Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
201 jobannoncer matcher din søgning 201 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Trainee til Deloitte Outsourcing
Vil du gøre en forskel, mens du vokser i en dynamisk og inkluderende kultur funderet på samarbejde, nysgerrighed, faglighed og høje ambitioner?
Vi søger lige nu efter fremtidens talenter, der ønsker at opnå stærke kompetencer indenfor økonomi og rådgivning. Som trainee hos Deloitte Outsourcing skal du være med til at sætte den digitale agenda, og du skal være innovativ og nytænkende - alt sammen på et højt fagligt niveau.
For at sikre din udvikling og muligheden for at udnytte dit fulde potentiale vil du fra første dag indgå i vores interne trainee-uddannelse.
Bliv en del af vores ESG Advisory Team
Er bæredygtighedsagendaen noget, du brænder for og ønsker du at være en del af løsningen samt forme fremtidens bæredygtige virksomheder?
Du vil som en del af vores team komme med på spændende rådgivningsprojekter, hvor du hjælper mellemstore danske virksomheder med deres ESG-rejse og med at blive klar til at rapportere under CSRD.
Du vil få mulighed for at påvirke og sætte præg på din egen karrierevej, og vi vil strække os langt for at matche dig med de rigtige opgaver med udgangspunkt i dine stærke sider, præferencer og udviklingsmuligheder.
Bliv en del af vores team i Aarhus og Silkeborg med fokus på assistance til CFO- og finansfunktionen i det danske SME-segment
Vi søger ambitiøse talenter til vores team, der fokuserer på at sikre vores kunders fortsatte kontinuitet og drift samt på optimering og implementering af processer og systemer i økonomifunktionen med SME-segmentet i dansk erhvervsliv i centrum.
Du vil som en del af vores team komme med på spændende rådgivningsprojekter, der vedrører CFO-området samt generel håndtering og drift af finansfunktionen.
Du vil få mulighed for at påvirke og sætte præg på din egen karrierevej, og vi vil strække os langt for at matche dig med de rigtige opgaver med udgangspunkt i dine stærke sider, præferencer og udviklingsmuligheder.
Analytiske og selvstændige sagsbehandlere
Trives du med komplekse opgaver, hvor grundlaget er tal og data med tilknyttet skriftlig sagsbehandling, og hvor effektivitet og kvalitet er i højsædet? Så er det måske dig, vi søger til sagsbehandling af låste indbetalinger i Gældsstyrelsen.
Vi kan tilbyde dig en dagligdag med spændende og til tider lidt nørdet og kompleks sagsbehandling. Nogle gange skal der ledes efter den detalje, der gør forskellen, og på baggrund af hvilken vi i sidste ende kan være med til at gøre borgeren gældfri.
Financial Controller til højteknologisk nichevirksomhed
Har du evnerne og lysten til at sikre finansiel excellence? Og kribler det i dine fingre for at være med til at udvikle og sætte dit præg på systemer og processer for controlling?
Hos Covidence ved man, at det er medarbejderne og deres unikke viden, som er den vigtigste styrke for at have fortsat succes. Derfor er der fokus på at skabe et arbejdsmiljø, som lægger op til og belønner kreativitet, kvalitet og innovation, hvor alle behandler hinanden respektfuldt, og man bliver værdsat for ens indsats.
Fagligt stærke sagsbehandlere til kvalitetssikring af gældsposter
Har du lyst til at blive en del af et team med kollegaer, hvor vi står sammen om opgaverne og har et fælles ansvar for at nå gode resultatet og hvor vi alle byder ind med hver vores uddannelsesmæssige baggrund, så har vi måske lige det rette job for dig.
Dit arbejde vil bestå af sagsbehandling af gældsposter, hvor der er tvivl om, hvorvidt vi kan inddrive gælden på lovlig vis. Der kan fx være tale om gamle gældsposter, hvor vi skal være sikre på, at vi har dokumentation for, at gælden ikke er forældet i dag, eller der kan være opstået tvivl om rigtigheden af de data om gælden, som vi har i vores systemer.
Dynamisk og kompetent løn- og finansmedarbejder med overblik og sans for detaljen
Motiveres du af at arbejde i en virksomhed hvor det går stærkt, og hvor du med dine kompetencer kan bidrage til at styre og udvikle processerne?
System Transport er på den mest fantastisk og spændende rejse ind i fremtiden. Du bliver en del af et team, hvor der er 5 fantastiske kollegaer som er klar til at give dig den bedste oplevelse i det nye job.
Der er en god energi i vores afdeling, og mottoet er: ”Dem der kan og vil, får også lov”
Sander Gruppen søger økonomiassistent
Vi søger en økonomiassistent, som har lyst til – og erfaring med – hele paletten af regnskab og bogholderi samt diverse administrative opgaver.
Vi tilbyder:
- Et særdeles spændende job med afvekslende opgaver indenfor regnskab og administration.
- Sparring med kollegaer i eget team og på tværs i afdelinger.
- Et uformelt arbejdsmiljø.
Commercial Analyst
We are seeking a highly analytical and dynamic Commercial Analyst to support our Managing Director. This role is pivotal in supporting the strategic planning process at Skamol, the Skamol/Etex integration, conducting in-depth market, pricing, and sales analyses, and engaging in the development and consolidation of business cases.
This position requires a proactive and detail-oriented professional who thrives in a transformative environment and is capable of making significant contributions to our business strategy and operational effectiveness.
Revisionshuset Tal & Tanker søger endnu en glad økonomikonsulent med hjerne og hjerte på rette sted til vores kontor i Aarhus
Arbejdsglæde, fagligt engagement og en sund balance mellem jobbet og privatlivet er nøgleord hos Tal & Tanker. Derfor får du en hverdag med spændende opgaver for din helt egen kundeportefølje samt et hus fyldt med begejstrede kolleger.
