4.697 job matcher din søgning 4.697 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

EDC Poul Erik Bech HR drifts- og implementeringschef med overblik og eksekveringsevne

EDC Poul Erik Bech, København

Er du struktureret af natur og besidder et godt overblik? Og evner du at få et team til at arbejde effektivt og struktureret ved brug af god opfølgning og styring?

HR-afdelingens vigtigste opgave er at skaffe kvalificerede medarbejdere til rette tid, så rekruttering fylder meget i afdelingen.

Det falder dig naturligt at tage et stort ansvar og arbejde selvstændigt. Du kan lide at tænke strategisk og arbejde med udarbejdelse af årshjul og handlingsplan for afdelingen. Hertil kommer, at du evner at forberede og afholde effektive møder med ledelsen, hvor du skaber et rum for sparring og leverer en god rapportering. Endvidere vil du sammen med vores marketingafdeling have ansvaret for, at vores ledige stillinger markedsføres på bedst mulig vis.

GoGift A/S GoGift søger Business Development Managers til det danske marked

GoGift A/S, Valby

GoGift er Skandinaviens største gave- og gavekortudbyder med mere end 20 års erfaring. Vi distribuerer millioner af gavekort hvert år til tusindvis af globale erhvervskunder og forbrugere. Med mere end 100 medarbejderes dygtige ekspertise servicerer vi nationale og internationale virksomheders gavebehov, og bestræber os på altid at tilbyde vores kunder i mere end 60 lande den bedste gaveløsning.

Vi søger nu til det danske marked en erfaren Business Development Manager, som er dygtig til at skabe relationer, og som kan se og udvikle muligheder inden for potentielle kundegrupper og bidrage til at nå salgsteamets definerede mål.

Mere specifikt er din rolle at:

  • identificere og proaktivt kontakte potentielle kunder i Danmark og globalt
  • forberede rammeaftaler med kunder
  • servicere kunderne og aflægge besøg ved behov
Copenhagen Sales ApS
Salgskonsulenter søges

Copenhagen Sales ApS, København

Vi er på udkig efter dygtige salgskonsulenter til vores team.

Hos Copenhagen Sales uddanner vi vores egne medarbejdere, så det vigtigste er, at du kan lide at tale med mange mennesker og har lyst til at sætte dig ind i vores kunders brancher og produkter.

Vi mener selv, at vi har branchens bedste arbejdsplads. Om det er det unge, friske miljø, den uformelle omgangstone eller vores fredagsbarer, der gør det, er vi lidt i tvivl om. Men det er formentlig en god blanding.

Vi ved bare, at glade medarbejdere skaber gode resultater!

Se video om Copenhagen Sales ApS som arbejdsplads

Copenhagen Sales tilbyder:

  • Fast timeløn + provision
  • Karrieremuligheder
  • Gode kollegaer
  • Tæt på metro
Copenhagen Sales ApS
BASF A/S
Team Lead and Customer Service Officer, BTC Nordic/Baltic

BASF A/S, Copenhagen

At BASF, we create chemistry for a sustainable future. We combine economic success with environmental protection and social responsibility. More than 111,000 employees in the BASF Group contribute to the success of our customers in nearly all sectors and almost every country in the world. Our portfolio is organized into six segments: Chemicals, Materials, Industrial Solutions, Surface Technologies, Nutrition & Care and Agricultural Solutions. BASF generated sales of €78,6 billion in 2021.

We are looking for a new Team Leader/Customer Service Officer to join our team at BASF/BTC in the Nordic & Baltic region. BTC Chemical Distribution Unit, is a unit within BASF, selling a wide range of specialty chemicals and performance polymers and 3rd party products from other suppliers. We cover the Nordic countries and the Baltic region and corporate closely with our colleagues throughout Europe.

BASF A/S
GO DREAM ApS Student Worker – Trade Marketing (15 hours per week)

GO DREAM ApS, Copenhagen

Are you creative and passionate about marketing and shopper experience? Would you like to have an exciting student job as part of a company offering unique products, that helps people realize their dreams? Then read more here and apply today!

Go Dream is looking for a new colleague to join our marketing team. In this position you will help to develop the giftbox category in retail, thanks to adequate communication and campaigns, and you will participate to the innovations launch.

You’ll be part of the new marketing team which will be composed of 2 persons, and you will report directly to the Head of Marketing. The Head of Marketing is French, and the communication is in English, so you need to be comfortable and willing to work in an international environment.

