Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
19 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Salgstrainee - butik
Er du i tvivl om, hvilken karrierevej du skal gå? Og drømmer du om en uddannelse, hvor du ikke skal sidde på skolebænken hver dag?
En salgstrainee-uddannelse hos Davidsen er for dig med ambitioner og lysten til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, handel og indkøb.
Gør en god handel for dig selv - søg i dag!
Exciting opportunity as Business Controller at Aalborg Portland
Are you interested in playing a key role in a market-leading company?
You will join a skilled PB&C team, responsible for providing analyses and forecasts to support the business. You will serve as a vital partner, offering insights and guidance to both the business and Aalborg Portland's management.
Ideally, you have 2-4 years of experience, but we are also open to recent graduates who demonstrate the right profile.
Økonomielev
Drømmer du om en 2-årig uddannelse indenfor økonomi, søger vi hos Nordværk lige nu en økonomielev til opstart d. 1. september 2024. Vores arbejdsmiljø er præget af høj faglighed, en uformel omgangstone og en masse dygtige og engagerede kollegaer.
I økonomiafdelingen vil dine opgaver kunne være følgende:
- Debitor-, kreditor- og finansbogholderi
- Håndtering af moms og afgifter, herunder indberetning og afstemninger
- Budgettering og økonomistyring
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
EHS Team Lead
The HSE Team Lead will report directly to the Head of HSE and will serve as the direct supervisor for a team of 8 skilled HSE professionals, comprising 4 HSE Officers and 4 Workflow Managers. This team is characterized by its dedicated members who excel in collaboration, mutual support, and fostering strong relationships with production teams.
As the Team Lead you will ensure that the team delivers high-quality work aimed at enhancing the factory's safety culture and preventing accidents.
Driftsansvarlig til afdelingen for Farligt Affald
Som driftsansvarlig vil du blandt andet være ansvarlig for den daglige og langsigtede planlægning for en blandet medarbejdergruppe, der arbejder med kundebetjening på mail og telefon, affaldsmodtagelse, kontrol, om emballering, sortering, pakning, mærkning og forsendelse.
Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du sammen med afdelingsleder og vores dygtige team af driftsmedarbejdere og kontorpersonale, kommer til at spille en vigtig rolle i at sikre, god, sikker og hensigtsmæssig håndtering af de opgaver, som er forbundet med vores daglige drift.
Offentlig administrationselev
Som elev hos Nordværk får du en 2-årig kontoruddannelse som er en kombination af administrative opgaver suppleret med skoleophold samt en afsluttede fagprøve.
Du får en bred og alsidig uddannelse med garanti for både faglig og personlig udvikling, og bliver en del af en spændende virksomhed med en varierende hverdag. Et arbejdsmiljø i et dynamisk og et travlt miljø med en uformel omgangstone og ikke mindst gode og dygtige kollegaer.
Offentlig administrationselev med speciale i HR og Løn
Vores arbejdsmiljø er præget af høj faglighed, en uformel omgangstone og en masse dygtige og engagerede kollegaer.
Du vil som elev i HR og Løn blandt andet komme igennem opgaver som:
- Sagsbehandling og journalisering af personalesager
- Vedligeholdelse af data i vores HR-System
- Support på udarbejdelse af ansættelseskontrakter
Ejendomsservicetekniker til Aalborg
Ser du muligheder frem for begrænsninger, har du ildhu og engagement, så er du måske Nordværks nye servicetekniker. Nordværk står nemlig og mangler en servicetekniker til at hjælpe med den daglige drift og vedligehold af vores bygninger og grønne områder.
Der er tale om en nyoprettet stilling på vores serviceområde, hvor du vil få en daglig berøringsflade med en lang række faggrupper. Din hverdag er varierende, men består primært af vedligeholdelse, pleje af udearealer samt opgaver inden for inventar. Jobbet tilbyder et godt arbejdsmiljø og frihed under ansvar.
