149 job matcher din søgning 149 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 149 resultater.
Frederiksberg KommuneKoordinerende sagsbehandler til Frederiksberg Kommunes Ressourceforløbsteam

Frederiksberg Kommune

Vores kollega har valgt at læse videre, og derfor søger vi en koordinerende sagsbehandler til vores Ressourceforløbsteam.

Du bliver en del af Center for Arbejdsrehabilitering, hvor vi udover Ressourceforløbsindsatsen har ansvaret for borgere i Jobafklaring og koordinering af møderne i kommunens Rehabiliteringsteam. Derudover har vi ansvaret for arbejdsrehabiliterende indsatser, hvor myndighedsopgaven varetages af vores kollegaer i Arbejdsmarkedsafdelingens øvrige centre.

Du vil med Ressourceforløbsteamets koordinerende sagsbehandlere indgå i tæt samarbejde med kollegaer i Center for Arbejdsrehabilitering, som bl.a. består af Jobafklaringsteamet, psykiatritilbud, virksomhedsindsats, mestringstilbud og rekrutteringspartner. Vi arbejder tæt sammen samt sparrer og videndeler med hinanden.

JYSK
HR Coordinator (tidsbegrænset)

JYSK, Brabrand

JYSK HR søger en HR Coordinator som kan arbejde selvstændigt og har styr på detaljerne.

Dine primære arbejdsopgaver vil være koordinering af træning og rekruttering for JYSK Head Office. Det betyder, at du vil blive ansvarlig for at sikre, at processerne kører optimalt. Du trives derfor med struktur, er ikke bange for at tage fat i opgaverne, og du evner at kunne drive dine opgaver selvstændigt.

Du vil få en hverdag blandt professionelle kolleger i en solid og dynamisk virksomhed med en ambitiøs vækststrategi. Vi tror på, at vi hele tiden kan blive bedre og arbejder derfor kontinuerligt med videreudvikling og implementering af vore koncepter.

JYSK
Maersk Supply Service Crew Operator

Maersk Supply Service, Lyngby

By being part of the Crew Management Team, you will take part in our overall responsibility for managing and developing our 1,100 seafarers from +20 nationalities. In Maersk Supply Service we view our seafarers as a key ingredient to deliver on our overall strategy to obtain industry-leading performance.

Maersk Supply Service

Your primary task is to make sure we put up the most optimal team on every vessel within your area of responsibility. We rely on you to create and support high-performing offshore teams containing the right competencies, qualifications, and certificates to handle their complex tasks safely and effectively.

Your main tasks include, but are not limited to:

  • Seafarer planning including training and compliance
  • Day to day communication with captains, seafarers, operations managers and manning agents
  • Competence development of seafarers
Maersk Supply Service
Københavns Vestegns PolitiKonsulent til HR udviklingsteamet

Københavns Vestegns Politi, Albertslund

HR-afdelingen søger en medarbejder til at støtte op om kredsens kompetenceudviklingsaktiviteter.

HR-afdelingen består p.t. af 18 medarbejdere, hvoraf 4 arbejder med uddannelse og udvikling. Jobbet er mangeartet fra hyppige rutineopgaver til udviklingsprojekter af varierende størrelse.

Dine primære arbejdsopgaver bliver understøttelse af politikredsens processer for:

  • Afholdelse af MUS og LUS
  • Deltagelse i uddannelsesaktiviteter
  • Udvikling og evaluering af uddannelse
  • Administration af vores kompetenceregistrering
NORDEX FOOD A/SHR-Manager

NORDEX FOOD A/S, Dronninglund

Vil du stå i spidsen for HR-arbejdet i en international og vækstorienteret virksomhed, så har vi din næste udfordring. Vi søger en erfaren HR-Manager, der får ansvar for HR-området i NORDEX FOOD GRUPPEN, og som med udgangspunkt i den overordnede forretningsstrategi skal tegne retningen for HR.

Med reference til CEO’en fungerer du som en vigtig sparringspartner for direktion, ledelse og medarbejdere. Dette indebærer aktiviteter på både strategisk, taktisk og operationelt niveau. Du skal være indstillet på selv at løse driftsopgaver inden for HR.

