162 jobannoncer matcher din søgning 162 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Trafikstyrelsen

Advokatsekretær til Minksekretariatets afdeling i Aalborg

Får du energi af at planlægge, følge op og samle trådene på igangværende sager? Hvis du samtidig er serviceminded og god til at kommunikere med alle, er det måske dig, som vi har brug.

Se video om Trafikstyrelsen som arbejdsplads

Det administrative team koordinerer og understøtter kollegerne i den komplekse sagsbehandling. Vi har en plads til dig i teamet, hvis du ønsker et spændende og udfordrende job i Aalborg med engagerede kolleger og en afvekslende arbejdsdag, der også rummer plads til fritidsliv og familie.

Trafikstyrelsen
Trafikstyrelsen

Administrativ medarbejder, med superbruger- og blæksprutte-DNA, søges til Trafikstyrelsens Flytekniske Kontor

København V

Er du en administrativ stjerne med en passion for IT og en evne til at jonglere flere opgaver på én gang? Så er du måske vores nye kollega.

Se video om Trafikstyrelsen som arbejdsplads

Vores kontor består af et dedikeret team på 18 medarbejdere, der alle arbejder med tekniske aspekter af luftfarten. Vi har brug for en engageret administrativ medarbejder til at styrke vores effektivitet, drift og fremtidige vækst.

Vi tilbyder et dynamisk og fagligt udviklende miljø med både nationalt og internationalt fokus.

Trafikstyrelsen
Trafikstyrelsen

Administrativ medarbejder til Trafikstyrelsens Part 21 og Flight Operations

København V

Både import, registrering af luftfartøjer og behandling af operative ansøgninger er komplekse processer og kræver et tæt samarbejde imellem flere faggrupper og funktioner. Er du en administrativ stjerne, som trives med at være i en væsentlig og til tider koordinerende rolle? Så er dette job måske noget for dig.

Se video om Trafikstyrelsen som arbejdsplads

Du vil både skulle lave direkte sagsbehandling men også bistå kolleger i sagsforberedende arbejde. Du skal derfor have lyst til at agere moderne embedsmand, som efterlader et positivt aftryk ude hos branchen.

Trafikstyrelsen
Skattestyrelsen

Vil du være med til at bekæmpe svigsvirksomheder inden skaden er sket?

Fredensborg

Hos os forebygger vi svig og stopper svigsvirksomheder, allerede når virksomhederne anmoder om at blive registreret for moms mv. hos Skattestyrelsen. Lyder det spændende så er du måske vores nye kollega i RE 4 - Fremrykket Kontrol og Sanktioner.

Konkret skal du ud fra oplysninger om virksomhederne og personkreds samt kendskab til nye, men også allerede kendte svigstrends mv., kunne identificere potentielle svigsvirksomheder, når disse anmoder om momsregistrering mv. Dette arbejde indebærer såvel informationssøgninger, analyser samt konkret sagsbehandling i forhold til administrative afgørelser.

Skattestyrelsen
Hillerød Kommune

Sekretær til Byrådssekretariatet

Hillerød

Har du erfaring med at arbejde tæt på den øverste ledelse, er du løsningsorienteret og trives med nye udfordringer?

Du vil være en del af et erfarent sekretariatsteam med fire andre medarbejdere, der bl.a. har til opgave at betjene borgmester og direktion samt sørge for dagsordensproduktionen til byrådet og de politiske udvalg.

Vi har blik for, at vores medarbejdere skal trives i både arbejdsliv og familieliv. Det betyder, at vi vægter selvstændighed og ansvar for prioritering og planlægning af arbejdsopgaver med mulighed for hjemmearbejdsdage og fleksible arbejdstider.

DTU, Danmarks Tekniske Universitet

Administrativ medarbejder til sekretariat (32 t/uge) - Afd. for Økonomi og Regnskab

Kgs. Lyngby

Har du lyst til at arbejde selvstændigt med mangeartede opgaver i et lille sekretariat? Og er du serviceorienteret, proaktiv og kan lide at få noget fra hånden, så er jobbet her måske noget for dig?

I rollen som administrativ medarbejder vil du få en alsidig hverdag med selvstændige arbejdsopgaver og en stor kontaktflade i hele afdelingen.

Din hverdag kommer til at spænde vidt, og vil indebære både de mindre praktiske dagligdags ting, der opstår i hverdagen, større planlægnings-/koordineringsopgaver samt en række andre af de forskelligartede opgaver, der håndteres i sekretariatet.

Odense Kommune

Funktionsleder til BBR, Adresse og Udstykning

Odense C

Kunne du tænke dig at arbejde i et fagligt ambitiøst team, hvor spændende opgaver, godt kollegaskab og fleksibilitet i hverdagen går hånd i hånd? Er du en struktureret, inddragende og konstruktiv leder?

