141 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Salgsmedarbejder med godt kendskab til VVS- og el-artikler - til Rødekro
Vil du bruge din faglige viden til at give vores kunder den bedste rådgivning?
Sammen med dine kolleger betjener du en bredtfavnende kundegruppe. Din faglige viden bruger du til at rådgive kunden om gode håndværksløsninger og gør-det-selv-projekter.
Vi forestiller os, at du er uddannet inden for VVS eller måske som elektriker, men det kan også være, du har erfaring fra en grossistvirksomhed eller et byggemarked.
Tender Coordinator - Barselsvikariat
Kan du både bevare overblikket, samle trådene og holde styr på detaljerne?
Inkontinens, børnebleer og underlag er tilsammen ABENAs største produktkategori – en kategori i rivende udvikling. Som Tender Coordinator spiller du en central rolle for vores globale udbudsopgaver. Du kan forvente, at dine hovedopgaver består af følgende:
- Koordinering af og opfølgning på tenders og deadlines i Salesforce
- Koordinering af risikovurderinger og ændringer i tenderprocessen
Global Purchasing Assistant (Barselsvikariat)
Stillingen er tiltænkt dig som bliver motiveret af at få ansvar for sine egne indkøbsprocesser og leverancer. Hvis du elsker at finde løsninger på problemer, optimere indkøbsprocesser og træffe egne beslutninger, så er denne stilling være et godt match.
Dine hovedopgaver vil bestå af følgende:
- Medvirke til udviklingen af direkte levering (Direct Deliveries)
- Terminsopfølgning, registrering og oprettelse af salgs- og indkøbsordrer
Chief Financial Officer
Vil du være med til at forme fremtiden for en af Danmarks førende erhvervshavne? Vil du understøtte og kultivere en vækstrejse med store potentialer – og samtidig sikre vilkår og muligheder for den grønne omstilling?
Vi tilbyder en nøglerolle i en organisation med store vækstambitioner og udviklingsmuligheder. Som den finansielle spydspids indtager du en kernefunktion for havnens udvikling og indgår i et tæt samarbejde med den øvrige ledelse om fremtidige strategiske beslutninger.
Stillingen tilbyder en bred opgaveportefølje, der desuden indeholder økonomistyring, udarbejdelse af business cases, rapporteringsansvar og mulighed for at være drivende for havnens digitalisering.
Sales Manager Denmark
Vi søger en ivrig og ambitiøs Sales Manager til at blive et centralt medlem af vores voksende organisation. Denne rolle vil være 100% remote i Danmark og en del af det nordiske salgsteam.
Dit primære mål at øge det samlede antal kunder og AV1-robotter i Danmark.
Vi tilbyder bl.a. en konkurrencedygtig løn samt fleksible arbejdstider og hjemmearbejdsplads.
Jurist/Advokat
Har du mod på til at blive en vigtig del af ABENAs Legal Department, hvor du tager ansvaret for en international virksomheds databeskyttelsesstrategi samt procedurer og audits i forbindelse med databeskyttelse?
Du bliver ansvarlig for at udvikle, implementere og vedligeholde privacy-programmer på tværs af organisationen, med særlig fokus på GDPR, samtidig med at du yder løbende juridisk rådgivning om persondataretlige og kontraktsretlige spørgsmål.
Uddannelseschef med ambitioner for udvikling af talenter og ledere til Sydbank Aabenraa
Vi søger nu en uddannelseschef, der kan lede vores team mod nye ambitioner.
Du har en række opgaver, men du er også selv med til at sætte dit præg på jobbet:
- Ansvarlig for afdelingens daglige drift og sikring af høj kvalitet i alle processer
- Identifikation af udviklingsbehov og design af relevante uddannelses- og udviklingsforløb.
Logistics & Planning Coordinator
Har du gode koordinerings- og planlægningsevner, og har du erfaring inden for transport og logistik? Er du detaljeorienteret, og sætter du en ære i, at ordrerne når frem til tiden?
Som Logistics & Planning Coordinator vil du arbejde i krydsfeltet mellem planlægning og transport, hvor du spiller en central rolle i at sikre varernes rejse fra produktion til levering på vores mange markeder.
Hos os er der plads til faglige udfordringer samt balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Do you love Photography, Videography and Coordinator? – Join the Emaldo® Marketing Team
Are you passionate about photography, videography, and event coordination?
If so, we’re looking for a dynamic and creative individual to join the Emaldo® marketing team.
This role will allow you to showcase your visual production talents while managing our expo and event coordination to ensure flawless execution.
Back Office medarbejder med flair for tal
Er du en detaljeorienteret og struktureret person med flair for tal? Trives du i en dynamisk hverdag med varierende arbejdsopgaver og tæt samarbejde med kollegaer?
Du får mulighed for at arbejde mellem kl. 07 og 17, så du kan tilpasse din arbejdsdag efter dine behov.
Du vil bl.a. sidde med følgende opgaver:
- Oprettelse af salgs- og købsordrer
- Bogføring af kreditorfakturaer
- Opgaver vedr. månedsluk
Customer Advisor - Germany
Ist es Ihre Leidenschaft, ein großartiges Kundenerlebnis zu schaffen? Möchten Sie die Entwicklung eines erfolgreichen E-Commerce-Unternehmens mit guten Entwicklungsmöglichkeiten und tollen Kollegen fortsetzen?
