62 job matcher din søgning 62 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 62 resultater.
raaco A/SBogholderiassistent

raaco A/S, Nykøbing F.

raacos internationale regnskabsfunktion varetager bogholderiet for såvel moderselskab som udenlandske datterselskaber i samarbejde med ansatte i datterselskaberne.

Du vil få et spændende og alsidigt job i en international virksomhed i udvikling, hvor du selv kan planlægge din hverdag og som byder på mange faglige udfordringer. Du vil få en stor berøringsflade med resten af organisationen.

Dine arbejdsopgaver består blandt andet af:

  • Kreditorbetalinger for moderselskab.
  • Bogholderi for datterselskaber i UK og Norden, herunder debitor-, kreditor- og finansbogholderi, afregning og afstemning af moms, diverse indberetninger til offentlige myndigheder, diverse afstemningsopgaver.
  • Fakturering.
  • Afløsning i reception.
Jobindex A/S
Finance Assistant - Barselsvikariat

Jobindex A/S søger for Sofacompany i Ringsted

Sofacompany's koncern-regnskabsafdeling i Ringsted, søger efter en kvalitetsbevidst og dedikeret allround bogholder, der kan lide at have stor bredde i sit arbejde, er struktureret og sætter en ære i at levere kvalitet til tiden.

Stillingen er et barselsvikariat frem til 1. marts 2021 på 37 timer ugentligt, dog med mulighed for 30-32 timer, hvis ønsket.

De primære arbejdsopgaver:

  • Bogføring af omkostningsfakturaer for både danske og udenlandske selskaber
  • Kreditorrelaterede opgaver
  • Bogføring af omkostningsbilag og udlæg
Jobindex A/S
SøfartsstyrelsenSkarp administrativ medarbejder til digitalisering og forretningsudvikling

Søfartsstyrelsen, Korsør

Søfartsstyrelsen er i gang med en stor omlægning af vores IT-systemer, der skal sikre en professionel service til vores kunder i en digital fremtid og implementering af vores IT-arkitektur. Vi har derfor brug for en dygtig kontorfunktionær, der skal bistå vores projektledere med en struktureret projektafrapportering og -økonomistyring.

Du vil få til opgave at støtte projektlederne i at efterleve retningslinjer for styring, afrapportering til direktionen og administration af projekterne, præcis kontering og rettidig betaling af fakturaer bl.a. på projekterne.

Dine opgaver bliver bl.a.:

  • Indledende modtagelse og kontering af afdelingens fakturaer i vores økonomisystem
  • Viderefordeling af fakturaer til projektledere og controlling af rettidig godkendelse
  • Bistå kollegaer i enheden med rejseafregning
SkattestyrelsenEngageret kontrolmedarbejder til Afgifter i Næstved

Skattestyrelsen

Vil du være med til at skabe fundamentet for finansiering af det danske velfærdssamfund? Motiveres du af at fordybe dig i komplekse sager og selvstændigt træffe afgørelser – og trives du i et dynamisk miljø med stor kontakt til virksomheder og deres rådgivere? Så er du måske vores nye kollega i Afgifter 5 i Næstved.

Du vil i første omgang blive tilknyttet et projekt, som fokuserer på kontrol af afgift på spil, der bidrager til samfundsøkonomien med over 2 mia. kr. om året. Her vil du særligt komme til at arbejde med Onlinespil, og således udføre kontrol af danske og udenlandske virksomheder, der har tilladelse til at udbyde spil i Danmark.

Der er typisk tale om komplicerede sager med store virksomheder, som udfører mange transaktioner. I den forbindelse vil du også indgå i et tæt samarbejde med virksomhederne og deres rådgivere.

Skattestyrelsen
SkattestyrelsenEngagerede kontrolmedarbejdere til Afgifter i Næstved

Skattestyrelsen

Vil du være med til at skabe fundamentet for finansiering af det danske velfærdssamfund? Motiveres du af at arbejde i et dynamisk miljø, hvor dine opgaver skifter mellem udgående kontrol af den illegale handel på afgiftsområdet og sagsbehandling på kontoret? Og trives du med arbejde som kan indeholde komplekse problemstillinger? Så er du måske vores nye kollega i Afgifter.

Du vil blive tilknyttet et projekt, som varetager kontrol med illegalt importerede afgiftspligtige varer på tværs af Danmark og ved grænsen. Dit arbejde vil derfor være kombineret af dage på kontoret og dage med udgående kontroller, som i noget omfang udføres udenfor normale arbejdstider. I perioder vil du desuden skulle samarbejde tæt med eksterne samarbejdspartnere, som fx politi og Fødevarestyrelsens Rejsehold.

