Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
55 jobannoncer matcher din søgning 55 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Dedikeret kundeserviceassistent søges til vikariat
Vil du arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor kundeservice i en mindre virksomhed, hvor samarbejde og godt kollegaskab vægtes højt?
Du vil komme til at indgå som en naturlig del af vores administration. Dine opgaver vil være alt inden for kundeservice, og du vil få en afvekslende hverdag.
Vi er opmærksomme på hinandens trivsel, og hjælper gerne med opgaver på kryds og tværs af afdelingerne. Du bliver derfor en del af et hold, hvor det handler om at komme fælles i mål.
Juridiske profiler med interesse for Små og mellemstore selskaber
Interesserer du dig for EU-selskabsskatte- og afgiftsret, GDPR eller AI?
Afdelingen har kontinuerligt fokus på at effektivere kerneopgaverne – sagsbehandling og kontrol – hvilket også betyder, at vi arbejder med at udvikle løsninger, hvor vi kan bruge de mange data, vi har adgang til fra arbejdsgivere, banker mv. i vores opgaveløsninger. Automatiseringer stiller nye krav til juridiske analyser.
Din opgave vil bl.a. være at sikre, at der udarbejdes de nødvendige forvaltningsretlige konsekvensanalyser, konsekvensanalyser vedrørende databeskyttelse og anvendelsen af AI for at sikre lovmedholdelighed og sikkerhed i udviklingen og den løbende drift af afdelingens modeller.
Start din karriere som kontorelev i Skattestyrelsen i Horsens
Drømmer du om en spændende, udviklende og afvekslende hverdag med mulighed for ansvar og indflydelse samt en fleksibel arbejdsplads, der tager hensyn til balancen mellem privat- og arbejdsliv?
Du skal i løbet af din kontoruddannelse igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation.
Jeg føler mig som en del af medarbejdergruppen, men der er samtidig fokus på at give mig de rammer, jeg har behov for som elev, så jeg f.eks. ikke føler et for stort ansvar. Der er derfor plads til at lære nye kompetencer, samtidig med at der er en bevidsthed om at give mig spændende udfordringer, svarende til mit erfaringsniveau.
Bogholder til vores kædebogføringsafdeling
Har du lyst til at arbejde med bogførings- og afstemningsopgaver i en mellemstor revisionsvirksomhed? Brænder du for at yde kunderne en god og professionel service?
Du far ansvaret for egne butikker i kæden, samt far medansvar for kædekontorets 2 bogholderier. Opgaverne løses I et team på ca. 20 dygtige og motiverede medarbejdere, som du vil indgå i et tæt arbejdsfællesskab med og hvor hjælp og kollegial sparring altid er lige ved hånden.
Medarbejder til indtjekning af leasingbiler i Horsens
Har du erfaring fra autobranchen og stor interesse for og viden om biler og deres udstyr? Og kunne du tænke dig at blive en del af en organisation, hvor kvalitet og service er i højsædet?
Din primære arbejdsopgave bliver indtjekning af leasingbiler med kosmetisk gennemgang for skader og udfærdige en rapport.
Du bliver en del af et fagligt fællesskab og et godt arbejdsmiljø. Som arbejdsplads vægter vi trivsel højt, og derfor måler vi og taler løbende om trivslen i arbejdshverdagen.
Customer Management Specialist
Du bliver en del af et erfarent team af hjælpsomme og positive kolleger og et spændende, udfordrende og afvekslende arbejde med en høj grad af selvstændighed.
I din rolle er du ansvarlig for at tage vare på vores kunder, håndtering af kontrakter, prisjusteringer og mange andre henvendelser.
Slut dig til os for en stimulerende oplevelse: Du vil se en verden af muligheder for at lære og udvikle sig, hvor innovation er kernen i vores forretning, i et åbent, samarbejdende og respektfuldt miljø.
Customer Management Specialist
Air Liquide er verdensledende inden for gasser, teknologi og tjenester til industri og sundhedspleje.
Gennem sine medarbejderes engagement og mangfoldighed fremmer Air Liquide energiomstilling og økologisk omstilling samt ændringer i sundhedspleje og digitalisering, hvilket skaber merværdi for alle sine interessenter.
Slut dig til os for en stimulerende oplevelse: Du vil se en verden af muligheder for at lære og udvikle sig, hvor innovation er kernen i vores forretning, i et åbent, samarbejdende og respektfuldt miljø.
Er du klar på et uddannelsesforløb, der betaler sig?
Få løn mens du uddanner dig inden for administration og byg en karriere, hvor du både udvikler dine faglige og personlige kompetencer i et stærkt fællesskab.
Vi tilbyder et dynamisk uddannelsesforløb som kontorelev på to år, hvor du lærer alt om administration, kundeservice og meget mere.
Vores team arbejder tæt sammen og værdsætter en god omgangstone.
Administrativ ledelsesstøtte til Styring og kvalitetsenhed
Motiveres du af en arbejdsdag fyldt med varierende, administrative og koordinerende opgaver, stort ansvar og gode kolleger? Vi er netop nu på udkig efter en dygtig kollega, der søger faglige udfordringer og trives i en travl hverdag. Der er et stort udviklingspotentiale i stillingen.
Du bliver en central tovholder og blæksprutte for mange af de administrative opgaver, der er i afdelingen Små og mellemstore selskaber. Din primære opgave bliver at sørge for, at administrative bestillinger til afdelingen bliver sat i gang hurtigst muligt samt at understøtte afdelingens ledere med stort og småt.
