T&W Medical A/S
Lynge
Jobindex søger for T&W Medical A/S

Regnskabsmedarbejder til Danmarks – måske – grønneste domicil

Vil du arbejde med hele paletten af bogholderi- og regnskabsopgaver i et meget moderne kontorfællesskab, i det vi kalder Danmarks ”grønneste” domicilejendom?

Vi er 100 % CO2-neutrale, og vi har egen vindmølle og masser af solpaneler. Og vi bryster os af at være et rigtig godt sted at arbejde.

- Niels Højgaard, regnskabschef

Velkommen

T&W Medical A/S (T&W Family Office) er et holdingselskab, der supporterer og administrerer familierne Tøpholm og Westermanns investeringsselskaber. Vi beskæftiger i øjeblikket 14 personer og administrerer ca. 40 selskaber med aktiviteter inden for bl.a. medicinal- og health tech-industrien, kapitalforvaltning og ejendomme.

Din arbejdsplads vil være i Lynge, hvor vi deler kontorfaciliteter med WS Audiology A/S, der beskæftiger ca. 1.000 ansatte i Danmark.

En alsidig hverdag med bogholderi i centrum

Dit nye team består af 2 bogholdere og 2 controllere, som er med til at sikre den løbende drift af økonomifunktionen. Det indebærer alle daglige bogholderiopgaver og ansvar for bogholderiet for en række selskaber.

Mere konkret får du ansvar for at:

  • håndtere komplet bogføring og administration af udvalgte selskaber med forskellige aktiviteter
  • deltage i daglige opgaver, herunder bogføring og afstemninger
  • klargøre betalinger
  • opgøre momsindberetninger
  • deltage i klargøring af materialer til revisor.

Du arbejder med hele paletten af bogholderi- og regnskabsopgaver, men vi tilrettelægger selvfølgelig dine opgaver afhængigt af dine ønsker. Og det er op til dig, om du vil videreuddanne dig eller blot fortsætte i din nuværende rolle.

- Niels

Vi tilbyder blandt andet en aktiv personaleforening, mulighed for hjemmearbejde, pensionsordning, sundhedsforsikring og en rigtig lækker frokostordning. Du kan med andre ord se frem til at være en del af en mindre virksomhed med fordele, der svarer til dem, de større virksomheder tilbyder.

Der er flere indgange til stillingen

  • Du har minimum et par års erfaring fra en lignende rolle med bogholderi.
  • Det kan være, at du i dag er kontoruddannet med speciale i økonomi, men det kan også være, at du er revisorassistent, regnskabsmedarbejder el. lign.
  • Du har erfaring med Business Central.
  • Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med lønadministration.

Er du interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mathilde Winther Krarup på 7245 9603.

I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, som du kan sende via nedenstående link. Til gengæld vil vi gerne bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet.

CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Dit rekrutteringsforløb med Jobindex

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Vi læser de indkomne ansøgninger igennem og overdrager løbende relevante kandidater til virksomheden. Du kan læse om vores rekrutteringsproces på siden Rekrutteringsforløb.