Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
62 jobannoncer matcher din søgning 62 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Revisorassistent søges
Vi har rigtig travlt og søger derfor en revisorassistent der selvstændigt kan udføre bogførings- og regnskabsmæssig assistance for vores kunder.
Vi er et mindre godkendt revisionsfirma med 5 ansatte og vi betjener en bred vifte af små og mellemstore virksomheder.
Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår, herunder løn pakke med pensionsordning og sundhedsforsikring mv. Mulighed for deltidsansættelse.
Finanstrainee
Den 1. februar 2025 byder vi velkommen til nye medarbejdere, som starter i vores finanstrainee-forløb.
Som en del af noget særligt tilbyder vi et udfordrende forløb med muligheder for personlig og faglig udvikling samt individuelle mentorforløb.
Som finanstrainee hos os får du en 15-måneders periode, hvor du bliver tilknyttet et rådgivningscenter og bliver en integreret del af vores rådgivningsteam.
Lønspecialist til lønteam
Er du lønspecialist med erfaring fra regnskab eller HR-administration og sætter du en ære i at levere præcis og korrekt løn sammen med teamet? Trives du med at supportere dine kolleger i systemer og er god til at give en let forståelig forklaring på lønberegningen?
Du bliver en del af et nyetableret team, hvor du har mulighed for at komme med på rejsen og bidrage aktivt med dine erfaringer og input til at styrke vores processer og opgaver inden for lønområdet i tæt samarbejde med regnskabsteamet.
Kontor-/økonomimedarbejder til deltidsstilling
Er du vores nye kollega? Kontor-/økonomimedarbejder til deltidsstilling på ca. 30 timer søges til vores afdeling i Veksø.
Arbejdsopgaver:
- Indtastning af kreditorbilag
- Indtastning af dagsedler samt lønbehandling
- Bogføring/afstemning
- Telefonpasning
Regnskabsmedarbejder til Danmarks – måske – grønneste domicil
Vil du arbejde med hele paletten af bogholderi- og regnskabsopgaver i et meget moderne kontorfællesskab, i det vi kalder Danmarks ”grønneste” domicilejendom?
Vi tilbyder blandt andet mulighed for hjemmearbejde, pensionsordning, sundhedsforsikring og en rigtig lækker frokostordning. Du kan med andre ord se frem til at være en del af en mindre virksomhed med fordele, der svarer til dem, de større virksomheder tilbyder.
- Du har minimum et par års erfaring fra en lignende rolle med bogholderi.
- Det kan være, at du i dag er kontoruddannet med speciale i økonomi, men det kan også være, at du er revisorassistent, regnskabsmedarbejder el. lign.
Er du interesseret?
International Senior Accountant
You will take responsibility for the month-end close process for all applicable subsidiaries, ensuring alignment with the Dura HQ accounting team on both timelines and quality expectations. You will serve as a key stakeholder in the participation and ownership of Transfer Pricing updates.
You play an active role in the preparation and review of the statutory financial statements, including working with external auditors/jurisdictions to ensure timely and efficient completion.
Fagchef og mentor til Property Management internationale kunder
Du får en afgørende rolle i at strukturere hverdagen for ejendomsadministratorer, som administrerer boligudlejningsejendomme. Du sikrer, at opgaverne der leveres, er ’second to none’.
Vi har et inspirerende og uformelt arbejdsmiljø med gode udviklingsmuligheder både personligt og professionelt, og selvom vores hverdag i perioder kan være travl, er der også plads til, at vi møder hinanden med et smil.
Erfaren konsulent til økonomistyring og analyser
Vi har en spændende stilling til dig der synes at arbejdet med økonomi og data er den bedste opgave og brænder for at understøtte styring og udvikling på nogle af de helt store velfærdsområder, nemlig dagtilbud, skole og fritidstilbud.
Vi tilbyder et job, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig fagligt.
Dine opgaver vil inkludere alt fra kapacitetsstyring, samarbejde med administrative ledere, udarbejdelse af budgetoplæg samt generel økonomistyring.
Studentermedhjælper til finansbogholderi
Er du ved at færdiggøre gymnasiet, og på udkig efter et sjovt og udviklende arbejde i dit sabbatår?
Her vil du blandt andet støde på opgaver som fakturering, håndtering af indbetalinger, afstemninger og kundekommunikation (både nationalt og på tværs af hele vores globale netværk), samt mere praktiske dag-til-dag opgaver på vores kontor.
Vi har en uformel kultur, hvor vi samarbejder på tværs af teams og på tværs af grænser. Vi hjælper hinanden, og trives i en omskiftelig hverdag.
Senior Funding Specialist for the Green Transition
Are you keen on writing, developing, and refining texts in English and facilitating innovative projects within the green transition? Then this job is for you!
You will be part of an international team of eight dedicated colleagues, all specialists in technology or business development. Together with this team, you will write, review and refine the project applications before submission.
Bliv en del af et engageret uddannelsesmiljø som vores nye controller
Vil du være med til at gøre en forskel i forhold til unge i uddannelse og blive en del af en engageret medarbejderstab, der brænder for unges trivsel og læring, så er her en mulighed for at bidrage med dine kompetencer indenfor økonomi, administration og løn.
Vi kan tilbyde dig et spændende og alsidigt job i vores centrale administration, der er placeret i Frederiksværk. Du kommer til at arbejde selvstændigt med opgaver indenfor økonomi, administration og løn samt i de systemer vi er underlagt at anvende i statsligt regi, da FGU Nordsjælland er en statslig selvejende uddannelsesinstitution.