North-East Family Office Fondsmæglerselskab A/S Operations Manager

North-East Family Office Fondsmæglerselskab A/S, København

Drømmer du om at blive en del af maskinrummet i et moderne fondsmæglerselskab med en helt ny, eksklusiv investeringsplatform? Så er du måske vores nye Operations Manager!

Som vores nye Operations Manager bliver du en vigtig del af fondsmæglerselskabets daglige drift, hvor du kommer til at arbejde med en række forskellige opgaver. De omfatter bl.a.:

  • Monitorering og styring af finansiel risiko, primært valutaafdækning
  • Daglig likviditetsstyring
  • Eksekvering af handler for porteføljeforvaltningsteamet

Vi tilbyder en spændende mulighed for at blive klogere på investeringsverdenen og fondsstrukturer, få praktisk erfaring med derivater, indsigt i moderne porteføljeforvaltning samt indgående kendskab til unoterede investeringer, især private equity.

Eksperimental Institutionen Pædagog til en børnehavegruppe med basispladser

Eksperimental Institutionen, København

Eksperimental Institutionen søger 37 timers pædagog til vores ene børnehavegruppe. Det er ikke en forudsætning, at du har erfaring for området, det vigtigste er at du har mod og lyst til, at blive en del af et meget spændende og anderledes hus. I huset er halvdelen af vores pladser, basispladser for børn der lever i familier med psykosociale udfordringer. Yderligere har vi, udelukkende uddannet pædagoger ansat i de faste stillinger.

Vi tilbyder:

  • Mentoroplæring, og indføring i vores pædagogiske metoder.
  • En organisation med mange års erfaring, i at arbejde med inklusion. Vi fungerer som kompetencecenter i Københavns Kommune.
  • Tæt tværfagligt samarbejde med Københavns Kommunes forvaltninger.
  • En mangfoldighed af pæd/psykologiske udfordringer, og udviklingsmuligheder.
Nordic Netcare
Har du erfaring inden for sundhedsfaglig rådgivning, og vil du gerne være en del af en dynamisk virksomhed? Så er Nordic Netcare arbejdspladsen for dig

Nordic Netcare, København

Vi oplever øget efterspørgsel på vores sundhedsservice, og derfor er vi på udkig efter nye dygtige fysioterapeuter el. kiropraktorer med start hurtigst muligt.

I tæt samarbejde med vores kvalitetssikrede netværk af klinikker, skal du rådgive og vejlede patienter, så de sikres et effektivt, personligt og skræddersyet behandlingsforløb. Du skal derfor være interesseret i at vejlede og rådgive patienter – altid med udgangspunkt i høj faglighed og med fokus på en positiv og motiverende dialog.

Vi garanterer en innovativ og udfordrende arbejdsplads, hvor du har mulighed for at kommunikere den nyeste sundhedsviden til patienter, der ønsker at blive friske hurtigst muligt.

Nordic Netcare
Schiøtt Installation A/S Udadvendt elektriker til alsidige el-opgaver

Schiøtt Installation A/S, København

Har du en elektrikerbaggrund, og vil du være en del af en veletableret virksomhed med bred kundekontakt og skudsikkert socialt sammenhold?

Hos Schiøtt får du muligheden for at tage styringen over dine egne arbejdsopgaver og udføre alle slags elektrikerløsninger, når du servicerer vores kunder – fra større erhvervskunder til privatkunder.

Du starter din dag med at tjekke vores opgavesystem. Her gennemgår du de opgaver, du har fået tildelt, og kører ud til første kunde i din egen servicebil – enten hjemmefra eller fra kontoret eller lager, hvis du mangler materialer. Sommetider samarbejder du med en kollega eller vores lærling, mens du oftest løser diverse spjældopgaver på egen hånd, der blandt andet indebærer, at du:

  • håndterer alm. elinstallationer
  • trækker strøm til køleanlæg i samarbejde med dine kolleger fra køleafdelingen
  • bestiller varer og materialer hjem til en specifik opgave
Tip Top Ejendomsservice ApS Dygtig regnskabsmedarbejder med erfaring i lønkørsel - fuld tid

Tip Top Ejendomsservice ApS, Valby

Har du erfaring med lønkørsel, fakturering, debitor/kreditor bogholderi og afstemninger, så har du muligheden for at blive en del af vores fantastiske team, hvor du får stor frihed til at tilrettelægge dit arbejde selv.

Vi søger en engageret, ansvarlig, selvkørende kollega med et dybdegående kendskab til de traditionelle arbejdsopgaver og discipliner i en økonomiafdeling, og som samtidig er motiveret af at analysere forretningen og rapportere til ledelsen.

