Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
17 jobannoncer matcher din søgning 17 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Engageret økonomikonsulent
Brænder du for at arbejde med budgetter, økonomianalyser og regnskab, og har du lyst til også at arbejde med udviklingsopgaver og support af ledelsen i et engageret økonomiteam?
Synscenter Refsnæs’ økonomi består af hhv. kontrakt- og takstøkonomi. Du bidrager bl.a. til løbende opfølgning på økonomien og du har en væsentlig rolle i forhold til økonomistyring og ledelsesinformation.
Vi tilbyder et solidt introduktionsforløb, hvor du understøttes og vejledes godt i gang. Du får flextidsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale.
Serviceminded sekretær til fuldtidsstilling i ABC Klinik
ABC Klinik er en psykologisk-psykiatrisk privatklinik, og da vi får nye spændende opgaver, søger vi endnu en-to kliniksekretærer, primært til vores klinik i Ballerup, men også til vores klinik i Kalundborg.
Hos os får du en ambitiøs virksomhed i udvikling, en arbejdsplads hvor vi hjælper hinanden og gør os umage. Et arbejdsmiljø præget af en uformel og humoristisk tone.
En karriere med muligheder - bliv revisortrainee hos BDO med opstart september 2024!
Kalenderen siger september 2024, og du er mere end klar til at kickstarte din karriere hos et af landets førende revisionshuse.
Hos BDO har du mulighed for at blive revisortrainee mange steder rundtomkring i Danmark, og du kan specialisere dig inden for to forskellige retninger: rådgivning og revision af små og mellemstore virksomheder og rådgivning og revision af store organisationer.
Bliver du trainee i BDO, kan du glæde dig til at blive en del af en organisation, der investerer meget i dit uddannelses- og udviklingsforløb.
Flådemanager
Vil du være med til at opbygge en ny funktion i Kalundborg Kommune? Vi søger en medarbejder til udvikling, administration og styring af den kommunale bilflåde.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har indgående kendskab til biler og til branchen, og har en nysgerrighed på udviklingen. Derudover har du indsigt i økonomi og logistik knyttet til flådestyring og flair for både projektledelse og de administrative dele af opgaven.
Supply Chain Manager
Are you experienced in purchase, logistics and inventory management and have what it takes to be the new Supply Chain Manager in Alumichem?
You will be responsible for overseeing all aspects of our supply chain operations. From sourcing raw materials to delivering finished products to our customers, you will play a critical role in optimizing inventory efficiency, minimizing costs, and together with the stakeholders ensure seamless coordination.
You will be leading a small operational team of 3 to coordinate and drive supply chain operations, improvement initiatives and operational excellence.
Udviklingskonsulent med mod på udvikling af lærings- og kompetenceudviklingsaktiviteter og flair for at få viden til at vokse
Vil du være med til at etablere en helt ny måde at tænke kompetenceudvikling på? Vil du være den, der går forrest, når der skal findes nye måder at dele viden, bruge viden og få viden? Og vil du gennem dit arbejde være med til at løfte det samlede videns- og kompetenceniveau i Jobcenter Kalundborg?
Du vil få masser af mulighed for at bidrage til udviklingen af din stilling. Variationen af opgaver er stor, og du vil få stor mulighed for fleksibilitet og selvstændig opgaveudførsel. Du vil derfor få brug for dine kompetencer, erfaringer og motivation til at arbejde med proces- og projektledelse.
Forretningssekretær
Forretningssekretær til vores hurtigvoksende forretningsområde Process Engineering Pharma.
Vi vækster fortsat og har brug for kompetent støtte til forretningschefen, hvor du samtidig vil være bindeled til den øvrige organisation.
Du vil komme til at arbejde med rigtig mange afvekslende og spændende opgaver, der spænder over flere fagdiscipliner og afledt kræver, at du af natur er nysgerrig og samtidig kan holde mange bolde i luften på én gang
Virksomhedskonsulent med særligt fokus på det rummelige arbejdsmarked
Har du lyst til at implementere en ny virksomhedsrettet strategi for det rummelige arbejdsmarked, så vi får flest mulige med på væksten i Kalundborg?
De konkrete arbejdsopgaver vil blive tilpasset efter vedtagelse af strategi og efter den rigtige kandidats kompetencer, men en del af arbejdsopgaverne vil være:
- Implementering af en ny virksomhedsrettet rummelighedsstrategi
- Kontakt til de socialøkonomiske virksomheder og videreudvikling af den socialøkonomiske indsats
- Projektorienterede opgaver, der bidrager til at skaffe relevant arbejdskraft til virksomhederne i Kalundborg, herunder dialog og oplæg for eksterne samarbejdspartnere
Project Coordinator
SDK søger en passioneret og erfaren Project Coordinator til at styrke vores sjællandske stevedoreaktiviteter samt Agency-forretninger. Er du klar til at bidrage med og forme fremtidens fragthåndtering?
Du være medansvarlig sammen med vores Cargo Coordinator for at koordinere og facilitere alle faser af vores lastninger og losninger, og din indsats vil være afgørende for at sikre en effektiv og sikker håndtering af fragtopgaver.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Projektassistenter til vikariater af 3-6 måneders varighed
Opgaverne, der skal løses, er mange, alsidige og varierende.Det kan blandt andet være:
- Support til en eller flere projektledere
- Koordinering af møder o.l.
- Referatskrivning
Derudover vil der være diverse ad hoc-opgaver såsom indkøb, kontakt til forskellige leverandører og lettere praktiske funktioner, som blandt andet kan være klargøring til møder, indkøb af kage og andet.
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Engageret økonomikonsulent, Synscenter Refsnæs, Kalundborg
Brænder du for at arbejde med budgetter, økonomianalyser og regnskab, og har du lyst til også at arbejde med udviklingsopgaver og support af ledelsen i et engageret økonomiteam?
Udviklingskonsulent med mod på udvikling af lærings- og kompetenceudviklingsaktiviteter og flair for at få viden til at vokse
Vil du være med til at etablere en helt ny måde at tænke kompetenceudvikling på?