Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
71 jobannoncer matcher din søgning 71 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kvalitetsbevidst regnskabskonsulent, som vil være en del af vores team
Har du lyst til at være en del af et kontor, som vægter sparring, vidensdeling, fællesskab, humor og har lyst til en arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet”, og har du erfaring med og lyst til at arbejde med digitalt bogholderi?
Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.
Vi har fokus på balancen mellem arbejdsliv og fritid og tilbyder mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.
Økonomielev
Nomia Slagelse ApS søger fremtidens økonomielev, som vil være en del af vores team.
Har du lyst til at være en del af et kontor, som vægter sparring, vidensdeling, fællesskab, humor og har lyst til en arbejdsplads hvor der er ”højt til loftet”, og har du erfaring med- og lyst til at arbejde med digitalt bogholderi? Så er det dig, vi leder efter.
Som økonomielev i Nomia får du et 2-årigt forløb skræddersyet til dig, hvor sammenhold og udvikling står øverst på dagsordenen.
Assistant Finance Controller
Are you interested in working in a global setting with a lot of inspiring operational initiatives and activities?
We are searching for a hands-on, fast learning assistant finance controller to participate in financial worldwide projects across the organization.
Key tasks and responsibilities include, but are not limited to:
- Monthly accounting and closing of our Danish entities
- Consolidating the Group of 42 companies worldwide
The right candidate has a strong potential to grow into more responsibilities.
Erfaren økonom til økonomistyring
Har du lyst til at bidrage med din økonomiske faglighed og et skarpt strategisk blik i vores økonomistyringsfunktion i Vurderingsstyrelsen? Så kan vi tilbyde et miljø med faglige spændende opgaver, hvor du får mulighed for at udvikle dig og samarbejde med erfarne økonomer i vores økonomikontor.
Hos os får du en selvstændig opgaveportefølje tilpasset din erfaring, samtidig med at du bliver en del af et kontor bestående af ni medarbejdere med forskellig faglig baggrund, som bidrager til opgaveløsningen med hvert vores perspektiv og i fællesskab får tingene til at lykkes – også når det er svært.
Regnskabsansvarlig
Som regnskabsansvarlig er dit fokus på drift og sparring for ledelsen. Du er passioneret og har interessere for tal og analyse af økonomi med øje for detalje og fokus på kvalitet.
Du er meget gerne uddannet revisor (dog ikke et krav) og har erfaring indenfor døgninstitutionsområdet med udarbejdelse af drifts- og takstbudgetter.
Treasury controller – Vil du arbejde med treasury, controlling og FP&A?
Som vores nye kollega vil du få en nøglerolle i vores afdeling, da du gennem dine arbejdsopgaver vil få ansvaret for ”maskinrummet” i Koncern Treasury.
Dit primære arbejdssted 3 dage om ugen er på kontoret i Svinninge, små 40 minutter fra Roskilde og 1 time fra København.
Selvstændig og erfaren bogholder med direkte reference til direktøren
Hos Natupharma A/S bliver du en del af en dynamisk virksomhed, hvor medarbejderens trivsel og arbejdsmiljø er i fokus. De er 16 ansatte på hovedsædet i Ruds Vedby, der alle finder glæde i at arbejde sammen og går meget op i at skabe et godt arbejdsmiljø på tværs af de mange daglige arbejdsfunktioner.
Arbejdstiden er på 37 timer om ugen, mandag til torsdag fra kl. 07.00 til kl. 15.30 og fredag fra kl. 07.00 til kl. 12.00. Der er mulighed for flere hjemmearbejdsdage.
Bogholder til 32 timer – bliv en del af vores fantastiske foreningsliv
Kunne du tænke dig at blive en del af en arbejdsplads, hvor idræt og sundhed er i fokus?
Som vores nye kollega får du det selvstændige ansvar for at lave daglig bogføring af 12 selvstændige regnskaber fordelt i flere forskellige regnskabssystemer, alle under Karlslunde Idræts Forening eller selvstændige idrætsforeninger/-afdelinger.
