406 job matcher din søgning 406 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Sparekassen Kronjylland Finansbachelorer til praktik fra august 2022

Sparekassen Kronjylland

Læser du til finansbachelor og skal i praktik på 5. semester fra august 2022? Drømmer du om at blive fremtidens rådgiver, hvor du giver sparring og rådgivning til privat- eller erhvervskunder? Så er du måske et match med Danmarks bedste arbejdsplads og Danmarks mest tilfredse kunder.

Sparekassen kronjylland

Vi tilbyder fem måneders praktik i Sparekassen Kronjylland fyldt med spændende udfordringer og et stærkt netværk. Vi har afdelinger i det meste af landet, så der er gode chancer for, at vi har brug for en finansbachelor i praktik i dit område.

Sparekassen Kronjylland
Kirkens KorshærPædagog (6 timer) til familieklub

Kirkens Korshær, Horsens

Har du hjertet på rette sted, og ønsker du at være med til at gøre en forskel for socialt udsatte børnefamilier? Kan du lide børn med forskellige udfordringer? Kan du afsætte ca. 6 timer om ugen til at være en del af et team, der faciliterer familieklubben? Så er du måske den pædagog vi mangler.

Din opgave bliver fortrinsvis at have fokus på børnene og skabe meningsfulde aktiviteter sammen med dem. Dertil kommer planlægning, personalemøder, udflugter m.m. Klubben er åben fra kl. 16 – 19 hver onsdag. I vinterhalvåret i Borgergade 8, i sommerhalvåret i en kolonihave i Horsens.

Vi forventer af dig, at du:

  • Er åben og imødekommende over for vores udsatte familier.
  • Bidrager til et godt miljø for både familier og kolleger.
  • Kan se dig selv i Kirkens Korshærs værdisæt; Nærvær, omsorg og respekt, som vi praktiserer over for familierne og hinanden.
Gem
KFCVi søger motiverede og servicemindede medarbejdere

KFC, Tilst, Vejle, Herning og Horsens

KFC mangler nye medarbejdere på fuldtid eller deltid (både over og under 18 år). Så kig her, hvis du mangler et fleksibelt job med gode kollegaer og en konkurrencedygtig løn.

Et job hos KFC handler om at servicere vores gæster på en energisk, nærværende og personlig måde. Når du starter, vil du som det første få en grundig oplæring i alt fra procedurer, til hvordan du skaber gode øjeblikke for vores gæster.

KFC tilbyder ikke bare en arbejdsplads - vi giver vores medarbejdere mulighed for at indgå i et fællesskab. Og fællesskab forpligter. Derfor lover vi vores medarbejdere, at deres udvikling hos os ikke står stille. Hos os er det op til dig, hvor langt du vil drive din karriere, og derfor tilbyder vi løbende træning og kurser.

NTT DATA Business Solutions A/S
Teamlead Test Team

NTT DATA Business Solutions A/S, Horsens

Til en nyoprettet stilling, og med reference til vores Nordiske Quality & Compliance Manager, søger vi søger vi en erfaren Teamlead til vores testteam, der skal stå i spidsen for vores strategiske tiltag med at blive en full service provider indenfor test og automatisering af test, primært med fokus på SAP.

Din primære arbejdsopgaver vil være:

  • Etablere, lede og udvikle vores nyetablerede testafdeling
  • Videreudvikle vores metodeapperater indenfor test og automatisering af test
  • Erfaring med SAP Solution Manager (Documentation Handling Suite, Test Management Suite)
NTT DATA Business Solutions A/S
Persondatasupport ApS
GDPR-konsulent til konsulentvirksomhed i vækst

Persondatasupport ApS, Horsens

PersondataSupport i Horsens søger en faglig stærk profil til vores konsulentteam – er det dig?

Kunne det være interessant for dig at blive GDPR-konsulent i en virksomhed i god forretningsmæssig udvikling og være med til at sikre og fastholde databeskyttelsesniveauet og GDPR-compliance hos vores danske kunder?

Dine primære opgaver

  • GDPR-rådgivning af vores kunder om løsning af specifikke udfordringer.
  • Varetage styring, undervisning og praktisk GDPR-implementering af projekter hos kunderne. Du vil få din egen kundeportefølje og tager typisk over fra salg, når der er indgået aftale med kunden.
  • Medvirke til at ajourføre viden om persondatahåndtering og databeskyttelse i overensstemmelse med vejledninger fra Datatilsynet.
Trendhim ApS
Student Job: Junior Legal Assistant

Trendhim ApS, Horsens

Er du igang med at uddanne dig til Jurist eller Erhvervsjurist? Og har du lyst til at prøve din teoretiske evner af i praksis? Så leder vi lige nu efter en Junior Legal Assistent med en særlig interesse indenfor persondataretten og GDPR.

