Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
43 job ads match your search 43 job ads found
Would you like to receive job ads like this by mail?
Statistiker til analyse af dansk husdyrproduktion
Vil du arbejde med databehandling og anvendt statistik i et spændende og udfordrende miljø, hvor du har stort ansvar og indflydelse på fagligheden i dine projekter?
I SEGES Innovation er vi ansvarlige for at udvikle ny viden og nye produktionsværktøjer til gavn for danske husdyrproducenter.
Du er med, fra idéen fødes, til der kommer en publikation. Dit arbejde består både i at medvirke til at lave forsøg og til at skabe viden/styringsværktøjer ud fra eksisterende databaser. Du er medvirkende til at skabe indsigt i data og til at formulere hypoteser, lave forsøgsdesign og dimensionering i samarbejde med landbrugsfaglige specialister.
Finance Senior Consultant
Som SAP S/4HANA Finance Senior Consultant vil du komme til at arbejde med digital transformation indenfor finansielle processer for vores kunder. Du vil arbejde med forretningsanalyse, løsningsdesign, og implementering hos kunderne og er dermed involveret i hele forløbet hos kunden fra A-Z.
Du vil få en tæt relation til kunderne og være deres troværdige rådgiver, og dermed være med til at sikre dem den bedste SAP-løsning indenfor SAP Finance.
Som virksomhed har vi de seneste år oplevet stor vækst. Der er højt til loftet og ambitioner om at vokse yderligere – både for den enkelte medarbejder og for 2BM, part of SOA People som helhed.
Compliance-profil til Group Legal & Compliance
Har du arbejdet med legal compliance, herunder i relation til GDPR og cybersikkerhed?
I din rolle vil du blandt andet løse følgende opgaver:
- Organisere og drive GDPR-aktiviteter og initiativer
- Udarbejde, implementere og opdatere interne politikker, procedurer og risikovurderinger i forhold til GDPR, NIS2, AI Act m.m.
Vi tilbyder dig gode muligheder for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer.
Konsulent/seniorkonsulent til evaluering og udvikling på socialområdet
Vi søger en konsulent eller en seniorkonsulent, der sammen med dygtige kolleger vil indgå i vores arbejde med at udvikle nye sociale indsatser og skabe viden om deres effekter for udsatte og handicappede børn, unge og voksne.
Dine arbejdsopgaver vil især omfatte:
- Evaluering af sociale tilbud, herunder dataindsamling, analyse og afrapportering.
- Metodebeskrivelser af nye og eksisterende sociale indsatser.
- Udvikling af nye løsninger til børn, unge og voksne i udsatte positioner.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Regnskabsansvarlig til innovativ teknologivirksomhed
Er du motiveret af at være den, der samler de økonomiske tråde og skaber struktur og orden i en alsidig og udviklende virksomhed, så er du måske vores nye kollega.
Vi søger lige nu en regnskabsansvarlig til vores kontor i Aarhus, og som kan tage ansvar for hele paletten inden for økonomi og regnskab.
Jobbet er en allround-stilling, der indeholder ”den fulde bogholderipakke”. Vi forventer derfor, at du brænder for denne alsidighed, og samtidig også at du har erfaring som udførende og ansvarlig fra en lignende virksomhed.
Financial Specialist
Er du en engageret problemløser med en passion for tekniske detaljer, og har du en stærk holdånd samt et drive for procesoptimering?
Vi søger en proaktiv og fagligt kompetent Financial Specialist til professionel håndtering af vores bankområde (indbetalinger, udbetalinger samt afstemninger af større datamængder), som p.t. dækker Danmark og Norge.
Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø i en dedikeret organisation og en rummelig afdeling.
Finance Assistant med all-round økonomi erfaring
Dette er en fantastisk mulighed, hvis du bliver motiveret af at arbejde med alle aspekter af økonomi og regnskab og har lyst til at være en del af en international virksomhed.
Som vores nye økonomiassistent bliver du en del af en afdeling med engagerede og dygtige kolleger, der alle trives med at gøre en forskel og være en del af et team, der hjælper hinanden samt sikrer, at alle kommer i mål.
Global Category Manager
Do you have responsibility for a global strategy? Our Global Category Managers do.
We are looking for a new Global Category Manager to be responsible for managing and sourcing one of the most important categories – electronics - with the aim to achieve optimum conditions regarding integral cost & benefit for Marel.
This covers category strategy definition and implementation of the related sourcing activities through a cross-functional and global team. The emphasis is on maximizing the procurement contribution upstream the value chain, while continuously improving supply base performance and reducing complexity.
Genopslag: Projektøkonomer til VIA Økonomi
Vi er på udkig efter en kollega, der har lyst til at være en del af et stærkt fagligt og kollegialt team, der er under organisatorisk udvikling.
Som projektøkonom får du ansvaret for økonomistyring af et antal eksternt finansierede projekter. Der er primært tale om forskningsprojekter, der er finansieret af private- og offentlige fonde, EU-midler m.m., men også en række projekter indenfor uddannelsesområderne. Desuden kan der komme opgaver vedr. kommerciel virksomhed indenfor reglerne for indtægtsdækket virksomhed.