UNICEF Danmark
Er du vores næste fundraising-talent?

UNICEF Danmark, København

Foretrækker du at arbejde om aftenen? Og motiveres du af resultater, der gør en mærkbar forskel for verdens mest udsatte børn? Så er du måske vores næste fundraising-talent og det talerør, som børnene har brug for!

UNICEF Danmark

Vores ambitiøse team af fundraisere er en afgørende faktor i vores arbejde med at formidle børns rettigheder og understøtte deres sikkerhed, udvikling og trivsel. Til vores team søger vi netop nu en fundraiser, der kan inspirere danskerne til at støtte UNICEF med månedlige bidrag. Alt det kræver er, at du tør løfte røret og spørge et andet menneske om hjælp.

I stillingen vil du få erfaring med telemarketing, salg og budskabsformidling, og du får indsigt i en spændende og international organisation. Vi sørger for coaching, godt kollegaskab og den nødvendige viden om vores arbejde, så du har redskaberne til at målrette din kommunikation og hverve faste støtter til UNICEF.

UNICEF Danmark
Preben Nielsens Vinduespolering Og Rengøring ApS Servicemedarbejder med flair for håndværk søges til professionel rengørings- og facility-selskab

Preben Nielsens Vinduespolering Og Rengøring ApS, Valby

Vil du være en del af en super spændende og dynamisk virksomhed, der har vokseværk?

Har du en håndværksmæssig baggrund, eller er hænderne blot skruet rigtigt på, er du imødekommende, positiv og selvtænkende og ser du løsninger frem for problemer, så er du måske vores nye kørende servicemedarbejder.

Dine ansvarsområder vil blandt andet være:

  • Udføre alle typer håndværksmæssige opgaver
  • Tilsyn med varmecentraler
  • Tilsyn med ejendomme og være støttefunktion for vores ejendomsservice
NN07 Customer Service Support

NN07, København

Brænder du for at give kunder en god kundeserviceoplevelse? Så bliv en del af NN07 og vores e-commerce team – hvor du får hovedansvaret for at give vores kunder en enestående kundeservice.

Du vil fra dag ét blive centrum i kunderejsen og få ansvaret for at servicere vores danske og internationale webshopkunder. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende – vigtigt er dog, at du har kundeserviceerfaring. Vi tilbyder en hverdag med varierende arbejdsopgaver, der spænder fra rådgivning og salg til optimering af hjælpesider og chat-bot.

Fiskeristyrelsen
Revisor til kontrolteam

Fiskeristyrelsen, København

Vil du være en del af Fiskeristyrelsens revisionsteam med alsidige og spændende opgaver inden for bl.a. selskabskonstruktioner og økonomiske forhold?

Fiskeristyrelsen er en styrelse under Ministeriet for Fødevarer, Landbrug, og Fiskeri. Revisionsteamet er en enhed i Fiskerikontrolkontoret i København og varetager bl.a. kontrollen med selskaber og erhvervsfiskere samt af kontrol af kvotekoncentration og økonomiske forhold.

Revisionsteamet råder over specialkompetencer inden for regnskab, selskabskonstruktioner, selskabs- og skatteret samt dataanalyse.

Fiskeristyrelsen
UBsend A/S Vi søger nye medarbejdere, bl.a. landevejsspeditører/disponenter eller kundeserviceagenter, der ønsker at sidde på ”den anden side” som CS & OPS Executive med fokus på Linehauls, Operation og Kundeservice

UBsend A/S, København

Vi er i kraftig vækst så hvis du har lyst, har du nu muligheden for at være med i en ambitiøs virksomhed, der sætter kunderne i fokus og som på innovativ vis skaber fremtiden indenfor transport.

Du skal med dine evner og baggrund være med til fortsat at definere hvordan vi arbejder med internationale og nationale linehauls, kundeservice og daglig operation i virksomheden.

Stillingen kombinerer opgaver relateret til service for de enkelte kunder og den daglige operation hvor du bl.a. vil være ansvarlig for at tilsikre bestillinger af, og opfølgning på, linehauls hos diverse transportører og leverandører, så vores netværk kontinuerligt fungerer optimalt.

Vi samarbejder med mange forskellige kunder, transportører og pakkeleverandører over hele Europa.