Som Junior Legal Assistant bliver du en del af et ungt og ambitiøst finansteam, som i fællesskab løfter Trendhim til nye højder, og som sikrer, at vi er compliant i forhold til persondatalovgivningen både nationalt og internationalt.

Som e-commerce-virksomhed foregår alt salg, kommunikation mv. online. Det betyder at vi skal være compliant med reglerne omkring GDPR i de systemer hvor behandling af persondata foretages både på kunde- og personalenivaeu. Derudover har vi mange databehandlerer, hvor vi som dataansvarlige skal sikre, at vi har databehandleraftalerne på plads, så persondatabehandlingen lever op til lovgivningen.

Trendhim ApS
HumanTrust A/S
Økonomi- og administrationsassistent

HumanTrust A/S søger for HM Entreprenør A/ i Horsens

Har du lyst til et job i krydsfeltet mellem økonomi og administration? Så har du nu muligheden for at blive en del af den velkonsolideret virksomhed HM Entreprenør A/S beliggende i Horsens.

Virksomheden er nu på udkig efter en økonomi- og administrationsassistent, som bliver det første ansigt, som kunder, leverandører og medarbejdere møder i huset. Dine opgaver fordeler sig mellem økonomi og administration, og vi er derfor på udkig efter dig, som både er serviceminded, har overbliksevne og stærke økonomiske kompetencer.

For at lykkes i rollen er det vigtigt, at du har erfaring fra en lignende stilling – gerne fra byggebranchen. Derfor er du vant til at arbejde i en bred rolle med en alsidig hverdag, hvor du både er inde over de administrative og økonomiske opgaver.

HumanTrust A/S
Hjemmearbejdsplads
Gem
Astellas Pharma A/SRe­gu­la­tory Affairs Com­pli­an­ce Manager

Astellas Pharma A/S

Reporting into the RA lead for the Nordics, this role will focus on the Regulatory compliance activities across the Nordics cluster for assigned products. This will involve the timely preparation, submission, conduct and follow-up of new Marketing Authorization and Life Cycle Management applications to the national competent authorities. This position will provide regulatory guidance to multidisciplinary teams in order to meet regulatory demands (legislation and guidelines) and ensure high quality labelling translation and compliant printed packaging materials of marketed products. Part of the focus of this role will also ensure RA stays updated on relevant EU and local regulations and guidelines. Key activities for this role are noted below:

  • Support implementation locally of new initiatives, management tools or processes ensure that processes, procedures and regulatory files are well documented in up to date
Hjemmearbejdsplads
Gem
Astellas Pharma A/SMedical Manager Oncology - Nordics

Astellas Pharma A/S

The Medical Manager is responsible for the implementation of the medical strategy (Core Medical Plan) in the designated therapeutic area. The role is accountable at affiliate level for coordinating and executing medical/scientific activities in order to:

  • Understand the local external environment and data gaps
  • Translate insights into strategies and activities
  • Ensure the information needs of key stakeholders are fulfilled for the safe and appropriate use of
  • Astellas products. Key activities are noted below
  • Providing strategic medical and scientific expertise in support of all affiliate Medical Affairs deliverables and cross-functional activities
West Pharmaceutical Services Danmark A/S
QA Assistent med fokus på råvarehåndtering

West Pharmaceutical Services Danmark A/S, Horsens

Vi søger en QA assistent til at supportere vores råvare-område herunder modtagekontrol og frigivelse af råvarer. Som QA assistent vil du sikre, at modtagne varer er korrekte og lever op til opsatte kvalitetskrav. Du vil indgå i QA frigivelsesteamet og supportere review og frigivelse af mellemvarer og færdigvarer ved behov, foruden håndtering af råvarer. Derudover vil du være med til at drive og sikre en løbende forbedring af råvareområdet.

