42 jobannoncer matcher din søgning 42 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Advokatsamfundet

Piccolo/piccoline

København K

Har du lyst til at arbejde fuld tid som piccoline/piccolo i Advokatsamfundet og i samarbejde med vores receptionist og anden piccoline være med til at yde en god service til alle i Advokaternes Hus?

Du kommer blandt andet til at løse disse opgaver:

  • Opdækning og afrydning i forbindelse med møder og arrangementer
  • Håndtering af post
  • Afløsning i receptionen

Du vil få en varieret arbejdsdag med mange forskellige arbejdsopgaver og du vil komme til at arbejde med uhøjtidelige og rare kolleger.

LogPoint A/S

Office Manager

København Ø

Are you coordinated, a problem crusher, excellent at joggling tons of projects at the same time while keeping your cool with a smile?

We are looking for our next Office Manager who will be taking on the role as the Sherif of our office.

What will you do?

  • Greet visitors, guests and colleagues. You will be the first point of contact
  • Ensure a well-functional and appealing office

At LogPoint, you'll be part of a thriving work environment where every day brings new excitement.

NP advokater ApS

ERFAREN ADVOKATSEKRETÆR/PA

København K

Som advokatsekretær/PA hos NP advokater, vil du skulle udføre en bred vifte af opgaver for at sikre, at kontoret fungerer effektivt, og at kunderne får den bedst mulige service.

Dine arbejdsopgaver overordnet:

  • Kundebetjening
  • Direktionsbetjening
  • Dokumenthåndtering og -forberedelse og korrespondance

Vi er et dynamisk advokatkontor med højt til loftet, en uformel tone og en god balance mellem privatliv og arbejdsliv.

SIRIUS advokater

Receptionist

København Ø

Vi søger en receptionist, på deltid, der vil blive en del af vores fantastiske serviceteam.

Dine opgaver, som udføres omhyggeligt og effektivt, inkluderer at betjene receptionen – herunder modtage gæster, besvare telefonopkald, håndtere forespørgsler og mødeopdækning samt rydde af efter disse.

Vores arbejdsmiljø er både godt og uformelt, hvor hver enkelt medarbejder spiller en afgørende rolle, og hvor humøret er højt – selv i travle perioder.

Gem
Tetriis

Hus-ansvarlig

København NV

Har du et naturligt servicegen, et øje for detaljer kombineret med et stærkt overblik?

Dine opgaver

  • Ansvarlig for hele huset og tage imod gæster i vores reception
  • Passe telefonen og hjælpe dine kollegaer med forskellige opgaver på kontoret

Vi betragter os som et hold og gør meget for vores fællesskab.

Du vil opleve et ligeværdigt og engageret arbejdsmiljø blandt hjælpsomme og dygtige kollegaer, der ser frem til at arbejde sammen med dig i en positiv og uformel tone.

Miljøministeriets departement

Miljøministeriets departement søger en erfaren og serviceminded sekretær til afdelingscheferne

København K

Vil du gerne bidrage til Minister- og ledelsessekretariatets løsning af en bred vifte af administrative opgaver, hvor du særligt har til opgave at understøtte vores afdelingschefer?

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Sekretærbistand til afdelingscheferne, herunder kalenderstyring og diverse praktiske opgaver.
  • Udarbejde dagsmapper til afdelingscheferne.

Vi har et godt arbejdsmiljø med gode muligheder for at videreudvikle faglige kompetencer i tæt samspil med dygtige kolleger.

Miljøministeriets departement
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Administrativ medarbejder med stort servicegen

København Ø

Har du lyst til at være det første ansigt, besøgende møder, når de træder ind ad døren hos Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR)? Er du god til at skabe en positiv atmosfære og bidrage til stor arbejdsglæde?

Dine daglige opgaver består af forskellige administrative opgaver som f.eks.

