Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
324 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Dygtige rådgivere og forhandlere til Overenskomstansatte
Vi søger to tidsbegrænsede konsulenter (7-9 måneder) til at rådgive og forhandle for vores overenskomstansatte medlemmer i det offentlige.
Dine arbejdsopgaver spænder bredt fra individuel rådgivning og sparring til undervisning og oplæg. Du vil blive ansat i afdelingen for Overenskomstansatte, og du vil opleve både at have egne ansvarsområder og arbejde tæt sammen med resten af afdelingen om fælles indsatser.
Lønkonsulent
Vil du have et job, hvor du virkelig kan gøre en forskel? Så har du her mulighed for at være en del af LIVSVÆRK, hvor vi hver eneste dag arbejder på at skabe bedre vilkår for udsatte børn, unge og familier.
Vi er en landsdækkende forening med godt 25 selvejende institutioner og nok Danmarks største NGO inden for socialområdet.
Din kontaktflade til institutionerne bliver stor. Sammen med resten af HR-teamet bliver du drivkraften i vores arbejde med at indfri ambitionerne om at understøtte sikker drift. Det betyder også, at vi har fokus på løbende forbedringer og automatisering af processerne i lønadministrationen.
Ambitiøs Business Controller med skarp analytisk sans
Kunne du tænke dig at arbejde bredt med controlling samt intern og ekstern rapportering i en international virksomhed? Har du sans for detaljer, og formår du samtidig at forstå det store billede og skabe overblik?
Som OFS’ nye Business Controller bliver du en del af en international organisation med hovedkontor i US. Vi håndterer økonomien for det danske site, hvor vi har hele værdikæden og dermed også en masse spændende opgaver i Finansafdelingen. Hos OFS lægger vi stor vægt på en sund økonomisk drift og udvikling af vores forretning, og vi søger en controller, der kan hjælpe os med cost controlling, rapportering og procesoptimering.
Bogholder/økonomiansvarlig til mindre advokatfirma
Vi søger en bogholder/regnskabsansvarlig, der også trives med ansvaret for diverse administrative opgaver – gerne til tiltrædelse 1. august 2024.
Du vil få ansvaret for vores regnskabsafdelingen og skal varetage alle regnskabsmæssige opgaver, herunder bogføring og klargøring til årsregnskab og revision, lønninger, fakturering af klienter mv. Du vil også skulle bistå med personaleadministration, inkl. kontrakter, ferieregnskab, tilrettelæggelse og opfølgning på medarbejdersamtaler og efteruddannelse mv.
Controller til en af Skandinaviens største gaveleverandører
Kunne du tænke dig at bruge din erfaring med regnskabsprocesser i en rolle, hvor du både beskæftiger dig med den klassiske regnskabsrapportering samt financial controlling?
Du sætter dit fingeraftryk på vores videre udvikling, da vores økonomifunktion spiller en vigtig rolle i vores fortsatte vækst. Vi kigger på nye markeder at ekspandere til i fremtiden, så der sker en masse spændende.
Barselsvikariat: Regnskabsmedarbejder til København
Du vil komme med på vores digitale rejse inden for bogføring – vi er blandt andet i gang med en implementering af et nyt regnskabssystem. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.
Vi har fokus på work-/life-balance og tilbyder bl.a. mulighed for hjemmearbejde samt fleksible arbejdstider.
Vi leder efter en nyuddannet kollega til IT-revision
Er du snart nyuddannet og har lyst til at lære hvad IT-revision og IT-erklæringer er, har du mulighed for det nu. Har du lyst til at være en del af en virksomhed, der hjælper mennesker med at realisere deres drømme?
Du bliver en del af et team, som har det godt med hinanden, og hvor det sociale også har betydning. Det er ikke ualmindeligt, at man tager en sodavand eller lignende sammen efter arbejde. Derudover afholder BDO løbende arrangementer som eksempelvis DHL-løb, månedlige fredagsbarer og ikke mindste de årlige fester (sommerfest og julefrokost).
Er du vores nye kollega til Foreninger?
Vi søger i øjeblikket en Ejendomsadministrator, der med sit kendskab og viden inden for branchen vil være med til at sikre, at DEAS altid lige er den tand bedre.
Du får ansvaret for din egen portefølje af foreningsejendomme med kontakt til både bestyrelser, beboere og samarbejdspartnere.
Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads, der sætter stor pris på deres medarbejdere, det betyder bl.a. at du får en fleksibel hverdag med mulighed for at arbejde hjemmefra.
Accounts Receivable, Credit Controller
We’re looking for an Accounts Receivable,Credit Controller who can take our credit management practices to the next level.
You will play a crucial role in our identifying key development areas within existing & new solutions. You will get to utilize your skills in stakeholder management as well as analytical and coordinating competencies to ensure operational efficiency.
We offer a highly vibrant and international work environment with colleagues all over the world.
Konsulent til EIFOs Ukraineteam (barselsvikariat)
Vil du arbejde med genopbygning af Ukraine i tæt samarbejde med danske virksomheder?
Kernen i EIFO’s arbejde i Ukraine er vores låne- og garantifacilitet med en samlet kapacitet på 1,3 mia. kr. Her yder vi lån og garantier til dansk eksport og investeringer i Ukraine.