Vores nuværende bogholder vil stadig være i stillingen i de første 2 måneder, og hun får dig godt i gang, så du står ikke alene fra start.
Regnskabs-/administrativ medarbejder
Vi søger en erfaren, dygtig og selvstændig medarbejder med regnskabserfaring og et administrativt gen. Trives du i en selvstændig rolle, hvor du får ansvaret for en bred vifte af opgaver inden for regnskab og administration – så hører vi gerne fra dig!
Vi tilbyder et spændende og varierende arbejde med selvstændigt ansvar og til tider et højt tempo. Der er mange typer opgaver i en organisation, som er kendetegnet ved korte beslutningsveje, en god omgangstone og et godt samarbejde på tværs af organisationen.
Bogholder med fokus på digitalisering og controlling
Er du bogholder, og kan du kombinere stærke kommunikationsfærdigheder og IT-flair med en passion for kundeservice?
Vi er i fuld gang med en spændende digital transformation, og søger derfor 2-3 bogholdere med et par års erfaring, som kan varetage opgaven og hjælpe vores kunder gennem den digitale rejse i regnskaberne på bedst mulig vis.
Din primære rolle, som digital bogholder, vil være at støtte vores kunder i overgangen til digital bogføring, og du vil også påtage dig rollen som controller.
Hos VKST har du stor indflydelse på sammensætningen af din arbejdsuge således, at arbejdsliv, familieliv og fritid går op i højere enhed – også når regnskabssæsonen rammer.
Vil du mere i din økonomikarriere – og har du en ERP-specialist i maven?
Så har du her chancen for at bruge din økonomiske faglighed som fundament til at lære en masse om ERP-systemers opbygning. Du bliver nemlig vores go-to, både når systemet driller i dagligdagen, og når vi skal vurdere fremtidens ERP-løsninger.
Vi ser gerne, at du:
- har en økonomisk uddannelse og stor interesse for ERP-systemers samspil.
- måske er junior- eller business controller i dag.
Forretningssekretær
Forretningssekretær til vores hurtigvoksende forretningsområde Process Engineering Pharma.
Vi vækster fortsat og har brug for kompetent støtte til forretningschefen, hvor du samtidig vil være bindeled til den øvrige organisation.
Du vil komme til at arbejde med rigtig mange afvekslende og spændende opgaver, der spænder over flere fagdiscipliner og afledt kræver, at du af natur er nysgerrig og samtidig kan holde mange bolde i luften på én gang
Compliance Manager
Har du erfaring inden for intern revision eller compliance og har du lyst til at arbejde i den finansielle sektor med at sikre, at JN Data efterlever retningslinjer og compliance krav?
Vi er på udkig efter en kollega til 2. forsvarslinje, som skal være med til at rådgive organisationen til at opnå et højere compliance-niveau.
Business Financial Controller
Har du sans for økonomi og regnskab? Så læs mere her.
Motiveres du af et meningsfuldt arbejde, hvor kvalitet i arbejdet, er i højsædet? Lægger du stor vægt på, at de efterladte får en værdig og smuk afsked – og det er dit arbejde, som gør forskellen? Længes du efter et job, hvor du sætter et positivt aftryk på menneskers farvel til deres kære? Så har vi måske jobbet til dig.
Der er tale om en stilling i en familiedrevet virksomhed. Fokus er at give pårørende en ekstraordinær god service i arbejdet med de efterladtes sidste farvel til afdøde. Du vil blive en del af et professionelt fællesskab, hvor tæt sparring med kollegaer og ledelse er en del af hverdagen.
Finance/Business Controller
Er du klar til at være en strategisk nøglespiller for direktionen og drive finansiel succes gennem data og innovation i en stærk forretningsorienteret HR-virksomhed med ambitiøse vækstplaner?
