Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
11 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Ambitiøs HR-konsulent til arbejdsmiljøområdet med flair for koordinering søges til Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF) står arbejdsmiljøet højt på agendaen. Du vil i jobbet som HR-arbejdsmiljøkonsulent blandt andet sikre, at der er styr på forvaltningens arbejde med arbejdsmiljøet, strategiske indsatser og alle de dertilhørende processer.
Da du vil have hele paletten af arbejdsopgaver inden for arbejdsmiljø, vil din jobfunktion være todelt. Dagligt er du rådgiver og koordinator i forbindelse med driften, og ved større tværgående indsatser varetager du projektlederrollen.
Ledelsesfaglig kollega til lederuddannelse og ledersparring i Rigspolitiets Koncern HR
Har du lyst til at være med til at designe og gennemføre lederuddannelser og udviklingsforløb for ledere i politiet?
Center for Psykisk Arbejdsmiljø, Trivsel og Ledelse er en del af Koncern HR i Rigspolitiet og beskæftiger sig samlet set med ledelsesudvikling, psykisk arbejdsmiljø og psykologisk støtte til medarbejdere i politiet.
I stillingen er dit primære fokus at være underviser på vores lederforløb 1 og bidrage til både udviklingen og driften af den. Når du ikke underviser, arbejder du fra kontoret på Polititorvet i København med andre ledelsesrelaterede opgaver og tværgående projekter.
Erfaren HR Business Partner
Vil du arbejde med HR Business Partnering i en ansvarlig bank, hvor der er højt til loftet, en stærk og inkluderende kultur og masser af spændende projekter at gribe fat i? Brænder du for rådgivning og sparring med ledere og kollegaer, rekruttering og udvikling af afdelinger til højt engagerede teams?
Vi tilbyder dig en afvekslende hverdag med stor selvstændighed i opgaveløsningen og med en bred samarbejdsflade. Du bliver en meget vigtig brik i HR’s værdikæde og vil gennem dit arbejde med udvalgte forretningsområder blive en betroet sparringspartner.
Koordinator til international udveksling (deltid)
Travel to Farm er en non-profit udvekslingsorganisation med sekretariat hos Landbrug & Fødevarer.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- gennemgang af ansøgninger og screening af ansøgere
- visumansøgninger, søgning af skattekort og bestilling af forsikringer
- forberedelse af og deltagelse i ankomster og infomøder
Vi tilbyder et afvekslende job med en international snitflade, en hyggelig og humoristisk omgangstone og stor fleksibilitet i planlægningen af din arbejdsdag/uge.
Direktionsassistent
Til vores tegnestue i Kødbyen i København søger vi en direktionsassistent, der kan hjælpe os med at få hverdagen til at fungere, være tovholder på forskellige udviklingstiltag og møderækker samt bistå med en række administrative HR-opgaver.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og følger alle overenskomstmæssige krav. Og så har vi både bordtennisbord, frokostordning, fredagsbar og andet godt, der følger med en rar arbejdsplads.
Leder af HR Operations
Sund & Bælt er inde i en spændende udvikling, hvor de interessante opgaver står i kø. Udviklingen stiller store krav til HR, der er ansvarlige for at sikre at organisationen er ”fit for purpose” og klar til at håndtere nuværende og kommende opgaver.
Som leder af HR operations vil du lede fire dedikerede kollegaer og være en del af ledergruppen i People & Organisation (P&O) med reference til vores Director i P&O.
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et team med en uformel omgangstone, en stærk holdånd og et højt ambitionsniveau.
Rigspolitiets Center for Personaleadministration søger strukturerede og servicemindede medarbejdere
Vil du være med til at løfte en samfundsmæssig vigtig opgave for alle ansatte i politiet gennem konkret sagsbehandling?
Du bliver en del af et alsidigt team i sektionerne Ansættelse eller Løn, bestående af i alt 45 medarbejdere. Her vægter vi både faglig og personlig udvikling højt.
Som din nye arbejdsplads tilbyder vi et spændende og varieret arbejde med i perioder skiftende arbejdsopgaver. I centret varetager vi mange forskelligartede opgaver såsom ansættelser af civile og polititjenestemænd, barsel, løn, afsked og ferieafregning. Dine arbejdsopgaver indebærer primært sagsbehandling af ansættelse, løn eller barsel.
HR-faglig kollega til udviklingsteam
Vil du gerne dykke ned i en række forskellige udviklingsopgaver inden for HR? Bliver du motiveret af rollen som tovholder og koordinator? Bliv en del af HR-Udvikling i Skatteankestyrelsen, hvor du kan arbejde med opgaver inden for både udvikling, procesfacilitering, implementering og administration af HR-opgaver. Vær med i et team, hvor vi hjælper hinanden og sparrer med hinanden.
Som vores nye kollega vil du arbejde med alt fra onboarding af ledere og medarbejdere og videreudvikling af kursustilbud til at understøtte fagligheden i styrelsen ved at drive og facilitere træningsforløb.
Deichmann söker HR-ansvarig till huvudkontoret i Köpenhamn!
Deichmann söker en HR-Ansvarig med fokus på svensk arbetsrätt och arbetsmiljö till vårt nordiska huvudkontor i centrala Köpenhamn.
I rollen ansvarar du för att, tillsammans med HR-assistenten, hantera allt HR-arbete löpande för det svenska bolaget. Du har det huvudsakliga ansvaret för att efterfölja och införliva svensk arbetsrätt och kollektivavtal i företaget. Förhandlingar kommer därför att vara en naturlig del av ditt arbete.
Vi erbjuder möjligheter att på sikt kunna arbeta hemifrån 2 dagar i veckan.
Mester i rekrutteringsopgaver og kundeengagement: Bliv vores nye Key Account Manager
Tag det næste skridt i din karriere og bliv en central del af vores forretningsenhed Career, i en nyoprettet stilling, hvor din evne til at indhente nye rekrutteringsopgaver vil være afgørende for vores fælles succes!
Som vores nye Key Account Manager vil du have fuldt fokus på at identificere og lande nye rekrutteringsprojekter. Du vil operere i hjertet af Carlsbergbyen, hvor du får ansvaret for at opbygge og vedligeholde relationer med potentielle kunder på tværs af Sjælland.