Dann sind Sie vielleicht die richtige Person für die Position des Kundenberaters in unserem deutschen Team in Rødekro, Dänemark!
Als Kundenberater/in werden Sie in unserem neuen Büro in Rødekro arbeiten und Teil eines kleinen Teams sein, welches unsere deutschen und österreichischen Kunden betreut.
Kontorassistent – Division FKSSlamson
Er du struktureret og god til at koordinere? Har du et stort servicegen, og trives du med kundekontakt og administrative opgaver?
Dine ansvarsområder vil bl.a. omfatte
- Fakturering
- Kontering og kontrol af indkomne fakturaer
Der arbejdes i et åbent kontormiljø, hvor der er plads til grin, og hvor du altid kan søge hjælp og sparring hos dine kolleger.
Lageroperatør til skiftehold eller fast weekendhold
Er du en erfaren truckfører, der motiveres af samarbejde i teams, er du måske vores nye kollega. Vores motto er, at det skal det være sjovt at gå på arbejde.
Din vigtigste opgave at forsyne produktionen med råvarer, så produktionen kan køre uden stop. Hos os er samarbejde vigtigt, vi hjælper vores kollegaer og sammen når vi de bedste resultater.
Spændende praktikforløb for finansbachelorer fra august 2025
Er du finansbachelorstuderende, og skal du i praktik fra august 2025? Så har Sydbank en spændende mulighed for dig.
Vi tilbyder et fedt praktikforløb. Her mærker du hvad det vil sige at være rådgiver for både store erhvervskunder, mindre erhvervsdrivende virksomheder og privatkunder.
Du oplever et praktikforløb, hvor der er plads til din udvikling i et socialt og fagligt læringsmiljø, som støtter dig i at vælge din fremtidige karrierevej.
Indkøber
Befinder du dig godt i et selvstændigt lille team, hvor der sættes stor pris på din proaktivitet og løsningsorientering? Trives du med en kombination af daglige driftsopgaver og periodevise udviklingsprojekter? Så læs endelig videre…
Som indkøber bliver du del af et mindre team, hvor du i tæt samarbejde med dine kollegaer, leverandører og andre interne afdelinger i Kohberg er med til at sikre leveringssikkerhed, kvalitet og pris på både råvarer og emballager. Du får ansvar for udvalgte indkøbsrelaterede drifts- og disponeringsopgaver.
Nysgerrig, administrativ profil med interesse for de finansielle markeder
I jobbet vil du få titel som Settlement Specialist og blive en del af et team, hvor du overvåger og controller en stor handelsvolumen og sikrer, at handlerne gennemføres korrekt og rettidigt.
Langt de fleste af Sydbanks handler gennemføres automatisk. I det omfang at det ikke sker vil det være din opgave at fejlsøge, berige og tilpasse vores transaktioner i samarbejde med Sydbank Markets og vores modparter.
Privatrådgiver til Sydbank i Padborg
Er du klar til at tage det næste skridt i din karriere og blive en del af et dygtigt team i Padborg, hvor dine ambitioner får plads til at blomstre?
Vi søger en privatrådgiver til en bestående portefølje med spændende privatkunder, hvor der er mulighed og plads til at vækste. Du er selv med til at forme fremtiden sammen med os.
Omgangstonen er uformel og der er højt til loftet, og alle sætter deres eget unikke aftryk i den daglige drift.
Administrerende direktør for Spiras
Er du klar til at forme fremtiden for dansk landbrug i en tid med markante forandringer, så mangler vi dig til at stå i spidsen for en af Danmarks største rådgivningsvirksomheder.
Som direktør vil du få det overordnede ansvar for at sikre en effektiv og sammenhængende organisering af virksomheden, hvor der lægges stor vægt på samarbejde og udvikling. Du skal arbejde tæt sammen med bestyrelsen, der arbejder strategisk ud imod branchen, og lede gennem et erfarent lederteam.
Business Continuity Specialist til Sydbanks hovedkontor
Som Business Continuity Specialist hos Sydbank bliver du en del af området Risiko, Sydbanks 2nd line, hvor faglighed, relationer og stort socialt engagement er nogle af nøgleværdierne.
Funktionen er nyetableret, og du kan forvente at få indflydelse på jobindholdet.
Du kan forvente:
- at få indflydelse på udarbejdelsen og implementeringen af Sydbanks strategi og rammeværk for ”Business Continuity Management”
- at få indsigt i Sydbanks ”maskinrum” herunder berøring med mange af Sydbanks centrale funktioner
Vi søger mekanikere & teknikere til vores moderne værksted
Vi søger dygtige og engagerede mekanikere og teknikere til vores personvogns- og varevognsværksted i Aabenraa. Som en del af vores team vil du arbejde sammen med dygtige og søde kollegaer i et positivt arbejdsmiljø med plads til udvikling, hvor vi lægger vægt på ansvarlighed, pålidelighed og evnen til at arbejde selvstændigt.
Hos os får du mulighed for at arbejde med topmoderne udstyr på et værksted, der er udstyret med 37 lifte og de nyeste teknologier til både personbiler, varevogne og skadesreparationer.