Vi søger en funktionsleder, der brænder for et afvekslende job, hvor du arbejder på kontoret i tæt samarbejde med kollegerne om BBR, nye adresser og matrikulære sager og har teamets udvikling og trivsel for øje.

Din primære rolle bliver at understøtte dit team i deres opgaver, sætte retning for arbejdet og sikre gode processer.

Ud over funktionslederrollen indgår du også i kontorets daglige opgaver, i tværgående opgaver samt i andre ledelsesmæssige opgaver i samarbejde med kontorchefen.

Odense Kommune
DTU, Danmarks Tekniske Universitet

Sekretariatsmedarbejder til INNO-CCUS (barselsvikariat)

Kgs. Lyngby

INNO-CCUS er et ambitiøst partnerskab, som fokuserer på forskning og udvikling indenfor Carbon Capture, Utilisation, and Storage (CCUS).

INNO-CCUS-sekretariatet søger en handlekraftig og driftsorienteret sekretariatsmedarbejder til et barselsvikariat. Din rolle vil være afgørende for at støtte forskningsprojekter administrativt, samarbejde tæt med direktøren og være i løbende dialog med diverse interessenter. Dine indsatsområder vil spænde bredt – fra projektadministration til eventplanlægning og -afvikling.

Dette barselsvikariat tilbyder en unik chance for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer.

Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Receptionist med stort servicegen

København Ø

Har du lyst til at være det første ansigt, besøgende møder, når de træder ind ad døren hos Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR)?

Dine opgaver består primært af klassiske receptionsopgaver, hvor den gode modtagelse er den vigtigste. Dertil kommer forskellige administrative opgaver som f.eks. proces for nye og fratrædende medarbejdere.

Du får en god og grundig introduktion til dine arbejdsopgaver, så du bliver klædt godt på til at varetage jobbet, ligesom der løbende vil være mulighed for hjælp og sparring omkring løsningen af dine arbejdsopgaver.

Kriminalforsorgen Øst

Institution Vestegnen, Herstedvester Fængsel, søger en administrativ medarbejder, Kriminalforsorgen Øst

Albertslund

Brænder du for at gøre en forskel og blive en del af vores klientsekretariat, hvor vi støtter hinanden fagligt og opgavemæssigt, i en uformel omgangstone?

Du vil bl.a. skulle varetage opgaver indenfor:

  • Lave programmer og opslag til afdelingerne
  • Ansøgningsskema til økonomisk hjælp
  • Opdatere data i eksisterende systemer
Lolland Kommune

Konsulent til Børn, Unge og Familie

Maribo

Vi søger en erfaren og visionær konsulent til vores Børn, Unge og Familie-sektor. Som konsulent vil du være central i forhold til at støtte op om ledergruppen og spille en afgørende rolle i udviklingen og implementeringen af strategier og politikker inden for området.

Du vil være med til at udarbejde sagsfremstillinger og beslutningsoplæg til det politiske niveau samt sikre koordinationen mellem forskellige enheder og interessenter.

Der vil være mulighed for at være med til at udvikle stillingen. Vi har hjemmearbejdsdage og fleksibel arbejdstid.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Sekretær med stærke koordinerings- og samarbejdsevner til direktørbetjening og kalenderstyring

Frederiksberg

Er du vild med at planlægge og organisere, og er dit servicegen udover det sædvanlige?

Som sekretær vil du få titlen chefsekretær og samme med en chefsekretærkollega, understøtte vores direktørgruppe i deres opgaveløsning og sikre godt overblik, planlægning og opfølgning på møder.

Du vil få konkret til opgave at sørge for at hverdagen glider for to til tre af vores direktører samtidig med, at du også har ansvar for at understøtte direktørerne med forskellige praktisk administrative opgaver af forskellig karakter, såsom rejsebestillinger, fraværs- og ferieregistrering m.v.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Fredericia Kommune

Jobformidler til Sygedagpenge & Fastholdelse, Jobcenter Fredericia

Fredericia

Jobcentret er i en spændende udvikling, hvor der er er fokus på mål og effekter for mennesker, der står uden for arbejdsmarkedet, hvad enten det er midlertidigt pga. sygdom eller en længere manglende tilknytning til arbejdsmarkedet. Vi har fokus på samtalen med borgeren og den virksomhedsvendte indsats. Vi er rigtig godt på vej, og vil gerne have dig med ombord, så vi kan lykkes med endnu flere borgere i job.

Dine primære opgaver vil være, at understøtte og motivere sygemeldte borgere på deres vej tilbage til deres arbejde eller nye muligheder på arbejdsmarkedet med konkrete jobmål.

