Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
19 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Account Manager
Er du en erfaren og konkurrencelysten sælger? Er du en hunter, når du opsøger nye potentielle kunder, og ønsker du at opbygge din egen B2B-pipeline?
Som Account Manager er det dit ansvar at booke solide kvalitetsmøder. Forberedelsen til alle kunder er altid baseret på egen grundig research og brug af vores mange referencer. Dialogerne med vores kunder er vidt forskellige, men har det til fælles, at du hurtigt og præcist skal levere budskabet i telefonen, på en sådan måde at det skaber interesse og nysgerrighed for vores koncept.
Head of Global External Communications
Join us in this role where you’ll use your strategic communication experience at the forefront of the green energy transition.
You’ll play an important role in establishing a clear message to our external stakeholders via our media and our social media channels.
A key priority will be to help communicate the implementation of our business plan towards 2030.
Vi søger en Sælger til Hovedstadsområdet & Nordsjælland
Har du en stærk salgsprofil, og leder du efter nye udfordringer, hvor personlig udvikling og succes skabes i tæt samarbejde med dygtige kolleger i et dynamisk arbejdsmiljø?
Bøjsø døre & vinduer er kendt for deres highend produkter som leverandør af koblede vinduer og døre til ældre historiske og stilfulde ejendomme. Med øje for det originale forener Bøjsø det klassiske håndværk med det moderne, når vi producerer specialfremstillede vinduer og døre i kompromisløs kvalitet.
Digital Marketing Specialist
Kan du arbejde selvstændigt, og brænder du for digital marketing samt for udvikling af brugergrænseflader på digitale platforme?
Du får ansvaret for at skabe aktiviteter, som generer leads og giver vores målgruppe en god digital oplevelse, så vores position styrkes i markedet. Du har ansvaret for udviklingen af vores digitale aktiviteter og indsatser på både kort og lang sigt.
Engagementskonsulent med fokus på frivillighed og folkekirkelig forankring
Du vil træde ind i en organisation midt i en spændende proces, hvor vi aktivt arbejder på at styrke vores engagement og den demokratiske proces i Danmission. Du vil få en plads i det udvalg, som bestyrelsen har nedsat, og som har deltagelse fra både bestyrelse og sekretariat.
Arbejdet i dette udvalg sigter mod at udvikle en række forslag, der både imødekommer dem, der allerede er engageret og skaber rum for nye initiativer.I din hverdag vil du både skulle arbejde med:
- At øge og udbygge engagementet i Danmission
- At vedligeholde og pleje det eksisterende netværk
Congress Sales Specialist
I vores evige stræben efter at blive ’best-in-class’, er vi nu på jagt efter en kommerciel og fagligt stærk Congress Sales Specialist med solid erfaring til vores Central Group Sales & Reservations team.
Vi har for nylig samlet og forstærket de kommercielle afdelinger, og således vil du – i tillæg til dit nære team – indgå i det store Team Commercial, som hver dag går på arbejde for at løse kommercielle udfordringer i tæt samarbejde på tværs af afdelinger.
I det arbejde har vi brug for din specialistviden inden for salg, forhandling og reservation af grupper ifm. kongresser, møder og events.
Distribution Specialist
Du bliver en del af et mindre team, der dagligt varetager og monitorerer vores distributionssystemer, hvilket har til formål til alle tider at sikre, at de rigtige priser er tilgængelige i de rigtige kanaler.
Du har et smil på og kan levere ’dagens joke’, selv når der er travlt. Du er udpræget holdspiller, og du tror på, at succes skabes gennem samarbejde, kommunikation og fællesskab.
Erfaren og inspirerende Fundraising & engagement Teamleder
Har du succes med at engagere private støtter og kan du søge fondsmidler? Har du styr på marketing og kan navigere i et komplekst interessentlandskab? Kan du også inspirere og lede et team i samme retning, så alle føler sig set, værdsat og kan levere deres bedste?
Dit job bliver at lede et team på fem mennesker inden for fundraising, kommunikation og medlemsfastholdelse. Du bliver en del af et dynamisk team, som har det sjovt, mens vi leverer top-kvalitetsarbejde.
Målrettet og dedikeret sælger/fundraiser med stort hjerte for dyr
Vi søger en målrettet og dedikeret telefundraiser, der kombinerer salgs- eller fundraisingerfaring med stor indignation over dyremishandling og en brændende lyst til at være en del af forandringen mod mere retfærdighed for dyr.
Du har talegaver, der ligger væsentligt over normen. Du keder ikke modparten – du har humor og kan fortælle den gode historie. Du vil selvfølgelig blive oplært i de forskellige kampagner og indsatser, så du er klædt godt på til opgaven.
Vi kan tilbyde mellem 13 og 35 timer om ugen, hvor 30 timer er det ideelle. Vores kontor ligger i København K, men vi er åbne for muligheden for, at jobbet udføres som hjemmearbejde.