Skattestyrelsen
Centrum Personale A/S
Salgscontroller til nyoprettet stilling i Roskilde

Centrum Personale A/S søger for kunde

Kender du Excel forfra og bagfra? Tager du detektivkasketten på og opsporer tal og informationer? Er du først tilfreds, når alt er korrekt oprettet og koordineret? Vil du gerne understøtte og kommunikere med dine kolleger, så organisationen kan blive endnu bedre?

Så er det denne stilling, du skal søge; Vi kigger efter en salgscontroller til vores kunde i Roskilde – en salgs- og servicevirksomhed, som oplever vækst og har ambitioner om at fortsætte den positive udvikling.

Dit ansvarsområde omhandler derfor bl.a.:

  • Månedlige oprettelser af varer i it-systemer
  • Oprettelse af nye priser
  • Udformning af skema til diverse samarbejdspartnere
  • Fejlsøgning i systemet, hvis tingene ikke passer
Centrum Personale A/S
Zealand Care A/SØkonomiassistent med styr på løn, der vil gøre en forskel

Zealand Care A/S, Holbæk

Som økonomiassistent hos Zealand Care bliver du en del af en økonomisk stærk servicevirksomhed. Vi har brug for en økonomiassistent, som kan spænde over traditionelt regnskab, men som også har en stærk økonomibaggrund, der kan sikre korrekt fakturering og registrering af vores arbejde over for vores kunder.

Du bliver en del af et hårdtarbejdende team i en virksomhed med stor passion for at hjælpe andre. Vi har en flad organisation, hvor det er naturligt at løfte i flok og give en hånd med, hvor det er nødvendigt.

Arbejdsopgaver:

  • Styr på de fleste af bogholderiets facetter
  • Indgå i arbejde med perioderegnskaber og løbende opfølgning
  • Lønudbetaling i Lessor samt håndtering og administration af Lessor Tid
Jobindex A/S
Økonomiassistent med drive søges til international produktionsvirksomhed i kraftig vækst

Jobindex A/S søger for Hovmand A/S i Køge

Vil du være med til at styrke økonomifunktionen hos HOVMAND A/S?

Vi har tredoblet omsætningen de seneste fem år og fortsætter væksten med høj hastighed. Vi leder efter en økonomiassistent der vil være med til at udvikle økonomifunktionen.

Dine opgaver vil være alsidige, hvor følgende opgaver er de primære:

  • Debitorstyring/kreditorstyring
  • Bogføringer, afstemninger, bank
  • Anlægskarkotek
Jobindex A/S
DLF Seeds A/S
Coordinator

DLF Seeds A/S, Roskilde

Vil du være en del af et centralt team i en international virksomhed?

Til vores hovedkontor i Roskilde søger vi en Coordinator til Central Field Production. Stillingen har en bred kontaktflade både internt og eksternt via telefon og e-mail, hvor vi stiller krav til kvalitet, kundeservice og engagement.

DLF

Vi er et uformelt team, der alle arbejder med en høj grad af selvstændighed, men er klar til at hjælpe hinanden når det kræves - og vores kontor ligger kun få minutters gang fra Roskilde station.

Jobbet indeholder følgende opgaver

  • Kontrakthåndtering
  • Afregning af vores frøavlere
  • Fakturering
DLF Seeds A/S
Ringsted KommuneSelvstændig og ansvarlig økonomikonsulent

Ringsted Kommune

Vil du arbejde med budgetlægning og økonomistyring, og trives du med en arbejdsdag præget af ansvar og selvstændighed?

I økonomiafdelingen, der organisatorisk er en del af staben Økonomi og Indkøb, søger vi en økonomikonsulent, der gennem samarbejde med de øvrige økonomikonsulenter kan understøtte kommunens økonomistyring og rådgive de decentrale faglige enheder om økonomi.

Dine primære opgaver er:

  • Budgetlægning og budgetopfølgning
  • Udarbejde budget- og arbejdsgangsanalyser
  • Understøtte brugen af kommunens økonomisystem, herunder opbygning og vedligeholdelse af kontoplan
Bring
Regnskabsassistent

Bring, Greve

Bring i Kastrup, snart Greve – din kommende arbejdsplads vil blive på vores nybyggede domicil i Greve

Med reference til vores økonomichef skal du varetage administrative og regnskabsmæssige opgaver for vores internationale Cargo-afdeling. Du bliver bindeleddet mellem vores økonomiafdeling i Sverige og vores driftsafdelinger i Danmark. Du vil have kontakt med kunder, leverandører samt vore interne økonomiafdelinger, der er placeret i Norden.