Økonomipartnere til økonomistyring i en spændende it-organisation
Har du lyst til gennem en data- og analysedrevet tilgang at understøtte ledelsen i at træffe de rigtige beslutninger og på den måde bidrage til at sikre fundamentet for fremtidens digitale skatteforvaltning?
Du skal være motiveret af at sikre økonomistyringen og gennemføre formidling i hverdagen, så ledelsen understøttes med et gennemsigtigt og handlingsorienteret beslutningsgrundlag. Økonomistyringen kan både vedrøre styring af store og komplekse it-projekter såvel som driftsøkonomi, og der vil være en stejl læringskurve med stor mulighed for selv at præge rammerne for opgaveløsningen.
Deltidsstilling som økonomipartner i en spændende it-organisation (30 timer)
Har du lyst til gennem en data- og analysedrevet tilgang at understøtte ledelsen i at træffe de rigtige beslutninger og på den måde bidrage til at sikre fundamentet for fremtidens digitale skatteforvaltning?
Du skal være motiveret af at sikre økonomistyringen og gennemføre formidling i hverdagen, så ledelsen understøttes med et gennemsigtigt og handlingsorienteret beslutningsgrundlag. Økonomistyringen kan både vedrøre styring af store og komplekse it-projekter såvel som driftsøkonomi, og der vil være en stejl læringskurve med stor mulighed for selv at præge rammerne for opgaveløsningen.
Administrativ medarbejder (32-37 t/u) primært til specialundervisningsområdet, Center for Skole og Dagtilbud
Vil du være en del af en kollegagruppe med en god omgangstone, effektivitet og høj arbejdsmoral? Og trives du i at arbejde med tal og økonomi? Så søger Center for Skole og Dagtilbud dig.
Team Specialundervisning består af fem, inkl. dig og en teamleder. Du vil få variation i dine arbejdsopgaver og du bliver en del af et stærkt fagligt miljø med en uformel tone og udviklende faglige drøftelser.
Din opgave er at styre den daglige økonomi i Team Specialundervisning, hvor du i samarbejde med bl.a. teamleder har ansvar for betaling af regninger til specialskoler og dagbehandlingssteder.
Financial Controller – sparringspartner for CFO
Som Financial Controller får du et betydeligt ansvar for virksomhedens regnskabsstyring i tæt samarbejde med CFO.
Du bliver betroet sparringspartner for CFO og kommer til at spille en nøglerolle i forhold til at styrke driften og den fortsatte udvikling af økonomifunktionen. Du bliver ansvarlig for de tilbagevendende regnskabs- og rapporteringsopgaver, som du kan bidrage til øjeblikkeligt.
Projektkoordinator
Kan du lide opgaver, hvor du har et ben ’ude i marken’ og dine administrative opgaver på kontoret? Trives du i at følge op og sikre, at planer forløber, som de skal, at dokumentation er korrekt og koordinere på tværs af teamet?
Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv, og effektive teams som er motiverede og engagerede, er byggestenen, når vi sætter det bedste hold og udvikler medarbejderne til fremtiden. Vi prioriterer altid sikkerhed og trivsel for alle vores medarbejdere.
Økonomer med lyst til faglig fordybelse og udvikling
Har du lyst til at blive klogere på reguleringen af fjernvarmesektoren og energimarkederne? Bliver du motiveret af at gå i dybden med økonomiske og regnskabsmæssige problemstillinger?
Du bliver en del af vores økonomiteam, og dine opgaver og dit ansvar vil blive tilpasset din profil og dine interesser.
Vi er en familievenlig arbejdsplads og du får bl.a. mulighed for hjemmearbejde og for at arbejde under transport.
Motiveres du af højt humør, god stemning, regnskab, struktur og at tallene stemmer?
Vil du være en del af et ungt dynamisk team, bestående af 9 kollegaer, hvor der vil være rige muligheder for at udvikle arbejdsopgaverne. Vi tror på innovation, samarbejde og ansvarlighed i alt, hvad vi gør.
Du vil komme til at beskæftige dig med alle facetter indenfor regnskab og økonomi, der løses både selvstændigt og i samarbejde med virksomhedens direktør. Vi har for 12 måneder siden skiftet ERP-system til Microsoft Business Central, du vil derfor komme til at bidrage med udarbejdelse af arbejdsgange, processer samt bidrage til vi får det fulde udbytte af systemet.
Administrativ medarbejder med forstand på tal og regnskab - Arresøparken Plejecenter søger
Administrationen på Arresøparken varetager en bred vifte af opgaver inden for administrative og økonomiske opgaver. Disse opgaver udføres i tæt samarbejde med ledelsen og dine øvrige kollegaer.
Din overvejende kerneopgave er økonomi- og personaleopgaver, men der vil også være andre spændende administrative opgaver, som du selv kan være med til at sætte i spil.
Du kan bl.a. se frem til fleksibilitet og indflydelse på planlægning af egne arbejdsopgaver.
Bogholder / Accounting Assistant
Er du detaljeorienteret med en passion for tal? Vi søger to dygtige bogholdere til at blive en del af vores team i Corporate Finance. Din nøjagtighed og opmærksomhed på detaljer vil være afgørende for at sikre, at indtægter og udgifter bliver korrekt registreret i vores system i overensstemmelse med lovgivning og virksomhedens regler og regnskabsprincipper.
Ved at blive en del af BWSC får du mulighed for at påvirke og bidrage til meningsfulde projekter, der fremmer bæredygtighed og miljøansvar. Vi tilbyder en spændende stilling i et dynamisk, dygtigt og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø. Desuden tilbyder vi gode muligheder for faglig udvikling og vækst.