Primære opgaver vil være:

  • Kontrol af råvarer op mod gældende ASL-liste og sikre korrekt dokumentpakke
  • Foretage prøveudtagning og bringe disse til laboratoriet for analyse
  • Løse eventuelle uoverensstemmelser vedrørende modtagelse af varer
  • Hjælpe med hændelses-, afvigelsesbehandling og reklamationer, der relaterer sig til råvarer og varemodtagelsen
West Pharmaceutical Services Danmark A/S
Velas
Skarp økonomikonsulent til Horsens

Velas

Vi har travlt i Velas og søger derfor en engageret økonomikonsulent til vores kontor i Horsens. Vil du med på holdet?

Vi søger en kompetent og fagligt velfunderet medarbejder, der har erfaring med at udarbejde regnskaber og rådgive på skatteområdet.

Vi søger dig der har:

  • en revisions-, skatte- eller regnskabsmæssig baggrund og er fagligt godt klædt på
  • flair for og brænder for at yde rådgivning og sparring
  • gode kommunikationsevner der giver dig mulighed for at formidle i øjenhøjde, så kunderne føler sig trygge og godt vejledt
Velas
Mulighed for hjemmearbejde
Gem
Habitus
Sygeplejefaglig konsulent til vores botilbud i Nordsjælland

Habitus

Har du lyst til at være en del af et stærkt sundhedsfagligt team, hvor vi sikrer den bedste sygepleje-faglige support til vores botilbud? Trives du i et alsidigt job, hvor du arbejder selvstændigt og med din faglige kompetencer kan bidrage til at skabe gode liv? Brænder du for at give viden fra dig, når du agerer sparringspartner for ledere og medarbejdere? Så er du måske vores nye kollega.

Som sygeplejefaglig konsulent bliver du en del af vores sundhedsfaglige team, der dagligt supporterer vores botilbud i forhold til undervisning/vejledning indenfor det sundhedsfaglige område. Du vil få en kontaktflade med pædagogerne og deres ledelse, og du vil primært være tilknyttet vores botilbud i Nordsjælland. En del af din arbejdstid vil foregå på botilbuddene, hvor du bl.a. afholder interne audits og sikrer den daglige kvalitet.

Habitus
jem & fix A/S
Souschef - Horsens

jem & fix A/S

Har du detailerfaring og flair for drift, planlægning og ledelse? Og vil du i et tæt samarbejde med butikschefen drive en butik hos en succesrig byggemarkedskæde i solid vækst?

Som souschef sparrer du med butikschefen om den daglige drift og fungerer som stedfortræder i butikschefens fravær. Du er derfor inde over butikkens økonomiske resultater, prisstyring og salgstiltag, og du har medansvar for omkostninger og svind. Samtidig sikrer du en optimal varedisponering og sammen med dine kolleger sørger du for, at butikken fremstår pæn og indbydende.

Vi lægger stor vægt på din personlighed og eventuel erfaring fra detailhandel. Du får mere end 1700 dedikerede kolleger fordelt over hele landet, og som virksomhed har vi fokus på din faglige og personlige udvikling. Det kommer blandt andet til udtryk i vores målrettede lederuddannelse, hvor du vil få styrket dine evner og faglige profil.

jem & fix A/S
HumanTrust A/S
Tekniker til produktgodkendelser samt intern teknisk support

HumanTrust A/S søger for VOLA A/S i Horsens

Har du styr på processerne bag produktgodkendelser, og ved du, hvordan man tilbyder intern teknisk support af høj kvalitet?

Som VOLAs nye tekniker får du plads i produkt- og procesinnovationsafdelingen, som er ansvarlig for udvikling af nye produkter, vedligehold af eksisterende produkter samt produktgodkendelser verden over.

Din vigtigste opgave bliver at holde virksomhedens produktgodkendelser world wide ajour samt at bistå med vedligehold på eksisterende produkter – alt sammen i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet.

HumanTrust A/S
SuperBrugsenDelikatesseassistent, SuperBrugsen, Gedved

SuperBrugsen

I SuperBrugsen Gedved er vi ca. 35 medarbejdere, der hver dag har stor focus på kvalitet, kundeservice og salg. Du kan blive en del af slagter- og delikatesseafdelingen, som arbejder tæt sammen, der er p.t. 4 fuldtidsansatte.

Med faglig dygtighed arbejder du for, at vores kunder får den bedste kvalitet og finder boksene indbydende og præsentable. Din hverdag kommer bl.a. til at bestå af følgende opgaver:

  • Produktion af sandwich, smørrebrød, anretninger, conveniencevarer osv.
  • Betjening af kunder i den betjente disk.
  • Produktion af "mad ud af huset" både kold og varm.
HumanTrust A/S
Erhvervsdirektør med visioner

HumanTrust A/S søger for kunde

Du har nu mulighed for at lande et ambitiøst ledelsesjob i en fremadstormende vækstkommune som erhvervsdirektør for Business Horsens. Hvis du har en tung erhvervs- og ledelseserfaring og samtidig er fremsynet, så er det måske dig, der snart får glæde af det fantastiske udsyn fra kontoret på 10. etage i Horsens centrum!

