Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
21 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
![AOF Center Sydjylland](/img/logo/aof-logo.png)
AOF Job & Dansk søger administrative medarbejdere til nyt sprogcenter i Aarhus
Vi tilbyder spændende arbejdsopgaver i et professionelt miljø med fokus på faglighed og kvalitet samt et godt arbejdsmiljø baseret på samarbejde og tillid.
Arbejdsopgaver er bl.a.:
- Administration af kursister og hold i LUDUS
- Koordinering af diverse opgaver ved holdstart, herunder hjælp til holdsætning
- Kontakt til kommunen i form af henvisninger og opfølgning pr. telefon eller mail
![Kommune Konsulenterne](/img/brand/spo_topgif_Kommune-Konsulenterne_20230428.jpg)
Vikarbureau søger socialrådgivere til Børn- og Handicapafdelinger i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.
Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere vikariater samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.
![Kommune Konsulenterne](/img/brand/9_spo_bund_kommunekonsulenterne_20230524.jpg)
![Østjyllands Politi](/img/logo/PolitiLogoBlaa.gif)
Kosterforvalter søges til Politiadministrativ Enhed
Stillingen er forankret i Østjyllands Politi, Politiadministrativ Enhed, med arbejdsopgaver som kosterforvalter på Politigården i Randers.
Opgaven bliver at forestå registrering, styring og opfølgning på kosterområdet herunder også narkokoster. Sekundært skal du bistå med håndtering af hittegods ud fra Hittegodsloven og Politiet- og Anklagemyndighedens Regnskabsinstruks. Der vil være fysisk arbejde i form af håndtering af de fysiske koster.
![Trafikstyrelsen](/img/brand/6_spo_top_trafikstyrelsen_41902_20240214.png)
Er du administrativ medarbejder, og skal du med på holdet hos Minksekretariatet, 2. instans, i Skanderborg?
Du bliver en del af et velfungerende sekretariat under opbygning, der består af jurister, økonomer, administrative medarbejdere, teamledere og en sekretariatschef. Sammen arbejder vi for at nå i mål med de komplekse klagesager inden for de tidsmæssige rammer.
Vi har fokus på høj kvalitet og et godt sammenhold. Det gode arbejdsklima er vigtigt for os. Her arbejder du 37 timer om ugen med betalt frokostpause, flekstid og adgang til fitnessfaciliteter. Efter din opstart kan der blive mulighed for hjemmearbejde med fokus på at skabe et fleksibelt arbejdsliv.
![Trafikstyrelsen](/img/brand/3_spo_bund_trafikstyrelsen_41902_20240214.png)
![Kommune Konsulenterne](/img/brand/spo_topgif_Kommune-Konsulenterne_20230428.jpg)
Sagsbehandlervikarer til Kommunernes ydelsesafdelinger i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området med udbetaling af ydelser, og er du parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.
Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente sagsbehandlere til kortere og længere vikariater i kommunernes ydelsesafdelinger i hele landet.
![Kommune Konsulenterne](/img/brand/9_spo_bund_kommunekonsulenterne_20230524.jpg)
![National Enhed for Særlig Kriminalitet](/img/logo/PolitiLogoBlaa.gif)
Arrestanttransportkoordinator og ledelsesstøtte i National Enhed for Særlig Kriminalitet Vest
Vil du have et meningsfyldt job, hvor du med din administrative baggrund og strukturerede tilgang til opgaverne, gør en forskel i at få hverdagen til at fungere?
Du bliver den administrative medarbejder tæt på ledergruppen. En arbejdsdag byder primært på arrestanttransportkoordination i samarbejde med din kollega i Øst (Karlslunde), og den resterende tid anvendes blandt andet på ledelsesstøtte for centerchefen og afdelingslederne i Center for Organiseret Kriminalitet Vest og administrativ understøttelse af sektionen for observation og tekniksektionen.
![Kystdirektoratet](/img/brand/4_spo_top_kystdirektoratet_20231215.jpg)
Medarbejder til opmåling og databehandling (midlertidig stilling)
Opmåling til lands og til vands; lyder det som noget for dig? Har du erfaring med indsamling af måledata og databehandling, og har du lyst til at udvide din kompetencer? Så er du måske vores nye kollega i Kystdirektoratets opmålingsteam.
