Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
50 jobannoncer matcher din søgning 50 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Dedikeret indkøber med teknisk flair
Er du en energisk og dedikeret indkøber, der trives med at forbedre processer og opnå resultater eller har du potentialet til at blive det?
Som vores nye indkøber, får du det daglige ansvar for alt indkøb i virksomheden. Det vil primært dreje sig om indkøb til produktionen herunder råvarer, komponenter og halvfabrikata.
Du tilbydes spændende arbejdsopgaver i et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der lægges vægt på, at den enkelte selv tager ansvar.
Selvstændig Udbudskonsulent til udvikling af Strategisk Indkøb
Ambitionerne er høje i Evidas afdeling for Strategisk Indkøb. Som udbudskonsulent vil du være ansvarlig for at rådgive gennem hele udbudsprocessen, fra planlægning og udarbejdelse af udbudsmateriale til evaluering af tilbud og kontraktindgåelse.
Vi tilbyder mulighed for personlig og faglig udvikling gennem løbende kompetenceudvikling og kurser samt en høj fleksibilitet med op til 1-2 hjemmearbejdsdag i ugen.
Senior Landbrugsrådgiver til Landbrugscenter Viborg
Er du fagligt dygtig, og kan du gennem strategisk dialog med landbrugskunder skabe forretning og høj kundetilfredshed? Og vil du være en del af en ambitiøs finansiel virksomhed, der har store ambitioner inden for landbrug?
Du får ansvar for din egen portefølje af landbrugskunder i et miljø med høj faglighed og masser af mulighed for kvalificeret sparring og backup fra specialister og erfarne kolleger. Dit helt naturlige mål er at udvikle og skabe vækst samt optimal lønsomhed i din kundeportefølje.
Bogholder til vores kædebogføringsafdeling
Har du lyst til at arbejde med bogførings- og afstemningsopgaver i en mellemstor revisionsvirksomhed? Brænder du for at yde kunderne en god og professionel service?
Du far ansvaret for egne butikker i kæden, samt far medansvar for kædekontorets 2 bogholderier. Opgaverne løses I et team på ca. 20 dygtige og motiverede medarbejdere, som du vil indgå i et tæt arbejdsfællesskab med og hvor hjælp og kollegial sparring altid er lige ved hånden.
Logistikassistent
Du kommer til at arbejde i en virksomhed med internationalt bagland, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Dine daglige opgaver består blandt andet af:
- Varemodtagelse
- Ordreregistrering
- Registrering af måleudstyr
Du får mange gode personalegoder såsom sundhedsforsikring, attraktiv pensionsordning, kantineordning, personaleforening, frugtordning og fleksible arbejdstider.
Regnskabsmedarbejder
Som en vigtig del af vores internationale virksomhed bliver du ansvarlig for en bred vifte af økonomiske opgaver, så har du passion for nøjagtighed og orden, er det dig, vi søger.
Dine ansvarsområder er bl.a.:
- Oprettelse og administration af kunder
- Registrering af ind- og udbetalinger samt sikring af korrekt registrering og udligning heraf
Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og frihed under ansvar.
Eksportsælger til salg af brugte maskiner i udlandet
Hvis du har erfaring med salg af brugte landbrugsmaskiner, evner at opbygge stærke relationer og har sprogfærdigheder på engelsk og tysk, så er dette den perfekte mulighed for dig!
Som led i salgsprocessen sikrer du med serviceafdelingen samt lokale myndigheder/samarbejdspartnere, herunder eks. TüV i Tyskland, at maskinerne lever op til de krav og standarder, der er i de forskellige lande.
Vi forventer, at du har et højt teknisk kendskab til landbrugsmaskiner og deres anvendelse – meget gerne maskiner til håndtering af naturgødning. Det er vigtigt, at du kan forklare evt. ombygninger både internt og eksternt.
Er du Energi Viborgs næste kontorelev?
Lyser du op ved tanken om en alsidig kontoruddannelse i en forsyningsvirksomhed, hvor du får indsigt i kundeservice, økonomi og almen administration? Så har vi elevpladsen for dig!
Vi søger en kommende kontorelev til 2 års elevforløb med opstart den 1. september 2024. Er din nysgerrighed blevet vakt? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning.
Sagskoordinator til Landbogruppen
LandboGruppen MIDTØST & FYN søger en dygtig og erfaren medarbejder til en nyoprettet stilling i Viborg og Søften. Vi er ved at opbygge et sagsbehandlingscenter med 3-4 sagskoordinatorer.
Din primære opgave vil være back office funktion for ejendomsmæglerne, så salget foregår så optimalt og nemt som muligt for både sælger og mægler. Du skal bl.a. hjælpe mæglerne med udarbejdelse af salgsoplæg, formidlingsaftale, salgsbudget og købsaftaler i sagsbehandlingssystemet Mindworking.
Kreditkonsulent til afdelingen for Kreditjura & Inkasso i Andelskassen
Det er videnstungt, men det er spændende. Det kan være vanskeligt at gennemskue for vores kunder, men vi arbejder for at se muligheder og for at finde de bedste løsninger. Det er bankfaglighed, og det er jura.
I Kreditjura & inkasso bliver du en del af en kvalitetsbevidst og stærk afdeling, der består af seks dedikerede medarbejdere., Vi har alle en lang historik med effektiv gældsinddrivelse hos bankens nødlidende privat- og erhvervsengagementer og insolvenslovgivning generelt. Selvom opgaverne i afdelingen kan være i den tungere ende, husker vi altid at have det sjovt med hinanden i hverdagen.
Kontorelev til Teknisk Landsforbunds Medlemscenter
Er du vild med tal og paragraffer?
