• Har du erfaring med logistikopgaver?
  • Brænder du for at arbejde med projekter og rådgivning af kunder?
  • Kan du lide at tage ansvar og have medindflydelse?

Så er det måske lige netop dig, vi står og mangler i vores logistikafdeling …

BAYO.S

BAYO.S er en dynamisk virksomhed inden for CO2 besparende byggeri. Vi er specialiserede i innovative skruefundamenter, som er et grønt og effektivt alternativ til traditionelle byggemetoder. Med certificerede produkter og dokumentation understøtter vi EU-standarder og normer og sikrer høj kvalitet og holdbarhed i byggeprojekter.

Det er hurtigt at opbygge stabile fundamenter til helårshuse, tilbygninger, sommerhuse, moduler, carporte, terrasser ... BAYO.S skruefundamenter forankrer effektivt enhver form for bygning.

I vores logistikafdeling er dagene sjældent ens. Vi brænder for at give den ultimative kundeservice, at finde løsninger og alternativer samt møde vores kunder i øjenhøjde. Hos BAYO.S løses opgaverne i fællesskab og vi fejrer ligeledes vores succeser sammen.

Som kontor- og logistikmedarbejder hos os er der brug for, at du arbejder struktureret med fokus på detaljen og kan holde hovedet koldt.

DU VIL BL.A. KOMME TIL AT ARBEJDE MED:

  • Daglig kontakt og opfølgning med kunder, leverandører og transportfirmaer.
  • Oprettelse og opfølgning på tilbud og ordrer.
  • Planlægning/koordinering af montageopgaver.
  • Sikre at de nødvendige indkøb er gjort.
  • Sikre rettidig leverance af vores produkter til lager og montage.
  • Håndtering af transportdokumenter.
  • Fakturering.
  • Generel rådgivning inden for skruefundering.
  • Lettere tilbudsberegning.
  • Kvalitetsstyring og dokumenthåndtering.
  • Diverse administrative opgaver.

HVEM ER DU?

  • Du har erfaring med kundehåndtering og forstår at træffe selvstændige beslutninger til gavn for både kunden og forretningen.
  • Du har empati og forstår at skabe tryghed for kunden.
  • Du trives i en dagligdag med mange bolde i luften.
  • Du er meget kommunikativ og kan svare tydeligt - mundtligt og skriftligt - til både kunder, samarbejdspartnere og transportører.
  • Du har flair for tal.
  • Du har teknisk forståelse og gerne en håndværksmæssig baggrund.
  • Dit drive er højt, og du har en positiv tilgang til udfordringer.
  • Du er klar til at udfordre din faglige viden og være med til at skabe noget nyt og innovativt.
  • Du er selvkørende, produktiv og har evnen og viljen til at eksekvere.

VI TILBYDER DIG

Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job med masser af udfordringer, frihed under ansvar og en uformel omgangstone. Gode ansættelsesvilkår med bl.a. pensionsordning, sundhedssikring og sundhedspakke. Vi har en personaleforening, som står for sociale arrangementer. Vi er medlem af DI, så du får tryghed i din ansættelse. Vi tilbyder en løn, der modsvarer stillingskravene.

Du kommer til at arbejde i et professionelt miljø med en uformel atmosfære og et stærkt fagligt og socialt sammenhold. Hos BAYO.S arbejder vi sammen mod et fælles mål.

Arbejdsstedet er Ankervej 1, 4800 Nykøbing F.

ANSØGNING

Ansøgningsfristen er d. 22. juni 2024, men send os din ansøgning hurtigst muligt, da vi afholder samtaler løbende. Ansøgning og CV sendes til: mt@bayosystem.com.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Team- og logistikleder Tobias Larsen på tlf.: 2344 0177.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

OM BAYO.S

BAYO.S er en international virksomhed, der har mange års erfaring med fremstilling og montering af skruefundamenter, og som råder over moderne produktionsfaciliteter i Tjekkiet.

BAYO.S’ varemærke er produkter af høj kvalitet og vel dokumenterede installationer af skruefundamenter.

Vi tilbyder rådgivning på et højt fagligt niveau og arbejder med den nyeste teknologi.

I Danmark har vi hovedkontor i Nykøbing F.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex