Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
32 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Customer Service Representative - Remote
Er du på udkig efter nye udfordringer?
Hvis du ønsker at vokse og blive inspireret, vil du som teknisk supporter blive en del af vores team af game-changers, der driver fremtidens brands inden for teknologi, finans, rejser, mode, sundhedspleje og meget mere.
Hvad gør det hele ud på?
- Støtte kunder over telefonen, identificere deres problemer og hjælpe med at løse dem
- Hjælpe med spørgsmål vedrørende kundernes telefoner, tablets og computere
Intern sælger med ansvar for el-kategori til Danmarks største VVS- og VA-grossist
Er du nysgerrig, proaktiv og frisk på at tage stafetten på el-kategori og og el-kompetencer i vores butik? Så har du nu chancen for at blive en del af vores salgsteam, hvor faglighed, den gode kundeservice, sammenhold og højt humør er en vigtig del af vores hverdag.
Som intern sælger har du i samarbejde med din leder og dine kollegaer ansvar for at give kunderne den bedste service. Du går langt for at sætte dig ind i kundernes behov og indfrier deres forventninger.
Allround Håndværker til ABENA Facility og Service
Vil du arbejde med mangeartede opgaver inden for VVS, el, tømrer/snedker, bygningsvedligehold, test af tekniske installationer og flytteopgaver?
Vi er et team på 11 medarbejdere, der dagligt tager sig af mangeartede opgaver relateret til vores bygningsmasse svarende til ca. 175.000 m2. Du vil komme til at arbejde med mangeartede opgaver både selvstændigt men også i teams.
Senior Financial Controller
Du får ansvaret for udarbejdelse af periodeopgørelser og klargøring af regnskabet til revisor. Du forestår den løbende budgetopfølgning, og du udarbejder løbende rapportering til ledelse og bestyrelse.
Din opgave bliver at sikre, at de processer, der arbejdes efter, er hensigtsmæssige og effektive, og hele tiden giver et retvisende billede af selskabets aktuelle økonomiske situation. Jobbet er bredt, og de opgaver, du kommer til at løse, vil være meget varierede.
Supply Chain ansvarlig
Din opgave er meget operationel, og du bliver ansvarlig for indkøb, lager, produktion og logistik, og planlægning og koordinering fylder en del i din hverdag.
Som person skal du trives med både at have ansvaret og samtidig være den praktisk udførende i dagligdagen. Vi ser gerne, at du er en ambitiøs teamplayer, der trives med stor variation i opgaverne og med at have dit eget ansvarsområde.
Du tilbydes et spændende og udviklende job med mange facetter. Der er tale om en meget flad organisation, hvor tonen er uformel og ligefrem.
Finance Business Partner - Krusaa and Hoegelund
Do you have a business and financial mindset to create value and growth for Arla production sites? And can you provide the Site Director and management team with strategic financial advice and sparring?
You will have the overall responsibility for the financial performance of Krusaa and Hoegelund production sites. You will play a pivotal role in addressing the key strategic challenges and shaping directions for our two dairies.
Servicekoordinator
Er tiden inde til luftforandring i jobbet, så mærk efter om du har lyst til at blive vores nye servicekoordinator i Domea Servicecenter Syd i Rødekro.
Vi er et lille kontorteam på 4 personer, men med 14 kolleger ude i driften i en geografi, der spænder fra Fanø over Kolding og Aabenraa til Tønder – vi administrerer og drifter 5 almene boligselskaber i Syd- og Sønderjylland.
Som servicekoordinator er du bindeleddet imellem mange interessenter, der relaterer sig til servicecenteret – det er til vores lejere, vores beboerdemokrater, driftsmedarbejdere, leverandører og samarbejdspartnere i øvrigt.
Controller til Risikomåling til Sydbanks hovedkontor
Interesserer du dig for regnskabs- og risikorapportering, og har du lyst til at være en del af et velfungerende team af engagerede og dygtige medarbejdere, hvor du får mulighed for at bidrage til udviklingen indenfor området og måden vi arbejder med risiko på i Sydbank?
Du bliver en del af et spændende område med i alt 28 dygtige medarbejdere, som alle arbejder med opgaver indenfor risikoområdet – et område, der bliver ved med at udvikle sig og hvor de regulative krav er stadigt stigende
Salgstrainee - butik
Er du i tvivl om, hvilken karrierevej du skal gå? Og drømmer du om en uddannelse, hvor du ikke skal sidde på skolebænken hver dag?
