Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
73 jobannoncer matcher din søgning 73 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Teknik og Miljø i Aarhus Kommune søger forvaltningschef til By og Natur
Vil du være med til at skabe attraktive og bæredygtige rammer for livet i Aarhus? Motiveres du af en ambitiøs klimadagsorden og komplekse bystrategiske udfordringer, er her muligheden for at gøre en stor forskel for borgerne i smilets by.
Som forvaltningschef for By og Natur leder du syv områder med hver deres områdechef og i alt 700 medarbejdere, der arbejder med alt fra fysisk planlægning og byggeri til klimaomstilling og naturbeskyttelse. Du skal bringe vidt forskellige og dybe fagligheder sammen omkring de fælles målsætninger.
Teknik og Miljø i Aarhus Kommune søger forvaltningschef til Fælles Stabe
Har du et skarpt blik for at lede en ”klassisk” stab, tilbyder vi her muligheden for at fortsætte udviklingen af Teknik og Miljø til en af byens bedste arbejdspladser.
Som forvaltningschef for Fælles Stabe leder du fem områder med hver deres områdechef og i alt 110 medarbejdere. Fælles Stabe har en nøglerolle i at sikre organisationens sammenhængskraft. Det gør vi ved at bistå de andre forvaltningsområder med administrativ støtte, så de har mulighed for at fokusere på deres kerneopgaver.
Manager - Internal Sales & Support
Can you ensure that the marine and offshore organization has a world-class Parts Sales & Customer Support team that operates globally? Do you excel at serving customers with low response time, considering the different operational time zones? Can you support high quality standards and customer focus? If you can answer yes to this, read on!
The role is a commercial partner to the service director as part of the global leadership team and is an important contributor to achieving growth and development in our spare parts business.
Vicedirektør - AarBus
Er du klar til at sætte kursen for fremtidens grønne transport i Aarhus?
Vi søger en ny vicedirektør, der vil være med til at forme strategien for AarBus og lede en mangfoldig og dedikeret stab, der arbejder på at levere høj kvalitet og høj service til vores kunder.
Hvis du har ledelseserfaring, en passion for bæredygtig offentlig transport, erfaring med både drift og udvikling, så er du måske vores næste vicedirektør.
Områdeleder til at stå i spidsen for Plejeboliger Øst, Sundhed og Ældre
Vil du være med til at sætte den strategiske retning for Sundhed og Ældre i Horsens Kommune sammen med en stærk ledergruppe og dygtige, dedikerede medarbejdere, der vægter fællesskab, livskvalitet, faglighed og det gode arbejdsliv højt?
Som områdeleder af Plejeboliger Øst med ledelse af syv daglige ledere og et budget på 85 millioner kroner, får du mulighed for at være med til at præge den spændende udvikling, der er indenfor ældreområdet og plejeboligområdet i disse år.
Servicechef – få frie rammer og modernisér vores processer
Er du klar til at få det bedste frem i dine kolleger og friheden til at tage ejerskab over serviceområdet? Og vil du være med til at optimere vores arbejdsgange, så de følger med vores flerårige vokseværk?
Vores nye Servicechef skal være menneskekenderen, der sætter retningen for vores teamledere og serviceteknikere. Vi skal have en dygtig leder, som har erfaring med ledelse af lederteams, og samtidig har en teoretisk baggrund inden for logistik, gerne med erfaring med rute baseret planlægning
Lagerchef – løsningsorienteret – med energi, evner og en positiv tilgang til medarbejdere og opgaver
På vegne af en ambitiøs og ekspansiv logistikvirksomhed beliggende syd for Aarhus søges til snarlig tiltrædelse en absolut nøgleperson, der vil være med til at præge hverdagen.
Vi søger en positiv og serviceminded lagerchef til at indgå i vores logistik-team, hvor hovedopgaven er at have personaleansvaret for et lagerteam på 10 lagermedarbejdere samt at udvikle og optimere driften på tværs af vores mange opgaver og kunder.
