skanderborg og København
Hos Bygningsstyrelsen har du mulighed for at gøre karriere i en styrelse med ansvar for at skabe moderne, funktionelle og omkostningseffektive rammer til statslige institutioner i hele landet.
Du vil blive en del af enheden Udbud og Kontrakter i Center for Byggeri, der bl.a. varetager udbudsret, entrepriseret, forsikringsret, løbende kontrakthåndtering samt understøttende projektledelse af styrelsens byggeprojekter. Udbud og Kontrakter varetager også IT-kontraktområdet, GDPR samt forvaltningsret.
Facility management koordinator til Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Kan du bevare overblikket også i pressede situationer? Og har du lyst til et job, hvor du hver dag er i kontakt med mange forskellige mennesker?
Du bliver ansvarlig for, sammen med fire kollegaer i enheden:
- At sikre, at enhedens leverancer til UFM Koncernen optimeres til stadighed, og at vi når vores målsætninger.
- forhandling og opfølgning på kontorleje og leverandøraftaler, hvor det er relevant for driften.
- at identificere og implementere effektive processer og metoder.
Ejendomsmægler med lederpotentiale
Er du en dygtig ejendomsmægler/sælger – og er du klar til at tage skridtet videre op ad karrierestigen?
Hos RealMæglerne får du både rare kolleger og en god løn i en landsdækkende mæglerkæde i fremgang. Så hvis du har lyst til at blive en del af en succes og et vinderteam, så har vi drømmejobbet til dig her.
Hos RealMæglerne er vi i fremgang, og det er vi på grund af vores dygtige kolleger, der hver dag hjælper vores kunder med at realisere deres boligdrømme – hvad end de leder efter villaer, ejerlejligheder, andelsboliger, fritidsbolig eller noget helt fjerde.
Leder
Gjensidige har brug for en leder, der kan være med til at opbygge en enhed, hvis vigtigste opgave det er at levere førstelinjestøtte til både medarbejdere og ledere i forhold til alle People relaterede spørgsmål.
Din hverdag som leder for Støtte og Personaltjenester:
- Lede 10-12 kompetente medarbejdere som skal arbejde med 1. linje support, løn og personaltjenester
- Lede og udvikle medarbejderne og enheden til at blive en effektiv og brugerorienteret 1. linje kanal ind til People.
Kontorchef til Erhvervsministeriets Koncern HR
Vil du sætte dagsordenen for Erhvervsministeriets Koncern HR? Og har du erfaring med strategisk ledelse og personaleledelse? Så er jobbet som Koncern HR-chef nok noget for dig.
Du skal sikre en stabil drift af alle HR-opgaver i Erhvervsministeriet, herunder personalejuridisk sagsbehandling, sparring med ministeriets ledere om personaleforhold, personaleadministration samt rekruttering af nye medarbejdere og ledere i departementet og styrelserne.
Business Controller
I GI’s kontrolenhed ”Konto” har vi brug for endnu en kollega, der kan bidrage til og tage ansvar for, at vi når vores mål om gennemgang af ca. 600 regnskaber om året.
Afdelingen består af ni medarbejdere med forskellig faglig baggrund, som alle arbejder målrettet for at bidrage til at få løst opgaverne effektivt gennem samarbejde med en positiv tilgang til nye opgaver i et uformelt arbejdsmiljø.
Grundig og engageret administrativ medarbejder til Kontor for Prøver, Eksamen og Test
Vil du have ansvar for, at driften fungerer optimalt i forbindelse med folkeskolens prøver samt bidrage til at løse vigtige administrative opgaver vedr. prøver, censorallokering, kommunikation til sektoren?
Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for udvikling. Du vil få en alsidig hverdag, hvor du kommer tæt på driften i prøveproduktionen.
Dine opgaver vil især bestå af:
- Bidrage med forretningsviden og -perspektiver til udvikling af nyt prøveadministrativt system
- Ansvar for driften af kontorets callcenter, som i det daglige bemandes af teamets tre dygtige studentermedhjælpere
- Redaktør af månedligt nyhedsbrev om folkeskolens prøver
Erfaren advokat til Lind Advokataktieselskabs afdeling for entreprise- og erhvervslejeret
Hos Lind bliver du en del af en advokatvirksomhed med ca. 45 ansatte, hvor alle kender hinanden. Vi prioriterer, at vores medarbejdere glæder sig til at gå på arbejde og altid ser frem til at være en del af holdet.
