Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
38 jobannoncer matcher din søgning 38 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Finance Manager, Performace Management
Would you like to join us on our Finance Transformation journey, where 'business as usual' is never the norm?
We are seeking a Finance Manager capable of best-in-class partnering for our Business Units, such as Danish Crown Business Unit, Danish Crown Beef, KLS, Sokolow, DAT-Schaub, and ESS-Food, while also managing the group's CAPEX infrastructure, including processes, governance, and reporting. You will be reporting directly to the VP of Performance Management.
Health & Safety Koordinator til vores produktionsvirksomhed i Randers
Vil du være med til at gøre en forskel ved at skabe et sikkert og godt arbejdsmiljø og evner du at gennemskue tekniske processer?
Vi søger en koordinator, der kan bidrage med en teknisk viden til at understøtte H&S-arbejdet. Hos Berry Superfos Randers vil du i hverdagen arbejde med sikkerhedskultur og motivere til sikker adfærd og på den måde reducere ulykker.
Vi har brug for dig, der ønsker at deltage i det daglige arbejde for praktisk og kulturelt at skabe en stærk forankring af H&S-arbejdet i alt arbejdet på virksomheden.
Handelselev internt salg i Bygge og Anlæg i Randers
Tænker du JA TAK til en elevstilling, hvor du:
- får mulighed for at bevæge dig derhen, hvor du gerne vil?
- bliver udfordret, så snart du er klar til noget nyt, og får kolleger, der går op i, at du lykkes?
- aldrig får stillet nysgerrigheden helt – for der er simpelthen for meget at lære?
- ønsker at arbejde hos Dk’s største leverandør til byggeriet og er du nysgerrig på udvikling?
Revisor
Vi er på udkig efter dig, der har mindst 2 års praktisk erfaring med revision.
Vi søger en revisor med ansvar for følgende områder:
- opgaver for kunder bestående af både personligt drevne virksomheder og selskaber
- regnskabsudarbejdelse og skattemæssige opgørelser
- erklæringsopgaver med revision, udvidet gennemgang m.v.
Støvringgaard Kloster søger ejendomsservicemedarbejder
Har du lyst til en hverdag med varierede opgaver i unikke, historiske rammer, så søger vi en ny ejendomsservicemedarbejder, kaldet klosterinspektør, da vores nuværende har valgt at gå på pension.
Arbejdet består i at sørge for den udvendige vedligeholdelse af stedets bygninger, gerne med så megen egen arbejdskraft som muligt og ellers med håndværksmæssig hjælp udefra. Du skal også vedligeholde parkanlæg og grønne områder.
Håndværkstaksator/Tømrer
Dine arbejdsopgaver bliver:
- Taksering af forsikringsopgaver samt gennemførelse og styring af disse
- Kalkulation af forsikringsopgaver
- Kundekontakt
- Evt. udførelse af tømreropgaver
Vi forventer, at du har en håndværksmæssig baggrund som tømrer/snedker, gerne suppleret med en byggeteknisk uddannelse, samt erfaring med forsikringsopgaver og gerne uddannet håndværkstaksator.
Juridisk chef / vicedirektør
Som juridisk chef får du ansvaret for ...
- At forhandle overenskomster – du er chefforhandleren
- Juridisk rådgivning på et højt niveau, hvor medlemmerne er i fokus
- Den daglige ledelse af juridisk afdeling med 10 dygtige og engagerede medarbejdere
- Sparring og faglig udvikling af medarbejderne
- Sikre effektive forretningsgange og optimal udnyttelse af ressourcerne
- Videreudvikling og udbygning af rådgivning til medlemmerne
- Procesførelse af sager for Voldgift, Arbejdsretten og Civilretten
I din rolle som vicedirektør ingår du i den strategiske ledelse sammen med direktøren.
Spar Nord Randers søger privatrådgiver
En af vores dygtige rådgivere har valgt at gå på pension, og derfor søger vi hendes afløser til vores privatkundeafdeling. I Spar Nord Randers får du 22 skønne kolleger, der er fordelt på rådgivere i privat og erhverv, et kundemedarbejderteam og en række specialister med en god diversitet af profiler, køn og erfaring. Vi brænder for at gøre en forskel for kunderne og skabe gode forretninger, men vi har også et stort fokus på det gode sociale sammenhold i afdelingen.
Du vil fra start få tildelt en spændende kundeportefølje, der ønsker rådgivning inden for bolig, pension og investering. Alt efter din erfaring, vil vi støtte op med relevant uddannelse og god oplæring i afdeling.
Projektassistent
Vil du være en del af holdet, der skaber automationsløsninger til kunder over hele Norden?
Som vores nye projektassistent er du med til at følge projekter og dokumentere dem. Et projekt tager typisk mellem 4 og 12 måneder, og du er med hele vejen – fra projektet slippes i salgsafdelingen, til det står til godkendelse hos kunden.
Med dig har du et projektteam af ingeniører, konstruktører, montører og elektrikere, og du sparrer løbende med vores andre projektassistenter undervejs.
Vi har vind i sejlene, og du kan se frem til en hverdag, hvor vi løbende ansætter nye talenter, hvor der er masser at lave, og hvor du bliver en del af et team, som stormer frem.
Teknisk indkøber, Randers
Er du den, der kan organisere og planlægge indkøb til kommende produktionsopgaver.
Du skal drifte og udvikle vores lokale, indkøbsfunktion til vores kundespecifikke produktion af specialmaskiner.
Du skal trives med at varetage indkøb, produktdata vedligehold og samtidig være koblingen mellem lageret, montagen og ERP-systemerne.