Vi tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling
Ny kollega til projektadministration og administrativ understøttelse på forskningsområdet
Har du en solid forståelse for tal kombineret med gode kommunikative kompetencer samt lyst til at arbejde med både projektadministration og alsidig administrativ understøttelse på forskningsområdet, så er det måske dig vi leder efter?
Du får dygtige og engagerede kolleger samt et godt arbejdsmiljø med plads til sparring, inddragelse og relevant kompetenceudvikling.
Vicedirektør til opbygning af Danmarks fremtidige forsvar
Vil du understøtte Forsvarsministeriets øverste ledelse i opbygningen af forsvaret? Er du i stand til at håndtere komplekse ledelsesopgaver med overblik, selv når tempoet er højt?
Du vil med reference til Forsvarsministeriets koncernstyringsdirektør få det overordnede ledelsesansvar for departements forligsimplementering, og du vil blive en hovedaktør i at indrette, udføre og udvikle departementets styring af en lang række store initiativer for at styrke dansk forsvar.
Dit nøjagtige ansvarsområde vil blive fastsat i dialog og under hensyn til dine kompetencer.
Controller til DR Økonomi - Genopslag
Vi kan ikke tilbyde dig resterne fra Den Store Bagedyst eller billetter til de bedste pladser ved Torsdagskoncerterne.
Men vi kan tilbyde en spændende hverdag i et stort, kreativt mediehus, hvor dit bidrag til økonomistyring vil være afgørende for at udstyre ledere og chefer med det, de behøver, for at træffe de bedste beslutninger.
Her er der plads til at være ambitiøs og karriereorienteret, samtidig med at der er en god balance mellem arbejde og privatliv.
Har du interesse for løn- og personaleadministration? Løn- og personalekonsulenter til Center for Løn og Personale
Vil du være en del af en spændende arbejdsplads, hvor vi udfører en bred vifte af løn- og HR-relaterede opgaver, så har vi dit næste job.
Vi er en enhed, hvor medarbejderne trives, og hvor vi gennem vores servicemål og faglighed leverer et højt serviceniveau.
Du kommer til at arbejde med de mest integrerede HR- og lønsystemer i Danmark, der understøtter processen med at udvikle og automatisere de administrative opgaver på lønområdet. Vi er meget langt i automatisering af lønprocessen, hvilket er med til at gøre hverdagen spændende.
Økonomiprofil med sans for digitale løsninger
Vil du hjælpe Staten med at holde snor i både lokale budgetter og udarbejdelse af finansloven? Har du en økonomifaglig baggrund og interesse for statslige økonomistyring? Så er det måske dig vi leder efter.
Du bliver en del af vores SBS-gruppe, som lige nu består af syv medarbejdere, der i et tæt samarbejde med vores leverandør arbejder med både udarbejdelse af usecases og relaterede opgaver som: analyser, test og dokumentation.
Regnskabsassistent/bogholder
Motiveres du af at have ansvaret for varetagelsen af de daglige bogholderiopgaver og brænder du for at arbejde i en international virksomhed med en uhøjtidelig og afslappet atmosfære?
Eksempler på dine arbejdsopgaver:
- Kreditor- og debitorbogholderi, herunder betalinger og afstemninger
- Bogføring og afstemning af bank
Bogholder til mindre el-installationsvirksomhed
Er du en dygtig og detaljeorienteret bogholder, der trives i en mindre virksomhed med en uformel og hands-on arbejdskultur?
Dine arbejdsopgaver vil inkludere:
- Bogføring af indtægter og udgifter
- Afstemning af konti
Vi tilbyder bl.a. en spændende og alsidig stilling i en virksomhed med en stærk holdånd, samt fleksible arbejdstider og mulighed for deltid.
Servicekoordinator – administration af servicekontrakter på grøn fjernvarme
Vil du bidrage til den grønne omstilling ved at være ansvarlig for administrationen af servicekontrakter på drift og vedligehold af vores kunders fjernvarmeanlæg?
Vestforbrænding er i fuld gang med udrulningen af grøn fjernvarme til mange tusinde nye kunder. Når kunderne har fået fjernvarme ind i deres bolig, så har kunderne mulighed for at tegne en abonnementsordning på deres fjernvarmeinstallation – dette uanset om det er Vestforbrænding eller kunden selv, der ejer fjernvarmeinstallation.
Til at administrere disse abonnementsordninger søger vi en servicekoordinator.
Regnskabsmedarbejder til vores økonomiafdeling i København
Du vil som vores nye kollega i økonomiafdelingen være med til at oprette sager, sikre rettidig fakturering og betaling på vores projekter. Oprettelse af sager, fakturering af projekter og debitoropfølgning sker i tæt samarbejde med vores projektledere i alle afdelinger.
Vi gør en dyd ud af at passe godt på vores medarbejdere, så alle har de bedste forudsætninger for at udvikle sig og løse vores opgaver.
Er du vores nye kollega?
SPIA søger kompetent og analytisk regnskabskonsulent.
Arbejdsopgaverne i stillingen er, at du får ansvaret for bogholderi, administrative og økonomiske opgaver for nogle faste institutioner, hvor du er i tæt samarbejde med institutionslederen om styringen af deres økonomi.
Stillingen er som udgangspunkt på ca. 30 timer om ugen, med opstart 1. august – eller snarest muligt herefter.