  • Indkøb og fakturahåndtering.
  • Administration af massageordning, taxa, Rejsekort, STARs hovedpostkasse.
  • Registrering af sygefravær.
Erhvervsministeriet

Sekretær for ministeren til Erhvervsministeriets departement

København

Er du struktureret og kvalitetsbevidst? Trives du med at arbejde selvstændigt og have ansvar, og kan du navigere i en travl hverdag og samtidig yde høj service?

Du bliver en del af Ledelsessekretariatet, hvor du vil skulle arbejde med en bred vifte af administrative opgaver, men du vil i høj grad også have mulighed for at sætte dit eget præg på opgaveporteføljen. Din vigtigste opgave at supportere ministeren i en travl hverdag og hjælpe med at få hverdagen til at fungere bedst muligt.

Foreningen af Rådgivende Ingeniører, FRI

Sekretær med ansvar for medlemssystemer og service

København V

Foreningen af Rådgivende Ingeniører, FRI, er brancheorganisationen for 250 rådgiver- og ingeniørvirksomheder med 15.000 ansatte i Danmark.

En af dine helt centrale opgaver er pertentlig håndtering af vores medlemssystem (Dynamics 365). Hertil kommer en bred vifte af sekretæropgaver – fra organisering af netværk og udvalg i mailgrupper til mødebookning og besvarelse af telefoner og mails.

Kost og Ernæringsforbundet

Administrativ blæksprutte med gode it-kompetencer og blik for medlemmernes behov

København S

Du er ofte den første, som vores medlemmer møder i telefonen eller via e-mail, og den kollegaerne går til, når de skal have administrativ støtte.

Dine opgaver i sekretariatet vil være mangeartede, fx praktiske opgaver ved kursusafvikling, kontakt til medlemmer over telefonen og idéudvikling med kolleger om it-understøttelse af vores medlemsservice.

Vi tilbyder bl.a. en god balance mellem arbejde og privatliv.

Scandic Hotel A/S

Night receptionist, torsdag - søndag hver 2. weekend, Scandic Sydhavnen

København

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic Sydhavnen.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.

Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Scandic Hotel A/S
Socialdemokratiet

Piccoline/Piccolo til Socialdemokratiets partikontor på Christiansborg

København K

Kunne du tænke dig et piccoline/piccolojob på Christiansborg, hvor du kan yde førsteklassesservice til Socialdemokratiets medlemmer, frivillige, tillidsvalgte og borgere?

Som piccolo/piccoline vil du bl.a. få ansvar for:

  • Bevarelse af telefonopkald på partiets hovednummer
  • Håndtering og distribuering af mails i vores fællespostkasse
  • Diverse printopgaver og arkivering

Du får gode kolleger, et bredt netværk, kommer til at lære Christiansborg grundigt at kende indefra og får desuden et stort kendskab til vores sekretariat og partiorganisation.

Scandic Hotel A/S

Assisterende Front Office Manager, Scandic Spectrum

København

Er du ambitiøs og målrettet og god til at håndtere alverdens spørgsmål, så tror vi på, at du er vores nye assisterende Front Office Manager på Scandic Spectrum.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du ta’r ansvar, har overblik og handler hurtigt, når det gælder. Og vi ved, at du altid går forrest med god energi og er til inspiration for dit team og alle andre, som arbejder sammen med dig. Du er god til at kommunikere, lede og dele din viden, mål og nye muligheder.

Du får ting til at ske, er likeable og sætter service fremfor alt. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Scandic Hotel A/S
Digitaliseringsstyrelsen

Administrativ sekretær til Digitaliseringsstyrelsens Direktions- og kommunikationssekretariat (barselsvikariat)

København K

Trives du med at jonglere mange forskellige arbejdsopgaver? Er du serviceminded, og vil du være en del af et miljø, hvor samarbejde er en essentiel del af hverdagen?

Der er fuld fart på sekretariatet i hverdagen, så jobbet er ideelt for dig, der godt kan lide rollen som administrativ blæksprutte og kan lide masser af liv omkring dig samt et højt tempo.

