Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
24 jobannoncer matcher din søgning 24 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Jurist til Sekretariatet fra 1. august 2024
En af vores jurister har fået andet arbejde, og derfor har vi brug for en ny juridisk medarbejder. Har du lyst til at være en del af et fagligt stærkt juridisk team, der prioriterer sparring og vidensdeling i hverdagen, så send os en ansøgning.
Vi tilbyder en dagligdag præget af høj faglighed og et bredt samarbejdsfelt blandt kolleger, myndigheder og organisationer, samt en række primære ansvarsområder med bistand til den juridiske del af sagsbehandlingen, herunder:
Juridisk rådgivning inden for:
- Det sociale område, jobcenter og børn og unge
- Aftaleret, udbudsret, kontrakter
- Forvaltningslov og Lov om kommunernes styrelse
Ejerrådgiver
I et af de mest attraktive sommerhusområder i Danmark, bliver du ansvarlig for at tegne kontrakter med sommerhusejere. En lige så vigtig del af jobbet er rådgivning af nuværende sommerhusejere i spørgsmål om priser, præsentation, udlejning, ombygning etc. for at sikre optimal udlejning af sommerhuset.
Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, firmabil, pensionsordning inkl. sundhedsforsikring, gode personaleforhold, samt en række andre personalegoder.
Teknisk chef til Landal Seawest
Om stillingen
- Vedligeholdelse af feriehuse, centerbygninger og området på hele parken
- Servicering af vores gæster, hvis de har tekniske eller håndværksmæssige udfordringer
- Servicering af alle afdelinger på parken
Kunne du tænke dig et spændende job med masser af ansvar og forskelligartede opgaver, og vil du være med til at skabe en god oplevelse for vores gæster?
Ejerservice-assistent
Som Ejerservice-assistent bidrager du til en ensartet holdning, kvalitet og service over for vores sommerhusejere som en del af vores DanCenter/Danland/Admiral Strands lokale kontor.
Du skal sammen med dit team være med til at sikre, at jeres fælles ansvarsområder altid tilgodeses hen over ugen.
Daglige opgaver
- Ejerdialog, herunder sagsbehandling & pris/hus
- Bookingovervågning – ind-/udflytninger
- Kasse-opgørelse & rapportering
Rådgiver/sælger til vore fantastiske kunder
Vi ved godt, at du nok aldrig har overvejet en branche som vores. Den er anderledes og fremmed, fordi mange af os ikke beskæftiger os med tab og død, før man selv oplever, at den banker på døren.
Men du får aldrig en arbejdsplads, hvor din indsats har så afgørende betydning for andre mennesker, som det er tilfældet hos os.
Du kommer hurtigt til at føle et naturligt ansvar for din afdeling. Du betjener dine kunder. Du servicerer dine dygtige bedemænd. Du trimmer din udstilling og sørger for, at dine kunder føler sig velkomne og bliver hjulpet med deres personlige minde, over den person de har mistet.
Salgstrainee - trælast
Er du i tvivl om, hvilken karrierevej du skal gå? Og drømmer du om en uddannelse, hvor du ikke skal sidde på skolebænken hver dag?
En salgstrainee-uddannelse hos Davidsen er for dig med ambitioner og lysten til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, handel og indkøb.
Gør en god handel for dig selv - søg i dag!
AC-projektleder til Naturstyrelsen Blåvandshuk
Naturstyrelsen Blåvandshuk arbejder med projekter til udtagning af lavbundsjord og til forbedring af vandmiljøet, og søger derfor en engageret medarbejder til vores team.
Vil du være med til at løfte både klima- og vandmiljødagsordnen, samtidig med at du får mulighed for at arbejde på en af Danmarks smukkeste arbejdspladser? Vil du have ansvar, selvstændighed og prøve kræfter med at gennemføre store naturprojekter? Så læs her.
Distribution Manager
You will play an important role in managing all distribution flows from Denmark, ensuring service delivery, operational excellence, and compliance with regulatory standards.
Furthermore, you will in this role help us to succeed by:
- Managing a team of drivers as well as local distribution team.
- By ensuring budgetary control and attainment of distribution costs (incl. distribution claims and damages).
We offer flexibility and hybrid ways of working.
Purchase Planner
Motiveres du i en koordinerende rolle, hvor du har stor kontaktflade ud i organisationen og med leverandører?
Du bliver ansvarlig for at sikre, at vi har de rigtige lagerniveauer ved at planlægge indkøbsordrer og proaktivt overvåge vores leverandørers muligheder.
Vi tilbyder dig et tempofyldt, men afbalanceret miljø med muligheder for vækst og udvikling.
Timelønnet Servicetekniker
Til vores servicekontorer i Varde søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig timelønnet Servicetekniker til servicering af feriehuse og tekniske installationer.
Som timelønnet Servicetekniker indgår du i et team af fastansatte og freelance medarbejdere. Din fornemmeste opgave er at servicere feriehusene i det respektive sommerhusområde.
Det er en stor fordel, hvis du har en håndværksmæssig baggrund, men du kan også bare generelt have hænderne rigtigt skruet på
Kunderådgiver – brænder du for at gøre en forskel?
Er du passioneret for at levere unikke og værdiskabende kundeoplevelser? Kan du bidrage til vores strategi om at gøre vores allerede meget tilfredse kunder endnu mere tilfredse gennem proaktiv og værdiskabende rådgivning.
Jobbet giver dig en attraktiv og spændende arbejdsplads, hvor der er plads til ambitioner, masser af udviklingsmuligheder og høj medarbejdertrivsel.
Kunderådgiver med flair for mindre erhverv
Brænder du for at give unikke kundeoplevelser og trives du i en glad, ambitiøs og samarbejdende kultur? Og vil du arbejde et sted, hvor vi har fokus på sund bankdrift og rigtig gode kundeoplevelser?
Hos os kan du fokusere på bankforretninger og langvarige kunderelationer. Sydbank har nogle af de mest tilfredse medarbejdere i branchen, og nu ser vi frem til at få dig med som en del af vores team.
Vicevært med fokus på pool og spa
Har du lyst til pasning af swimming pools og spa, og vil du du tjene ekstra penge?
Er du vores nye pladsanviser i Borgerservice?
Vi søger en medarbejder der effektivt kan indgå i vores team af dygtige og ansvarsbevidste medarbejdere.
Skolesekretær søges til Sct. Jacobi skole og Dagtilbud
Sct. Jacobi skole og dagtilbud søger en dygtig selvstændig sekretær i 32 timer om ugen hurtigst muligt til en fast stilling.
Weekendhjælper til kontor og service
Nu har du chancen for et spændende og godt betalt fritidsjob!
Bogholder/Administrativ medarbejder
Agerbæk Maskinstation A/S søger pr. 1. juni 2024 en fuldtids/deltids bogholder/administrativ medarbejder.
Skal du være offentlig administrationselev i Børn og Læring
Så er det nu, du skal søge en elevplads hos os.
Skal du være offentlig administrationselev i Social og Sundhed
Så er det nu, du skal søge en elevplads hos os.