Hidtil har Business Horsens primært haft et regionalt og nationalt fokus, men med dine solide ledelseskompetencer ønsker organisationen nu at tage det næste step up for at kunne tilbyde virksomheder i Horsens Kommune endnu bedre rammebetingelser.

Du får bl.a. følgende arbejdsopgaver og ansvarsområder:

  • Daglig hands-on-ledelse af Business Horsens inkl. personaleansvar for ni medarbejdere
  • Profilere Business Horsens som en attraktiv samarbejdspartner for erhvervskunder, detailkunder, Horsens Kommune, erhvervshuse og andre interessenter
HumanTrust A/S
velas
Dedikeret skatteekspert

velas, Horsens

Er du klar til ny inspiration, og har du lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor fagligheden er i højsædet?

Dit arbejdsområde vil være mangeartet og udfordrende i forhold til skatteområdet. Du vil indgå i et mindre team, der har det samlede ansvar for skatte- og selskabsrådgivning i hele virksomheden.

Dine opgaver vil omfatte

  • Skat i relation til landbrug, personbeskatning, virksomhedsordning og etablering samt aktieavance og kursgevinst
  • Holde dig ajour med ændringer og ny lovgivning i forhold til skat og indførelse af disse i virksomheden
  • Undervisning af konsulenter i afdelingen
velas
Gem
Jobindex Kurser
Salgs- og kommunikationskurser

Jobindex Kurser

Alt salg er kommunikation, og al kommunikation er salg – lige fra salg af et produkt eller en løsning til salg af en idé eller en måde at tænke på. Gennemfør kurset i Strategisk salg, Kommunikation i praksis eller måske Coaching og Konflikthåndtering. Til dig, der vil arbejde digitalt, har vi fx online marketing, der giver dig de nye vigtige forudsætninger for at kunne lave markedsføring online.

På online markedsføring lærer du også om bl.a. SEO og Google Adwords, og hvordan du hurtigt bliver skarp på de vigtigste budskaber.

Jobindex Kurser
Indrykket:
Gem
Jobindex Kurser
Kontor- og økonomikurser

Jobindex Kurser

Økonomifunktionen er essentiel i enhver virksomhed – lille som stor. Derfor er der stor efterspørgsel på medarbejdere med regnskabsmæssig uddannelse – og forståelse. Vi har flere gode kurser, der helt sikkert kan bringe dig videre til dit næste job i en økonomifunktion.

Vidste du, at ca. 750 virksomheder i Danmark, alle med flere end 1.000 medarbejder, bruger SAP som administrativt system – og at du kan blive en af disse medarbejdere? Har du en finansiel baggrund, er en certificering inden for SAP Financial Accounting et fantastisk punkt at føje til dit CV. Har du brug for at kunne følge med i virksomhedens finansielle situation, er kurset Erhvervsøkonomi måske noget for dig. Mange små og mellemstore virksomheder søger medarbejdere med bogføringserfaring og gerne med kendskab til et evt. system. Kig i kursuslisten og find det kursus, der passer bedst til dig.

Jobindex Kurser
Indrykket:
Hjemmearbejdsplads
Gem
Ikast-Brande Kommune
Dagplejere søges

Ikast-Brande Kommune

Har du et ønske om at arbejde med de mindste børn, og har du et ønske om en selvstændig hverdag, hvor du selv står for at planlægge dagen – så er her drømmejobbet.

Du har lyst til at åbne dit hjem for fire små børn 0-2,9 år og deres familier. Du har lyst til at skabe den trygge og nære relation til børnene og samtidig indgå i en professionel og fagligt stærk dagpleje.

Du får et arbejdsliv, som kan passe godt til hele din familie - har du barn under 2,9 år, kan barnet indgå i din dagpleje, og du får mulighed for udeliv, fællesskaber og arbejdsglæde.

Som dagplejer arbejder du 48 timer om ugen, og derfor får du 7 afspadseringsdage om året og yderligere 2 dages afspadsering for deltagelse i aftenmøder samt overenskomstmæssig ferie.