Freelance / Vi søger Call Centre
OPSTART ASAP
Vi søger 8 dygtige og engagerede telefonsælgere til salg af personlige værnemidler.
Om du sidder i Danmark eller i udlandet, kræver jobbet PC & headset, samt god internetforbindelse.
Vi kan tilbyde dig fastansættelse i firmaet med en fast løn med provision og bonusser! Vi tilbyder en attraktiv provisionsmodel på op til 20 %.
Er du den stjernesælger, vi leder efter?
International salgschef
Vi oplever en stigende efterspørgsel efter vores produkter og vi søger derfor en salgschef til at varetage internationalt salg af vores audio-produkter til professionelle lydproducenter.
Brænder du for salg har du lyst til at drive væksten og yderligere cementere vores position på det internationale marked, og har du lyst til at identificere og forfølge forretningsmuligheder og arbejde tæt sammen med kunder for at opnå de fastsatte mål, så læs videre om her om et spændende job i en spændende branche.
Event Manager med people skills og flair for at få tingene til at ske
Vil du stå i spidsen for at udvikle, planlægge og facilitere spændende arrangementer, der styrker Hortens brand og forretning?
Dine hovedopgaver vil være at:
- Være praktisk lead på alt fra tilmeldinger til afmeldinger, forplejning, evalueringer
- Drive og vedligeholde vores billetsystem og webinarplatform
Som Event Manager har du ansvaret for hele processen omkring vores arrangementer, lige fra idéskabelse til den praktiske afvikling og opfølgning.
Revenue Manager
I vores evige stræben efter at blive ’best-in-class’, er vi nu på jagt efter en fagligt stærk Revenue Manager med solid erfaring til vores Revenue Management & Distribution team. Vi har for nylig samlet og forstærket de kommercielle afdelinger, og således vil du – i tillæg til dit nære team – indgå i det store Team Commercial, som hver dag går på arbejde for at løse kommercielle udfordringer i tæt samarbejde på tværs af afdelinger.
I det arbejde har vi centralt og lokalt på hotellerne brug for din specialistviden inden for yield & revenue management og gerne på både taktisk og strategisk plan.
Ønsker du at styre din egen arbejdsdag og blive vores nye kampagnemedarbejder?
Kan du se dig selv i et job, hvor du har en god løn og selv planlægger dine arbejdsdage? Og har du lyst til at gøre en forskel for Danmarks natur?
Hvis du har brug for et studiejob, sommerjob, supplere med flere timer eller er fleksjobber, så har vi det perfekte job til dig.
Lige nu søger vi kampagnemedarbejdere til med ansvar for at hverve nye medlemmer til Danmarks Naturfredningsforening i hele landet.
Communications Coordinator
We are seeking a detail-oriented and proactive Communication Coordinator to join our team. In this role, you will be responsible for the communication channels across NORDEN.
The position is an opportunity to learn, grow and enhance your skills within Corporate Communication in a listed company, working closely with the senior management group.
Key Responsibilities Your main areas of work will be to:
- Oversee our website and intranet.
- Handle the social media platforms with support from the rest of the team.
- Support the development of a newsletter strategy.
Sælger for vores bogføringsydelse – du kan arbejde fra udlandet eller hjemmefra på deltid eller fuldtid
Vi søger lige nu flere sælgere til at være del af vores team for at håndtere de mange henvendelser vi får fra potentielle nye kunder. Der er intet cold-sale involveret, potentielle nye kunder henvender sig til os gennem vores hjemmeside, Facebook eller lignende.
Revisor1 er profitabel og 100% ejet af ejerlederen. Medarbejderne trives, og du slipper for corporate bullshit, endeløse møder og et giftigt arbejdsmiljø.
Salgschef - Øst
Har du erfaring med salg af ingeniør- eller IT-ydelser, og kan du tage ansvaret for salg af konsulentydelser i Østdanmark? Så søger vi en forretningsorienteret salgschef til en koncernejet virksomhed i markant vækst.
Du kommer til at have en selvkørende hverdag med stor frihed til at skræddersy dine arbejdsrutiner og -opgaver. Med reference til Managing Director indgår du i et kommercielt team på fire, hvor du vil få en ledelsesrolle for en Sales Manager. Du bliver ansvarlig for salget i Østdanmark og får P/L-ansvar for eget cost center.
Sofie Schnoor i Gentofte søger PR & Marketing Manager
Vi søger en visionær og ambitiøs PR & Marketing Manager med stærke kommunikative evner, flair for det visuelle samt solid erfaring,...
Akademisk konsulent til kommunikationsopgaver på Psykiatrisk Center København (barselsvikariat)
Kan du formidle historier om hverdagen på et psykiatrisk afsnit og få en fængende nyhed ud af et kompliceret forskningsprojekt?