Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
5 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Freelance Tolke til Dansk Tolkebureau
Som freelance tolk hos Dansk Tolkebureau vil dine opgaver inkludere:
- Tolkning mellem dansk og dit andet sprog.
- Arbejde på ad hoc basis i forskellige miljøer såsom lægeklinikker, hospitaler, skoler, daginstitutioner og jobcentre.
- Dine opgaver vil omfatte fremmødetolkning, telefontolkning, videotolkning samt opgaver med skriftlig oversættelse.
Vi tilbyder blandt andet fleksibel arbejdstid, hvor du som freelance-ansat selv kan planlægge dine timer, samt mulighed for mange forskellige arbejdsopgaver både fysisk og online.
Junior Buyer - Team UK/Poland
Looking for an opportunity to kickstart your international career within Purchasing?
It is a position in our Team UK/Poland as a Junior Buyer of textiles where you will be responsible of handling orders in all aspects from the development/sampling phase, into production, in the right specified quality, at competitive prices, and are delivered flawlessly within the given timeline.
We have good working conditions and an informal environment, where you will be introduced to your tasks during the first weeks. Trademark will help in all practical aspects regarding the re-location.
Kundeservice / Salgsassistent
Vi er en dynamisk og voksende produktionsvirksomhed, der søger en engageret og alsidig medarbejder til at styrke vores kundeservice- og salgsafdeling.
Du vil være ansvarlig for at varetage en række vigtige opgaver, herunder:
- Ordrehåndtering og fakturering: Effektiv håndtering af kundeordrer og sikring af korrekt fakturering.
- Kundeserviceminded: Yde eksemplarisk service og support til vores kunder, inklusiv håndtering af reklamationer.
- Dokumentudførelse: Arbejde med PIM & EDI systemer for at sikre nøjagtig dokumenthåndtering.
Svensktalende Backoffice medarbejder – Middelfart
Vil du være en del af en af Danmarks største detailkæder?
Vi har rivende travlt og er i kraftig vækst både i ind- og udland. Derfor søger vi lige nu en dygtig, engageret og motiveret svensktalende Backoffice medarbejder.
Opgaverne ligger inden for et bredt spektrum herunder administrative opgaver og controlleropgaver, men primært støtteopgaver til vores svenske medarbejdere samt systematisere, organisere og rapportere til og fra butikkerne.