Production Assistant
På en del af vores fabrik i Aalborg vil du være en del af support til produktionen og produktionschefen i forbindelse med løn, arbejdstøj, og diverse administrative opgaver.
Helt konkret får du til opgave at:
- Supportere vores gruppeledere i løntastning og øvrige lønspørgsmål
- Ugentlige løntjek, samt et månedligt løntjek inden endelig lønkørsel
- Registrering af ferie, fravær- og kursusdage i SAP
Ejendomsfunktionær til ejendomsservice
Har du et godt håndværksmæssigt øje? Trives du med en hverdag, hvor ikke to dage er ens? Og en hverdag med en kombination af både selvstændighed og samarbejde i et team?
Din alsidige hverdag vil primært omfatte beboerservice i Domea Aalborg, der er tilknyttet Servicecenter Bolig Nord. I tæt samarbejde med dine kolleger får du det daglige ansvar for:
- Beboerservice og småreparationer
- Renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af de grønne områder, herunder plantepleje
- Vedligeholdelse af maskiner og værktøj
Barselsvikar til sagsbehandling og projektkoordinering i myndighedsteam
Kunne du tænke dig at være en del af et engageret myndighedsteam, der er med til at sikre god fremkommelighed og trafiksikkerhed på statsvejene?
Opgaver inden for sagsbehandling kan f.eks. være:
- behandling af ansøgninger i forhold til vejbyggelinjer og vejadgange langs statsvejene
- sagsbehandling af reklamer i det åbne land langs statsvejnettet
Opgaver inden for projektkoordinering vil være myndighedsgodkendelse af større og mindre ombygninger af vores vejanlæg, hvor f.eks. kommuner og virksomheder søger om tilladelse til at lave anlægsprojekter på vores veje.
Salg og kundeservice - Aalborg
Vil du med på holdet i en af Aalborgs ældste og mest solide private virksomheder og som er Great Place to Work certificeret? Vi er et dynamisk salgsteam med fokus på samarbejde og resultater!
Som vores nye salgs- og kundeservicemedarbejder bliver du afdelingens all-round medarbejder, der kan give en hånd med, der hvor behovet er.
Hvad kan vi tilbyde?
- Privat familieejet virksomhed med kort vej til beslutninger, en flad organisation og en uhøjtidelig omgangstone
- Stærk teamkultur med supergode kolleger og godt humør
Miljøstyrelsen søger medarbejdere til grundvandskortlægningen
Rent drikkevand, som kommer direkte fra undergrunden og ud i hanerne, er en unik dansk ressource. .
Afhængigt af kompetencer vil du i Grundvandskortlægningen få mulighed for at arbejde med geologisk og hydrologisk modelarbejde, sårbarhedskortlægning, grundvandskemisk kortlægning, projektledelse af fagligt komplekse opgaver og deltagelse i faglige udviklings-opgaver indenfor grundvand.
Vi tilbyder dig bl.a. flexible arbejdsdage med mulighed for hjemmearbejde efter aftale.
Afregningsspecialist
Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores nye afdeling for afregning og inddrivelse, hvor du vil være en nøgleperson i opstarten af afdelingen. Som en del af vores dedikerede team får du mulighed for at sætte dit præg på opbygningen af afdelingen og bidrage til udviklingen og implementeringen af effektive processer og procedurer.
Din primære opgave vil være at sikre korrekt fakturering og afregning af Nordværks ydelser over for vores kunder, herunder Aalborg, Hjørring, Rebild og Jammerbugt Kommune samt vores erhvervskunder.
Jurist med særlig interesse for Patienterstatning til Region Nordjyllands største arbejdsplads
Brænder du for juridisk rådgivning i krydsfeltet mellem det sundhedsfaglige og juraen?
Lønkonsulent
Har du erfaring med opgaver inden for løn, og en passion for at levere enestående service?
Medarbejder til Team Indkøbsadministration
Er du positiv, ansvarsfuld, har flair for tal og et godt overblik, så er det måske dig vi søger.