Som sekretær vil du bl.a. komme til at arbejde med:

  • håndtering af fakturaer og rejseafregninger for direktionen og chefgruppen
  • planlægning af organisatoriske arrangementer, fx personaledage, receptioner, sociale arrangementer etc.
Tænketanken EUROPA

Office Manager - blæksprutte med interesse for Europa (barselsvikariat)

København K

Brænder du for at holde styr på et kontor med fuld fart på? Og interesserer du dig for, hvad der foregår i byer som Bruxelles, Berlin og Budapest?

Tænketanken EUROPA søger en barselsvikar for vores Office Manager, der kan holde styr på alt fra kontorets daglige økonomi, events og praktiske opgaver over direktør Lykke Friis’ kalender til kontakt med Tænketankens medlemmer. Vores fremtidige Office Managers hovedopgave er at få de praktiske rammer for kontorets arbejde til at spille optimalt, så Tænketankens stab kan koncentrere sig om det, den er bedst til, nemlig at analysere og videreformidle Europapolitik.

Boligforeningen AAB

Direktionssekretær

København V

Opgaverne i direktionssekretariatet spænder bredt fra koordinering af sagsforberedende aktiviteter til kvalitetssikring af de administrative processer der skal sikre, at AAB på effektiv vis understøtter organisationsbestyrelsens og repræsentantskabets funktioner.

Du vil referere til chefen for direktionssekretariatet, men også have et tæt samarbejde med den administrerende direktør og derved blive en del af direktionssekretariatet, som arbejder tæt sammen med den øverste ledelse i huset.

Boligforeningen AAB
Københavns Kommune

Erfaren enhedssekretær med flair for IT-systemer og god sans for økonomi til Cykel og Vej

København S

Trives du i at understøtte en leder og kollegaer? Kan du se dig selv i rollen som den, der holder styr på enhedens økonomi og IT-systemer og hjælper kollegaerne med det? Drømmer du om at afprøve projektsekretærrollen?

Du vil, i samarbejde med vores nuværende 2 sekretærer, håndtere administrative og faglige opgaver, hvor I understøtter enhedschefen med forskellige administrative opgaver.

Gem
BO-VEST

To driftssekretærer søges til Bo-Vita

København, Valby

Er du en erfaren sekretær med et stort koordineringsgen, og lyst til at får en nøglerolle i det daglige administrative arbejde. Enten på vores ejendomskontor i Bjergvænget i København NV eller i Akacieparken i Valby.

Hvis du kan svare ja til dette, så er du måske vores nye kollega. De primære opgaver vil være:

  • Administrativ support til ejendomsleder og driftsteamet.
  • Koordinering og planlægning af møder, herunder forberedelse af dagsordener og referater.
  • Håndtering af beboerhenvendelser via telefon og e-mail, sikring en professionel og effektiv service.
BO-VEST
Visma e-conomic a/s

Receptionist til Visma House i Carlsberg Byen (Barselsvikariat)

København V

Har du erfaring som receptionist, og brænder du for at yde et højt serviceniveau? Så er det måske dig, vi søger til vores reception i Carlsberg Byen.

Din passion for god service vil bidrage til, at vores gæster, kunder og kollegaer alle får en god oplevelse når de besøger receptionen samt fornemmer en fleksibel og velforberedt reception - hver dag.

Visma e-conomic a/s
3F
Gem
3F

Barselssekretær til Byggegruppen

København

Vil du være med til at gøre Danmarks stærkeste fagforening endnu mere markant? Er du kontoruddannet og ved du, hvad der skal til for at arbejde i en politisk styret organisation?

Hos os får du faglige udfordringer i et velfungerende samarbejde med kompetente kollegaer, hvor faglig personlig udvikling, arbejdsglæde og trivsel prioriteres højt.

3F

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV