Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
18 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?
Juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer
Er du klar til at prøve kræfter med et nyt koncept, hvor du arbejder som juridisk sagsbehandler hjemmefra på udvalgte dage inden for et afgrænset tidsrum eller simpelthen bare på tidspunkter, hvor det passer dig bedst at arbejde?
Legal People er kommet godt fra start og søger derfor flere juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer, der selvstændigt kan sagsbehandle hjemmefra inden for dødsboer, konkursboer, tvangsauktioner, selskabsret, retssager, inkasso, testamenter, fremtidsfuldmagter, bolighandler, erhvervshandler, kontrakter og andre juridiske arbejdsområder.
Du er ansat som timelønnet og får løn for de timer, du arbejder. Hvor mange det skal være – det bestemmer du selv.
Customer Service Representative - Remote
Er du på udkig efter nye udfordringer?
Hvis du ønsker at vokse og blive inspireret, vil du som teknisk supporter blive en del af vores team af game-changers, der driver fremtidens brands inden for teknologi, finans, rejser, mode, sundhedspleje og meget mere.
Hvad gør det hele ud på?
- Støtte kunder over telefonen, identificere deres problemer og hjælpe med at løse dem
- Hjælpe med spørgsmål vedrørende kundernes telefoner, tablets og computere
Jurister til Familiekontorerne
Vil du være med til at løse en vigtig samfundsopgave og samtidig udfordres og udvikles som jurist?
Som jurist behandler du sager om forældremyndighed, bopæl og samvær. Hverdagen er en blanding af møder med skilte forældre og skriftlig sagsbehandling. Forældrenes og børnenes situation er ofte præget af sociale problemstillinger og konflikt.
Du får en arbejdsplads, hvor vi sætter pris på humor og en uhøjtidelig omgangstone. Vi har fokus på et godt arbejdsmiljø og en god worklife balance.
Bogholder med fokus på digitalisering og controlling
Er du bogholder, og kan du kombinere stærke kommunikationsfærdigheder og IT-flair med en passion for kundeservice?
Vi er i fuld gang med en spændende digital transformation, og søger derfor 2-3 bogholdere med et par års erfaring, som kan varetage opgaven og hjælpe vores kunder gennem den digitale rejse i regnskaberne på bedst mulig vis.
Din primære rolle, som digital bogholder, vil være at støtte vores kunder i overgangen til digital bogføring, og du vil også påtage dig rollen som controller.
Hos VKST har du stor indflydelse på sammensætningen af din arbejdsuge således, at arbejdsliv, familieliv og fritid går op i højere enhed – også når regnskabssæsonen rammer.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Fundraiser med skarp social pen og corporate mindset
I Dansk Folkehjælp arbejder vi for at reducere ulighed og mener, at varige sociale forandringer sker ved at sikre handlekraft og lige muligheder til alle.
Vi tror på, at alle mennesker har en grundlæggende motivation for at mestre egen tilværelse. Derfor støtter vi både med vigtige økonomiske håndsrækninger, der skaber ro og overskud i nuet, og langsigtede frivillige sociale indsatser, der øger trivsel, reducerer ensomhed og udenforskab for børn såvel som voksne.
Nu søger vi en stærk fundraiser, der kan sikre finansiering til vores sociale indsatser i Danmark, og som kan åbne døre til erhvervsliv og nye partnerskaber.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Ny administrationschef - bliv en del af noget større
Vores administration ligger i Nykøbing F., hvor du vil få din daglige gang sammen med dine 3 kollegaer. Du får det primære ledelsesansvar for det administrative personale og det overordnede ansvar for de ca. 50 frivillige, der investerer deres fritid i at hjælpe os.
Som vores kommende administrationschef får du en dynamisk rolle for implementeringen af bestyrelsens visions- og udviklingsplaner, bliver ansvarlig for lokalunionens økonomi, føler dig hjemme i gældende fodboldregler og er samtidig en motiverende og inspirerende leder for dine medarbejdere.
Udviklingskonsulent til sociale indsatser på Lolland, Falster og Sydsjælland
Vil du være med til at gøre en forskel for ensomme og sårbare mennesker i Danmark?
I Fællesskabssektionen i Røde Kors søger vi en kollega, der med relevant erfaring i bagagen vil være med til at understøtte og udvikle vores sociale indsatser på Lolland, Falster og Sydsjælland i tæt samarbejde med frivillige i vores lokalafdelinger.
Du vil have arbejdsplads hjemme. Vi forventer, du er bosat på Falster eller Sydsjælland. Stillingen kræver en del kørsel, hvorfor det er nødvendigt, du har kørekort og en bil til rådighed.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Advokatfuldmægtig eller advokat søges
Vi søger en ansvarsfuld advokat eller advokatfuldmægtig til vores team i Nykøbing F. eller Vordingborg.
Vi yder rådgivning inden for de fleste sagsområder og håndterer sager for både private- og erhvervsklienter.
Brænder du for at løse og udføre juridiske opgaver, og har du lyst til at blive en del af vores team, så kan du blive vores kommende kollega. Vi tilbyder dygtige kollegaer, som bakker dig op, samt sund balance mellem arbejds- og privatliv.
Bliv en del af Beierholm som outsourcingtrainee
Bliv kundernes betroede sparringspartner, der rådgiver og viser vej
Hvis tal, interaktion med mennesker og digitalisering er din passion, så er du den outsourcingtrainee, vi søger!
Vores toårige uddannelsesforløb hos Beierholm er skræddersyet til at ruste dig til fremtidens behov inden for økonomisk rådgivning. Når du har gennemført uddannelsen, vil du have opbygget brede kompetencer inden for områder som bogholderi, financial controlling, lønadministration, digitalisering og økonomiske driftsopgaver.
Revisor til Beierholm til Nykøbing Falster
Har du lyst til at være en del af Danmarks bedste arbejdsplads?
Vi søger både en kollega med 2-6 års erfaring og en mere erfaren kollega til vores kontor i Nykøbing Falster. Med din ekspertise og baggrund spiller du en afgørende rolle i udviklingen og leveringen af værdifuld rådgivning til vores kunder.
Vi tilbyder dig balancerede rammer, som du kommer til at vokse i som revisor; både personligt og fagligt.
Regnskabsmedarbejder til Nykøbing Falster
Som regnskabsmedarbejder vil du blive en del af en outsourcing-afdeling i vækst og udvikling, og du får en enestående mulighed for at opnå dine ambitioner netop dét sted, du er i livet.
Vi tilbyder dig balancerede rammer, som du kommer til at vokse i som regnskabsmedarbejder og som menneske.
Du får tilmed et fagligt stærkt og engageret hold af gode kolleger i ryggen, som du altid kan sparre med, og som glæder sig til at få gavn af dine evner og professionelle indstilling.
Eftermarkedschef til Karl Mertz A/S
Som eftermarkedschef vil du have det overordnede ansvar for virksomhedens eftermarkedsområde, som omfatter fem driftsafdelinger.
Din centrale opgave bliver at udvikle og optimere forretningsgange på tværs af vores værksteder og reservedelslagre for at sikre en effektiv og sammenhængende drift.
Du bliver en nøgleperson i ledergruppen, hvor du vil have en afgørende indflydelse på udformningen af virksomhedens ledelsesstrategi.
Udviklingskonsulent
Center for Sundhed & Omsorg søger en erfaren udviklingskonsulent, der kan arbejde strategisk, facilitere og udvikle kerneopgaven i tæt samspil med ledelsen.
Udviklingskonsulent med sygeplejefaglig baggrund
Center for Sundhed & Omsorg søger en udviklingskonsulent med sygeplejefaglig baggrund, som har høj faglighed, bred erfaring og kan...