Ældre Sagen To studentermedarbejdere til frivilligområdet

Ældre Sagen, København

Frivilligafdelingen i Ældre Sagen søger to studentermedarbejdere. I bliver en del af et studenterteam i en engageret afdeling, hvor vi alle brænder for arbejdet. Vores studenterteam understøtter afdelingens konsulenter og sekretærer i deres arbejdsopgaver.

Som studentermedarbejder kommer du til at bidrage til det daglige arbejde i afdelingen og dine opgaver bliver at:

  • hjælpe med administrative og forefaldende opgaver såsom tasteopgaver, tage imod henvendelser fra frivillige telefonisk og skriftligt samt diverse pakkeopgaver
  • at hjælpe frivillige med digitale spørgsmål til Ældre Sagens systemer
  • hjælpe afdelingens konsulenter med at finde data og bearbejde tal i fx excel
  • bistå afdelingen i forbindelse med forskellige typer af analyser, lige fra konstruktion af analysens spørgsmål til databehandling af resultaterne
  • formidlingsopgaver til frivillige via informationsmaterialer og hjemmesiden
FA09
Administrativ receptionist med smil i både øjne og stemme til FA09’s Kollegiefællesskab

FA09, København

Sætter du en ære i at levere god service, at møde alle med et smil på læben og ikke mindst at fungere som et vigtigt led i kæden, der sikrer et godt hjem for beboerne i vores Kollegiefællesskab? Så læs med her.

Se video om FA09 som arbejdsplads

Vi søger en receptionist med administrative kompetencer til vores Kollegiefællesskab, der varetager administrationen og driften af flere større kollegier i københavnsområdet.

Du vil få ansvaret for, at de administrative opgaver på kontoret håndteres fra A-Z i tæt samarbejde med resten af teamet. En af dine vigtigste opgaver er at servicere beboere med alle de spørgsmål, der opstår omkring deres bolig samt at være den administrative stærke ressource for kollegiefællesskabet.

FA09
Vesterbro Lægehus I/S Praksissygeplejerske søges til moderne lægehus i Carlsberg Byen

Vesterbro Lægehus I/S, København

Vi tilbyder pr. 1 august :

  • En spændende fast stilling som sygeplejerske med varierende opgaver og alsidighed, hvor du indgår i et samarbejde omkring patienterne.
  • Et dynamisk, velfungerende og nutidigt lægehus.
  • Et engageret og livligt team, der ud over dig består af 4 faste læger, 2 fastansatte læger, 3 andre sygeplejersker, 1 sekretær, flere uddannelseslæger og et lille hold af vikarierende lægestuderende.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Relevante sygeplejerskeopgaver i praksis. Selvstændige konsultationer i samarbejde med lægerne.
  • Alle opgaver efter oplæring. Bl.a. kronikerkontroller, børneundersøgelser, vaccinationer, præventionsvejledning, svangerskabsundersøgelser, teste for kønssygdomme, celleprøver etc.
A.P. Møller Holding A/S
Communication Student Assistant

A.P. Møller Holding A/S, Copenhagen

Are you a digital native with an excellent sense of business and an eye for the detail? Are you motivated by working in a purpose driven company with a highly international environment? Do you thrive with a broad variety of communication tasks and a large degree of responsibility? Then we offer you a unique opportunity to combine your communications studies with hands-on experience.

As Communication Student Assistant, you will join our small and ambitious communication team at our office in central Copenhagen. You will meet a lean organisation with a flat hierarchy characterised by trust and empowerment. Your tasks will include most aspects of corporate communication activities, including small production of content (text and video) for our platforms, research, media monitoring and analyses as well as practical and administrative support.

A.P. Møller Holding A/S
Danner IT-koordinator

Danner, København

Vil du være en del af en aktiv organisation, der hver dag gør en stor forskel? Kan du være med til at sikre, at vi i Danner har velfungerende IT-systemer og løsninger, der giver medarbejdere og frivillige bedst mulige arbejdsbetingelser? Så søg stillingen som IT-koordinator hos Danner.

Vi kan tilbyde dig en alsidig hverdag med en bred kontakt til husets engagerede ansatte og frivillige. Du bliver en del af en dynamisk kultur præget af fællesskab. Vi har en høj grad af fleksibilitet, mulighed for hjemmearbejde mv.

Dine arbejdsopgaver er:

  • Bistå ansatte og frivillige med IT-udfordringer, både når det gælder PC’er, telefoner, printere, mødelokaleudstyr mv.
  • Optimering af arbejdsgange, så systemerne udnyttes bedst muligt
  • Sikre overblik over organisationens behov og den bedste måde at understøtte det på