Vi mener, at et godt socialt miljø, der går hånd i hånd med et højt fagligt niveau og en sund balance i arbejdslivet, giver gladere og dygtigere medarbejdere.
Vi søger en kollega, der deler disse værdier og vores passion for jura, og som samtidig er klar til at levere en høj faglig og dedikeret service til vores klienter.
Skatteministeriet søger kontorchef til Organisering og Governance
Ønsker du at være ansvarlig for en række projekter, som bidrager til at give Skatteministeriets øverste ledelse det bedst mulige grundlag for at træffe beslutninger ift. koncernens udvikling, styringsstrukturer og tværgående samarbejde?
Kontoret har en bred opgaveportefølje med fokus på udvikling af koncernens styringsstrukturer og rammer for samarbejde. Således planlægger og gennemfører kontoret forskellige forretningsudviklingsprojekter, koordinerer mål- og resultatplansprocessen i koncernen samt udarbejder Skatteministeriets koncernstrategi.
Social-, Bolig- og Ældreministeriets Afdeling for Socialpolitik søger ambitiøse fuldmægtige
I Social-, Bolig- og Ældreministeriets Kontor for Udsatte Børn og Kontor for Handicap søger vi skarpe og ambitiøse kollegaer, der ønsker at gøre en forskel for nogle af de mest sårbare borgere i vores velfærdssamfund.
Dine konkrete arbejdsopgaver vil afhænge af din profil, men du vil blandt andet kunne komme til at arbejde med udarbejdelse af policy-oplæg. Det kan fx være arbejdet med en specialeplan på det højt specialiserede socialområde, sikre hurtigere adgang til hjælp, implementering af Børnene Først, eller initiativer til at sikre en mere værdig indsats til de mest udsatte med komplekse problemer.
Strategisk og retningssættende chef til DR Jura
Den juridiske afdeling i DR består af 11 jurister og to studentermedhjælpere. Afdelingen præges af høj faglig ekspertise indenfor de forskellige, relevante juridiske fagområder.
Det er en afdeling, som ønsker sig en stærk ledelsesprofil, der bedriver strategisk ledelse, og som hviler tilstrækkeligt i egen faglighed og derfor på bedste vis understøtter og sætter dygtige og selvkørende jurister fri – uden at slippe den fælles retning og følelsen af faglig stolthed og samhørighed.
Analytiker med flair for at kommunikere
Vi søger en skarp analytiker, der har mod på at arbejde med rating, investorrelation og bæredygtighed. Lyder det som noget for dig?
Til vores afdeling Rating, IR & Bæredygtighed søger vi en økonom, der kan hjælpe os med de mange opgaver, som er forbundet med at nå vores bæredygtighedsmål, fastholdelse af DLRs gode ratings samt at assistere i det løbende arbejde med at sikre data og oplysninger til direktion, aktionærpengeinstitutter og investorer.
Trainees til DLRs Erhvervsafdeling
Er du nyuddannet finansøkonom eller finansbachelor med interesse for ejendomsfinansiering? Vi søger tre nye talenter til vores 1-årige trainee-stillinger i Erhverv med henblik på efterfølgende fastansættelse og mulighed for videreuddannelse på HD.
I DLR kan du få lov til at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver og får løbende mere ansvar. Som trainee får du mulighed for at påvirke dit arbejde allerede fra førstearbejdsdag – din stemme tæller.
Controller/økonomimedarbejder – få den brede vifte af økonomiopgaver
Vil du gerne have selvstændigt ansvar for en bred vifte af økonomi- og regnskabsopgaver i en international koncern, hvor projektudvikling og fast ejendom går lige op med personlig udvikling og samarbejde?
Så hører vi gerne fra dig, uanset om du har meget eller lidt økonomierfaring med dig – det vigtigste er, at du har den grundlæggende økonomividen med dig og kommer med et friskt mindset.
Du får plads på vores lækre kontor med en fantastisk udsigt over Københavns havn.
Administrationschef til CONCITO
Kan du sikre stabile og driftssikre rammer for CONCITOs administration og økonomistyring?
Du bliver chef for sekretariats- og økonomiteamet, hvor du også selv vil tage aktiv del i hverdagens opgaveløsning. I regi af Læderstræde 20 Aps bliver du chef for et lille team, der står for driften af det samlede kontorfællesskab.
Du kan forvente et spændende og alsidigt job i en grøn tænketank med ambitioner på både egne og klimaets vegne.