Fuldtidspiccoline/-piccolo
Er du energisk og serviceorienteret og ønsker du en hverdag præget af forskelligartede opgaver, både administrative og praktiske? Bunker Holding søger lige nu en Piccoline/piccolo til vores kontor i Aarhus.
Opgaverne omfatter bl.a.:
- Opdækning og afrydning ved møder.
- Assistere ved seminarer, events og andre arrangementer.
- Bestilling af kontorartikler mm.
- Medhjælper i vores kantine.
- Administrative opgaver.
Trives du i et job inden for økonomi? Og er du en ørn til at holde struktur og eksekvere?
Er du god til at arbejde fokuseret, er vedholdende og sætter en ære i at levere til rette tid i rette kvalitet? Vi søger en udadvendt kollega til en fleksibel stilling på 30-37 timer ugentligt.
Du vil få et stort ansvar og en vigtig og central rolle i vores koncern, hvor du vil opleve, at du udvikler dig, både fagligt og personligt.
Om du er nyuddannet eller har nogle års erfaring er ikke afgørende – uanset hvad, sørger vi for den nødvendige oplæring samt løbende faglig sparring, så du kan lykkes og udvikle dig i rollen.
Algorithmic Trader
Do you possess a strong quantitative skill set along with a strong passion for energy markets?
You will be crucial in constructing and refining fundamental models. Moreover, you'll lead efforts in co-creating and honing systematic trading strategies in algorithmic trading in collaboration with key stakeholders.
Being a part of USTC gives the right candidate great development opportunities, not only within GRM but also with other brands inside the USTC group.
Delivery Coordinator i EG Healthcare
Har du et skarpt fokus på planlægning og struktur, motiveres du af at have overblikket, og ser du dit næste job i en stor nordisk softwarevirksomhed i rivende udvikling?
Din hverdag vil primært være bestående af spændende og lærerige driftsopgaver, hvor din evne til at jonglere med forskellige opgaver er afgørende, samtidig med at du skal kunne have flere bolde i luften. To dage er ikke ens og vi udvikler os konstant, så der er altid masser af spændende udfordringer.
Kunderådgiver til Inbound (BtB)
Falcks DNA er at hjælpe. Det er derfor vi er her, og vi er gode til det. I Falck Sales & Customer Service hjælper vi ved at lytte og spørge ind til vores kunder via telefonen.
Vores kunderådgivere er eksperter i Falcks produkter som f.eks. Førstehjælp, Sundhedsordning og Sygetransport, men det bliver du også, når først du har gennemført vores 4-ugers introprogram. Og så tilbyder vi naturligvis løbende faglig og personlig udvikling.
Corporate Legal Advisor
Are you looking for the opportunity to make a difference in the renewable energy industry? Are you ready to boost your career in an international and innovative renewable energy company and exercise your legal and business acumen to help achieve a de-carbonized future?
Your tasks and responsibilities will be diverse and include
- Advise on regulatory matters including EU competition law and various industry specific EU regulation
- Identify, assess, and manage intellectual property matters across the value chain
- Lead and drive drafting and negotiation of various commercial contracts
ISS søger en Ejendomsfunktionær til praktiske og administrative ejendomsserviceopgaver i Århus
Er du struktureret, proaktiv og trives du i et miljø med varieret jobindhold og løsning af praktiske opgaver i kontorbygninger? Så har ISS det rette job for dig!
ISS søger nu en kollega til at yde praktiske ejendomsserviceopogaver i Århus. Der vil være tale om udkørsel ca. en gang i måneden til en af følgende lokalkontorer; Herning og Viborg.
Jobbet som Ejendomsfunktionær indeholder en række praktiske og administrative opgaver – eksempelvis reparationer, udskiftning af lyskilder, montageopgaver, runderinger, værktøjseftersyn samt mailhåndtering. Da opgaverne er mangeartede og opstår løbende, er succeskriteriet i dette job, at du har en struktureret og fleksibel tilgang til dine opgaver.
Kørselsleder - Region Aarhus
Motiveres du af en travl hverdag i et kundeservicecenter med stort fokus på service og mange forskellige opgaver, der skal løses her og nu?
Med reference til kørselschefen får du ansvaret for den daglige ledelse af afdelingens transportaktiviteter med fokus på disponering samt planlægning af chaufførernes arbejdstid.
Vi tilbyder en grundig oplæring i virksomhedens systemer og procedurer, ordnede arbejdsforhold med gode kolleger og et godt arbejdsmiljø.
Strategy Consultant
Do you want to have a strategic impact on a leading Nordic energy trading business and the green transition?
You will work across disciplines and focus on the strategic development of e.g. customer offerings and go-to-market, trading set-up or digital capabilities.
We offer a modern workplace with challenge and accountability.
Product Supply Manager til produktion og eksport af juletræer
Brænder du for juletræer, og vil du være med fra såning over dyrkning til produktion og distribution ?
DIt nye team arbejder tæt sammen, og du får en bred rolle, som blandt andet vil indebære følgende:
- Koordinering og udvikling af samarbejdet med leverandører – herunder at fremme en mere bæredygtig produktionsproces
- Udfærdigelse af indkøbs- og salgsaftaler samt leveringsordrer/-planer
- Arbejde med certificeringer af egen produktion og for leverandørerne