Som en central partner for hele organisationen og med direkte rapportering til CEO'en vil du spille en betydelig rolle i finansiel ledelse og også være medvirkende til at sikre de rette afrapporteringer. Derudover vil du være en støtte for ledelsesteamet, hvor din finansielle ekspertise vil bidrage med at forme og guide den overordnede strategiske retning for virksomheden.
Konsulent til økonomisk styring af skoleområdet i Greve Kommune
Det bliver din opgave at understøtte den økonomiske styring af skolerne og indgå i udviklingsarbejdet på skoleområdet i samarbejde med Budgetteamets anden økonomikonsulent på området. Aktuelt analyseres budgetlægningen på almenområdet og på specialundervisningsområdet. Det kan betyde, at en ny ressourcetildelingsmodel skal udformes og implementeres.
Til den opgave har vi brug for en konsulent med gode samarbejdsevner, da god økonomistyring forudsætter, at man er i tæt dialog med resten organisationen.
Der er stor fleksibilitet i opgaveløsningen, og der er mulighed for to ugentlige hjemmearbejdsdage, hvoraf fredag er den ene.
Vil du arbejde med international politik i Søfartsstyrelsen?
Vi leder efter en kollega, der har lyst til at arbejde med det internationale område i Søfartsstyrelsens politiske afdeling og som vil være med til at udvikle politikker og tiltag, der fremmer vækst og udvikling i et af Danmarks vigtigste erhverv.
Arbejdsopgaverne vil være alsidige og kan variere. Den nærmere sammensætning af opgaver vil afhænge af dine kvalifikationer og vil blive sammensat i samarbejde med dig ud fra dine interesseområder.
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi har en travl hverdag med fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv.
Bogholder
Til nyoprettet stilling hos RB Holding ApS / Store Ladegård Gods søges en dygtig og erfaren bogholder med styr på debitor og kreditor og med ”værktøjskassen i orden”.
Vi tilbyder bl.a.:
- Et attraktivt job i en spændende virksomhed i rivende udvikling
- Gode faglige og personlige udfordringer, hvor du selv er med til at forme din hverdag
- Et godt og fleksibelt arbejdsmiljø og et tæt samarbejde med dedikerede kollegaer
Forbrugerklagenævnet søger sagkyndige til teknisk bistand til forbrugerklagesager til området for finansielle ydelser
Er du teknisk uddannet eller besidder anden særlig fagkundskab, og vil du bidrage til retssikkerhed for forbruger og erhvervsdrivende, er du måske den sagkyndige ekspert, som vi søger til Forbrugerklagenævnet?
Du skal bistå sekretariatet i konkrete klagesager. Opgaverne består som udgangspunkt i at:
- Foretage tekniske undersøgelser af varer/ydelser.
- Formidle undersøgelsernes resultat i skriftlig udtalelse, som skal være skrevet i et klart og letforståeligt sprog.
Opgaven som sagkyndig er begrænset i omfang, og du vil med fordel kunne varetage opgaven ved siden af et andet arbejde.
Lønkonsulenter til CFO Service, Payroll Academy
Hos PwC CFO Service bliver du en del af et stærkt fællesskab, som går på tværs af teams og faglige kompetenceområder i PwC. Fokus hos PwC vil være på din personlige og faglige udvikling gennem introduktion til lønområdet via spændende kundeopgaver, udviklende kurser samt coaching og sparring med dygtige kollegaer.
Gennem PwC’s Payroll Academy vil du få mulighed for at arbejde inden for både Outsourcing og Interim eller i spændingsfeltet mellem. Du vil blive tilknyttet en career coach som vil være din ”go to” person og følge din udvikling gennem hele din karriere hos PwC. Din career coach er med til at sikre, at vi sammen får udarbejdet en personlig udviklingsplan med faglige og personlige mål, som vi arbejder med under forløbet i Payroll Academy såvel som efterfølgende.