68 jobannoncer matcher din søgning 68 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Roskilde Universitet

Fuldmægtig eller specialkonsulent til at drive og udvikle økonomistyringen på Roskilde Universitet

Vil du bidrage til at drive og videreudvikle økonomistyringen og ledelsesinformationen på Roskilde Universitet?

Du bliver en del af Budget & Analyse teamet, som består af fem medarbejdere, der arbejder tæt sammen omkring større økonomi og planlægningsopgaver. Teamet har ansvaret for de årlige budgetter og står for, at udvikle og udarbejde dashboards til ledelsen samt at monitorere og prognosticere aktivitetsdata.

SeeSafe ApS

Økonomiassistent der kan vokse med SeeSafes hastige vækst i Danmark og internationalt

Næstved

Som en del af vores team får du en unik mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer i en virksomhed med fokus på innovation, bæredygtighed, kvalitet og medarbejdertrivsel.

Du kommer til at indgå i et fantastiske team med godt kollegaskab.

Vi varetager alle aspekter af økonomifunktioner in house – fra betalinger til fakturering, bogføring og afstemninger, rapportering og controlling mv. Du kommer til at arbejde med alle jobfunktioner.

FGU Syd- og Vestsjælland

Engageret økonomimedarbejder med lyst til alsidige arbejdsopgaver og bredt ansvar

Korsør

Er du kvik og skarp, og elsker tal? Har du lyst til at arbejde selvstændigt med controlling, indkøbsaftaler, styring af økonomi i projekter og diverse ad hoc-opgaver? Så kan du være den medarbejder, vi søger.

Vi er en uddannelsesinstitution med 4 skoler i 3 kommuner. Vores fællesadministration har lokation i Korsør, og det er herfra du skal arbejde. Vi mangler en dygtig og erfaren medarbejder til at supplere vores regnskabsleder, der sidder med ansvaret for det institutionens regnskab og registreringer.

Den Socialfaglige Organisation ApS

Erfaren HR- og lønkonsulent

Holbæk

Har du flair for hele HR- og lønpaletten, og går du til dine arbejdsopgaver med en positiv indstilling?

Du skal have solid viden om arbejdsret og ansættelsesret og være ivrig efter at dele denne viden med dine kollegaer. Som erfaren lønkonsulent forventer vi, at du har økonomisk forståelse, at du sætter en ære i at køre rigtig løn og er i stand til at være primus motor på lønkørsel (vi benytter Danløn).

Vi tilbyder bl.a. flextid og mulighed for 4-dages arbejdsuge.

Borch Textile Group

Økonomiassistent

Slagelse

Du vil have tæt samarbejde og sparring med vores økonomichef og du vil i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere varetage den daglige økonomi i koncernens selskaber. Stillingen er som udgangspunkt normeret til 32 timer pr. uge.

Vi tilbyder en ansættelse på en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer, højt til loftet og med mulighed for at sætte et personligt præg på opgaven samt mulighed for personlig og faglig udvikling.

NOV Flexibles, NOV

Payroll Administrator

Brøndby or Kalundborg

The Payroll Administrator ensures accurate and timely payroll processing for the business units in Denmark.

Duties and responsibilities include but are not limited to:

  • Responsible for the full spectrum of tasks regarding the monthly payroll for Denmark.
  • Ensure accurate and timely processing of payroll in accordance with local statutory requirements and regulations.

Adaptability, good judgement and a commitment to self-improvement are essential for success in this role.

NOV Flexibles, NOV
Ragn-Sells Danmark A/S

Vi søger bogholder/administrativ medarbejder

Næstved

Vi er 6 medarbejdere i Økonomiafdelingen, som varetager den daglige administration, regnskaber og bogholderi for Ragn-Sells, og du bliver en del af teamet.

Som bogholder og administrativ medarbejder er dine arbejdsopgaver:

  • Bogføring af bilag, fakturaer og indbetalinger
  • Kontrol af konteringer og godkendelse af leverandørfakturaer

Vi er eksperter inden for vores felt, og vi sørger selvfølgelig for at oplære dig og sætte dig grundigt ind i vores systemer.