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads
  • En hverdag med masser af forskellige opgaver og kundekontakt
  • Et rart arbejdsmiljø med de allerbedste kollegaer
Bring
Newsec Property Asset Management Denmark A/SEjendomsadministratorer

Newsec Property Asset Management Denmark A/S, Lyngby eller Næstved

Har du relevant erfaring inden for ejendomsadministration, og har du lyst til at være del af et motiverende og imødekommende arbejdsmiljø, så har vi måske jobbet til dig?

Til vores afdelinger i Lyngby og Næstved søger vi ejendomsadministratorer med særlig interesse for foreninger.

Vores afdeling for foreningsadministration er blandt Danmarks mest professionelle leverandører af løsninger inden for foreningsadministration. Vi har fokus på det værdifulde samarbejde med kunden, uanset dennes størrelse eller behov.

For os er det vigtigt, at vores aktiviteter er vendt mod kunden, og at vi leverer det, der giver størst værdi for deres forening og bolig. Dette understøttes af ca. 100 kvalificerede og engagerede medarbejdere i foreningsafdelingen på tværs af landet.

VurderingsstyrelsenEngageret leder til driftsenhed i Vurderingsstyrelsen

Vurderingsstyrelsen, Maribo

Er du handlekraftig og brænder du for ledelse og drift? Trives du med ledelse af fagligt dygtige medarbejdere, med at skabe strategisk retning under en stor omstillingsproces, og har du et stort driftsfokus? Så er du måske vores nye funktionsleder i Maribo.

Som leder har du en udfordrende hverdag, som spænder fra faglig ledelse over drifts- og personaleledelse til udmøntning af strategien – alt sammen for et stærkt hold af ca. 20 medarbejdere og i tæt samspil med den øvrige ledergruppe.

Som funktionsleder er du ansvarlig for, at:

  • sikre fokus på kvalitet og faglighed i enheden
  • bidrage til den tværgående koordinering og sparring
  • fokusere på og bidrage til stadig effektivisering af opgaver og processer i egen enhed.
Vurderingsstyrelsen
ALLEGRO Consulting GmbH
Cluster Controller Nordics (m/w/d)

ALLEGRO Consulting GmbH recruiting on behalf of a client

Your new employer is a renowned and established industrial group and among Europe’s leading producers in the food and healthcare sectors. Over 1,700 personnel at more than 20 sites in Europe generate annual revenues in excess of €550m. In order to sustain our current growth trajectory, we are looking for a committed and skilled individual available in the near future for our Nordics region (DEN/SWE/FIN).

Responsibilities:

  • Cross-divisional monitoring of the financial performance of individual subsidiaries as well as support in clarifying commercial issues (net working capital, inventory, procurement)
  • Ensuring accurate and uniform financial reporting in close cooperation with the corporate accounting team
  • Taking responsibility for overseeing the budgeting and forecasting processes, with a clear focus on optimising working capital
ALLEGRO Consulting GmbH
Primagaz Danmark A/SFinance Assistant til Accounts Payable

Primagaz Danmark A/S, Køge

Primagaz leder efter en erfaren og engageret Finance Assistant som skal håndtere Accounts Payable i vores finansafdeling.

Med base på hovedkontoret i Køge og med reference til vores Senior Finance Business Partner skal du arbejde i vores Accounts Payable- and Receivables-team bestående af 3 personer udover dig.

Dit hovedfokus bliver at håndtere betalingerne til vores leverandører til Primagaz Danmark, Sverige og Norge, fra modtagelse af faktura og indscanning, til betaling samt afstemning af kreditorkonti og intercompany afregninger. Derudover forventes du i forbindelse med måneds- og årsluk at støtte bredt i afdelingen.

Du vil få et spændende og udfordrende job med masser af ansvar fra første dag. Du bliver en del af et erfarent team i et uformelt miljø, hvor der er rig lejlighed til at sætte sit præg på tingene og til at udvikle sig fagligt og personligt.