Seniorerhvervsrådgiver til Sydbank i Horsens
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i Danmarks Erhvervsbank, hvor du får ansvaret for at overtage og udvikle en kundeportefølje af større erhvervskoncerner.
I Sydbank har vi fokus på det vigtige nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af årsagerne til at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.
Erhvervsrådgiver til Sydbank i Horsens
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i Danmarks Erhvervsbank, hvor du får ansvaret for at overtage og udvikle en kundeportefølje af mindre og mellemstore erhvervskoncerner.
I Sydbank har vi fokus på det vigtige nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af årsagerne til at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.
Specialister med god regnskabsforståelse til bekæmpelse af økonomisk kriminalitet i rocker- og bandemiljøet
Har du en detektiv gemt i maven, og er du god til at følge spor?
Som vores nye specialist vil du i tæt samarbejde med dine kollegaer varetage kontrolopgaver fra A til Z; herunder:
- gennemføre komplekse kontroller af enkeltpersoner, virksomheder og selskaber med henblik på at afdække organiseret svig, bl.a. kædesvig, stråmandsvirksomheder og hvidvask
- yde bistand til blandt andre politiet og anklagemyndigheden i forbindelse med konkrete sager, herunder assistance med opgørelser, kontroller, ransagninger og vidneudsagn
Teknisk salgssupporter/koordinator
Har du lyst til at yde sublim service og arbejde i et dynamisk miljø?
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor der er rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Du vil blive en del af en salgsafdeling med dygtige og engagerede kollegaer, hvor omgangstonen er uformel og humoristisk.
Hverdagen er præget af dynamik og en passion for vores håndværk. Ud over at yde teknisk salgssupport, bliver du også ansvarlig for teamet, og du bliver det koordinerende led internt i afdelingen.
Koordinator / support til tilbudsafdeling
Kan du strukturere dit arbejde og være tovholder i en tilbudsfase? Og trives du med frihed til at planlægge dine opgaver og din tid?
Sammen med dine kolleger arbejder du på både store og små anlægsprojekter – i tæt samarbejde med Colas’ kunder.
Primære opgaver:
- Generelt være en gennemgående og samlende figur i tilbudsafdelingen, hvor du planlægger, koordinere og supportere dine kollegaer administrativt i forbindelse med tilbudsgivning
- Udarbejdelse og renskrivning af kontrakter, udbudsbetingelser og projektdokumenter i forbindelse med opstart og overdragelse af sagen til dine kollegaer i udførelsesafdelingen
Budgetmedarbejder
Sydøstjyllands Politi søger en faglig og analytisk budgetmedarbejder til Økonomiafdelingen på hovedstationen i Horsens. Der vil være opgaver inden for analyse, budget og controlling relateret til hele politikredsens økonomi.
Så hvis du motiveres af at arbejde i en spændende og meningsfuld organisation, så læs endelig videre.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Udarbejdelse af kvartalsvise prognoser (budgetter)
- Månedlige budgetopfølgninger
- Controlling af økonomiske data.
Customer Care Coordinator
Er du god til at planlægge? God til at skabe overblik? Har du bare det vildeste servicegen og en kommerciel forståelse?
Customer Care Coordinator jobbet består bl.a. i at være bindeled mellem vores kørende sælgere, produktionen og kunderne. Du får stor berøringsflade med alt hvad der foregår i virksomheden og der vil være en bred vifte af arbejdsopgaver, som er med til at give en alsidig hverdag.
Head of Accounting til Nordens største byggefirma af typehuse
Vil du stå i spidsen for den daglige økonomistyring og 6 regnskabsmedarbejdere hos Nordens største husbyggefirma?
Du bliver overordnet ansvarlig for den daglige økonomistyring og kommer til at arbejde med en bred vifte af opgaver – fra praktiske og operationelle opgaver til løbende opfølgning og udvikling af området.
Som arbejdsplads er HusCompagniet et attraktivt sted at være på grund af det store fokus på den enkelte medarbejders udvikling, trivsel og arbejdsglæde samt de mange personalegoder.
Logistics Coordinator
Er koordinering, logistik og kundeservice lige dig? Og vil du have en stilling med selvstændigt ansvar i en international virksomhed? Så er her chancen for at:
- bruge dine koordineringsevner i en central rolle som bindeleddet mellem lager, kunde og leverandør
- få stor frihed til at planlægge din dag og præge de daglige processer inden for de overordnede rammer
- blive en del af et stærkt team, som hjælper hinanden og får hverdagen til at gå op.
Customer Support manager
Trives du med at arbejde sammen med dedikerede og erfarne kollegaer, der alle brænder for at udvikle og producere hjælpemidler til personer med funktionsnedsættelse?
Kan du se dig selv som leder af et solidt team af kundesupportmedarbejdere og samtidig have fokus på en god støtte til kunder i hele verden samt støtte til andre interne afdelinger, så er det nu, du har chancen for at gå efter en stilling i vores tekniske kundesupportafdeling i Gedved ved Horsens.
Bliv leder for vores Technical Fleet Services
Kunne du tænke dig at spille en vigtig rolle for et af verdens førende interne udlejningsselskaber, når du leder vores tekniske trailer-services og minimerer nedetiden ved nedbrud på vejen?
Så bliv vores nye kollega og vær med til at gøre hverdagen lettere for vores 9.500 trailere, der kører på de europæiske veje.