Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
10 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Finance Manager - Tønder Biogas A/S (CISC)
Vil du være med på rejsen til den grønne omstilling og samtidig prøve kræfter i en international virksomhed? Trives du i et job, hvor opgaverne er meget selvstændige og med en bred kontaktflade både intern og ekstern? Så søg endelig denne stilling…
Du vil sidde lokalt på stedet for Tønder-projektet ”Tønder Biogas A/S” og rapportere til områdets CFO. Dit hovedansvar består af de overordnede daglige regnskabsaktiviteter samt udførelse af månedlige, kvartalsvise og årlige afslutninger for de tildelte ansvarsområder. Dette sker i overensstemmelse med de aftalte procedurer og deadlines.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Sagsbehandlere til udlandsområdet
Vil du være med til at sikre det danske velfærdssamfund ved at inddrive gæld på tværs af landegrænser?
Opgaven går grundlæggende ud på at sørge for, at danske krav søges inddrevet i udlandet via udenlandske myndigheder, hvor en borger er udrejst fra Danmark, samt tilsvarende at håndtere udenlandske krav, på en borger bosiddende i eller med aktiver i Danmark.
Vi tilbyder udfordrende arbejdsopgaver, som giver dig mulighed for at bruge og udbygge din faglighed indenfor en kompleks, men spændende gren af skatteforvaltningen.
Jurist til gældsinddrivelse på tværs af landegrænser
Vil du specialisere dig inden for inddrivelseslovgivningen og folkeretten, og trives du med at fordybe dig i juridiske problemstillinger?
Opgaven med international inddrivelse går ud på at sørge for, at danske krav søges inddrevet hos skyldnere bosiddende i udlandet med hjælpe fra udenlandske myndigheder, samt tilsvarende at håndtere udenlandske krav, hvor en skyldner er bosiddende i Danmark. Dette reguleres af både bilaterale samt multinationale aftalegrundlag.
Du får et job med mulighed for ansvar og faglig udvikling gennem mange spændende opgaver. Du får attraktive ansættelsesforhold med en god balance mellem arbejde og fritid.
Customer Service medarbejder
Trives du i et dynamisk team, hvor opgaverne veksler mellem administrativ ordrebehandling, interne planlægningsopgaver og bedst mulig kundeservice?
Du kommer til at spille en central rolle i vores virksomhed.Du vil være den første kontakt for vores kunder og hjælpe dem med at løse deres behov.
Vi tilbyder et spændende job i en global, udviklingsorienteret og innovativ organisation med en uformel og åben atmosfære.
Shippingelev
Er du klar til nye udfordringer efter endt skoleforløb, og vil du have et job indenfor erhvervslivet? Så vil vi gerne tilbyde stillingen som shippingelev til dig!
Som elev i vores shippingafdeling vil du få:
- Faglig indsigt og en praktisk tilgang: Gennem et 2-årigt uddannelsesforløb veksler du mellem praktik i virksomheden og teori på skolen. Du får hands-on erfaring med varestyring.
- Egne ansvarsområder: Du kommer til at arbejde med ordreregistrering, opfølgning og information til kunder på det globale marked.
- Karrieremuligheder: Vi skaber et godt og langsigtet grundlag for netop din karriere i en stor koncern med bæredygtigt fokus.
Sagsbehandlere med interesse for ejendomshandel, økonomi og administration til vores kontor i Tønder
Advokatsekretær, kontorassistent, jordbrugsteknolog, ejendomsmæglerassistent - eller bankuddannet? Vejen til vores jordfordelingskontor er mange. Kan du holde styr på aftalerne, når landbrugsarealer bliver opkøbt og omlagt til natur, så er det dig, vi søger.
Din opgave bliver at gøre handler klar i en jordfordeling, så lovgivningen bliver overholdt og økonomien sikret, når mange landbrugsarealer - på samme tid - skifter hænder i store jordfordelingsprojekter.
Økonomielev
Er du nysgerrig, ambitiøs og klar til at tage det første skridt ind i erhvervslivet? Så er denne mulighed lige noget for dig! Hos Hydro i Tønder søger vi en passioneret økonomielev, der ønsker at skabe en solid base for sin fremtidige karriere.
Du bliver en del af et velfungerende team, som prioriterer et positivt og trygt arbejdsmiljø, hvor alle medarbejdere føler sig værdsatte.
Vi søger advokatsekretærelev til ungt og ambitiøst advokatkontor
Har du lyst til at lære nyt, og er du klar til faglige udfordringer i dynamisk og ungt advokatkontor?