Dine vigtigste opgaver

  • drive HR-agendaen i NORDEX FOOD GRUPPEN
  • udvikle og gennemføre den årlige HR-plan med mål og prioriteter
  • organisations-, leder og medarbejderudvikling og -sparring
Region SjællandHR-konsulent til Rekruttering & Fastholdelse, Koncern HR (Barselsvikariat)

Region Sjælland, Sorø

Koncern HR Udvikling i Region Sjælland søger en HR-konsulent, som brænder for at arbejde med rekruttering og fastholdelse på både strategisk og operationelt niveau. Stillingen er et barselsvikariat på 7 måneder.

Region Sjælland

Afhængigt af din profil og erfaringsniveau vil du komme til at arbejde med:

  • Strategiske udviklingsopgaver i et samarbejde på tværs af enhedens fagområder. Opgaverne handler om at kunne rekruttere og fastholde de kompetencer, regionen har brug for, herunder konkrete indsatser med overskrifter som ”Onboarding & Offboarding”, ”Brug af flere faggrupper” og ”De rigtige kompetencer nu og i fremtiden”.
  • Support og koordineringsopgaver på enkelte rekrutteringsprocesser i forbindelse med specialistrekrutteringer og internationale rekrutteringer, herunder udarbejde kampagnemateriale, styre rekrutteringsprocesser og kontakt til kandidater.
Maersk Drilling A/S Reward Partner (C&B Manager – Mobility and Benefits)

Maersk Drilling A/S, Lyngby

Maersk Drilling is looking for a talented and motivated person with rewards expertise, who has demonstrable ability to deliver results in a global organization.

The key responsibilities of the position include:

  • assess with colleagues in Global Business Services the ongoing challenges to effective delivery of mobility and benefits policies, and ensure we maintain a dynamic approach to business challenges.
  • maintain and further develop a competitive, transparent and simple global mobility policy.
  • develop an appropriately flexible benefits policy for Maersk Drilling.
Maersk Drilling A/S
BankdataHR-konsulent – kombiner HR-kerneprocesser med implementering af nye HR-systemmoduler

Bankdata, Fredericia

Vil du kombinere driften af HR-kerneprocesser og samtidig deltage i implementeringen af et nyt HR-system? Og har du lyst til at indgå i et unikt, stærkt fagligt HR-team, der arbejder i et agilt setup?

Så er dette måske jobbet for dig. Her forventer vi, at du har lyst til at udfordre måden, vi gør tingene på, samtidig med at du er med til at sikre professionalismen og pålideligheden i de kerneopgaver, vi løfter i HR.

Dit job bliver todelt: dels kommer du 360 grader rundt om alle vores HR-kerneprocesser via vores HR-system og procesportal. Dels deltager du i udviklings- og implementeringsarbejdet om vores kommende HR-systemmoduler.

DSBCompensation & Benefit Specialist

DSB, Tåstrup

Brænder du for at arbejde med Compensation & Benefits i en stor dansk virksomhed? Vil du være med på rejsen der skal flytte stillingsstruktur, job- og lønindplacering, ledelsesrapportering samt personalegode set-up’et til et højere niveau? Så er du måske vores ny Compensation & Benefit Specialist.

Du vil få ansvaret for at:

  • Udvikle og vedligeholde stillingsstrukturmodeller samt deltage aktivt i udrulningen i forretningen
  • Ajourføre, vedligeholde og gentænke Compensations & Benefit-politikkerne
  • Håndtere den årlige lønreguleringsproces (forberedelse, kommunikation, eksekvering, kalibrering og rapportering)
DSB
Nordsjællands Hospital
Vagtplanlægger søges til Økonomi og HR

Nordsjællands Hospital, Hillerød

Trives du i et omskifteligt og til tider hektisk miljø med højt tempo? Og går du op i at det arbejde du leverer, er gennemtænkt og kvalitetstjekket?

Økonomienheden ved Nordsjællands Hospital søger en vagtplanlægger til at planlægge for vores læger på Lunge og Infektionsmedicinsk Afdeling. Du bliver en del af et vagtplanlæggerteam, og skal varetage forskellige vagtplanopgaver i klinikken med fokus på den lægelige vagtplanlægning.

Som vagtplanlægger består opgaverne blandt andet i, at:

  • sikre at overenskomster, arbejdstidsaftaler og lokalaftaler overholdes
  • ferie planlægges og afvikles inden for ferieloven og afdelingens rammer
  • indberette fremmøde, ferie og fravær.
Nordsjællands Hospital
Bang & Olufsen A/S
HR Consultant

Bang & Olufsen A/S, Struer

Want to gain a solid foundation for a career in HR Operations?