Chef for Mad og drikke
Du bliver chef for en afdeling, hvor der er stærke fagligheder og kompetencer inden for alle områderne. Din vigtigste rolle bliver at sætte disse fagligheder i spil og sikre dig, at mellemlederne har de nødvendige ressourcer og værktøjer til at lykkes i deres rolle, så vi sikrer trivsel, kvalitet og stolthed i afdelingen.
Afdelingen består af 21 fastansatte og mere end 100 timelønnede.
Lager- & Logistikansvarlig
Brænder du for lager, logistik og kundeservice? Trives du i en flad og dynamisk organisation og motiveres du af en høj grad af ansvar i et job med stor indflydelse på den fremtidige retning?
Med reference til virksomhedens adm. direktør, får du en vigtig rolle i vedligeholdelse og den foresatte udbygning af den nye lager- og distributionslokation. Du bliver en del af virksomhedens ledergruppe.
Du får ansvaret for at drive afdelingen – herunder at sikre det nødvendige flow både internt og mod kunder og samarbejdspartnere. Strukturer skal udbygges og fokus på eksekvering skal i højsædet – samtidig er samarbejdet med dine kolleger i øvrige funktioner afgørende for succes i jobbet.
Er du vores nye kulinariske kommandør? Spiseri Elfe søger en talentfuld kok, køkkenleder eller køkkenchef!
Er du køkkenets kreatør, der kan krydre hverdagen med kulinariske kunststykker og lede et team af passionerede madentusiaster?
I rollen som kok, køkkenleder eller køkkenchef, vil du få ansvaret for at omsætte Spiseri Elfes vision om en god spiseoplevelse til realitet. Dette inkluderer alt fra menuudvikling og -planlægning til ledelse af køkkenpersonalet.
Vi tilbyder et arbejdsmiljø hvor fokus er på dit velbefindende og en ledelsesstil, der værdsætter dine løsninger og input.
Overtjener/Vært/Værtinde hos Spiseri Elfe
Er du vores nye ansigt udadtil og den, der vil stå i spidsen for et team, som lever og ånder for service og gastronomi?
Som overtjener hos os vil du spille en hovedrolle i den daglige drift og skabe magiske øjeblikke for vores gæster. Fra at koordinere service til personaleledelse bliver du den afgørende faktor i at fastholde og udvikle den høje servicestandard vi værner om.
Du bliver en del af et arbejdsmiljø med stor opbakning, hvor din vejledning og personlige trivsel vægtes højt.
Juridisk chef / vicedirektør
Som juridisk chef får du ansvaret for ...
- At forhandle overenskomster – du er chefforhandleren
- Juridisk rådgivning på et højt niveau, hvor medlemmerne er i fokus
- Den daglige ledelse af juridisk afdeling med 10 dygtige og engagerede medarbejdere
- Sparring og faglig udvikling af medarbejderne
- Sikre effektive forretningsgange og optimal udnyttelse af ressourcerne
- Videreudvikling og udbygning af rådgivning til medlemmerne
- Procesførelse af sager for Voldgift, Arbejdsretten og Civilretten
I din rolle som vicedirektør ingår du i den strategiske ledelse sammen med direktøren.
Operations Manager
We have developed a number of web and smartphone applications with more on the way, and we are in the process of migrating our customers to the new web and smartphone app based product portfolio as well as bringing new customers in the Nordics and the UK onto our platform for next generation software solutions.
You will be responsible for leading the initiation, planning, execution, and follow-up of projects, ensuring the attainment of targeted outcomes.
ISS søger en dygtig Tilsynsførende til kunde i Århus-området
Vi søger en engageret og dygtig tilsynsførende til vores kunde. I denne rolle vil du være ansvarlig for at sikre, at rengøringsopgaverne udføres tilfredsstillende af vores rengøringsassistenter.
Dine opgaver vil omfatte både praktisk rengøringsarbejde og at føre tilsyn. Du vil i løbet af din arbejdsdag køre rundt mellem flere af vores kunde-lokationer i Østjylland omkring Aarhus.