Herlufsholm Skole og Gods

Controller

Næstved

Vil du være med til at videreudvikle og sætte dit præg på Økonomiafdelingen på Herlufsholm Skole og Gods?

Herlufsholm har de seneste år haft fokus på at digitalisere, optimere og automatisere forretningsprocesser bl.a. via nyt ERP-system, Business Central. Vi har fundamentet på plads, og afdelingen arbejder nu videre på værdiskabende initiativer, optimering af processer og procedurer, som kan tage virksomheden til det næste niveau.

Lån & Spar Bank

Finanstrainee

Køge

Den 1. februar 2025 byder vi velkommen til nye medarbejdere, som starter i vores finanstrainee-forløb.

Som en del af noget særligt tilbyder vi et udfordrende forløb med muligheder for personlig og faglig udvikling samt individuelle mentorforløb.

Som finanstrainee hos os får du en 15-måneders periode, hvor du bliver tilknyttet et rådgivningscenter og bliver en integreret del af vores rådgivningsteam.

Lån & Spar Bank
Profilpartners søger for TAG Holding ApS
Gem
Profilpartners

Ejendomsadministrator til alsidig stilling på nedsat tid

Roskilde

Da stillingen er nyoprettet, vil du få god mulighed for selv at sætte dit præg på dine arbejdsmetoder.

Du får en meget selvstændig stilling i et særdeles velkonsolideret investeringsselskab, hvor du får store frihedsgrader til selv at planlægge dit arbejde. Blot arbejdsopgaverne bliver løst til tiden og lejerne er glade og tilfredse, så er man meget åben for, hvornår og hvordan du arbejder.

Du får en bred kontaktflade, idet du sidder i bestyrelsen hos to ejerforeninger og kommer til at sidde i bestyrelsen og stå for at drive en grundejerforening. I den forbindelse bliver du også involveret i at drive et tilhørende fælleshus.

Moment søger for KN Energy Group
Gem
Moment

Erfaren regnskabsassistent

Lille Skensved

Har du erfaring med lønkørsel og personaleadministration, så er det nu at du som regnskabsassistent kan blive en del af et mindre team i en nærværende familieejet virksomhed i et barselsvikariat de næste 11 måneder.

Der vil være en god indflyvning til dine arbejdsopgaver, og dertil er der gennemarbejdede manualer der gør, at du hurtigt kan blive fortrolig med arbejdsgangene hos KN.

Dine opgaver vil udover lønkørsel blandt andet omfatte følgende:

  • Betalinger
  • Afstemninger ved månedsafslutninger
  • Periodiseringer
Samala Care ApS

Løn bogholder – 10 timers stilling pr. uge

Roskilde

Er du en erfaren regnskabsmedarbejder med en skarp sans for løn, så kan du være den person, som vi leder efter hos Samala.

Om jobbet

Du vil komme til at beskæftige dig med primært løn og regnskab.

  • Månedlig lønkørsel til vores 90 medarbejdere via Dataløn
  • Bogføring

Vi kan tilbyde et spændende job i et firma i vækst. Spændende og varierende hverdag med plads til den enkelte.

Cfischer Holding og Fischer Ejendomme

Erfaren profil til stillingen som Økonomi- og regnskabsansvarlig CFischer Holding søges

Greve

Er du klar til at blive en del af et dynamisk og voksende team hos Cfischer Holding og Fischer Ejendomme? Vi søger nu en erfaren regnskabsansvarlig til vores kontor i Greve. Hos os vil du opleve en hverdag fyldt med variation, inspiration, frihed og ansvar.

Vil du være:

  • En aktiv del af en virksomhed i konstant udvikling?
  • Ansvarlig for at planlægge din egen arbejdsdag, med stor grad af frihed under ansvar?
  • Med til at forme en positiv arbejdskultur i et hyggeligt kontormiljø og i en afslappet atmosfære?

Så læs mere her.

Andel Holding A/S

Treasury controller – Vil du arbejde med treasury, controlling og FP&A?

Svinninge
Koncern Treasury er en specialist-afdeling, der til dagligt understøtter koncernens ledelse og forretningsenheder og er ansvarlig for koncernens treasury-politik, cash management, likviditet, finansiering, finansielle risici, finansielle forecast og -rapporteringer samt banker.