Logistics Specialist
Spændende mulighed som Logistics Specialist hos Danish Crown i Randers. Er du erfaren inden for logistik, planlægning og forecasting og har du evnen til at sikre en smidig drift samtidig med at du stræber efter at optimere de daglige processer?
Hvad skal jeg lave? Godt at du spørger om det, for det kommer her:
- Støtte den daglige drift og sikre intern og ekstern koordinering
- Optimering af arbejdsgange med fokus på digitalisering
- Bidrage til implementering af forecasting i forhold til lagerstyring
Senior Manager Public Affairs & Communications
Are you prepared to leverage your comprehensive communication skills to contribute to Danish Crown's public affairs strategy and ambitious reputation agenda as a food company for the future?
If you want to be a part of making real change in the food industry, Danish Crown is the team to join – the task ahead is clear - we want to be a leading player in transforming the future of food production in Denmark and beyond. Together with our team of top-class communication professionals you will be a vital part of supporting this change.
Administrations- og sekretariatschef til Retten i Randers
Vi tilbyder et spændende, meningsfyldt og kompetenceudviklende job, hvor du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdet og arbejdsgangene.
Som administrationschef har du det overordnede og daglige ansvar for rettens administration og varetager ledelsen af rettens administrationsafdeling sammen med afdelingslederen.
Som sekretariatschef er du juridisk sekretær for retspræsidenten. Du bistår retspræsidenten ved udfærdigelse af og opfølgning på de årlige handlingsplaner og embedsregnskaber og er ansvarlig for gennemførelse af brugerundersøgelser og trivselsundersøgelser.
Customer Service Assistant
Kunne du tænke dig en nyoprettet stilling, hvor du får et ben i både kundeservice og lagerstyring?
Her kommer du til at varetage opgaverne for Finland og vil være i daglig dialog med kunder, salg, fabrikker, planlægning, lagre og transportører, når du:
- laver ordrebehandling – modtagelse, oprettelse, kontrol samt opfølgning
- står for lagerstyring af det eksterne lager hos en helt ny kunde med 1200 butikker, hvor du disponerer varer og opretter indkøbsordrer og lageroverflytninger
Privatkunderådgivere
Vi tilbyder dig at komme med på det hold, som bl.a. har skabt det bedste regnskabsmæssige resultat nogensinde i 2023, og som netop kåret af ”Bankresearch” til Danmarks 4. mest sikre pengeinstitut.
Vi ser naturligvis gerne, at du har en god erfaring fra et pengeinstitut og en relevant uddannelse, MEN – vi går lige så meget op i, hvordan du er som menneske.
Vi tilbyder dig høj grad af fleksibilitet med hensyn til arbejdstider og hjemmearbejdsplads.
Indkøber til Plast Branchen
Er du en dygtig indkøber med et kommercielt mindset, der ønsker at være med på en spændende rejse i en stærk virksomhed?
De primære arbejdsopgaver vil være:
- Besvarelse af forespørgsler på lager- og skaffevarer
- Opfølgning på forespørgsler, opgaver og deadlines
- Sikre rettidig og korrekt information og kommunikation
Ejendomsmægler/sælger
Er du en ejendomsmægler/sælger, der brænder for at sælge boliger og gøre drømme til virkelighed? Bliver du motiveret af at skabe resultater, vækst og succes? Er du interesseret i at være en del af Danmarks største ejendomsmæglerkæde?
Dit primære arbejdsområde vil være fremvisning og salg af ejendomme i området. Dog vil jobbet være alsidigt, hvor ikke to dage er end.
Vi tilbyder et job med mulighed for meget selvstændigt arbejde og med stor grad af egen indflydelse på arbejdsdagen. Der vil være gode karrieremuligheder og mulighed for stor faglig og personlig udvikling.
Ejendomsmægler/Sælger
Er du en ejendomsmægler/sælger, der brænder for at sælge boliger og gøre drømme til virkelighed? Bliver du motiveret af at skabe resultater, vækst og succes? Er du interesseret i at være en del af Danmarks største ejendomsmæglerkæde?
Vi tilbyder et job med mulighed for meget selvstændigt arbejde og med stor grad af egen indflydelse på arbejdsdagen. Der vil være gode karrieremuligheder og mulighed for stor faglig og personlig udvikling.
Bliv en del af JEBA’s dream team af regnskabsninjaer
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at udføre og gennemgå daglige regnskabsopgaver, herunder bogføring, fakturering og betalinger, samt udarbejdelse af rapportering.
Ud over en god work-life balance har vi også en række medarbejderarrangementer for at styrke vores teamsamarbejde og skabe et positivt arbejdsmiljø. Vi arrangerer regelmæssigt sociale begivenheder, hvor du kan møde dine kolleger og stifte nye bekendtskaber.
Økonomi- og administrationschef
Vil du gøre en forskel hos en velfungerende organisation, hvor kvalitet, arbejdsglæde og passion er en del af DNA’et?
Hos Værket får du en bred nøglefunktion indenfor økonomistyring, forecast, planlægning og administration. Stillingen er for dig, der særligt motiveres af ansvar og indflydelse, ligesom du bliver en meget vigtig go-to person i huset.
Hverdagen i et dynamisk kulturhus er spændende og med et højt tempo, og du vil opleve, at der er et stort fokus på at drive Værket som forretning. Som økonomi- og administrationschef bliver du en del af en kompetent ledergruppe, ligesom du indgår i et tæt samarbejde med musik- og teaterchefen.