In this role, you get to combine supporting tasks within both legal and core processes, as well as get your own responsibility areas within GDPR and intern/apprentice management.

Interested? Read on.

Administrations- og ServicestyrelsenErfarne konsulenter til udvikling af lærings- og kompetenceaktiviteter - Herning

Administrations- og Servicestyrelsen

Har du stærke kompetencer på lærings- og kompetenceudviklingsområdet, og vil du bidrage til udvikling af læringsaktiviteter på et højt fagligt niveau? Så er du måske en af vores nye kolleger i Administrations- og Servicestyrelsen!

Du vil i samarbejde med dine kolleger få ansvar for udvikling af interne kurser og læringsaktiviteter i Skatteforvaltningen rettet mod alle medarbejdere. Vi har et tæt samarbejde med de øvrige styrelser om udvikling af skattefaglige kurser, og din rolle bliver at udvikle det didaktiske indhold og sikre de bedste betingelser for læring. Du vil også blive medudvikler af interne kurser for medarbejderne inden for områder som f.eks. undervisning, kommunikation og formidling.

Administrations- og Servicestyrelsen
SamFocusKompetent, engageret og ambitiøs Coach/Mentor søges til vores afdelinger i Søborg og Slagelse

SamFocus

SamFocus søger en energisk, positiv og engageret medarbejder, der er i stand til at se muligheder frem for begrænsninger. Det forventes, at du er dynamisk og ambitiøs med et højt fagligt niveau og at du formår at levere resultater af høj kvalitet. Er du struktureret, ansvarsfuld, forandringsvillig og drives af udfordringer, kan SamFocus være stedet for dig.

Brænder du for at arbejde med mennesker, kan SamFocus tilbyde dig en spændende og konstant udviklende stilling.

Som coach bliver du en del af et fagligt kompetent og engageret hold, der samarbejder målrettet med kandidater om at udvikle deres ressourcer i relation til at tilknytte dem uddannelse eller arbejdsmarked. Der arbejdes ’’hands-on’’ og proaktivt på, at kandidaterne bliver klar til at tage ansvar for egen situation, og resultatet er, at de kan genindtræde på arbejdsmarkedet eller gennemføre en uddannelse.

Holbæk KommuneLeder til Sygedagpengeindsatsen

Holbæk Kommune

Kan du skabe resultater i beskæftigelsesindsatsen?

I Holbæk Kommune er der bred politisk opbakning til en nyorientering af beskæftigelsesindsatsen og jobskabelsen. Vi skal derfor ændre vores opgaveportefølje i retning af en mere virksomhedsvendt og tidlig indsats i Kerneområdet Alle Kan Bidrage (AKBI), så flere borgere kan bidrage aktivt på arbejdsmarkedet. Til dette har vi brug for en afdelingsleder med stort drive, stærke faglige kompetencer på beskæftigelsesområdet og stor erfaring med personaleledelse, der kan, vil og tør løfte Holbæk Kommunes indsats for Sygedagpengeindsatsens borgere til nye højder.

Du skal være med til at sikre, at vi får implementeret ny lovgivning således, at der er arbejdsgange, der danner afsæt for den konkrete opgaveløsning på medarbejdernes skriveborde og i samarbejdet med borgerne om fastholdelse på sit arbejde eller afklaring til nyt arbejde i forlængelse af overstået sygdomsforløb.

Rynkeby Foods A/SLøn- og HR-konsulent

Rynkeby Foods A/S, Ringe

Vil du være med til at gøre en forskel? Vi søger en dygtig Løn- og HR konsulent i et barselsvikariat. Du bliver en del af et lønteam, med 3 lønmedarbejder, hvoraf 1 skal på barsel, og vores HR manager. Vi har en travl, sjov og varieret hverdag med masser af spændende opgaver. Vi understøtter Rynkeby i alle løn- og HR relaterede opgaver, og har du mod på det, er der masser af udviklingsmuligheder i jobbet.