Grant Thornton
Til vores afdeling i Viby Sjælland søger vi en erfaren revisor – så er du klar til et jobskifte – så se her

Grant Thornton

Grant Thornton

Til vores afdeling i Viby Sjælland søger vi en erfaren revisor, der i tæt samarbejde med partner og i dialog med kunde og team skal være med til at afdække kundens behov.

Opgaver omfatter primært revision og regnskab med hovedvægt på relateret rådgivning for mellemstore og større ejerledede selskaber og koncerner, inden for et bredt spektrum af brancher.

Du vil referere direkte til en partner og arbejde med af et team revisorer på hver deres uddannelsestrin, alle topmotiverede, imødekommende og ikke mindst klar til at arbejde sammen med dig!

Grant Thornton
SEAS-NVE
Løsningsorienteret finansiel controller

SEAS-NVE, Svinninge

Vi søger en dygtig og engageret finansiel controller til Finans-, Controlling- & Rapporteringsteamet i vores finansafdeling. Er du stærkt analytisk, skarp inden for regnskab og controlling, og brænder du for rapporteringer og optimeringer af processer?

Som finansiel controller er du ansvarlig for såvel selskabsrapportering for et eller flere af selskaberne i koncernen samt den dertil relaterede afdelingsrapportering for selskabets tilknyttede forretningsområde.

Opgaverne kan sammensættes forskelligt afhængig af din profil. De arbejdsområder, vi søger dækket, er omfattet af nedenstående:

  • Rapportering og regnskabsanalyse på selskabs- og afdelingsniveau med værdiskabende kommentarer, som er grundlag for ledelsesbeslutninger
  • Måneds- og årsafslutning samt relevante afstemninger
  • Skattepligtig indkomst, sambeskatningsindkomst, selvangivelse, udskudt skat og skatteafstemning
SEAS-NVE
Dagrofa aps
Vi søger Finance Business Partnere til MENY og Dagrofa Foodservice

Dagrofa aps, Ringsted/Ishøj

I Dagrofa-koncernen skal vi forstærke vores team af Finance Business Partnere, og derfor er vi lige nu på udkig efter to stærke profiler, der drømmer om en hverdag, hvor tal, analyse og rapportering er omdrejningspunktet.

Som Finance Business Partner bidrager du til at skabe performance og øget finansiel indsigt gennem korrekte analyser, rapportering og veldokumenterede anbefalinger. Du er med til at sikre, at strategiske tiltag omsættes og synliggøres i den økonomiske rapportering. Med din stærke faglighed, analytiske evner og en hands-on-tilgang kommer du ud i alle led af organisationen, og du arbejder tæt sammen med nøgle-interessenterne i forretningen og økonomifunktionen.

Du bliver en del af et stærkt team med engagerede kolleger, der har en høj faglig stolthed med plads til grin og sparring med hinanden.

Dagrofa aps
Active SearchBusiness Controller

Active Search søger for Urbaser A/S i Gadstrup

Er du kvalitetsbevidst, analytisk og har den økonomiske værktøjskasse i orden? Og vil du gerne være en del af en virksomhed, hvor kulturen og et godt grin er nøglen til de gode resultater? Så er du vores nye controller.

Du er målrettet og passioneret for at levere et godt stykke arbejde og kan sikre rettidig og præcis rapportering samt dybdegående analyser af vores forretning og finansielle KPI’er.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Udarbejde budget og prognoser samt måneds- og årsregnskaber, herunder koncernrapportering og årsagsforklaring. Koncernsproget er engelsk, hvorfor et godt niveau skriftligt og sprogligt er vigtigt.
  • Løbende afvigelsesrapportering på regnskab kontra budget, herunder kommunikation med driftschefer og øvrige budgetansvarlige
Active Search
Slagelse KommuneØkonomikonsulent til Administrativ Service – barselsvikariat

Slagelse Kommune

Vi søger snarest muligt en barselsvikar med økonomiprofil til Administrativ Service. Barselsvikariatet er på 37 timer om ugen.

Administrativ Service er en enhed i Slagelse Kommune, der har til opgave at servicere hele organisationen i forhold til primært løn- og økonomiopgaver. Administrativ Service er en afdeling med en engageret medarbejdergruppe på 40 medarbejdere opdelt i to teams, og er placeret i Stab for Økonomi og Digitalisering. Vores samarbejdspartnere er først og fremmest chefer og ledere, men også andre med administrativt ansvar.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være

  • at være primær kontakt for en række virksomheder eller områder
  • planlægning og understøttelse af økonomiopfølgning og ledelsestilsyn
  • bogføring og afstemning.