En salgstrainee-uddannelse hos Davidsen er for dig med ambitioner og lysten til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, handel og indkøb.
Gør en god handel for dig selv - søg i dag!
Salgstrainee - trælast
Er du i tvivl om, hvilken karrierevej du skal gå? Og drømmer du om en uddannelse, hvor du ikke skal sidde på skolebænken hver dag?
En salgstrainee-uddannelse hos Davidsen er for dig med ambitioner og lysten til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, handel og indkøb.
Gør en god handel for dig selv - søg i dag!
Project Manager indenfor CSR/ESG-området søges til international koncern
Er du en stærk selvstarter, som motiveres af at drive bæredygtighedsprojekter med kollegaer fra flere selskaber, lande og kulturer?
Dine ansvarsområder
- Dataindsamling og CO2-beregninger ud fra GHG-protokollen
- Implementering af IT-system til understøttelse af rapportering i vores datterselskaber
BI Specialist
Vil du være bindeleddet mellem rå-data og slutbruger?
Det bliver dit ansvar at videreudvikle, opbygge og vedligeholde rapporter i samarbejde med forretningen og deres behov. Dine daglige opgaver spænder derfor bredt mellem vedligehold af eksisterende rapporter og udarbejdelse af ad hoc-analyser som sikrer, at vores beslutninger er funderet på data.
Attraktive medarbejderfordele er hos os en selvfølge gode medarbejdere skal behandles godt.
Jurist til Sydbanks GDPR-afdeling
Du har nu en unik mulighed for at blive en del af Sydbanks GDPR-afdeling, hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen og være med til at videreudvikle funktionen
Som GDPR-specialist skal du agere sparringspartner for bankens rådgivere og stabsfunktioner, og sammen med disse finde brugbare og praktiske løsninger, som både sikrer overholdelse af databeskyttelsesreglerne samt muliggør en effektiv bankdrift. Du skal som led heri udarbejde risikovurderinger, konsekvensanalyser og databehandleraftaler i tæt samarbejde med forretningsområderne.
Key Account Manager til det danske og tyske marked
Vi har travlt og store ambitioner og derfor søger vi en ny Key Account Manager til at blive en del af vores Value Business-team. I denne stilling vil dit primære ansvar være at udvikle eksisterende kunder og åbne døre til nye kunder på det danske og tyske marked.
Du får mulighed for at skabe din egen hverdag i et miljø, hvor der er fokus på sammenhold, udvikling og at gøre det umulige muligt – og hvor der samtidig er plads til at have det sjovt.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Er du vores nye kunderådgiver i Sydjysk Sparekasse, Rødekro?
Motiveres du af at gøre en forskel for kunderne og gøre kundernes bankoplevelse til noget helt specielt?
Vi søger en kompetent kunderådgiver med fokus på rådgivning baseret på langvarige relationer og som formår at komme hele vejen rundt om investering, pension og bolig.
Sydjysk Sparekasse er i en spændende udvikling med fokus på høj kundetilfredshed, lokal forankring og høj medarbejdertilfredshed, der skal gå hånd i hånd med godt købmandskab.
Business Developer til Område Transaction Banking
Vi søger en Business Developer, som har interesse i at udvikle og drive bankens produkter på betalingsdomænet, som reelt set omfatter alle betalingstyper fra kundernes betalingsinitiering fx i bankens mobilbank og med betalingswallets til bankens administrative betalingsfunktioner.
Gennemførsel af betalinger kræver opkobling til nationale og internationale clearingssystemer, hvorfor du i nogen udstrækning vil samarbejde med både indenlandske og udenlandske pengeinstitutter.
Forretningsudvikler til Område Syd Fund Management
Som forretningsudvikler vil du være med til at optimere og udvikle vores administrative processer og systemer. Vi anvender platformen Simcorp Dimension, som er omdrejningspunktet for alt, hvad vi foretager os.
Du vil derfor få et indgående kendskab til et bredt udsnit af discipliner indenfor applikationsstyring, økonomistyring, investering og regnskabsudarbejdelse.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
PA til Digital & Marketing direktør
Er du mester i at skabe struktur i en travl hverdag?
I en hverdag hvor tempoet aldrig synes at sænke sig, søger vi en PA, der kan sikre overblik, struktur og fremdrift. Din evne til at understøtte vores direktør vil ikke kun blive målt på dine kommunikative og administrative kompetencer, men også på din evne til at drive og udvikle forskellige indsatsområder.