Opgaverne er bl.a.:

  • Månedlige lønkørsler til både funktionærer og timelønnede i alt ca. 270 medarbejdere
  • Afstemning af diverse lønkonti, opdatering af løn- og stamdata
  • Diverse løbende opgaver som refusionsansøgninger, ferie, indberetninger til statistik mv.
Rynkeby Foods A/S
Novo Nordisk Fonden
People & Organization Specialist

Novo Nordisk Fonden, Hellerup

As P&O Specialist, you will be the administrative go-to person in many aspects in our daily and annual cycle deliverables. You thrive in a changing and often busy working environment. You get energy from interacting with stakeholders and you take pride in delivering HR administration at a high level and quality.

Your tasks will include:

  • Administrative P&O deliverables within the Novo Nordisk Foundation and Novo Holdings (hire administration, employment contracts, on-boarding, absence registration etc.)
  • Payroll related activities and liaison with our external payroll-provider
Memira ApS
Deltidsstilling HR-Administrator

Memira ApS, København

I rollen som HR-generalist kræves et højt serviceniveau over for Memiras ledere og medarbejdere for at sikre et kunde- og forretningsfokus i enhver HR-ydelse. Rollen omfatter ansvar for:

  • Administration og effektive HR-processer i Danmark
  • Løbende arbejde med personalespørgsmål for danske medarbejdere
  • Support og rådgivning til ledere og medarbejdere om HR- og arbejdsretlige spørgsmål samt løn- og skattespørgsmål
Memira ApS
THISTED KOMMUNE
Sagsbehandler til Beskæftigelsesafdelingen

THISTED KOMMUNE

Beskæftigelsesafdelingen søger sagsbehandler til Sektion Job & Uddannelse

Team A-Dagpenge består af 9 dygtige og erfarne medarbejdere. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at være rådgivende og guide med udgangspunkt i arbejdsmarkedets efterspørgsel.

Du får engagerede, hjælpsomme og erfarne kolleger med meget forskellige uddannelsesbaggrunde. Vi er meget ambitiøse, har en høj faglighed og arbejder målrettet med at hjælpe borgere ind på arbejdsmarkedet via beskæftigelse og uddannelse. Vi har fokus på udvikling og vil gerne være på forkant med forandringer – og denne udvikling vil du blive en del af. Vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor vi vægter samarbejde og faglig sparring højt. Hos os er det vigtigt, at der i en travl hverdag også er plads til fællesskab og sjov.

Region SjællandKonsulent til indsats mod social dumping til Intern Kontrolenhed i Region Sjælland

Region Sjælland, Sorø

Vil du være med til at bekæmpe social dumping i Region Sjælland? Har du indsigt i løn- og arbejdsmarkedsforhold? Kan du færdes på byggepladser, sygehuse og sociale institutioner? Så er du måske vores nye kollega.

Region Sjælland

Region Sjælland vil sikre ordentlige vilkår for alle ansatte, der udfører arbejde for regionen, samt sikre gode muligheder for at flere får en uddannelse.

Siden september 2018 er der sket en styrkelse af kontrolindsatsen, hvor opgaven er blevet samlet i regionens interne kontrolenhed, og den ønskes nu yderligere styrket med en konsulent til indsatsen mod social dumping.

Dine opgaver

  • fortolke overenskomster og vurdere om leverandørers løn til ansatte svarer til niveauet i relevant overenskomst
  • følge op på om omfanget af elever, lærlinge og praktikanter hos leverandører svarer til de krav, der fremgår af indgåede kontrakter.
Lemvigh-Müller A/STalent Attraction Specialist

Lemvigh-Müller A/S, Kolding

Kan du tiltrække og finde talenterne til Lemvigh Müller? Kan du udvikle vores rekrutteringsproces til det næste digitale niveau og drive virksomhedens employer branding-aktiviteter i tæt samarbejde med Marketing- og HR-teamet? Så er denne stilling helt sikkert noget for dig.

Som vores Talent Attraction Specialist vil du medvirke til, at vi altid kan findes på alle relevante platforme. Du vil have en tæt kontakt til topkandidater, som måske endnu ikke er klar over, at de er fremtidige ansatte i Lemvigh Müller.

Du vil som Talent Attraction Specialist være ansvarlig for at:

  • source og tiltrække toptalenter til vores organisation
  • udvikle vores rekrutteringsstrategi – og sikre, at vi er på forkant med vores rekrutteringsbehov
  • sikre, at LM altid er at finde på de sociale medier, således vi er let tilgængelige for fremtidige kandidater