DanCenter
Blåvand og Henne

Ejerservice-assistent

Stillingens hovedformål

Som Ejerservice-assistent bidrager du til en ensartet holdning, kvalitet og service over for vores sommerhusejere som en del af vores DanCenter/Danland/Admiral Strands lokale kontor.

Stillingens ansvarsområder

Du skal sammen med dit team være med til at sikre, at jeres fælles ansvarsområder altid tilgodeses hen over ugen.

Husejere

  • Opkald fra husejere: Håndtering af boligejeropkald, der kræver hurtige og høflige svar på forespørgsler og bekymringer. Ansvaret omfatter effektiv håndtering af boligejernes behov og samarbejde med relevante afdelinger for at løse problemer. Medarbejderen skal opretholde et højt tilfredshedsniveau hos boligejerne.
  • Deltage i spørgsmål fra boligejere på kontoret: At være fysisk til stede på kontoret for at tage sig af alle boligejere, der måtte komme på besøg personligt. Dette indebærer at tage imod walk-in-forespørgsler, yde assistance og sikre, at alle boligejerforespørgsler behandles hurtigt og professionelt.
  • Gennemgang af sommerhuse/lejligheder samt efterfølgende dialog og opfølgning
  • Vejlede ejerne mhp. på at optimere deres udlejning
  • Produktændringer – opdatere lister
  • On-boarding/exit af husejere

Daglige opgaver

  • Ejerdialog, herunder sagsbehandling & pris/hus
  • Bookingovervågning – ind-/udflytninger
  • Kasse-opgørelse & rapportering
  • Tjek af lejligheder/huse
  • Rengøringsplanlægning
  • Opdatering af husspecifikke informationer

Gæster

  • Ind- og udtjek af gæster
  • Tjek af nøgler samt hænge dem på plads
  • Opkrævning af ekstra rengøring
  • Håndtering af forsikringssager samt dialog med ejer om dette
  • Højsæsonsaktiviteter – koordinering og udførelse i samarbejde med det øvrige team
  • Håndtering af gæstereklamationer

Kontor

  • Daglige kasserapporter & pengehåndtering
  • Besvare e-mails og rydde op i indbakken, samt sortere i mapper
  • Sørge for skiltning og plakater i vinduer, herunder også åbningstids- og nøgleafhentningsskilt i vinduet/døren
  • Generel oprydning i kontorlokalerne/baglokale/køkken samt tømme skraldespande/opvaskemaskine/vaskemaskine
  • Håndtere post & pakker
  • Opfyldning af brochurer på hylder og i katalogkasse samt genbestilling
  • Arkivering
  • Bestille firmatøj, rengøringsartikler, lagervarer m.m.
  • Løbende information til Marketing om, hvad sker der i lokalområdet
  • Klargøring af velkomstmateriale og nøgler

Rengøringsteam

  • Tjek af indflytninger
  • Udarbejde opgaver til rengøringspersonalet og serviceteknikere i planlægningsprogrammet
  • Registrere timer/løn/kørsel til rengøringspersonalet

Diverse

  • Diverse ad hoc-opgaver
  • Varetage andre opgaver der naturligt ligger i en reception også tilkommende opgaver
  • Dække ind i teamet, når der er behov
  • Villig til jobrotation og tilegne dig viden om alle funktioner
  • Villig til efteruddannelse og kursusdeltagelse

Repræsentation

Ejerservice-assistenten har pligt til at bære DanCenters firmatøj.

Personprofil

  • Serviceminded og imødekommende
  • Loyal
  • Empatisk
  • Teamplayer
  • Ansvarsbevidst
  • Selvstændig
  • Ordenssans
  • Synlig person med udpræget situationsfornemmelse
  • Mødestabil
  • Præsentabel – altid brug af firmatøj
  • Hjælpsom og fleksibel i forhold til egne og andres opgaver

Generelt

Det forudsættes, at du medvirker aktivt i opbygningen og vedligeholdelsen af en positiv firmakultur og team/korpsånd samt varetager virksomhedens omdømme i lokalsamfundet. Samtidig medvirker du til, at såvel sommerhusejere som gæster tydeligt genkender virksomhedens corporate identity, og oplever DanCenter/Danland/Admiral Strand som et professionelt bureau, hvad enten du udfører service via telefon, mail eller personligt.

Interesseret

Læs mere om os på www.dancenter.dk.

Send os din ansøgning med CV til job@dancenter.com & thomas.jepsen@dancenter.com.

Angiv venligst "Ejer-serviceassistent - < Placering >" som titel på din e-mail.