R82 A/S
Gedved

Customer Support manager

META

Trives du med at arbejde sammen med dedikerede og erfarne kollegaer, der alle brænder for at udvikle og producere hjælpemidler til personer med funktionsnedsættelse? Kan du se dig selv som leder af et solidt team af kundesupportmedarbejdere og samtidig have fokus på en god støtte til kunder i hele verden samt støtte til andre interne afdelinger, så er det nu, du har chancen for at gå efter en stilling i vores tekniske kundesupportafdeling i Gedved ved Horsens.

STILLINGEN

Vores Customer Support er bindeleddet mellem kunderne, produktionen og teknisk afdeling. Så snart kunden har en eller anden form for udfordring, ender det som regel først i Customer Support, der som oftest er i stand til at håndtere sagen. I mere komplekse tilfælde får afdelingen støtte fra de andre afdelinger.

Der er mange forskellige produkter i porteføljen, og opgaverne vil variere mellem support på mekanisk løfteudstyr, tekstilbaserede løftesejl og støtte i brugen af vores digitale serviceløsninger. Sidstnævnte har Customer Support stor indflydelse på.

DINE OPGAVER

  • Lede og koordinere Customer Support Teamet på tre dedikerede og dygtige kollegaer.
  • Kundepleje – og teknisk støtte i bred forstand. Primært via telefon, e-mail, chat mv.
  • Sikre kundetilfredshed ved god dialog og effektiv eksekvering.
  • Yde support til teamet på tekniske og kommercielle udfordringer, der kommer ind fra markedet.
  • Håndtering af indkomne reklamationer både op imod kunden og leverandøren, der for det meste er vores fabrik i Polen.
  • Udarbejdelse af reklamationsmånedsoversigt til Patient Handling (PH) ledelsesteamet.
  • Opfølgning mod vores fabrik i Polen omkring kvalitet og leverancer.
  • Bistå med håndtering af hændelser fra markedet sammen med Quality and Compliance teamet.
  • Support til kunder ved udbud/tenders (specialpriser, fremskaffelse af nødvendig produktdokumentation).
  • Deltage i messe-planlægning og deltagelse.
  • Produktintroduktion til kunder på Molift og Immedia produkter (både online og fysisk).
  • Bistå kunder med registrering af vores produkter hos nationale myndigheder.
  • Træning og certificering af kundernes serviceteknikere.
  • Fejlfinding på tekniske problemer samt håndtere akutte tekniske vanskeligheder.
  • Observere markedet, herunder spotte potentielle nye kunder – og markeder.
  • Det er en central rolle, hvor du befinder dig i konstant kommunikation med andre afdelinger i firmaet, specielt produktionen i Polen, R&D og QA/RA.
  • Udarbejdelse af teknisk dokumentation til brug i servicesammenhænge.
  • Sikre høj trivsel og motiverede medarbejdere i en travl hverdag – opbygge en ”One-Team-Spirit”.
  • Løse ad hoc-opgaver – der kommer mange!

DEN IDEELLE KANDIDAT KAN VINGE FØLGENDE AF

  • Du har en teknisk baggrund, det kan f.eks. være ingeniør, maskintekniker, maskinmester eller lign. – gerne på basis af en håndværksmæssig uddannelse – eller tillærte kompetencer, der ligner.
  • Du har god forståelse for mekanik og el, og kan læse og forstå den dertilhørende dokumentation.
  • Du har en god forretningsmæssig forståelse.
  • Erfaring fra lignende funktion i en anden international virksomhed.
  • Have en holistisk forståelse af virksomheden, herunder hvorledes optimering af kunderelationer opbygges og vedligeholdes over tid.
  • Du kan sætte en klar retning og prioritere den optimale udnyttelse af rådige ressourcer, herunder sikre medarbejdernes fortsatte personlige- og faglige udvikling.
  • Omstillingsparat og god til at navigere i forandringer.
  • Analytisk og struktureret.
  • Du behersker dansk på modersmålsniveau og engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale.
  • Fokus på det tværfaglige samarbejde.
  • Er en god kollega og indgår konstruktivt i alle former for samarbejde.

Som Teknisk Kundesupport Manager hos Patient Handling er der stor fokus på både personlig og faglig udvikling af den enkelte medarbejder. Patient Handling er en moderne virksomhed, som efterlever hvad der forventes indenfor personligt ansvar og handlefrihed i arbejdsforholdene. Organisationen er kendetegnet ved et åbent, direkte og uformelt miljø.

ANSØGNING

Hvis du har behov for at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Peter Jensen/CTO på mobil: 2013 2851 eller Mogens Bech/HR på Mobil: 3016 6112. Ansøgning + CV uploades via ”Ansøg”-knappen nederst.

Stillingen ønskes besat snarest, og der vil løbende blive kaldt ind til samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig


Patient Handling er en del af Etac Group, der udvikler, producerer og leverer et bredt sortiment inden for produktområderne hygiejne, manuelle kørestole, forflytning, pædiatri, formstøbte sæder samt småhjælpemidler. Alle er produkter, der hjælper børn, unge og ældre i deres hverdag, uanset funktionsnedsættelse.

Patient Handling udvikler, producerer og leverer forflytningshjælpemidler til hele verden. Alle vores produkter har en ting til fælles – de er de bedst i forhold til kvalitet, enkelhed, funktion, pålidelighed og design. Vores engagement til at yde den bedste support og kvalitet har positioneret Etac som et brand, der er på forkant med fremtiden.

Patient Handling er præget af en stærk kultur, stor social ansvarlighed, hensynsfuldhed og et tæt sammenhold med en uformel omgangstone.

Etac Group har en omsætning på ca. EUR 400 mil. og beskæftiger ca. 1500 talentfulde medarbejdere. Virksomheden er repræsenteret globalt med datterselskaber i både Danmark, Sverige, Norge, England, USA, Tyskland, Italien, Holland og Australien. Herudover leverer eksportafdelingen til store dele af verden.

Etac Group er ejet af en familiefond, hvor man tænker langsigtet og vil fortsætte med at investere i fremtiden og afsætte midler til forskning og udvikling samt etablering på nye markeder – læs om ejerne på www.nordstjernan.se/

Du kan læse mere om virksomheden her.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.