Som vores nye kollega vil du få en nøglerolle i vores afdeling, da du gennem dine arbejdsopgaver vil få ansvaret for ”maskinrummet” i Koncern Treasury.

Dit primære arbejdssted 3 dage om ugen er på kontoret i Svinninge, små 40 minutter fra Roskilde og 1 time fra København.

Andel Holding A/S
fischer a/s

Nordic Financial Controller

Køge

Har du lyst til at skabe din egen vigtige rolle i en uformel vækstvirksomhed? Kan du lide at nørde med tal i detaljer, samt have et overblik over dine selskabers aktiviteter - så er stillingen som Nordic Financial Controller hos fischer a/s – måske noget for dig.

Du vil blive en del af Finansafdelingen hvor vi er 7 dedikerede medarbejdere, der varetager regnskab, controlling og økonomistyring. Vi indgår i et tæt samarbejde med vores nordiske kollegaer og vores tyske moderselskab.

Holbæk Kommune

Datakonsulent til Læring og Trivsel

Holbæk

Søger du et job, hvor du kan være med til at bestemme hvordan, hvornår og hvor opgaverne løses? Og hvor du vil være med til at sikre børn og unge de bedste lærings- og udviklingsmuligheder i alderen 0-16 år. Ja, så har vi brug for dig som datakonsulent – uanset om du er nyuddannet, erfaren eller i gang med dit studie.

Som datakonsulent får du ansvar for at udvikle, bearbejde og formidle data til det politiske udvalg, områdeledere, skoleledere og PPR. Du skal hjælpe os med at udvikle og visualisere data, så de kan kvalificere ledernes beslutninger.

Krummebækgaard ApS

Økonomiansvarlig

Askeby

Vi søger en dygtig og erfaren økonomiansvarlig til vores koncern, som består af tre selvstændige virksomheder: Krummebækgaard ApS, Værkstedsskolen Krummebækgaard ApS samt Krummebæk Huse.

Krummebækgaard er inde i en rivende udvikling og du bliver ansvarlig for den overordnede styring og administration af koncernens økonomi med direkte reference til direktøren.

De tre virksomheder udgør tilsammen en dynamisk organisation, hvor der ofte sker nye tiltag, som involverer den økonomiansvarlige. Det betyder, at hver dag vil byde på spændende udfordringer.

Krummebækgaard ApS
Stryhns Gruppen A/S

Lønspecialist

Roskilde

Begejstres du af at yde god service og være den der har styr på reglerne og processerne?

Du vil blive en del af afdelingen ’HR, Løn og Kommunikation’ og vil få 5 kollegaer, der som dig sætter en ære i vores høje faglighed og evne til at skabe en god og positiv stemning omkring os – vi skal have det sjovt, når vi går på arbejde, på den måde lykkes vi alle meget bedre.

Stryhns Gruppen A/S
Accountor Denmark A/S søger for AZVI Danmark
Gem
Accountor Denmark A/S

Erfaren administrativ/regnskabs profil - til spændende nystartet internationalt firma

Ringsted

Du vil være bindeleddet mellem AZVI og et eksternt konsulenthus. Konsulenthuset vil stå for den daglige bogføring og løn. Dine ansvarsområder inkluderer indsamling af teknisk information til udarbejdelse af fakturaer og løn, samt kontrol af leverandørfakturaer og eksternt konsulenthus, samt ansvar for at

  • Udarbejde købsordre til leverandører
  • Forberede kontrakter til leverandører

Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, alsidige opgaver og 15 dygtige kolleger i et joint venture-selskab under AZVI.

Røde Kors Hjemmet i Sorø

Dynamisk og servicemindet administrativ medarbejder med godt overblik, søges til Røde Kors Hjemmet i Sorø fra d. 1. juli 2024

Vi søger en administrativ medarbejder, der i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige kollegaer, kan understøtte og bidrage til en god struktur og effektive arbejdsgange.

Primære opgaver er bl.a.

  • Økonomi
  • Understøttelse af centerleder
  • Personaleadministration

Vi tilbyder en meget afvekslende og dynamisk hverdag med udfordrende og mangfoldige arbejdsopgaver. Stillingen er på 30-35 timer.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stillinger.

Opret CV