Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
80 jobannoncer matcher din søgning 80 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Payroll Administrator
The Payroll Administrator ensures accurate and timely payroll processing for the business units in Denmark.
Duties and responsibilities include but are not limited to:
- Responsible for the full spectrum of tasks regarding the monthly payroll for Denmark.
- Ensure accurate and timely processing of payroll in accordance with local statutory requirements and regulations.
Adaptability, good judgement and a commitment to self-improvement are essential for success in this role.
HR-interesseret Payroll Specialist
Brænder du for at levere præcis løn til tiden, og vil du være forretningens frontfigur inden for HR-administration og udviklingen heraf?
Kom med inden for hos XL-BYG Knud Larsen Byggecenter A/S i Hvidovre, og føl dig hjemme som medarbejder i en familieejet virksomhed, præget af højt til loftet, flad struktur og korte kommandoveje.
Her får du som Payroll Specialist ansvaret for lønbehandlingen af knap 120 medarbejdere, primært funktionærer, samt mulighed for at udvide din faglige horisont inden for HR-administration.
Vil du være vores nye skatteinkasso specialistmedarbejder i et dynamisk team?
Motiveres du af at arbejde i et dynamisk og innovativt miljø med skiftende opgaver, herunder rapportering af skatteindberetning, sagsbehandling, intern kontrol og kvalitetssikring? Ønsker du være med til at skabe fundamentet for en mere compliant fremtid og sikre korrekt og rettidig rapportering
Du bliver en del af en dynamisk afdeling med engagerede kolleger, der prioriterer samarbejde og deling af viden.Vi er en arbejdsplads, hvor både faglig og personlig udvikling er i fokus.
Regnskabsmedarbejder
Trives du med en rolle, hvor du får mulighed for selvstændigt at arbejde med en bred vifte af økonomiske opgaver og i tæt samarbejde med dine kollegaer?
Du kommer til at arbejde med det løbende økonomiarbejde, som også omfatter hele lønforløbet for koncernens danske juridiske enhed Laps A/S der består af 2 Dental Laboratorierr. Det er en rolle med ansvar for en en bred vifte af økonomirelaterede opgaver som løbende bogføring, udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber.
Arbejdstiden er fuld tid mandag til fredag og dit primære arbejdssted er hos Bruuns Dental Laboratorium I Rødovre. Du vil have daglig kontakt til personalet på laboratoriet og hovedkontorets finansafdeling i Malmø.
Dataanalytiker til bekæmpelse af skatteøkonomisk kriminalitet
Brænder du for at bearbejde, analysere og formidle data? Er du forretningsorienteret, initiativrig, og vil du være med til at udvikle og drifte dataløsninger, der bidrager til vores indsats mod skatteøkonomisk kriminalitet? Så er du måske den dataanalytiker, vi søger til Særlig Kontrol.
Da den tværgående it- og datafunktion er forholdsvis ny i Særlig Kontrol, vil der være mulighed for, at du i et vist omfang kan præge opgavesammensætningen ud fra den strategiske retning, som er lagt for dataudviklingen i fagområdet.
Backoffice Associate
Vi tilbyder en stilling i et spændende og udfordrende miljø med gode og dygtige kolleger.
Du vil som Backoffice Associate have daglig kontakt til vores autoforhandlere og slutkunder, både skriftligt og telefonisk.
Dine opgaver bliver blandt andet:
- Daglig servicering af forhandlere, partnere og slutkunder telefonisk og skriftligt ved forespørgsler.
- Afstemning og rapportering til samarbejdspartnere på serviceaftaler.
AR Manager
Du vil være ansvarlig for at sikre en effektiv daglig drift af vores debitorafdelinger med udgangspunkt i Danmark og Sverige, herunder sikre effektive arbejdsprocesser, støtte op om optimering af samarbejdet mellem de nordiske lande samt motivering og udvikling af medarbejderne i de enkelte teams.
Som leder er det vigtigt for dig, at du i dit team skaber høj trivsel og lyst til at lykkes med de forventninger, der er til AR-funktionen.
Regulatorisk controller til AML-kvalitetskontrol
Vil du være med til at passe på vores kunder og forebygge hvidvask og terrorfinansiering? Trives du med skiftende arbejdsopgaver, og har du sans for detaljer?
Vi søger nye kolleger til at styrke vores kvalitetskontrol. Vi udfører interne stikprøve kontroller i relation til forebyggelse af hvidvask og terrorfinansiering i alle selskaber i Nykredit koncernen Vi har desuden ansvaret for at kvalitetssikre vores onboarding (CDD) og ajourføring af kunder (ODD).
Regnskabsassistent til koncern i udvikling
- Vil du med på en rejse, hvor vi strømliner, optimerer og udvikler regnskabsfunktionen, så vi kan arbejde ”smarter – not harder”?
- Er du struktureret og kvalitetsbevidst og ønsker du ansvar for de daglige opgaver i regnskabsfunktionen?
- Vil du være en del af en spændende koncern, hvor mad og gastronomi er det centrale?
Om du har relativt kort eller lang erfaring inden for regnskab er ikke afgørende, så længe du er engageret og sætter en ære i at løse dine opgaver.
Sulten efter en karriere indenfor regnskab?
Group Process Specialist, Record-to-Report & Order-to-Cash
Would you like to be part of shaping the future of Record-to-Report and Order-to-Cash within DSV to create new financial synergies?
Join us and use your expertise to assist with strategic project design and documentation, focusing on maintaining documentation, generating improvement ideas and measuring current performance.
Fiskerikajen Engros ApS i Rødovre søger debitorbogholder
Er du en drivkraftig, effektiv og detaljeorienteret bogholder med erfaring inden for debitorer? Ønsker du at blive en del af et dynamisk, positivt, højkvalitets- og serviceorienteret team? Så er dette en fantastisk mulighed for dig.
I din rolle som debitorbogholder vil du have det overordnede ansvar for:
- rettidig og korrekt fakturering af kunder samt opfølgning
- rettidig bogføring af kundeindbetalinger
- løbende overvågning af kundekonti og rykkerprocedure
Erfaren profil til stillingen som Økonomi- og regnskabsansvarlig CFischer Holding søges
Er du klar til at blive en del af et dynamisk og voksende team hos Cfischer Holding og Fischer Ejendomme? Vi søger nu en erfaren regnskabsansvarlig til vores kontor i Greve. Hos os vil du opleve en hverdag fyldt med variation, inspiration, frihed og ansvar.
Vil du være:
- En aktiv del af en virksomhed i konstant udvikling?
- Ansvarlig for at planlægge din egen arbejdsdag, med stor grad af frihed under ansvar?
- Med til at forme en positiv arbejdskultur i et hyggeligt kontormiljø og i en afslappet atmosfære?
Så læs mere her.
Er du lige præcis den bogholder, vi går og venter på?
Vi søger en fuldtids bogholder til en af vores allervigtigste afdelinger – vores bogholderi.
Vi ser bogholderen som den person, som håndterer komplekse regnskabsopgaver og som sikrer, at bogholderiet kører snorlige.
Dine arbejdsopgaver vil således spænde bredt, og der er plads til, at du selv kommer med initiativ og forbedringer.
Vi tilbyder dig mulighed for udvikling af både dine faglige og personlige kompetencer.
Erfaren debitorassistent
Har du bagagen fuld af debitorerfaring, og har du lyst til at blive en del af et kompetent kreditteam, der vægter faglighed og fællesskab lige højt?
Du skal på den ene side bidrage til at finde løsninger og en balance, der tilgodeser den kommercielle forretning og salget, og på den anden side sikre en forsvarlig kreditstyring med henblik på at minimere virksomhedens tab.
Finance Business Partner med overblik og gode IT-Kompetencer
Har du erfaring, overblik og mindset til at være den primære finansielle sparringspartner for et selvstændigt forretningsområde? Kan du omsætte viden og formidle tal og øvrige data til beslutningsgrundlag for organisationen? Motiveres du af at være med til at skabe fundamentet for en ambitiøs koncern og trives du med forandringer? Så har vi stillingen til dig.
I dit arbejde som Finance Business Partner trækker du på, og involverer, de relevante ressourcer i det tværgående forretningsteam i Økonomi.
Som Finance Business Partner er din rolle at være den primære finansielle sparringspartner for dit forretningsområde.
Regnskabsmedarbejder – 30 timer om ugen
Er du på udkig efter at arbejde indenfor regnskab og bogføring? Så er Translog Denmark ApS stedet for dig! Vi er en dynamisk virksomhed i transportbranchen, der søger en dygtig regnskabsmedarbejder til vores team.
Dine primære opgaver vil omfatte håndtering af fakturering, indtastning af bilag, afstemninger, momsafregning samt udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber. Hvori du dernæst refererer til den daglige drifts ledelse og er med til at sikre en effektiv og korrekt økonomistyring i virksomheden.
People Planning Specialist
Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Som vores nye People Planning Specialist får du ansvaret for at planlægge vores medarbejderes arbejdstid, og du er med til at sikre, at vi altid har de rette medarbejdere, på det rette sted og rette tidspunkt.
Primært vil du bruge din tid på at planlægge og tilrettelægge vagtplaner for prædefinerede afdelinger i Varehuset, hvor du driver samarbejdet med ledere og managers i at finde frem til det rette behov for den specifikke afdeling og sikrer på den måde, at vi altid er klar til at tage imod vores kunder.
Finance Business Partner
Are you passionate about driving organizational success through impactful financial insights and collaboration?
As a Finance Business Partner with us, you'll play a pivotal role in shaping the financial journey of our organization. From spearheading financial planning, budgeting, and forecasting initiatives to taking ownership of profit and loss within your area, you'll have the opportunity to make a direct impact.
Senior Project Manager – join our Group Property Transaction team
Are you ready to lead property transactions and real estate endeavours that directly impact the operations of over 75,000 colleagues worldwide?
This is your chance to handle large-scale projects that impact the future of the DSV infrastructure – all while enjoying working with helpful colleagues from a multitude of backgrounds and cultures.
Regnskabsansvarlig
Du vil have det fulde ansvar for virksomhedens regnskab.
Arbejdsopgaver bl.a.:
- Kontering, bogføring og afstemninger samt lønadministration.
- Debitor- og kreditorstyring.
Zarges tilbyder spændende udfordringer i en vækstorienteret virksomhed, med store muligheder for at skabe rammerne for dit eget job, og udfordre dine faglige og personlige kompetencer.