Med start den 1. september 2024 søger vi en ny kontorelev til at gennemføre en 2-årig kontoruddannelse med speciale i Administration, hvor vi kan kombinere de administrative opgaver med både HR og ansættelsesret, samt sikre at du får en solid erfaring, som du kan bruge i din karriere.
Vi tilbyder en spændende og alsidig uddannelse, hvor du får mange forskellige opgaver, som primært vil være i fagforeningen og a-kassen.
Underviser søges til virksomhedsøkonomi ved Mercantec Business
Er du en fagligt dygtig person med en passion for økonomi og lysten til at formidle din viden til andre?
Du vil primært komme til at undervise i virksomhedsøkonomi på C- og B-niveau på GF2 og EUX studieår. Vi vil dog gerne have et underviserteam, hvor alle kan dække flere fagområder, og der vil derfor afhængig af dine kompetencer også være undervisning i fx afsætning, organisation, dansk, erhvervsinformatik mv.
Medarbejdere til Det fælleskommunale Databehandlersekretariat (DBS)
Brænder du for at arbejde med databeskyttelse, og vil du levere top service til vores medlemskommuner? Er du drevet af et ønske om at opbygge tillid til, hvordan kommunerne håndterer data? Besidder du gennemslagskraft, og er du klar til at samarbejde med over 68 kommuner? Så er disse enestående stillinger noget for dig.
Du bliver en del af et dedikeret team, der skal føre tilsyn med databehandleraftaler, og forhandle og indgå databehandleraftaler på vegne af vores medlemskommuner.
Desuden skal du have lyst til at formidle vores arbejde til de mange dygtige og dedikerede medarbejdere i vores medlemskommuner. Vi søger to medarbejdere med kompetencer inden for disse områder.
Kundeservicemedarbejder til salgskontor
Intra er en designorienteret virksomhed med store kompetencer, når det gælder rustfri stål. Vi udvikler produkter til køkken og offentligt toilet og baderum.
Du kommer til at indgå i et team, der i dag består af seks kundeservicemedarbejdere, der sidder med henholdsvis det norske marked og det danske marked samt projektsalg.
Dine primære opgaver bliver bl.a. kundekontakt på mail og telefon samt ordrebehandling og opfølgning.
Kundeservicemedarbejder, vikar, til salgskontor
Intra er en designorienteret virksomhed med store kompetencer, når det gælder rustfri stål. Vi udvikler produkter til køkken og offentligt toilet og baderum.
Dine primære opgaver bliver kundekontakt på mail og telefon, ordrebehandling og opfølgning samt oprettelse af kunder og vedligehold af kundedata.
Der vil være tale om et vikariat til og med december 2024.
Sagsbehandlere der brænder for forvaltningsret, søges til minksekretariatet
Du får en unik mulighed for at blive en del af et ambitiøst tværfagligt team med en stor pionerånd. Fagligt får du mulighed for at være med til at løse en vigtig og højprofileret opgave med at fastlægge praksis på et nyt og komplekst retsområde.
Du vil som sagsbehandler bl.a. skulle beskæftige dig med følgende:
- Udarbejde forligsforslag og endelige afgørelser på baggrund af omfattende og komplekst materiale
- Deltage på besigtigelsesforretninger
- Indgå i et tæt samarbejde med formand og kommisionsmedlemmer
Erfaren Disponent der vil arbejde med salg og interesse for IT
Er du forretningsorienteret og ambitiøs? Brænder du for transport & Logistik, så læs videre om vores spændende stilling, som multikunstner indenfor transportfaget.
I denne rolle vil du være med til at identificere og udvikle nye forretningsmuligheder, samtidig med at du sikrer, at vores IT-systemer og data er opdaterede og velfungerende.
Du skal etablere og opretholder klar kommunikation med både kunder og chauffører. Du skal stræbe efter at skabe stærke relationer, der bygger på gennemsigtighed og pålidelighed for at sikre tilfredse kunder og velkoordinerede transporter.
Økonomiassistent til regnskaber for kirker og menighedsråd
Er du nyuddannet eller har du erfaring med bogføring, regnskab, budget og lønadministration? Eller måske erfaring fra en stilling som kordegn eller regnskabsfører i Den Danske Folkekirke? Så læs endelig videre…
Vores opgaver omfatter bl.a. bogføring, betalinger, afstemninger, momsindberetning, budgettering, hjælp til likviditetsstyring, lønadministration, kvartalsrapporter, årsregnskaber, deltagelse på menighedsrådsmøder – og en række andre opgaver.
Kreditkonsulent til Andelskassens kreditafdeling
Har du lyst til at arbejde i en bank i vækst, hvor din faglighed på kreditområdet kommer til sin ret, og hvor samarbejde, kvalitet og sammenhængskraft er vigtige værdier? Så er det netop dig, vi søger til Andelskassens kreditafdeling.
Du kommer til at arbejde i en bank, der tror på, at alle har brug for gode relationer. Som kollegaer er vi hinandens vigtigste relationer i løbet af arbejdsdagen. Vi deler viden, spiller hinanden gode og sætter en ære i at være imødekommende over for hinanden. Det er vigtigt. For et job er ikke bare et job. Det er vigtige timer, som skal give energi og værdi.
Team lead logistics
Dit ansvar som Teamleder vil udgøre ca. 25% af rollen og vil være relateret til ledelsesmæssige opgaver. Dette inkluderer at tilsikre, at vores arbejdsprocesser og procedurer er opdaterede og effektive, afholdelse af samt opfølgning på MUS-samtaler, vagtplanlægning i samarbejde med teamet mv.
Den daglige drift består blandt andet af:
- Varemodtagelse
- Ordreregistrering
- Registrering af måleudstyr