Team Opmåling udfører sø- og landmålinger i de kystnære områder på land og til vands. Desuden foretages opmålinger af havne og sejlløb. Teamet indsamler også vejr-, vand- og bølgedata samt drifter og vedligeholder målere og udstyr. Kystdirektoratet bruger data til alt fra anlægsarbejde til klimaberegninger, og data leveres desuden til eksterne kunder.
![Kystdirektoratet](/img/brand/1_spo_bund_kystdirektoratet_20231215.jpg)
![AOF Center Sydjylland](/img/logo/aof-logo.png)
AOF Job & Dansk søger en fastholdelseskonsulent til vores nye sprogcenter i Aarhus med start 1. august 2024
Vi søger en dygtig og engageret fastholdelseskonsulent, der kan bidrage til at fastholde frafaldstruede kursister i deres danskuddannelsesforløb og reducere fravær.
Vi tilbyder:
- et professionelt miljø med fokus på faglighed og kvalitet
- et godt arbejdsmiljø baseret på samarbejde og tillid
- fuldtid (evt deltid)
- løn iht gældende overenskomst
![AOF Center Sydjylland](/img/logo/aof-logo.png)
AOF Job og Dansk søger beskæftigelses- og uddannelsesvejleder til nyt sprogcenter i Aarhus
AOF Job & Dansk søger en kompetent og engageret beskæftigelses- og uddannelsesvejleder til vores kommende Sprogcenter i Aarhus med opstart 1. august 2024.
Arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- varetage individuel og gruppevejledning af vores kursister på sprogskolen om job og uddannelse
- varetage undervisning af grupper i emner af relevans for jobsøgning, valg af job og uddannelse
- afklaring af kursisters uddannelses-og beskæftigelsesmæssige baggrund
Vi tilbyder et professionelt miljø med fokus på faglighed og kvalitet samt et godt arbejdsmiljø baseret på samarbejde og tilli
Barselsvikar som økonomisk administrativ sagsbehandler
Barselsvikariatet er på 37 timer og til besættelse pr. 15. august, dog senest 1. september 2024.
Administrativ medarbejder til Uddannelsesteamet, Sundhed og Omsorg
Motiverer det dig at løse administrative opgaver?
ØKONOMISK ANLAGT ASSISTENT TIL DET SOCIALE OMRÅDE I UNGECENTER RÅDGIVNING OG VISITATION
Vil du være en del af et stærkt fagligt fællesskab og et dynamisk arbejdsmiljø med højt til loftet og engagerede kolleger?
Administrativ medarbejder til Center for Social Indsats (CFI)
Har du lyst til at være en del af en spændende arbejdsplads med dygtige og engagerede kollegaer, og vil du være en del af en organisation med...
Administrativ medarbejder til nyoprettet administrativt område for skoler
Har du et godt blik for udvikling af administrativ understøttelse?
TEKNIK OG MILJØ SØGER SAGSBEHANDLER TIL OPGAVEN OM OMKLASSIFICERING AF DE AARHUSIANSKE VEJE
Kan du skabe struktur og holde overblik over massevis af dokumenter, høringssvar og henvendelser, samtidig med at du møder borgeren i øjenhøjde og på en naturlig måde?
Systemadministrator på KMD OPUS Vagtplan, social- og ældreområdet i Favrskov Kommune
Vi søger en erfaren og fagligt dygtig kollega som administrator på KMD OPUS Vagtplan.
Jobcenter Horsens søger en medarbejder til Flekslønteamet i Ydelsesafdelingen
Er du løsningsorienteret, struktureret og servicemindet?
Kollega til Borgerservice
Borgerservice søger en ny kollega, der brænder for at yde professionel borgerservice i topklasse.
Vagtplanlægger til børn og unge tilbud i Center for handicap
Da vores arbejdsplanlægger, fremover skal være fagligleder på Ternevej, søger vi en ny dygtig, og ambitiøs planlægger, med sans for helheder, og blik for detaljen.