Dine ansvarsområder:
- Udføre daglige rengøringsopgaver
- Føre tilsyn af cirka 15 rengøringsassistenter på forskellige kundelokationer i løbet af din arbejdsuge
- Support til og ledelse af medarbejdere for at sikre at rengøringen udføres til tiden og til en kvalitet, der efterlever kundens forventninger
Vi søger en tilsynsfunktionær til rengøring ved stor kunde i Øst- og Midtjylland
Er du grundig, ansvarsfuld og kvalitetsbevidst? Og vil du gerne være ansvarlig for et rengøringsteam? Så er det måske dig, vi leder efter!
I jobbet som tilsynsførerende vil du indgå i den daglige rengøringsleverance samt varetage ledelse og føre tilsyn af medarbejdere.
Det er din fornemste opgave at lede og motivere medarbejderne, så de varetager opgaverne og kundens interesse så effektivt og professionelt som muligt. Du planlægger og koordinerer den daglige rengøring samt diverse ekstra opgaver, ligesom det er dig, der står for materialestyring og lettere administrative opgaver.
Praksismanager/ledelsessekretær søges til Midtbylægerne i Silkeborg
Har du et naturligt overblik og et godt servicegen? Synes du ansvar og ledende opgaver er spændende? Kan du lide dage med varierende opgaver som fx at hjælpe mange patienter, sikre at der er styr på programmet, bestille varer og få rengøringsplanen til at gå op?
Vi tilbyder blandt andet
- En klinik, der sætter læring højt, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden.
- Et stærkt fagligt miljø med fokus på udvikling af gode løsninger, som sikrer, at klinikken er et godt sted at arbejde og et godt sted at være patient.
Landside Manager
You'll be responsible for planning, dispatching and exceptions handling activities cross Landside Operations.
You will ensure great customer experience/delivery, and ensure excellent execution of the production in APMT AAR regarding Landside Operations – primarily focused on Inland Service, Warehouse, Storage, Gates and Rail.
You'll be part of Operations Leadership and will provide overall leadership and management of all aspects of Landside operations including our great employees.
Motiveres du af personaleledelse og drift?
Minksekretariatet, 2. instans, søger en teamleder til kontoret i Skanderborg, som tilbyder en fastansættelse med gode kolleger, et godt arbejdsmiljø og mulighed for at sætte dit præg på Danmarks historie.
Som teamleder har du personaleansvar for dit team med aktuelt syv juridiske medarbejdere. Teamet forventes gradvis at blive større, og du får derfor mulighed for at være med til at sammensætte dit eget hold. Du har samtidig ansvaret for at sikre den daglige drift af sagsbehandlingen af klagesager i teamet.
Head of Commercial til togforretningen
Kan du se kommercielle muligheder for fremtidens kollektive trafik? Kan du lede en afdeling med ca. 40 medarbejdere, så deres kompetencer stråler og får gennemslagskraft?
Som Head of Commercial hos GoCollectives (tidl. Arriva) togforretning får du muligheden for at forme og eksekvere på den kommercielle strategi, som skal sætte kursen for vores virksomhed.
Toget skal være et tilvalg, som kan konkurrere med bilen – både når det gælder tid, komfort og miljø. Et valg, hvor det er nemt for både pendlere og fritidsrejsende at stige på – uanset formål og geografi.
Operationel Afdelingsleder med forsikringserfaring
Vi søger lige nu en ny Afdelingsleder til at drive en af vores store outbound-kunder.
Du bliver ansvarlig for at drive og videreudvikle samarbejdet sammen med 3 salgsledere og et team på ca. 100 ansatte. Opgaven er primært fokuseret omkring mødebooking og salg. Vi søger en afdelingsleder med stærke kompetencer indenfor drift og udvikling af netop de områder.
Du vil få en nøglerolle med direkte reference til vores Afdelingsdirektør i Aarhus.