Frederiksberg Kommune

Vi søger 2 dygtige sagsbehandlere til kontanthjælpsteamet

Frederiksberg

Dine opgaver vil primært bestå i at behandle ansøgninger om hjælp til forsørgelse og sagsopfølgning på igangværende bevillinger (70%), ansøgninger om hjælp i særlige tilfælde (20%), samt telefonisk rådgivning og vejledning (10%).

Vi har fokus på at skabe en arbejdsplads med et trygt arbejdsmiljø hvor vi rummer hinanden og anerkender hinandens forskelligheder. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde.

Helsingør Kommune

Administrativ medarbejder til Byggesagsafdelingen

Helsingør

En af vores medarbejdere i byggesagsafdelingen er gået på pension, så vi har brug for en ny kollega.

Vil du være med til at hjælpe borgerne og virksomhederne med forskellige spørgsmål vedrørende deres byggeri, og samtidig passe på Helsingør Kommunes bymiljøer og naturværdier? Så har vi jobbet til dig.

Vi er en arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone og engagerede kolleger, samt et stærkt fagligt miljø med rig mulighed for udvikling både fagligt og personligt. Der vil også være mulighed for hjemmearbejde.

Trafikstyrelsen

Stærk på ledelse og driftsopfølgning?

Aalborg

Se video om Trafikstyrelsen som arbejdsplads

Trafikstyrelsen bistår de særligt nedsatte erstatnings- og taksationskommissioner med at behandle sager om erstatning til minkavlere som følge af nedlukningen af minkerhvervet i Danmark.

Afdelingen i Aalborg vokser, og vi søger nu 2 teamledere til at hjælpe os med at løfte ledelsesopgaven.

Som teamleder hos os

  • bliver du leder for et team af kompetente og engagerede medarbejdere
  • ligger ansvar for produktion, kvalitet og målopfyldelse i teamet hos dig
  • har du fokus på drift, fremdrift og trivsel i dit team
Trafikstyrelsen
Trafikstyrelsen

Stærk på ledelse og driftsopfølgning - Viborg

Se video om Trafikstyrelsen som arbejdspladsTrafikstyrelsen bistår de særligt nedsatte erstatnings- og taksationskommissioner med at behandle sager om erstatning til minkavlere som følge af nedlukningen af minkerhvervet i Danmark.

Afdelingen i Viborg vokser, og vi søger nu en teamleder til at hjælpe os med at løfte ledelsesopgaven.

Som teamleder hos os

  • bliver du leder for et team af kompetente og engagerede medarbejdere
  • ligger ansvar for produktion, kvalitet og målopfyldelse i teamet hos dig
  • har du en fagkoordinator som sparringspartner til faglige problemstillinger
Trafikstyrelsen
Skanderborg Provsti

Provstisekretær i Skanderborg Provsti, Århus Stift (fuldtidsstilling)

Har du flair for regnskab og kan lide at arbejde med komplekse administrative opgaver inden for offentlig forvaltning?

Du vil bl.a. være sekretær for provst og provstiudvalg i forbindelse med møder. Du skal bl.a. udarbejde dagsordner og afgørelser, sagsbehandle og forberede præsentationer og analyser.

Vi tilbyder en selvstændig stilling med fleksibilitet efter aftale med provsten mht. arbejdstider og med mulighed for enkelte dage med hjemmearbejde.

FGU Nordvestsjælland

Administrativ medarbejder med flair for Excel (HK)

Fårevejle

Kan du tænke dig at arbejde med elevadministration og er du samtidig god til og kan lide at nørde med Excel, Pivot og LDV-analyser?

FGU Nordvestsjælland er en selvejende institution, hvor du har stor mulighed for at være med til at sætte dit eget præg på fremtidens uddannelse for den målgruppe, der ikke går den lige vej til ungdomsuddannelse eller job.

Du tilbydes et spændende og udviklende job på i en uddannelsesinstitution i positiv udvikling, som du kan være med til at præge og opbygge med dine kompetencer både fagligt og personligt.

Banedanmark

Koordinatorer til Infrastruktur - Vedligehold Kontrakter, Spor Øst

Ringsted

Har du en struktureret og logisk tilgang til opgaveløsning og har du mod på, at arbejde med komplekse koordinationsopgaver inden for sporvedligeholdelse?

Se video om Banedanmark som arbejdsplads

I vores sektion arbejder vi med at vedligeholde sporene ved hjælp af eksterne kontrakter. Vi har susende travlt samtidig med, at vi også er ved at opbygge en ny sektion.

Dine opgaver vil bla. være:

  • Opfølgning på eksterne leverancer i form af udført arbejde og dokumentation
  • Strukturere og planlægge opgaver sammen med vores Byggeledere og planlægningsafdeling
Banedanmark

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV