Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
1,420 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?
Kontorfunktionærer til bidragsenhederne
Har du lyst til at være en del af et engageret team, hvor du ikke blot løser administrative opgaver, men aktivt deltager i tilrettelæggelsen af driften, forbedringer og samarbejde?
Du vil ikke kun håndtere sager, men også være med til at drive og optimere processer. Vi arbejder efter Lean-principper for at sikre effektivitet og kontinuerlig forbedring i vores daglige arbejde i sager om fastsættelse og ændring af børne- og uddannelsesbidrag samt fastsættelse af konfirmationsbidrag.
Spændende karrieremulighed i Ringkøbing for jurister: Lean, selvbestemmelse og innovation i fokus
Vil du udfordres og udvikles som jurist? Brænder du for at hjælpe familier i krise, herunder at sikre børns forsørgelse, når der er brud i familien?
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du får en alsidig hverdag, hvor du kommer tæt på beslutningsprocesserne indenfor fagområdet.
Proceskonsulent
Vi søger en dedikeret medarbejder, der elsker det grundlæggende arbejde med at kortlægge og dokumentere processer og arbejdsinstrukser. Din primære opgave vil være at skabe klarhed og struktur i vores interne arbejdsgange gennem omhyggelig kortlægning og dokumentation.
Du bliver tilknyttet Evidas hovedkontor i Viborg, men det vil også være muligt at have arbejdsdage på vores kontor i Aarhus og hjemmefra.
Administrativ medarbejder / blæksprutte
Er du en administrativ altmuligperson, der trives med mange forskellige arbejdsopgaver?
Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Indkøb: Udarbejdelse af indkøbsordrer og bestilling af varer inkl. disponering
- Assistance til økonomiafdelingen: Fakturabehandling, bogføring af betalinger og anden assistance
Jurist til Familiedannelse i Ringkøbing
Vil du være med til at løse en vigtig samfundsopgave og samtidig udfordres og udvikles som jurist? Vil du arbejde med juraen i samspil med andre myndigheder og gode kolleger i Familieretshuset?
Hos os åbner sig nu en spændende mulighed for dig som jurist med et ønske om at udfolde dig juridisk på adoptions-/faderskabsområdet. I afdelingen for Familiedannelse behandler vi sager om stedbarnsadoption, familieadoption, fremmedadoption og bortadoption samt sager om godkendelse af faderskab, donor-/ og medmorsager.
Vi har fokus på et godt arbejdsmiljø og en god worklife balance.
Er du ny administrativ blæksprutte på DR Midt & Vest?
En ting er sikkert: Du kommer ikke til at kede dig i en nyhedsverden, hvor tingene går stærkt, og hvor det administrative alligevel skal løses med en rolig og sikker hånd. Du får en central rolle på redaktionen, hvor alle vil henvende sig, når der er små og store spørgsmål og ting, der bare skal løses her og nu.
Du tager ansvar for redaktionens virke fra at være referent for centrale møder eller træde til, når kaffemaskinen strejker. Uanset kompleksitet helmer du ikke, før ting og systemer fungerer optimalt
Piccoline
Vi søger en ny piccoline/piccolo til vores kontor i Aarhus til tiltrædelse hurtigst muligt. Kunne det være dig eller én du kender i dit netværk?
Stillingen spænder over mødeopdækning, afrydning og oprydning, indkøb, printopgaver og arkivering, samt registrering af kundedata i CRM og masser af andre ad hoc-opgaver.
Vi tilbyder:
- Et spændende job i en dynamisk organisation med et højt ambitionsniveau
- En åben og inspirerende samarbejdsform og et godt arbejdsmiljø.
Elev til HR & Payroll
Er du god til tal og brænder du for arbejdet med mennesker på tværs af lande, kulturer og forretningsområder?
I rollen som administrationselev i HR & Payroll vil du opleve at din udvikling – faglig og professionel såvel som personlig – er i fokus gennem hele din elevperiode. Gennem masser af hands-on erfaring og individuel sidemandsoplæring, bliver du sat grundigt ind i Monjasa’s forretningsområder, lønsystemet (VismaLøn), lønkørsel, bogføring... og mange andre spændende ting!
Nævnenes Hus søger en erfaren jurist med interesse for grøn omstilling og energiret til Energiklagenævnets sekretariat
Som jurist i Nævnenes Hus kommer du til at behandle sager og forberede afgørelser til nævnene, så de kan træffe rigtige afgørelser til tiden. Vi søger en erfaren medarbejder til at indgå i teamet, der sekretariatsbetjener Energiklagenævnet.
Du vil blive beskæftiget med afgørelser inden for energiområdet, herunder sager inden for bl.a. VE-loven, gasforsyningsloven, varmeforsyningsloven og elforsyningsloven. Du får ansvaret for at udarbejde udkast til afgørelser og for at forelægge disse for formanden eller nævnet.
Category Manager
Are you excited about purchasing and category management? Do you want to be responsible for entire categories at one of the largest DIYretailers in Denmark?
You will be responsible for the performance of your categories and all related commercial interests – such as development of the assortments, negotiating with suppliers, and planning campaigns.
You will be responsible for either Outdoor build or Electrical & Lamps based on you wishes and qualifications.
Erfaren sagsbehandler
Brænder du for at være en del af en veletableret mæglerforretning og Danmarks største ejendomsmæglerkæde?
Vi leder efter dig, der kan træde direkte ind i stillingen, som sagsbehandler hos os. Vi er et firma i vækst, og du kan forvente en travl hverdag.
Du får en afvekslende hverdag, hvor to dage ikke er ens.
Nævnenes Hus søger jurister til samfundsvigtige opgaver
Er du snart færdiguddannet eller er du erfaren jurist, så grib muligheden for at få et meningsfuldt job i et stærkt juridisk miljø, hvor ambitioner og samarbejde er i højsædet!
I Nævnenes Hus, der er en styrelse under Erhvervsministeriet, er der ansat cirka 160 jurister, samt omkring 30 jurastuderende. I regi af Nævnenes Hus findes i alt 18 domstolslignende nævn i form af både rekursnævn, disciplinærnævn og privatretlige tvistnævn. Hertil kommer, at Nævnenes Hus er klassisk klageinstans i forhold til afgørelser efter byggelovgivningen.
Forsikringsrådgiver til GF Horsens, Silkeborg, Skanderborg
- Har du erfaringen med rådgivning og salg af privatforsikringer, og gerne erhvervsforsikringer
- Har du lyst til at servicere og sælge pr. telefon men også have personlige medlemsmøder på kontoret?
Som forsikringsrådgiver hos os får du ansvar for at rådgive og sælge til nye og eksisterende medlemmer.
Du får mulighed for at få mange spændende udfordringer samt indflydelse på din egen hverdag.
Projektchef til Kongelunden
Her får du muligheden for at stå i spidsen for udviklingen af et af Danmarks største storbynære rekreative områder og være med til at forme fremtidens Aarhus.
Med en projektøkonomi på næsten en milliard kroner og med støtte fra både kommunen og private donorer skal du lede en engageret projektgruppe, navigere i et komplekst interessentlandskab og sikre, at visionen om Kongelunden bliver til virkelighed.
Forsknings- og udviklingsmedarbejder til Danish Alliance for Renewables
I forbindelsen med udvidelsen af Danish Alliance for Renewables søger vi nu en medarbejder til sekretariatet, der har stor interesse og engagement i strategisk samarbejde, politik og kommunikation.
Du får en unik mulighed for at se ind i fremtiden på energiområdet med energisektorens eksperter og være en del af det samarbejde, som sætter retningen for forskning, udvikling, test og demonstration samt uddannelse i Danmark og Europa.
Vi er en rummelig og uformel arbejdsplads, hvor der både er plads til en kollegial snak og sparring over en kop kaffe eller ved en whiteboard-tavle.
Project Manager indenfor CSR/ESG-området søges til international koncern
Er du en stærk selvstarter, som motiveres af at drive bæredygtighedsprojekter med kollegaer fra flere selskaber, lande og kulturer?
Dine ansvarsområder
- Dataindsamling og CO2-beregninger ud fra GHG-protokollen
- Implementering af IT-system til understøttelse af rapportering i vores datterselskaber
Direktionsassistent
Har du lyst til at blive en del af en spændende virksomhed og komme med helt tæt på direktionen og spille en central rolle i at være andres succes?
Hvad kan dine opgaver bestå af:
- Assistere med projektledelse og opfølgninger på opgaver
- Forberedelse af mødemateriale, oplæg, referater præsentationer m.m.
Administrativ medarbejder til Børnerådet (deltid)
Børnerådet søger en alsidig kollega, der har lyst til at løse klassiske administrations- og serviceopgaver. Vi ønsker os en kollega, som trives med stor selvstændighed og har mod på mange forskellige opgaver.
Din rolle bliver at bistå arbejdet i sekretariatet gennem opgaver som fx mødeforplejning til interne og eksterne møder, mødebooking, kalenderstyring, rejsebestilling og -afregning, håndtering af indkøbsaftaler og serviceaftaler, personaleadministration i samarbejde med Social-, Bolig- og Ældreministeriets HR kontor, udarbejdelse og organisering af interne arbejdsbeskrivelser og journalisering, samt div. ad hoc-opgaver i forbindelse med Børnerådets aktiviteter som fx konferencer, teamdage mv.
Finance Business Partner
Har du passion for analyse og finansiel styring? Og vil du bidrage til at beslutninger træffes på et gennemarbejdet beslutningsgrundlag med et stærkt finansielt forarbejde?
Som Finance Business Partner vil du være en af nøglepersonenerne i at drive vores finansielle strategi og implementering. Du vil arbejde tæt sammen med C-level ledere for at sikre, at finansielle beslutninger understøtter vores overordnede mål og bidrager til bæredygtig vækst.
Du vil sammen med vores anden Finance Business Partner have ansvaret for den løbende forecasting, både på omsætnings- og omkostningssiden, og du kommer til at samarbejde med ledere for at optimere prissætning og omkostningseffektivitet.
Teamleder til Sales Back Office
Brænder du for at motivere andre? Prioriterer du trivsel og et godt arbejdsmiljø? Kan du formidle budskaber klart og tydeligt? Og selv være en del af holdet?
Du er ansvarlig for at opbygge og vedligeholde stærke relationer til kolleger på tværs af virksomheden. Dit primære fokus er at lede et dedikeret team på 13 medarbejdere, der sikrer en effektiv support til den interne organisation og vores kunder.