9 jobannoncer matcher din søgning 9 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Vær med til at præge den grønne dagsorden. Vi søger en ny jurist til vores team
Du vil blive mødt af mange forskelligartede juridiske udfordringer, der både vil kræve din juridiske såvel som dine forretningsmæssige kompetencer. Det vil særligt være i samarbejdet med enhedens sagsbehandlere, at du er med til sikre en myndighedsrolle, der er kendetegnet ved at være bindeled mellem god forvaltning, og landbrugerens og kommunens grønne ambitioner.
Der vil være stor efterspørgsel efter din viden og dine kompetencer, og der vil være mange forskelligartede opgaver, som kræver, at du har en forretningsdrevet tilgang til opgaveløsningen, der i sidste ende kommer landbruger og kommune til gode.
Økonomikonsulent
Har du lyst til at arbejde med økonomistyring og økonomiske analyser i Tønder Kommune ? – så er dette job måske noget for dig …
Vi søger en økonomikonsulent til Økonomi & Analyse, som udfører koncern- og serviceopgaver indenfor budgetlægning, økonomistyring samt analyseopgaver for hele organisationen, herunder servicering af forvaltninger og institutioner.
Du bliver en del af teamet Økonomi på Fagområder. Vi udfører opgaver inden for dagtilbud, skole, social, arbejdsmarked, sundhed, kultur/fritid og teknik/miljø/klima.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Indkøber/indkøbsassistent
Kan du lide, når der hele tiden er nye opgaver og udfordringer frem for at sidde med de samme opgaver dagen lang?
Vi tilbyder et interessant og udfordrende job i en dynamisk og succesfuld virksomhed med spændende varer og kunder. Vi arbejder i et fladt hierarki, hvor du får stor indflydelse på din hverdag med en fri jargon og masser af humor.
Dine primære arbejdsområder vil være:
- Bestilling af vareprøver, vareoprettelse og indkøb
- Daglig leverandørkontakt især i Asien
- Placering og opfølgning ordre
Kontorelev - administration
Er du klar til nye udfordringer efter endt skoleforløb, og vil du have et job indenfor erhvervslivet? Så vil vi gerne tilbyde dig stillingen som administrationselev i vores Kvalitetsafdeling!
DU VIL FÅ:
- Faglig indsigt og en praktisk tilgang: Gennem et 2-årigt uddannelsesforløb veksler du mellem praktik i virksomheden og teori på skolen.
- Egne ansvarsområder og brede kontaktflade internt & eksternt: Du kommer til at arbejde med kvalitetsmetoder for at sikre overensstemmelse med kundekrav, behandling af reklamationer/afvigelser, deltage i audit og andre aktiviteter.
- Karrieremuligheder: Vi skaber et godt og langsigtet grundlag for netop din karriere i en stor koncern med bæredygtigt fokus.
Sagsbehandler til ejendomshandel – vær med til at skabe orden i papirjunglen!
Er du en (gerne erfaren) sagsbehandler med passion for ejendomshandel? Vil du være en del af et fantastisk hold på 10 kollegaer og have mulighed for meget hjemmearbejde?
Det er muligt at sidde hjemmefra fuldtid, men noget systemoplæring vil kræve tilstedeværelse et par dage til opstart.
Primært vil du blive involveret i eftersagsbehandlingen, herunder særligt håndtering af skøder, refusionsopgørelser, debitorskifter og andre tinglysningsmæssige ekspeditioner.