Du får ansvaret for dine egne kunder oger deres primære kontaktperson i forhold til den løbende bogføring og heraf afledte opgaver.
Du vil opdage, at du får mere og mere ekstern kontakt, efterhånden som du kommer ind i opgaverne og kommer tættere på kunderne og kollegaerne.
Regnskabs-/økonomimedarbejder
Ønsker du at bidrage til den grønne omstilling samt ønske om at komme med på en stor vækstrejse? Så er jobbet her.
Navitas Renewables A/S søger en erfaren regnskabs-/økonomimedarbejder, som kan hjælpe med at holde styr på tallene i dagligdagen.
Med reference til vores Finance Manager bliver du en del af et velfungerende team, hvor dine opgaver vil indebære:
- Finans-, debitor og kreditorbogholderi
- Afstemninger
Navitas Renewables A/S tilbyder et alsidigt og spændende job med gode udviklingsmuligheder, hvor der også er stor fokus på trivsel.
Finance Manager
We are looking for a new Finance Manager for our European Operation who will be working on a daily basis closely with the 4 commercial directors and the team in Aarhus.
Your tasks will include:
- Prepare and provide analysis of monthly management reports
- Accounting entries and reconciliations
- Review financial reporting systems, accounting or collection procedures, or advice changes to procedures, operating systems, budgets, or other financial control functions
Financial accountant til økonomiafdeling hos international virksomhed
Vi søger en dedikeret og motiveret medarbejder med erfaring inden for bogholderi og regnskab til at øge styrken i vores økonomiafdeling.
Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Hasselager – lige uden for Aarhus. Vi tæller ca. 50 medarbejdere fordelt i seks afdelinger.
Vi er en broget flok af yngre og ældre, mænd og kvinder og mange forskellige nationaliteter og er gode til at hjælpe hinanden med vores forskellige kompetencer – også på tværs af fagligheder og afdelinger.
Kundeorienterede lønkonsulenter
Vi søger dig, som:
- Trives med kundekontakt
- Har god erfaring med lønadministration
- Har kendskab til flere lønsystemer
Kan du sætte flueben ved alle tre punkter, så har du præcis den erfaring, vi er på udkig efter.
Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Spørgsmålet er, om du vil med på rejsen?
Dygtige generalister til ledelsesbetjening i Skattestyrelsen
Leder du efter en varieret og spændende hverdag? Er du analytisk skarp, dygtig til at skrive og vant til at holde hånd i processer?
I vores ledelsessekretariat får du mulighed for at sætte alle dine kompetencer i spil med en række forskellige opgaver i krydsfeltet mellem politik, jura, administration, drift og udvikling. Vi søger dygtige og samarbejdsorienterede kollegaer, der vil træde ind på et velfungerende hold og som kan bidrage til den brede vifte af opgaver i et dynamisk ledelsessekretariat.
Bogholder til vores kædebogføringsafdeling
Har du lyst til at arbejde med bogførings- og afstemningsopgaver i en mellemstor revisionsvirksomhed? Brænder du for at yde kunderne en god og professionel service?
Du far ansvaret for egne butikker i kæden, samt far medansvar for kædekontorets 2 bogholderier. Opgaverne løses I et team på ca. 20 dygtige og motiverede medarbejdere, som du vil indgå i et tæt arbejdsfællesskab med og hvor hjælp og kollegial sparring altid er lige ved hånden.
Business Controller
I GreenLab accelererer vi den grønne omstilling ved at forbedre den måde, vedvarende energi produceres, transformeres, lagres og udnyttes på.
Med reference til GreenLabs Finance Director, vil din vigtigste opgave som Business Controller være at skabe økonomisk indsigt og gennemsigtighed for at sikre, at beslutninger kan funderes på solide økonomiske forhold.
Stillingen har stor fleksibilitet, og du har mulighed for at arbejde remote/hjemmefra, når det passer ind i aktiviteterne.
Business Intelligence Specialist | Controlling
Generaxions Controlling-team er i gang med at udvide og styrke vores kapacitet til at levere avancerede rapporteringsløsninger, der understøtter vores kommercielle strategier.
Som BI-specialist i Controlling vil du spille en central rolle i udviklingen, vedligeholdelsen og opdateringen af vores Business Intelligence-rapporter med fokus på at forbedre datadrevne beslutningsprocesser.
Da dette er en nyoprettet stilling, er der enestående muligheder for at påvirke og forme vores BI-initiativer i fremtiden. Hvis du brænder for at udnytte data til at drive forretningsmæssig succes og trives i et samarbejdsmiljø, opfordrer vi dig til at ansøge.
Terma A/S is looking for a skilled and solution-oriented Accountant for our office in Lystrup
Do you thrive in an ambitious, fast-paced environment and are you eager to become part of a great professional team where there are opportunities for both challenges and development?
You will be responsible for ensuring efficient and correct management of the operational and administrative tasks in Finance Operations, where most tasks will be related to Accounts Payable.
Pricing Specialist
Forretningsanalyse, prisanalyse og -justeringer. Er det sød musik for dine ører? Er du velbevandret i Excel og klar på at tage din karriere til næste niveau i en stilling som Pricing Specialist? Så er det her det helt rigtige springbræt for dig.
Da vi er i gang med forberedelserne til et skifte af vores ERP-system, søger vi en Pricing-kollega til at hjælpe os med de daglige opgaver indenfor forretningsanalyse og prisreguleringer.
Det er af stor betydning, at du kan bevare overblikket, prioritere, men samtidig er serviceminded, en dygtig kommunikator og sætter en ære i at finde den bedste løsning for både stakeholders og forretningen.